דיון שאר הקבוצות בליגת העל 2018/19

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ישראלי' פורסם ע"י שי, ‏16/7/18.

מצב נושא:
הנושא נעול.
  1. Mahranlala Member

    הצטרף ב:
    ‏7/12/17
    הודעות:
    1,935
    לייקים שהתקבלו:
    756
    מין:
    זכר
    לדעתי שחקן ששוחרר צריך לחכות לינואר
     
  2. gilad16 Member

    הצטרף ב:
    ‏3/12/08
    הודעות:
    2,631
    לייקים שהתקבלו:
    973
  3. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    61,214
    לייקים שהתקבלו:
    14,278
    מין:
    זכר
  4. סמואל אטו Member

    הצטרף ב:
    ‏27/9/04
    הודעות:
    14,958
    לייקים שהתקבלו:
    4,630
    הוא שיחק נגד בית"ר במוקדמות במקרה?
     
  5. alexshw Member

    הצטרף ב:
    ‏13/11/09
    הודעות:
    74,966
    לייקים שהתקבלו:
    25,665
    מין:
    זכר
    כן

    Sent from my SM-G930F using Tapatalk
     
    DRORIKO אוהב/ת את זה.
  6. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,383
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    יואב כץ מכריז בקול רם שהוא רוצה להחזיר את האקסים שעזבו לבאר-שבע והפועל חיפה תקבל בזרועות פתוחות את חנן ממן ועדן בן-בסט. אני חושב שזה מאוד לא ריאלי, בטח עבור החולצה, אבל זה מראה על שאפתנות. וצריך לומר את האמת, חוץ מעזיבתו של בן-בסט - כץ השתנה מעט. הוא שידרג את החוזה של מקסים, הוא נלחם להשאיר את שחקני המפתח. הפועל חיפה על הגל, בכושר טוב מאוד, מריחה כנראה שהליגה השנה אומללה ואולי אפשר להיכנס חזק למאבק על מקום שלישי - ככה זה כשבית"ר לא קיימת וכך גם מכבי חיפה. מצד שני, ראינו רק אתמול כתבה נפלאה על נס זמיר שנמצא בעונה גדולה, וגם אז'ובל מבקיע, השאלה אם לתת אמון באלה שהוציאו את הפועל חיפה ממשבר, ואסור לשכוח את ורמוט.
     
  7. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,383
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    כצפוי, חיים סילבס פוטר מעירוני ק"ש. אני הייתי נותן לו עוד קצת זמן אבל יש תחושה של מיצוי, סילבס לא עמד בציפיות. אני חושב שכן יש שתי בעיות גדולות: ראשית, שוק המאמנים פה כל-כך רע שגם אם חלק מחלטרים, 'את מי נביא', ואני במקום איזי הייתי מנסה להביא את רפואה ולא את הפרשן הרדום תומר קשטן; שנית, כל אחד מבעלי הבית בליגה רואה את המצב ומרגיש שעם קצת תנופה אפשר לעשות עונה יפה, כאילו שואל את עצמו 'למה חדרה כן ואנחנו לא?'. בגדול, סילבס לא קידם מספיק שחקנים, לא היה לקבוצה סגנון מספיק ברור לדעתי וק"ש מאוד משעממת חוץ מחמדי או משהו כזה. אל תדאגו, הוא יחזור. כי הוא כן מאמן מבטיח וגם בגלל הכיסאות המוזיקלים של הכדורגל כאן, אלה תמיד אותם שמות. קלינגר למרות עשור כושל היה מועמד לכל מקום.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏30/12/18
  8. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,383
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    אורן יוספוביץ' בפינתו הקבועה ב-'וואלה ספורט' - 'סוגר מחזור' - קורא למנור סולומון לעזוב את מכבי פ"ת באופן מיידי. "עם שלושה שערים ב-2018 ובלי שהשתדרג באף אספקט, ההחלטה של מנור סולומון ל-2019 צריכה להיות עזיבה מהירה של מכבי פתח תקוה, ובכל מחיר".
    אתמול בלילה פרסמו במנהלת נתונים בולטים לשנת 2018. "14 דריבלים מוצלחים השלים מנור סולומון במחזור ה-19 של העונה שעברה. אף שחקן לא ביצע יותר", היה הציוץ. סולומון צריך להסתכל על הנתון הזה, ולהגיד לעצמו: "אלוהים ישמור, אין סיכוי שבסוף 2019 כל מה שיזכרו ממני זה 14 דריבלים מוצלחים במשחק בו לא כבשתי, לא בישלתי, החמצתי ממטר והקבוצה שלי עשתה 1:1 מול מכבי נתניה". עוד הוסיף - זה עידן של שחקנים שמקבלים בו את כל מה שהם רוצים.

    *******

    אני חושב שהטור די מדויק, מכבי פ"ת תקועה במקום, סולומון חייב להתקדם הלאה. הבעיה שהמצב בקבוצות הגדולות בארץ בעייתי מאוד, רמת הלחץ במכבי חיפה כמובן שונה אבל המועדון הזה מחפש את עצמו, כנ"ל בית"ר ירושלים, והעונה אפילו בהפועל באר-שבע לא היה שקט בזמן שמכבי ת"א לא אופצייה כי היא עמוסה מדי בחלק הקדמי. מה גם שפ"ת תדרוש עליו, וזכותה - סכום עתק, וככה הדרך לחו"ל תהיה קשה. אבל סולומון צריך לחשוב איך בצעד הראשון הוא הופך להיות שחקן ליגה מוביל ולא רק כישרון גדול.
     
  9. Maccabi Diamond משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏19/2/06
    הודעות:
    14,242
    לייקים שהתקבלו:
    2,433
    מין:
    זכר
    מנור סולומון, עד כה, הוא אכזבה גדולה. אם הוא באמת מתכנן לעשות קריירה משמעותית ולא רק להיות "שחקן מוביל בליגת העל", הוא צריך להתעורר על עצמו ומהר. יכול להיות שבקבוצה עם שאיפות הוא היה מצליח להוציא מעצמו יותר, אבל שחקן ברמה שהוא מתיימר להיות בה להיות לא יכול לתת לקבוצה בה הוא משחק להשפיע עליו בצורה שכזו. בליגה כזו חלשה אני מצפה ממנו לקחת קבוצה לפלייאוף העליון גם אם אין לו בכלל עם מי לשחק.
     
  10. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,383
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    אם כבר מכבי פ"ת אז אני חושב שבדיעבד ההחלטה של בניון היא נכונה, כלומר כמובן שלא הצורה והדרך שזה קרה, גם בניון מבין שהוא שוב נפל בפח ולא שלט בעצמו ברגע לא נעים, אלא אם היה נכנס למשרד של לוזון שוב - "אבי אני נטול אנרגיות, אני חולם לסיים את הקריירה לעיני קהל של 30 אלף איש ומחובר רגשית לבית"ר" - אני מניח שהפעם זה היה עוזר, הרי בינואר אפשר לשנות. מכבי פ"ת נרדמה בשמירה ואוטוטו גם אלישע עוזב, המועדון מאבד רלוונטיות בליגה הזו. לגבי סולומון - הוא סופר-צעיר ולכן לא יציב וגם הפציעות לא עוזרות, הוא צריך מאמן שידחוף אותו קדימה. אין ספק שהוא מאכזב. אני תמיד נזהרתי עם הדיבורים המופרזים על מנצ'סטר סיטי או אפילו סתם יציאה לאירופה, הלו, עוד לא.
     
  11. עידן444 Member

    הצטרף ב:
    ‏26/5/12
    הודעות:
    17,770
    לייקים שהתקבלו:
    6,461
    נראה שיש לו בעיה של פציעות כרוניות שמאוד משפיעות על ההתקדמות(חוסר התקדמות) שלו.
    לפעמים אין הרבה מה לעשות... פשוט חוסר מזל גנטי...
    מן שלום תקווה כזה...
     
  12. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,383
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    אני חושב שאחרי ששתי ההעברות הצפויות יושלמו וחדרה תאבד את הקשרים הבולטים שלה, היא ללא ספק עלולה להפוך למועמדת לירידה. די נדיר שקורה 'מחטף' כזה בחודש ינואר, לרוב הסינדרלות נהנות מהשחקנים שלהן לפחות עד לסיום העונה. חדרה בין-כה די מגמגמת בזמן האחרון, עושה רושם שלוסיו היחיד ששומר על הכושר הטוב מפתיחת העונה. אני אישית מקווה עבורה שזה לא יקרה, ניסו אביטן צריך לחשוב היטב מה עושים ואיזה שחקנים אפשר לצרף כרגע כדי שיתאימו. אגב, במאמר מוסגר, לדעתי באר-שבע ובית"ר סתם משתוללות ודווקא מכבי חיפה שקטה ומתנהלת נכון.
     
  13. הרצליה Member

    הצטרף ב:
    ‏10/9/03
    הודעות:
    12,417
    לייקים שהתקבלו:
    2,297
    איך זה בא לידי ביטוי? לא התנהלו שם נכון משנת 2006.
     
    oranfu אוהב/ת את זה.
  14. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,383
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    מתקן אותך: לא התנהלו נכון מאז קיץ 2011, אל תהיה כמו המגזימים כאן. מכבי חיפה לפחות עכשיו הוזכרה בהקשר של חנן ממן וזהו, היא לא רודפת אחרי חצי ליגה. לדעתי אין לה מה להסתער על שחקני רכש, לרוב השוק בינואר לא מספיק טוב. היא צריכה לחכות בשקט ובסבלנות עד לקיץ ועוד לפניכן לחשוב טוב מהן המטרות ואיזה שחקנים מתאימים לה. העונה היא מסוגלת לעשות פלייאוף עליון גם בסגל הנוכחי, כי הליגה שלה חלשה, ואירופה לא ממש רלוונטי לה לדעתי. שחקן רכש אחד וזהו, זה מה שהיא צריכה. בינתיים רמי גרשון פצוע

    אני זוכר יותר חודשי ינואר שעשו שינוי בתחתית, מי כמוני כאוהד הפועל יודע, מאשר הטו את מאזן הכוחות בצמרת, חוץ מזהבי ופריצה כמובן אבל זה נדיר. אם הפועל הייתה מביאה ב-2011 את חן עזרא ולא את אלרואי כהן - אני מאמין שהיינו זוכים באליפות
     
  15. עידן444 Member

    הצטרף ב:
    ‏26/5/12
    הודעות:
    17,770
    לייקים שהתקבלו:
    6,461
    מחלקת המדיה של מכבי נתניה מקבלת לא מעט שבחים על שנינות ויצירתיות והפעם באה לעזור למי שתוהה האם צריך לכתוב סכנין או סח׳נין...

    מדור הבכורה: בין חי"ת לבין כ"ף [emoji1593]

    ככל חבר מחננו חגגתי את השגת הנקודות בדוחא ביום ג' שעבר. מה שמשך את עיניי בצילומי הניצחון, היה דוקא הכיתוב על היציע שמנגד. שם, באמצעות מיצג של כיסאות בצבעים שונים, מתקבלות המלים "בני סח'נין".

    בכל מקום בתקשורת בארץ מאויית השם של יישוב האם של מועדון כדורגל זה עם כ"ף. דהיינו, לאמור, "סכנין" ולא "סח'נין". אלו שתי גירסאות מנוגדות זו לזו, אז מי כאן צודק ומי טועה? אלו דברים שאני כותב, כמובן, במסגרת תפקידי כדיקאן הפקולטה לשפות שמיות במשפחת מכבי נתניה.

    העניין נעוץ בכך שבעוד בעברית הכף נהגית בשתי צורות – רפה (מכתש, מערך, הארכה) ודגושה (כבוד, כאב, תרכובת) - בעוד החי"ת תמיד דגושה, הנה בערבית המצב הפוך: החי"ת היא זו בה יש את שתי האפשרויות בעוד הכ"ף תמיד דגושה.

    מלה עברית, המשותפת לערבית, עם חי"ת, עשוייה להופיע בגירסה הערבית הן כך והן כך. "אחד", "חשבון", "חביב" ו"חרם" עוברות לערבית עם חי"ת דגושה. "מחסן", "חרג", "החליף" ו"חורבן", מנגד, עוברות לחי"ת הרכה, ולכן בהיגוי מלים אלו בערבית הן תישמענה כ"מכסן", "כרג", "הכליף" ו"כורבן".

    עם הכ"ף, כאמור לעיל, המצב הפוך: "רכב" (רי"ש בקמץ כ"ף בפתח) תהיה בערבית ל"רכבא" (כל האותיות בפתח, והכ"ף והבי"ת דגושות). "אכל" (כנ"ל) תהיה ל"אכלא" (כנ"ל). ראוית לעיון מיוחד הן הסיומות של מלים עם אות זו. את שמו של נשיא מצרים לשעבר ושל שחקננו לשעבר אנו כותבים כ"מובארק" ו"(חמודי) בריק", אבל בערבית מאוייתים שמות אלו בכ"ף. אפשרי בהחלט שהם אנשים מבריקים, אבל הערבית התכוונה לציין שהם מבורכים.

    המקבילות בין האלפבית הערבי והעברי היא מושלמת. ממש כמו בעברית יש בערבית בי"ת מזה וו"ו מזה. כ"ף מזה וקו"ף מזה. סמ"ך מזה וצד"י מזה. על רקע זה יש לדעתי לכבד את כיתוב המקור. בהתאם לכך יש, למשל, לכתוב את שמו של מנהיג החיזבאללה כ"נצראללה" ולא "נסראללה". בשפת המקור הוא מאויית עם צד"י ומכאן שלא ראוי לשנות זאת. התג על החי"ת הרכה, בשמה של העיר הנ"ל, מלמד אותנו על צורת הכיתוב במקור הערבי, ועלינו לכתוב כך אף שנבטא זאת ככ"ף. זה נכון, לטעמי, אפילו עם המלה ח'ארטה אותה ייבאנו מערבית. תגיד "כארטה" אבל תכתוב "ח'ארטה".

    לכן, מעתה, נמליץ לכתוב "בני סח'נין" ולא "בני סכנין". "מח'סן" ולא "מכסן", "ח'רג", ולא "כרג", "ח'ורבן אל הייכל" (חורבן בית המקדש, וכ"ף ב"הייכל" דגושה) ולא ו"כורבן אל הייכל" (כ"ף רפה), וגם, אפילו, "יח'רב ביתכ" ולא "יכרב ביתק"...


    Sent from my iPhone using Tapatalk
     
מצב נושא:
הנושא נעול.