מחזור 22 בליגת העל- תל אביב אדומה ביותר!

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ישראלי' פורסם ע"י ג'רי בית הלוי, ‏16/2/05.

  1. ג'רי בית הלוי Member

    הצטרף ב:
    ‏31/7/02
    הודעות:
    5,106
    לייקים שהתקבלו:
    0
    בני יהודה- הפועל ב"ש (שבת, 14:35, בלומפילד)
    בני יהודה ניצחה במשחק האחרון את בני סכנין, ונראה שלעת עתה היא יצאה מתסבוכת התחתית (לעומתה של סכנין שדווקא נכנסה אליה חזק מאוד). הזהובים ממוקמים כעת במקום השביעי עם 28 נקודות, 9 יותר ממספר הנקודות של הפועל ב"ש שמתחת לקו האדום, וסביר להניח שניצחון על הבאר שבעים יוציא סופית את ניצן שירזי וחניכיו ממאבק הירידה. הקבוצה תשחק היום נגד אשדוד בחצי גמר גביע הטוטו, לאחר שניצחה בסיבוב הקודם את הפועל ת"א 3-0, והמטרה הברורה היא לעלות לגמר כדי להרוויח כמה שיותר כסף. מי שכבר הפסיד מהמשחק הזה הוא גבריאל לימה שרצה לצאת למבחנים בסן חוזה ארת'קוויקס, אולם ניצן שירזי לא הסכים עקב ריקון עמדת החלוץ שהיה נוצר אילו היה יוצא לימה לארה"ב. הברזילאי שחרר הודעה לפיה הוא בכל מקרה לא רוצה לעזוב וטוב לו פה, אבל לא צריך להיות גאון גדול כדי לא לקנות את הסיפור הזה.
    הפועל ב"ש הולכת ומסתבכת, ונראה שהתחזיות לגבי שחזור העונה הנוראית של 98 תתממשנה לבסוף, לצערה של עיר שלמה. אחרי שהייתה בפער סביר מהפועל ת"א (מהצד הנכון של הקו האדום) החליפו ההפועליות מקומות לאחר הניצחון של שייע בבלומפילד במחזור ה-20, ואחרי שהפועל סיימה בתיקו עם היריבה השלישית בתחתית, הפועל חיפה, יכלה ב"ש לחזור למקום העשירי אולם היא לא השכילה לנצח את מכבי פ"ת, ואפילו יצאה בלי נקודות לאחר שהשופט נתן למלאבסים פנדל שלא היה ולא נברא בדקה ה-90. ההפסד גרם למהומה גדולה בתום המשחק, וחילופי האשמות קשים נשמעו בין אלון מזרחי ואלי זינו לבין השופט מנשה משיח והקוון שלומי בניטה. לאחר קרב תקשורתי של ילדים בכיתה ב', נראה שזינו ומזרחי מוכנים לעלות את זה לרמת בית משפט, וצפוי להיות מעניין בפרשה, לא משנה מה תעשה (או יותר נכון לא תעשה) ב"ש על הדשא במחזור הקרוב ובסיבוב האחרון שנותר לה להציל את עצמה.

    נצרת עילית- בני סכנין (שישי, 15:10, נצרת עילית)
    הקבוצה שהוגדרה כיורדת הבטוחה בתחילת העונה הופכת להיות מועמדת לא רעה בכלל לזכות בכרטיס לגביע אופ"א. עד כדי כך טוב המצב של הפועל נצרת עילית, שמסרבת להפסיק להצליח (במיוחד מאז שהורחק מוטי איווניר, אולי עדיף לו להמשיך לשבת בחוץ?) והקורבן האחרון שלה היה בית"ר ירושלים בטדי, שם ניצח ז'וז'ה דוארטה לבדו (בעצם גם בעזרת טל בנין ומיקי עטיה) את אלי אוחנה. השבוע איבדה נצרת עילית, שעדיין מתעקשת להשמיע קולות של "לא נשארנו בליגה", את איציק זהר, שפרש מכדורגל עקב בעיות בגב חודש בלבד לאחר שחזר לשחק. זוהר הבין שההרפתקה הזאת היא לא בשבילו ובשביל הגב שלו, והעדיף לסיים בשקט קריירה די מפוארת, שכללה שלוש אליפויות, שלושה גביעים ושתי קבוצות באירופה. בנוסף לזוהר צפוי גם שחקן אחר לעזוב את הקבוצה, אולם בנסיבות הרבה פחות אלגנטיות- פרשת הגניבות מחדר ההלבשה, שנדמה היה שכבר נשכחה, חזרה שוב לכותרות לאחר שהנהלת הקבוצה הגיעה למסקנה שמדובר באחד השחקנים, ששמו כמובן לא יחשף עד שיוכח שהוא הגנב.
    כמו שזה נראה כרגע, הסיכוי שבני סכנין, אותה אחת ששיחקה בסנט ג'יימס פארק לפני פחות מחצי שנה, תחזור לשחק בסנט ראשון פארק (איצטדיון דווקא די נחמד), לא נמוך בכלל. ארבעת המשחקים האחרונים של הקבוצה נגמרו בהפסד, וכמו אצל בית"ר ירושלים, הקו האדום הוא כבר ממש לא רק קו צבעוני. בנוסף למשבר המקצועי הלא פשוט בכלל ישנו משבר מנטלי בקבוצה עקב אירועי קריית אליעזר בעקבותיהם איבדה סכנין את הקהל שלה לכמה משחקים הקרובים, והמשחק האגרסיבי אך יעיל שהפגינו השחקנים נעלם לו וחניכיו של אייל לחמן הפכו להיות סתם קבוצה רעה. אם יש דבר חיובי אחד שקשור לנציגת המגזר בימים האחרונים הוא הצ'ק מניוקאסל שהגיע סוף סוף. לאחר המשחק מול הקבוצה האנגלית הבטיחו ראשיה שהם יעזרו כלכלית ל"קבוצה שמייצגת את הדו-קיום בישראל", והספקות הקלים לגבי הגעת הצ'ק המיוחל הוסרו כששגריר בריטניה בישראל (שהספיק להצהיר על אהדתו לקבוצה של מאזן גנאים) בא לביקור עם מתנה בשווי 10,000 ליש"ט.

    מ.ס. אשדוד- בית"ר ירושלים (שבת, 18:30, אשדוד)
    לאחר הניצחון על מכבי ת"א יצאו שחקני מ.ס. אשדוד בהצהרות לפיהן הם ישארו במקום השני עד תום העונה, אך ההבטחה שלהם התנפצה לרסיסים כבר אחרי מחזור אחד, כשהגיע תורה של אשדוד להיות הקורבן השבועי של חבורת נצרת עילית. ההפסד, ביחד עם נצחונה של מכבי פ"ת, הביא לירידתה של אשדוד למקום השלישי ואיבוד הזדמנות לצמצום הפער ממכבי חיפה ל-14 נקודות "בלבד", אולם תוצאה טובה מול חניכיו המפורקים של אלי אוחנה עשויה להפוך שוב את הגלגל. עד למשחק מול בית"ר מצפה לאשדוד משחק חשוב בחצי גמר גביע הטוטו, שבמידה ויגמר בניצחון עשוי אולי להשכיח, ולו במעט, את פרשת עזיבתו של ג'קי בן זקן בתום העונה, וביחד איתו כנראה גם יוסי מזרחי. בן זקן הודיע שיפסיק את מעורבתו בקבוצה (ניהולת+כלכלית), כנראה בגלל לחץ של חיים רביבו, והקבוצה תעבור עקב כך לידי העירייה, מה שלא מבטיח עתיד ורוד בכלל.
    אחרי שבועיים שבהם היו כבר ספקולציות לגבי ההכנה לגביע אופ"א, התחילה בית"ר בצניחה חופשית ששיאה (הזמני) היה בהפסד מול נצרת עילית בטדי, שהזכיר לבית"ר שהקו האדום הוא לא רק שם של סרט. אם בית"ר לא תתעורר היא צפויה להיאבק על מקום 3 מהסוף במקום על אותו מקום מההתחלה, ומי יודע, אולי אפילו יותר גרוע. המצב הרע בקבוצה כמעט והביא להתפטרותו של אלי אוחנה, אולם המאמן דן עם מאיר פניג'ל על המשך עבודתו וסיכם שלעת עתה הוא ישאר בקבוצה, ואם לא יסיים במקום השישי ומעלה הוא יעזוב מרצונו בתום העונה. ההסכם הזה מן הסתם תקף עד להפסד הבא, אבל כרגע זה המצב, ולא בטוח שאוהדי בית"ר מתלהבים ממנו- אתמול הגיעו אוהדים לבית וגן והתפרעו שם, עד שהגיעו למצב שבו נופצו שמשות ומספר דברים אחרים נפגמו. למרות התנצלותם, צפוי להיות מוגש נגדם כתב אישום, בניגוד למקרה שבו נזרקו על האוטובוס הבית"רי אבנים ואז דבר לא נעשה.
     
  2. Alvaro Recoba משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏12/6/03
    הודעות:
    12,566
    לייקים שהתקבלו:
    0
    כמה שאלות מעניינות עולות במחזור הזה- האם מכבי ת"א תצליח לרדת לקרקע (כבר שמענו את קלינגר חושש מכך מיד אחרי המשחק נגד חיפה) אחרי המשחק הטוב בשבוע שעבר, בדרבי כשבלומפילד אדום מסביב? אני חושב שלא. למה? כי זה כבר הפך למאפיין, ולא רק למכבי ת"א, אלא בכלל לקבוצה שעושה הצלחה גדולה באופן יחסי (הפסד ראשון לחיפה בליגה), נמצאת באופוריה, וכמו שמדברים פה על מנטליות, כלום לא עוזר ושבוע אחרי זה נפילה. אני נזכר במכבי חיפה שניצחה 3 - 0 את מנצ'סטר יונייטד, מיד חטפה 4-0 בטדי, ובית"ר קיבלה 4 מראשל"צ בשבוע אחרי (וכל הלא מצחיקים אמרו שראשון לציון הייתה מנצחת את מנצ'סטר 11 - 0 או משהו כזה). הפועל ת"א לעומת זאת, מתאפסת על עצמה, אוגרת נקודות במשחקים החשובים ונראה סביר יותר שהשבוע תעקוף את סכנין מאשר שתחזור ותרד מתחת לקו האדום. אני מהמר על האדומים.
    שאלה נוספת- מכבי חיפה תנקום בהפועל פ"ת או תמשיך את הקו שבו לאחר בערך 10 שנים שהכחולים לא ניצחו, נראה כאילו מתחיל רצף חדש, והפוך. החבר'ה של קשטן לוהטים בשבועות האחרונים וחיפה נראית רע בזמן האחרון וגם כשהיא ניצחה זה לא היה משהו מדהים. בוקולי אחרי סיבוב מדהים עשה סיבוב שני עלוב, קולאוטי לא פוגע, קטן לא מרוכז, מגרלשוילי בתקופה פחות טובה, על אוזן בכלל אין מה לדבר. רוני לוי לוקח את הדברים בצורה קיצונית ומיד הכריז על מהפכה בהרכב וכנראה שמספר שחקנים יוחלפו, ואני חושב שזה דווקא יחליש עוד יותר את הקבוצה. כל הכבוד לקשטן שגם ניקנק לנו את הצורה בגביע הטוטו, וגם הגיע למשחק הליגה הקרוב כשזה המשחק הראשון העונה של חיפה שממש 33% שהיא מנצחת, 33% שתיקו, ו-33% שהיא מפסידה.
    לגבי שאר המשחקים, צפויה אי נעימות גדולה לקבוצות החוץ- אני צופה שהפועל חיפה תקבל בראש מהלוזונים, שב"ש תקבל בראש מבני יהודה בשכונה, שאשדוד תקרע את בית"ר ושנצרת עילית ודוארטה יפרקו את סכנין ויקרבו אותה לירידה המיוחלת, אולי בדרך לאופ"א.
     
  3. Apu Member

    הצטרף ב:
    ‏26/8/04
    הודעות:
    3,085
    לייקים שהתקבלו:
    0
    ואו גל.. תיארת את הצורה שבה יגמר המחזור הזה כמו אוהד הפועל... הכל הולך.
     
  4. נדב מיכאלי Member

    הצטרף ב:
    ‏22/8/04
    הודעות:
    6,334
    לייקים שהתקבלו:
    0
    גם אני לא שוכח את זה ,הבקענו 4 שערים ,משחק גדול,כולם לחמו,זוכר את הביקורות מהעיתונים?
    "שומי,מאחוריך" .
    "חוברה לה יחדיו" .
    ושבוע אחרי תבוסה לראשון לציון,עוד שבוע חלף בית"ר מנצחת את מכבי תל אביב בטדי,ואז בידיעות אחרונות בשער של העיתון היה כתוב במילים אלה ממש :
    "התופעה נמשכת-איזה בית"ר היא האמיתית?האם זאת שפירקה את כפר סבא ומכבי חיפה ?או זאת שהפסידה למכבי פתח תקווה,ראשון לציון ?ומי היא מכבי תל אביב האמיתית?זאת של תחילת העונה או זאת של המשחק אתמול?את התשובות גם קלינגר וגם כהן לא יוכלו לתת לכם" .
    שמע גל ,זה נמצא בכל הקבוצות כמעט,קבוצה מנצחת במשחק גדול ,מקבל רשמים חיוביים מכולם ,שבוע אחרי הם נמצאים באותו משחק ושוכחים שיש גם המשך להישגים וכותרות בעיתונים.
    אני יתן לך דוגמא מהעונה :
    בית"ר השנה ניצחה את בני יהודה 2-3 בטדי ,כולם כבר אמרו בית"ר תיאבק עד סוף העונה בצמרת הגבוהה ,שבוע אחרי זה חטפנו רביעיה מסכנין ,שבוע אחרי ניצחנו את באר שבע 1-4 בעשרה שחקנים מדקה 65 בערך ,שבוע אחרי הפסדנו להפועל חיפה.
    אין כאן המשכיות ,רק אצל מאמנים כמו קשטן אין דבר כזה שאננות ואופוריה.
     
  5. Alvaro Recoba משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏12/6/03
    הודעות:
    12,566
    לייקים שהתקבלו:
    0
    הפועל ת"א - מכבי ת"א (שבת, 20:30, בלומפילד):
    דרבי: הרבה סיבות לנקמה יש להפועל ת"א במשחק הקרוב- העונה מכבי ת"א ניצחה אותה במחזור ה-11 משער של אלי ביטון, בעונה שעברה מכבי ת"א ניצחה 3 פעמים (0-2, 0-3, 0-1), ובכל הפעמים האלה הפועל ת"א לא כבשה כשמאזן הכיבושים הוא 7 - 0. אם הולכים עוד קצת אחורה רואים שהניצחון האחרון של האדומים בדרבי היה ב-30/11/2002 שזה לפני המון זמן. מאז- תיקו אחד וחמישה ניצחונות למכבי ת"א. הניצחון ההוא בסוף 2002 היה גם הדרבי האחרון שהפועל כבשה בו (כל הנתונים הללו מתייחסים רק לליגה).
    הפועל ת"א: עם כל הזכרונות האלה מהדרבים האחרונים, לשייע פייגנבוים ולשחקנים שלו אין הרבה מחשבות על נקמה. הם מסתכלים למטה (לראשונה זה הרבה זמן) ורואים שהפועל ב"ש נמצאת רק נקודה אחת מתחת. כך שלהפועל יש מספיק סיבות לחשיבות המשחק הזה, ומניעים לנצח מול הקהל הביתי. בשבועות האחרונים הפועל ת"א בלמה את רצף ההפסדים ומה שבאמת חשוב הוא שאת כל הנקודות שהקבוצה אגרה בחודש האחרון היא השיגה מול יריבותיה לתחתית- ב"ש, הפועל חיפה וסכנין. השבוע שמעון גרשון סבל מפציעה בגב ואבוקסיס מפציעה בקרסול אך שני השחקנים יהיו כשירים ויפתחו בדרבי. בשבוע שעבר נגד הפועל חיפה (0-0) טל חן ויוסי אבוקסיס ישבו ביציע בגלל צהובים, והם שבים להרכב, כשחוץ מהחזרה שלהם, ההרכב נשאר ללא שינוי.
    הרכב משוער: אלימלך, אנטבי, דומב, גרשון, חליס, פנסטיל, אבוקסיס, טל חן, אדרי, אוגבונה, וסיליוק.
    http://www.hapoelta.com/images2004/crowd_derbi12.Xxx

    מכבי ת"א: במכבי ת"א השבוע הייתה נחת רוח גדולה כתוצאה מהניצחון 1 - 0 ביום ראשון שהיה ההפסד הראשון העונה של האלופה מכבי חיפה. היכולת הטובה שגילו שחקנים רבים מהווה דחיפה מוראלית רצינית לקבוצה שזו לא עונה חלומית עבורה. עם זאת, קלינגר יודע שהאויב הגדול של הקבוצה במחזור הקרוב היא השחקנים שלו, שעלולים לסבול מתסמין הנפילה שלאחר האופוריה, ודווקא בדרבי. על מנת למנוע זאת, השבוע חגרו במכבי ת"א לשחקנים חגורה מיוחדת שבודקת את ההשקעה באימונים. למרבה ההפתעה, לא הסתירו במכבי ת"א שהיו זיופים של התוצאות ודווקא על ידי המצטיינים של המשחק נגד חיפה (לא נמסרו שמות). בשורה התחתונה, חייבים לזכור שלמכבי ת"א עדיין יש ממוצע של פחות משער למשחק, והקבוצה ממוקמת במקום השישי לאחר הניצחון האחרון. קלינגר יודע שניצחון גם בקרב החשוב הזה יעניק יציבות ומומנטום, לעומת הפסד בדרבי שהוא תמיד מדכא מבחינה מוראלית את השחקנים והאוהדים.
    מבחינת חיסורים, רק ג'ובאניני עדיין פצוע וגם שטראובר רק חזר מטיפולים באיטליה והוא מתאושש. גל ניר ימשיך לפתוח בשער, דגו חוזר מהשעיה עקב צהובים (כנראה במקום לירן כהן) ופרוחננקובס החלים מהמחלה שהשביתה אותו נגד חיפה והוא יפתח במקום אמבמבה.
    הרכב משוער: ניר, אבו סיאם, מישאלוף, סטרול, מוסא, מסיקה, דגו, תמיר כהן, זייתוני (לירן כהן), מרקש, פרוחננקובס.
    http://www.12p.co.il/gallery/photos/24/IMG_0633.Xxx

    קהל: מבחינת קהל מצפים לטובות השבוע בבלומפילד. הציפייה היא לפחות ל-15,000 צופים, מהם 11,000 אדומים ו-4000 צהובים. המשטרה תערך, כרגיל, בכוחות מתוגברים למניעת אלימות.
    http://www.sport5.co.il/_Uploads/10632kahal.Xxx

    פרטים קטנים: *בדיוק השבוע, ביום שני, לפני שנה, נערך הדרבי התל אביבי השני בשנה שעברה, כשעל הניצחון הגדול של מכבי ת"א 0-3 העיבה התקרית שבה נפצע אוהד הפועל ת"א אדהם שביטה. שביטה למרבה המזל החלים, והוא יהיה במגרש השבוע כצופה, שנה אחרי.
    *אדוארדו מרקש פתח את העונה בהפועל ת"א, ג'ון פנסטיל ענד את כדור הצ'מפיונס ליג על הכתף הימנית במדי מכבי ת"א. במשחק הקודם הראשון היה אדום והשני צהוב, והפעם הראשון יהיה צהוב והשני אדום.

    בסיבוב הקודם: 1 - 0 למכבי ת"א (אלי ביטון).
    שופט: אסף קינן חלה, ומאיר לוי שובץ במקומו.
     
  6. נדב מיכאלי Member

    הצטרף ב:
    ‏22/8/04
    הודעות:
    6,334
    לייקים שהתקבלו:
    0
    ניצחון של מכבי תל אביב יתחילו להגיד : "למה הם לא משחקים ככה כל השנה"?
    ניצחון של הפועל ושייע כבר יתחיל להכריז שהוא ישאר עוד 10 שנים .
    ניצחון של מכבי חיפה ביום ראשון וישר יגידו : "אין שום משבר" .
    ניצחון של פתח תקווה בטח כבר אוהדי חיפה ידרשו לפטר את רוני לוי (אם כן אז הם מפונקים בצורה שלא תתואר) .
    ניצחון של בית"ר על אשדוד ,יחתימו את אוחנה עד 2015 ,הפסד יהיה קצת רעש,חוליגאנים יתפרעו ,ועוד שבוע יעבור בבית"ר בלי שום דבר מיוחד.
    ניצחון היום של נצרת עלית ,טוב זאת כבר לא תיהיה הפתעה ,רק יוכלו לקטול את סכנין .
    ניצחון של מכבי פתח תקווה על הפועל חיפה ביום שני עמוס ואבי לוזון יגידו : "עכשיו ברקוביץ' יכול להיות בטוח שהוא בא לקבוצת צמרת טיפוסית" ,ניצחון של הפועל חיפה (מדע בדיוני) ויואב כץ יגיד : "נפתיע כמו שיוון הפתיעה ביורו האחרון"
    בקיצור ,סיבוב 2 בעונת 04-05 יעבור עם הקשקושים הרגילים,התירוצים והשיממון שאוחז כאן את כולם.
     
  7. יוגב אסולין Guest

    על הדרבי הת"א נדבר אחרי זה.. מבחינתי..

    כרגע יש משחק.שהוא גם סוג של דרבי. בין שתי הקבוצות של המגזר הערבי.. האמת אני מופתע לטובה. משחק עם קצב טוב. קצת יותר ריכוז ופירגון של שחקני נצרת עלית היו יכול להיות שהיינו עם גולים במשחק הזה.

    נכון כרגע מחצית 0-0 אבל משחק טוב(שווה לעבור וליראות).
    נצרת משחק יותר טוב רואים שהאש שהיתה רוב העונה בעיינים של שחקני סכנין ירדה מאז המשחק נגד הפועל ת"א.. ועכשיו הם נלחמים הרבה פחות רצים פחות והתוצאות בהתאם וחבל.
    מצד שני נצרת ההפתעה הגדולה שלה ליגה ממשיכה להראות לכולנו שהיא לא במיקרה נמצאת במקום שבו היא נמצאת. והיא ניראת טוב מאוד כרגע.. אני מאמין שהיא עוד תכבוש (בעיקר בשביל הטוטו שלי).
     
  8. לירן מנהל כללי מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏5/8/02
    הודעות:
    38,751
    לייקים שהתקבלו:
    8,305
    דוארטה מאוד לא חד היום. 3 החמצות גדולות למלך שערי הליגה, לא מתאים בכלל.

    ד"א, נצרת עילית לא ממש שיככת למגזר הערבי.
     
  9. הרצליה Member

    הצטרף ב:
    ‏10/9/03
    הודעות:
    12,417
    לייקים שהתקבלו:
    2,297
    נצרת עילית היא לא בדיוק קבוצה ערבית http://www.asoccer.co.il/forum/html/emoticons/rolleyes.Xxx
     
  10. יוגב אסולין Guest

    אופס צודק טעות שלי!!!!
     
  11. יוגב אסולין Guest

    הנה תחת לחץ של נצרת סכנין מוציאה פנדל ומובילה

    עם סכנין שומרת על התוצאה ומנצחת זה ישפיע מאוד על מאבקי התחתית..
     
  12. rivaldo משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏30/7/02
    הודעות:
    18,582
    לייקים שהתקבלו:
    1,919
    מין:
    זכר
    שתבריזי יסיים משחק ללא אדום ? אין דבר כזה
     
  13. הרצליה Member

    הצטרף ב:
    ‏10/9/03
    הודעות:
    12,417
    לייקים שהתקבלו:
    2,297
    שער עצמי של ז'אנו בדקה ה87 קובע 2-0

    יואב זיו לא מוותר ומצמק ל2-1 בדקה 89
     
  14. לירן מנהל כללי מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏5/8/02
    הודעות:
    38,751
    לייקים שהתקבלו:
    8,305
    אדום מוצדק מה אתה רוצה.

    נצרת עילית הפסידה היום בגלל דוארטה שהיה חלש, חלש מאוד ופשוט לא ניצל 3 מצבים בטוחים להבקעת שער ובגלל ישראלביץ' שמוכיח שעוד תכונה שלו היא טיפשות, איבוד כדור כל כך מיותר ברחבה בשער השני.

    הניצחון הזה של סכנין זה כמו מכת מוות לבאר שבע.
     
  15. rivaldo משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏30/7/02
    הודעות:
    18,582
    לייקים שהתקבלו:
    1,919
    מין:
    זכר
    אדום מוצדק , אבל תבריזי וכל שופט יכול להבליג על הצהוב השני שהגיע רבע שעה לסיום בערך.
    זה ל א איזה משחק מסוכן או הציל שער בטוח עבירה במרכז המגררש , מצדיקה צהוב אבל צריך להעפיל קצת שיכול דעת על עבירות כאלה במרכז המגרש