מחזור 20: פותחים את הסיבוב השני: ריאל נגד סביליה| קרב סינדרלות וקרב תחתית

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ספרדי' פורסם ע"י Raulito, ‏18/1/19.

  1. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,383
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    הליגה הספרדית - מחזור מס' 20

    הליגה הספרדית סיימה עם חלוקת 'תעודות החצי' ועוד סיבוב שלם לפנינו, סיבוב בו ברצלונה מרגישה מאוד בנוח בדרך לאליפות שנייה ברציפות. שאר הקבוצות, להוציא את סביליה, מקבלות ציון 'לא מספיק', בעיקר ריאל מדריד ואתלטיקו מדריד, שגם הודחה מהגביע באמצע השבוע במפתיע, דווקא בבית ונגד ג'ירונה. הגרלת שלב רבע הגמר תיערך לאחר כתיבת שורות אלה אבל כבר עכשיו ברור שמרתון המשחקים נמשך ונוכל ליהנות מהרבה-הרבה-הרבה כדורגל ספרדי גם באמצע השבוע, וזה ההיילייט העיקרי, עד לחזרתם של המפעלים באירופה. אפילו בתחתית יש קצת תנועה, בעיקר מצד ראיו וייקאנו וגם מצד בילבאו. ועכשיו, המחזור ה-20:

    [​IMG]
    גיבור המחזור שהיה: ראול דה-תומאס מפרק את סלטה

    מאז שאני זוכר את עצמי היינו רגילים שהלוח הספרדי מאוד ברור. מחזור 1=מחזור 20 רק עם החלפת הביתיות, וכן-הלאה. לפי החוק המקורי, חטאפה הייתה אמורה לארח את ריאל מדריד המחזור, אלאבס את ברצלונה, ואתלטיקו מדריד את ולנסיה. אבל השנה החליטו בספרד להעתיק מחוסר הוודאות של הליגה האנגלית, שברו את המוסכמות והמחזור ה-20 לא קשור למה שהורגלנו. אל תדאגו, משחק גדול כן יהיה: ריאל מדריד נגד סביליה.

    המשחקים בין ריאל וסביליה תמיד היו ידועים בהרבה גולים, הן בברנבאו והן בפיחואן. ריאל מדריד הרביעית בטבלה שאמנם העפילה לרבע גמר גביע המלך אבל נראית רע, עם סגל קצר - תארח את סביליה השלישית שגם כן לא מרשימה במשחקים האחרונים והפסידה לבילבאו במסגרת הליגה. הקבוצות בשיוויון נק' כשריאל תנסה לבנות איכשהו התקפה ולהשכיח את המשחק החד-צדדי בפיחואן. סביליה, מנגד, הפסידה בכל תשעת ביקוריה בברנבאו ומרגישה בטוחה מאוד. וכרגיל, תקראו בתקשורת הספורט - 'אחרי החתמת דאבור'...ומה עוד?

    [​IMG]
    הקבוצה הביתית היא השלטת במשחקים ביניהן. עוד פרק בין ריאל וסביליה.

    כרגיל בספרד, המחזור נפתח בשישי, חטאפה ואלאבס בקרב סינדרלות כלשהו. מרבית האקשן בשבת, כשמעבר למשחק המרכזי - הואסקה האחרונה בטבלה תארח את אתלטיקו מדריד. בבלאידוס נוכל לראות שתיים מאכזבות העונה - סלטה ויגו שהתדרדרה רק שתי נקודות מתחת לקו האדום, תארח את ולנסיה שפשוט בקושי מסוגלת לנצח בליגה. בראשון, קרב תחתית גדול בלה-קרמיסה של ויאריאל, כשזו תארח את אתלטיק בילבאו. ראיו וייקאנו שנמצאת במומנטום מעולה, תנסה לגבור על ריאל סוסיאדד שחיברה שני נצחונות ליגה. האלופה ברצלונה תארח את לגאנס אחרי שהתעללה בלבאנטה.

    לוח המשחקים:

    שישי:
    חטאפה - אלאבס(22:00, הקולוסיאום)

    שבת:
    ריאל מדריד - סביליה(17:15, הסנטיאגו ברנבאו)
    סלטה ויגו - ולנסיה(21:45, הבלאידוס בויגו)

    ראשון:
    בטיס - ג'ירונה(13:00, הבניטו ויאמרין)
    ויאריאל - אתלטיק בילבאו(17:15, הלה-קרמיסה)
    הואסקה - אתלטיקו מדריד(19:30, אל-אלקורס)
    לבאנטה - ויאדוליד(19:30, הסיוטאט דה-ולנסיה)
    ראיו וייקאנו - ריאל סוסיאדד(19:30, סטאדיו דה-וייקאס)
    ברצלונה - לגאנס(21:45, הקאמפ-נואו)

    שני:
    אייבר - אספניול(22:00, האיפורואה)
     
  2. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,383
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    ריאל מדריד - סביליה

    ריאל מדריד ממשיכה להפסיד בקצב(1:0 הפעם) וסופרת כבר עשרה הפסדים העונה בכל המסגרות, יותר מכל העונה שעברה - והעולם שותק. זה כבר לא מפתיע אף-אחד, עוד יום בעונה מסויטת. הנסיבות לא חשובות - משחק לפרוטוקול וסגל חסר - ריאל מדריד לא יכולה להמשיך ככה עם הבינוניות הבלתי-נסבלת הזו. סולארי חוטף לאחרונה לא אחת על הכדורגל הרע של הקבוצה וגם התוצאות 'מתיישרות', מספרי האימה חוזרים שוב ושוב. במדריד שוב מדברים עליו כמאמן זמני בלבד. כעת, ריאל פותחת את הסיבוב השני במשחק סופר-קשה מול סביליה בברנבאו שדי התרוקן לאחרונה, כשהיא חייבת רעיונות חדשים ומתקשה להרכיב התקפה נורמלית, על אף העובדה שבנזמה ידחה את הניתוח ויישחק מחר. אם ריאל תנצח היא תחלוף על פני סביליה ותעפיל למקום השלישי. סולארי היה ברור - "הקבוצה צריכה לעשות משחק גדול כדי לנצח מחר".

    "המזל הגדול של ריאל מדריד הוא שיש לה שני שוערים נפלאים, הטובים ביותר בעולם", אמר סולארי לקראת המשחק. די ברור שקורטואה יחזור לאחר שהחלים לגמריי מהפציעה. הבעיה ששני שוערים בכושר טוב זה לא מספיק, ואין מי שייתן גולים. בברנבאו, למרות הפיאסקו נגד סוסיאדד - ריאל בקושי סופגת, אבל גם בקושי מבקיעה. סולארי 'עף' על בנזמה במסיבת העיתונאים ואמר שהוא מאוד חיוני לקבוצה ומציג 'כדורגל נהדר ובולט בכל האספקטים במשחק ההתקפה ואין עוררין על כך', אבל בנזמה נראה טוב רק ביחס לחבריו החיוורים. הוא עדיין מחפש גול בליגה נגד קבוצה גדולה, אגב. והשותפים שלו, מה איתם? אסנסיו ובייל שוב לא התאמנו והם לא רלוונטים, וכל אחד יודע שאת שאר החלק הקדמי ירכיבו לוקאס ואסקס ו-ויניסיוס שהוא צעיר ונמרץ אבל גם בסה"כ ילד. רשימת הנעדרים תכלול כנראה גם את קרוס, מריאנו ומרקוס יורנטה כשהאחרון קרוב לשוב. הספסל שוב יישאר חיוור במיוחד.

    זו לא תהיה הפתעה גדולה כשאיסקו יחזור מחר לספסל. "כבר עניתי על יותר ממאה שאלות על איסקו השנה. הוא שחקן נפלא כמו יתר השחקנים", אמר סולארי. נראה שהצלע השלישית בקישור תהיה דני סבאיוס, לצד קאסמירו ומודריץ'. גם מרסלו מעסיק אותנו ואת העיתונאים והמאמן רמז לא אחת שגם ממנו הוא לא מרוצה. נגד בטיס - מרסלו סופסל, ובגביע שיחק בהתחלה בעמדה קדמית יותר אך ללא הועיל. אין ספק כשההתקפה כה חלשה - 28 שערים בלבד בסיבוב שלם, ריאל מדריד זקוקה למגנים שלה יותר מכל. אנחנו מניחים שמחר מרסלו יפתח ונקווה שישיב בהופעה התקפית כמו שהוא יודע, הרי הגנה אף אחד לא מצפה ממנו לעשות. "מרסלו הוא המגן הטוב ביותר בעולם בעשור האחרון, אין ספק. אבל בקבוצה יש שחקנים שנמצאים במצב טוב ויש כאלה שהם במצב פחות טוב, חלק חלודים, חלק פצועים וחלק חוזרים מפציעה". הקפטן ראמוס יחזור מחר ל-11, כמובן, וגם קרבחאל.

    המפתחות יהיו מחר בתשוקה, במוטיבצייה, וגם במנטאליות. "האופי של הקבוצה נמדד במצוקה. אני מקווה שנקבל את כל הפצועים בהקדם האפשרי כדי שתהיה לנו שוב קבוצה תחרותית", אמר סולארי, והוא צודק. ריאל מדריד צריכה לשלוט ולנצח בברנבאו, הנקודות חשובות גם אם היא מחוץ למאבק האליפות. כולם מתחילים לספור לאחור לקראת המשחק נגד אייקס והקבוצה חייבת שוב לקבל צורה. יהיה מעניין לראות את מספר האוהדים מחר. ריאל מדריד זקוקה לקהל ולא רק ליציע המעודד. המשחקים נגד סביליה תמיד משכו הרבה אוהדים, הכי הרבה כנראה למעט הקלאסיקו והדרבי. בכל עידן הכריסטיאנו היה חוק ברור - סביליה מגיעה לברנבאו ומפסידה ולא אחת גם חוטפת בראש. האם ריאל תמשיך לגרום לנו להמשיך לשכוח?

    https://as01.epimg.net/futbol/imagenes/2019/01/18/primera/1547811478_062555_1547811695_noticia_normal.Xxx

    ריאל מדריד - הרכב משוער: טיבו קורטואה| קרבחאל, ראמוס(C), ואראן, מרסלו| קאסמירו, מודריץ', סבאיוס| לוקאס ואסקס, ויניסיוס ובנזמה

    סביליה של חואקין קאפרוס(המנהל המקצועי) ומצ'ין מגיעה למשחק אחרי שני אירועים מרכזיים: ראשית, 'שבוע בילבאו' - שכלל שלושה משחקים נגד הקבוצה מחבל הבאסקים, מפגש כפול בגביע שעבר בהצלחה, ומעידה בליגה. ושנית, עסקת מונאס דאבור שבתקשורת הישראלית ימשיכו לכתוב - 'לאחר החתמת דאבור - סביליה תגיע לברנבאו'. כמובן שהחלוץ הישראלי הנפלא יצטרף רק בעונה הבאה אבל סביליה בהחלט יכולה להתסדר עם מה שיש. סביליה רצה חזק בשלוש חזיתות: היא במקום השלישי בליגה, צלחה כצפוי את שלב הבתים בליגה האירופית, והפעילה לרבע גמר גביע המלך על אף הפסד בגומלין מול בילבאו, בפיחואן. אלא שהבשורות לא היו טובות והיריבה הבאה תהיה ברצלונה. ולמרות שסביליה הרשימה במשחקיה העונה נגד הגדולות - ניצחון גדול מול ריאל(3:0 בבית), תוצאות תיקו מול אתלטיקו ו-ולנסיה(1:1) ויכולת טובה בקאמפ-נואו, ועומדת בציפיות - התחושה היא שהיא מעט דועכת:

    אם נאמר את האמת, מאזן החוץ שלה ממש לא טוב ולא מתאים לקבוצה גדולה. מעבר לכך, סביליה כשלה בכל ההזדמנויות שהיו לה לצמצם מעט פערים מברצלונה או אפילו לחלוף על פני אתלטיקו. היא השיגה רק 2 נקודות משלושת המחזורים האחרונים וניצחה פעם אחת בששת האחרונים. החלוץ בן-יידר שבכושר טוב מנע הפסדים במשחקי החוץ באלאבס ומול לגאנס ומנגד סביליה ספגה ברגע האחרון מול ולנסיה במאסטייה. המאמן מצ'ין ניסה להרגיע אחרי ההפסד בסאן-ממס לבילבאו(2:0) ואמר - "ההפסד הזה לא צריך להכתים את המשחק שלנו והעונה שלנו". ואכן, בסביליה מריחים אפשרות גדולה לשבור את ההרצף השחור בברנבאו ולנצח שם לראשונה מזה עשור, כשחסוס נאבאס, שהשבוע רשם את משחקו ה-500 במועדון ועשה היסטוריה ענקית - הוא כמובן השריד היחיד. אבל בשביל זה היא תצטרך להתעלות על היכולת שלה בחודש האחרון וגם לנצח את 'קללת המקומות הגדולים' - סביליה השיגה רק 4 נקודות במגרשים הקשים בספרד במשך שבע השנים האחרונות.

    "ריאל וסביליה קבוצות טובות ושוות שיאתגרו אחת את השנייה", אמר המאמן מצ'ין, שמאזן בין הביטחון שהוא מקרין לשחקניו לבין ריספקט לריאל מדריד למרות הכושר הרע שלה. מערך שלושת הבלמים עבד נפלא בפיחואן במשחק הקודם בין הקבוצות וסביר שימשיך כך. המאמן נשאל על כך שכריסטיאנו לא משחק ואמר שהקבוצה לא חוששת מיריבות או משחקנים ומחפשת את נק' התורפה, ושויניסיוס מרשים במהירות כמו אינייאקי. המאמן מודע לבעייה במשחקי החוץ וכן לסטט' בברנבאו. "אנחנו יכולים לנצח בכל מגרש, גם בברנבאו, אנחנו נחזק את היתרונות שלנו ולא נעשה התאמות מיוחדים". המאמן כן הסכים לומר שבמשחק כזה הקבוצתיות תבוא לידי ביטוי יותר מאיי-פעם ולא רק הכישרון. אפרופו כישרון, לסביליה בהחלט לא חסר, והחלוץ מוניר הגיע מברצלונה במחיר מצחיק וכבר שיחק בגביע. סביליה כמובן נתנה לשחקנים הבולטים לנוח ובן-יידר היה מהבודדים ששיחק.

    אותו בן יידר הוא גם מלך שערי הקבוצה העונה עם 16 בסה"כ, 9 מהם בליגה. אנדרה סילבה שכיכב במשחק בפיחואן, נעצר על 8 בליגה(ו-10 בסה"כ) ולא כבש כבר שישה משחקים. סביליה נראית טוב כשהמאמן מצ'ין לא מקפח את סארבייה שהוזכר אפילו כמועמד לריאל מדריד. הוא טחן את הליגה האירופית עד עכשיו ויש לו 15 שערים ו-8 בישולים בסה"כ. סביליה שווה יותר ממספר הגולים שלה - 31 שערי זכות העונה בליגה, אבל היא עדיין קבוצת ההתקפה השנייה בטיבה. מנגד, ההגנה טעונה שיפור. רוקה מסה הקשר המרכזי ייעדר בשל הרחקה וכנראה ואסקס יחליפו ב-11, ונוליטו סובל מפציעה ארוכת-טווח שתשבית אותו לשלושה חודשים. לסביליה סגל טוב מאוד ביחס לשאר הליגה וכמאמר הקלישאה, בעיקר בקישור והלאה - שני שחקנים טובים על כל עמדה. סביליה לא אוהבת שהפער מהחמישית אלאבס עומד על נקודה בלבד וניצחון על ריאל בברנבאו יראה שהיא בדרך הנכונה...

    [​IMG]

    סביליה - הרכב משוער: ואסליק| גנאגון, קאחר, סרג'י גומס| חסוס נאבאס, באנגה, ואסקז, סארבייה, אסקודרו| אנדרה סילבה ובן-יידר

    היסטוריה ומפגשי עבר:

    שימו לב לזה: ניצחון 3:2 עם פלגריני, 1:0 צנוע עם מוריניו, 3:0 במשחק טרום-אליפות, 4:1 תוצרת כריסטיאנו רונאלדו, 7:3 הזוי בעונת הדסימה, 2:1 (2014/15), 4:0 בחסות ה-B-B-C בעיקר, 4:1 ערמומי עם פתיח של נאצ'ו, ו-5:0 מוחץ תוך מחצית אחת. והנה קיבלתם את כל התוצאות של ריאל מדריד נגד סביליה מעונת 2009/10 ואילך. תשעה נצחונות רצופים סופרת ריאל מדריד, כשהאחרון שהפסיד לסביליה בברנבאו היה שוסטר, במשחק לאחריו פוטר(4:3). באותו ערב ריאל אמנם הציגה הגנה איומה אך נשדדה לא רק ע"י סביליה אלא גם ע"י השופט שלא שרק לפנדל על היגואין והרחיק את אריאן רובן. ראול השווה זמנית ובהמשך גאגו והיגואין גם כן כפו 3:3, אלא שרנאטו ניצח את המשחק עבור המארחת, שניצחה בברנבאו גם ב-2004/05 משער של האקס בפטיסטה - וגם אז מאמן פוטר.

    https://cdn.vox-cdn.com/thumbor/AvW0rgB1y2coc8JGBg39UDEO8uM=/0x0:4600x3066/1200x800/filters:focal(1797x709:2533x1445)/cdn.vox-cdn.com/uploads/chorus_image/image/57918743/888848928.Xxx.0.Xxx

    בשנה שעברה, כאמור, רגע לפני הקלאסיקו, ריאל באה להוציא עצבים וסגרה עניין מה-זה מהר. נאצ'ו כבש כבר בדקה השלישית - שנה שנייה שהוא כובש נגד סביליה, כריסטיאנו רשם צמד תוך 8 דקות(23' ו-31 בפנדל), טוני קרוס קינח בבעיטת סרגל אופיינית ואשרף חכימי רשם שער בכורה במדי ריאל מדריד בדקה ה-42, ו-5:0 לריאל מדריד שריחמה על סביליה והייתה טובת לב - הנה התקציר. סביליה הייתה כמובן היריבה האהובה על כריסטיאנו. ועדיין, במוח שלנו עולים שלושה משחקי ענק אחרים נגד סביליה, ולא בכיכובו: הראשון - הרמונטאדה של ואן דר-וארט וגוטי בעונת הפלגריני, כשההולנדי דחק לרשת שער ניצחון ברגע האחרון וקבע 3:2, במשחק בו ריאל כבר פיגרה 2:0| ב-2006/07 המאסטרו גוטי עלה מהספסל ובישל שניים וחצי שערים בדרך למהפך - רוד כבש צמד ורוביניו הוסיף אחד לפני שהורחק, וריאל ניצחה 3:2| וב-2005/06 זה היה ערב למזכרת עבור זידאן עם שלושער ראשון בקריירה, אבל ערב לא פחות ענק של גוטי שכבש את השער הראשון ובישל בעקב נפלא שאתם עדיין מדמיינים ומחייכים מתוך שינה.

    הנה סה"כ המאזן של ריאל נגד סביליה בליגה כשהיא המארחת, הצ'מרטין והברנבאו - 74 משחקים: 55 נצ'(74%), 11 תוצאות תיקו(15%) ו-8 הפסדים(11%), יחס שערים 209:79 לטובת ריאל מדריד. ב-20 המשחקים האחרונים ביניהן בליגה, ריאל ניצחה 18 פעמים והפסידה פעמיים. זכורה לכם היטב גם חגיגה בעונת הדסימה עם שלושער של בנזמה וצמד של בייל, אבל זה לא הכל. ריאל ניצחה 7:0 ב-1991 וכבשה שמינייה בליגה לרשת סביליה ב-1958/59, שנה אחרי שהלמה בה עם שישייה. די-סטפאנו כבש שלושער, פושקאש צמד, וגם הקטור ריאל, חנטו וריימונד קופה הבקיעו. הרצף הנוכחי של ריאל שעומד על תשעה נצחונות רצופים הוא הטוב ביותר שיש לה מול סביליה. הפעם האחרונה בה משחק בין הקבוצות הסתיים ללא הכרעה, וואו - זה קרה ב-1983/84 עם 2:2 ביניהם.
     
  3. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,383
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    אלאבס יכלה להעפיל זמנית למקום הרביעי ולהלחיץ את ריאל וסביליה שיפגשו היום, אבל היא חטפה 4:0 מהדהד מחטאפה בערב שחור. מעבר לכך שהצ'אנס הוחמץ, מעניין אם כאן הגרף שלה מתחיל לרדת. היא עושה עונה יפה אבל יש לה המון תחת ואני אעדיף תמיד סינדרלה בעלת סגנון מהנה יותר וזה לחלוטין אפשרי. אלאבס לאחרונה גם בקושי מנצחת בחוץ. שימו לב לחטאפה ההגנה השנייה בטיבה בליגה ויופי של עונה.

    אתלטיקו עם 13 שחקנים כשירים בלבד הערב מהסגל הראשון כלומר ללא הקאנטרה וזה מטורף שיש קבוצה פצועה יותר מריאל מדריד. אבל גריזמן בזון ואובלאק יחזור ומבחינתה זה הזמן וגם בכלים אלה יגיע ה-1:0 בפיהוק מול הואסקה.
     
  4. סיונרה Member

    הצטרף ב:
    ‏20/2/16
    הודעות:
    13,141
    לייקים שהתקבלו:
    5,896
    מין:
    זכר
    לשים את בנזמה ולוקאס שילוו את ויניסיוס זה כמו לתת לאנאלפבת להיות המורה של כיתת מחוננים. כל דקה שהוא לידם זה פשוט בזבוז זמן.
     
  5. AS R Member

    הצטרף ב:
    ‏14/9/08
    הודעות:
    2,577
    לייקים שהתקבלו:
    499
    מין:
    זכר
    ויניסיוס הזה מצחיק. איך לשחקן בן 18 אין בושה לעשות מהלכים כאלה מפגרים. ולמרות זה הוא עוזר להפיח חיים בריאל, כי הוא פשוט מאוד פעלתן.

    אין לי כוח כבר לראות את סביליה כל פעם עולה למשחק חוץ ונראית נורא. בשביל מה צריך 2 חלוצים במשחק כזה, ועוד כשאין לך קשר אחורי בהרכב. היה מביך לראות את זה.
    סבאיוס כנראה במשחק הכי טוב שלו מאז שהגיע לריאל.
     
    גלץ אוהב/ת את זה.
  6. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,383
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    https://scontent.fsdv1-1.fna.fbcdn.net/v/t1.0-9/50510681_1748721071895566_1729616513016528896_n.Xxx?_nc_cat=110&_nc_ht=scontent.fsdv1-1.fna&oh=90822644646057f124fbaff5200eca86&oe=5CC56131

    בפורום של ריאל אין שום תגובות על המשחק, אפילו פרסום ההרכבים לא גרם לאף אחד לכתוב, זה מראה עד כמה לרוב אבד החשק מהקבוצה: הפציעות, הכדורגל, התוצאות, גם משחק בברנבאו לא מובטח. לא נורא.

    קאסמירו לעת צרה. לפני המשחק כתבתי שריאל מדריד חייבת איכשהו לנצח, במשחק בית, למרות כל הצרות, ניצחון של קבוצה. זה מרגיש כמו הישרדות עם שחקן התקפה וחצי, זה לא יכול להמשיך לאורך זמן, אין לנו רגל מסיימת, וסולארי הבונקריסט שעושה טובה ומכניס את איסקו לרבע שעה - מוציא את לוקאס ואסקס. אבל למרות הכל, איכשהו, ריאל מדריד עמדה במשימה: קאסמירו לעת צרה.
    ניצחון מוצדק לכל הדיעות ובעיקר פחד במה של סביליה שהציגה משחק עלוב, אני חושב שקורטואה לא צריך לכבס אפילו את אפודת השוער שלנו. היום ויניסיוס היה מרושל וזה טוב, שלא יתבלבלו שם במדריד שהוא הולך להיות משהו גדול כבר העונה כי זה לא יקרה.
    כבר מאוקטובר היה ברור שריאל מדריד הגדולה היא היסטוריה, איפה השחקנים היו כל העונה ולמה ביותר מדי זמן הם לא נלחמו כמו היום? הלוואי שאפשר לקחת משהו ממודריץ’ לקראת ההמשך, בעיקר המשחק שלו אבל אפילו הגול שלו.
     
  7. Jefecito Member

    הצטרף ב:
    ‏4/6/16
    הודעות:
    2,862
    לייקים שהתקבלו:
    841
    מין:
    זכר
    במחזור שבו ריאל ואתלטיקו עושות את העבודה, הלחץ עלינו מחר. ריאל עשתה את העבודה ולא משנה העבודה שסביליה שיחקה לא טוב, הבעיה בניצחונות של ריאל שזה מביא לה סוג של שמחה על הסגל הקיים. אסור לה להיות שאננה ואני לא מבין עד עכשיו למה עדיין לא הביאו חיזוק.
     
  8. AS R Member

    הצטרף ב:
    ‏14/9/08
    הודעות:
    2,577
    לייקים שהתקבלו:
    499
    מין:
    זכר
    סביליה עם 2 שערים ב-4 המשחקים האחרונים. העיקר שבתקשורת בארץ מהללים את החוד שלה ואומרים כמה קשה יהיה לדאבור להשתלב שם. סילבה כבש שער אחד ב-9 המשחקים האחרונים שלו. למרות שלפי השמועות סביליה רוצה לרכוש אותו, זה נראה לי די הזוי.
     
  9. Jefecito Member

    הצטרף ב:
    ‏4/6/16
    הודעות:
    2,862
    לייקים שהתקבלו:
    841
    מין:
    זכר
    סילבה התחיל מעולה ואח''כ נחלש. כן יש לו יכולת להיות בהרכב של סביליה ודאבור אכן יכול להוות לו מכשול להרכב. מה שכן, כמו שאמרת שסילבה לא בדיוק מציג מספרים בתקופה האחרונה, דאבור חייב להראות מספרים כבר על ההתחלה בשביל הביטחון שלו והביטחון של המאמן בו.
     
  10. Jefecito Member

    הצטרף ב:
    ‏4/6/16
    הודעות:
    2,862
    לייקים שהתקבלו:
    841
    מין:
    זכר
    ולנסיה ממשיכה את המומנטום מהגביע ומנצחת 2-1 בבלאידוס את סלטה ויגו.
     
  11. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,383
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    לא רק שולנסיה מנצחת אלא גם היא עושה את זה אחרי שנקלעה לפיגור, תחזיקו חזק, רודריגו נזכר להבקיע. סלטה ויגו ממש פח זבל, אשכרה במאבקי ירידה. ולנסיה כמובן עושה את זה בלי גדש, שכמו דייגו קוסטה וגארת' בייל הוא מאכזבת העונה, כולם בחזקת נעדר, והגולים שלהם ממש חסרים לקבוצות שלהם. כשולנסיה תחבר שלושה נצחונות ליגה אבל אני אגיד שהיא באמת פה והגיעה באיחור אבל לפחות הגיעה.

    אתלטיקו מדריד עם שער נקי בפעם העשירית העונה, יום עבודה רגיל ברחבה\משרד של אובלאק. ושימו לב מה מדהים, ריאל מדריד שנייה במספר המשחקים ללא ספיגה, דווקא היא - 8 פעמים, 6 מהן בברנבאו, למרות שספגה 24 שערים שזה המון. במקום השלישי נמצאות ברצלונה וחטאפה יחד עם 7 משחקים ללא ספיגה כל אחת מהן.
     
  12. Jefecito Member

    הצטרף ב:
    ‏4/6/16
    הודעות:
    2,862
    לייקים שהתקבלו:
    841
    מין:
    זכר
    קנאלס עם פנדל בדקה ה94 נותן לבטיס ניצחון במשחק מעולה וקובע 3-2, מעלה אותם למקום השביעי שהם קרובים 2 נקודות בלבד מהמקום השישי.
     
  13. סמואל אטו Member

    הצטרף ב:
    ‏27/9/04
    הודעות:
    14,958
    לייקים שהתקבלו:
    4,630
    בטיס-ג'ירונה אחד המשחקים המהנים שאני זוכר מכדורגל אירופאי בשנים האחרונות.
    שתי קבוצות עם המון טכניקה שמשחקות עם הרבה ביטחון ואומץ בבילד אפ ובלחץ.
     
  14. Jefecito Member

    הצטרף ב:
    ‏4/6/16
    הודעות:
    2,862
    לייקים שהתקבלו:
    841
    מין:
    זכר
    בכללי כיף מאוד לראות את בטיס העונה. קיקה סטיין עושה שם עבודה נהדרת.
     
  15. Jefecito Member

    הצטרף ב:
    ‏4/6/16
    הודעות:
    2,862
    לייקים שהתקבלו:
    841
    מין:
    זכר
    רוטציות כבדות בהרכב של ברצלונה, מסי בחוץ. ורמאלן חוזר לצד פיקה בהגנה. ב'חוד' דמבלה, סוארס וקוטיניו.