המחזור ה-15 בפרמיירליג: Blue Monday

הנושא בפורום 'פורום כדורגל אנגלי' פורסם ע"י Michael Carrick, ‏3/12/18.

  1. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,383
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    אני חושב שאתמול גם בהתחשב בכושר של שתי הקבוצות זו הפעם הראשונה מזה זמן רב שבה מנצ'סטר יונייטד צריכה 'להיערך' לארסנל ולא להיפך, למרות שעם מוריניו, אתם יודעים - הכדורגל רע, סגנון המשחק והגישה נהפכת אוטומטית לאנדרדוג, ועוד. בגדול משחק מהנה ומעניין עם שתי הגנות די חלשות, את כל אחד מהגולים ניתן היה למנוע בקלות - בין אם זה איבוד כדור קריטי של הגנה גבוהה, שעה שלוקח להרחיק כדור אחרי כדור חופשי, ועוד.
    בשורה התחתונה ארסנל איכזבה כשלא ניצחה, היא הובילה כבר פעמיים והרגישה מאוד בנוח, לאקאזט כבר פעם שנייה עולה מהספסל ומוסיף, אז בשביל מה? יונייטד אמנם נגד הגדולות במוד קצת אחר, אבל מילא מוריניו מדבר על המסורת ועל החזרה מפיגור, אחרי שעושים את זה בטורינו נגד יובה, אבל להשתמש במנטרה הזו אחרי ש-20 דקות לסיום הקבוצה שלו לא נוגעת בכדור ורק בנס ניצלת מספיגה של שניים-שלושה שערים? הזוי.
     
  2. alexshw Member

    הצטרף ב:
    ‏13/11/09
    הודעות:
    74,961
    לייקים שהתקבלו:
    25,664
    מין:
    זכר
    פעם ראשונה מזה 8 שנים שכל הקבוצות כובשות במחזור אחד בפרמייר ליג.
    https://scontent.ftlv6-1.fna.fbcdn.net/v/t1.0-9/47472709_2250979134920901_519327271970930688_n.Xxx?_nc_cat=109&_nc_ht=scontent.ftlv6-1.fna&oh=362f066ba53098a64c3d4f42ba7322df&oe=5CB2663E
     
  3. Mellow29 Kopite

    הצטרף ב:
    ‏21/1/11
    הודעות:
    9,072
    לייקים שהתקבלו:
    3,608
    אנחנו בדצמבר, יונייטד יותר קרובה למקום שמוביל לירידת ליגה מאשר ליברפול, מבחינת התקשורת והאוהדים שלכם באנגליה הכל די סבבה וכמעט ולא שומעים ביקורת על הקטע הנחמד הזה שאתם במאזן שערים שלילי ומאחורי בורנמות׳ בטבלה, ואלכס מדבר איתנו על הייפ מזויף, ועל זה שאוטוטו זה מתחלף. ממש מעבר לפינה.
     
    oranfu, owen11111, Walkon ומשתמש נוסף אוהבים את זה.
  4. אלעד משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏26/11/11
    הודעות:
    14,234
    לייקים שהתקבלו:
    10,043
    מין:
    זכר
    יונייטד יותר קרובים לרדת ליגה מאשר לליברפול. עובדתית, כבר לא דעה או משהו.

    מעניין איפה הם היו אם היה VAR כבר העונה.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏6/12/18
    oranfu, Michael Carrick ו-Scouser Tommy אוהבים את זה.
  5. alexshw Member

    הצטרף ב:
    ‏13/11/09
    הודעות:
    74,961
    לייקים שהתקבלו:
    25,664
    מין:
    זכר
    שום דבר שאי אפשר היה לצפות בתום חלון העברות. מועדון לא יכול להצליח כשאין שם אף גורם שמעוניין בכך, אלא רק במאבקי אגו.
    אם בצ'לסי העסק התרסק בעונה השלישית של מוריניו, אין פלא שגם ביונייטד כי זה אותו מוריניו.
     
  6. Mellow29 Kopite

    הצטרף ב:
    ‏21/1/11
    הודעות:
    9,072
    לייקים שהתקבלו:
    3,608
    אף אחד לא מעוניין לנצח, מוריניו בא להיכשל, וודוורד בכלל לא מעוניין להצליח וממש סבבה מבחינתו לשבת בתא של הדיירקטורים עם פרצוף תחת ולראות אתכם מעיפים כדורים מדה חאה לפלאייני ולוקאקו, שמענו את כל זה.

    הנקודה היא שאתה מציג את זה כאילו אוטוטו אתם הולכים ללחוץ על סוויץ׳, ומשם זה יהיה אך ורק תלוי במנ' יונייטד, היחידה שיש לה זכות אבות להצליח, וכל השאר הן הייפ מזויף, ומה זה בכלל משנה כי ליונייטד יש את השיא הכי חשוב.
    זה כל כך ליברפול 1990.
     
    oranfu ו-Esomech אוהבים את זה.
  7. k_700 Member

    הצטרף ב:
    ‏20/10/07
    הודעות:
    35,553
    לייקים שהתקבלו:
    6,266
    לא נכון,
    היו גם אוהדים שלכם פה שסיפרו לי שזה לא מקרי שסיימנו מעליכם והטבלה לא משקרת וכמה מהם היו כל כך שיכורים שהם גם חשבו שבסך הכל
    "יונייטד תמשיך להיות משעממת ולשחק מגעיל אבל תשיג את התוצאות ובסך הכל בטח תעשה את אותה עונה".
     
  8. Liverpool-Forever משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏11/11/02
    הודעות:
    21,993
    לייקים שהתקבלו:
    15,848
    ליברפול של העונה קבוצה נהדרת. חזקה מאוד בהגנה, יעילה בהתקפה, הרבה אופציות בקישור.
    באה למגרשים קשים כמו ארסנל, טוטנהאם, צ'לסי ושלטה בלא מעט מהדקות ולא הפסידה.
    נכנסה לפיגור ויצאה ממנו, נתקלה במשחק מסורבל וניצחה בווינריות, ניצחה למרות טעויות שיפוט.
    הכל היה שם. אם כבר ההייפ לא מספיק גדול. גם אם לא ניקח אליפות אבל נשמור על הקצב הזה, זאת תהיה עונה מעולה לאוהדים והקבוצה הזאת תיזכר בתור אחת הטובות בהיסטוריה של הפרמייר ליג.
    אלכס יכול להמשיך ולמכור לנו את מוצר ה"אליפות או כלום" אבל כמו שאתם רואים אצל האוהדים שלכם, גם אחרי אליפויות הדיכאון יכול לחזור, בסופו של דבר כאוהד אתה רוצה להגיע למגרש או לפתוח את הטלוויזיה ולהנות לראות את הקבוצה שלך, אנחנו מקבלים את זה העונה כמעט מדי משחק וגם לא מעט בשנים האחרונות, מה איתכם? הייפ מזוייף...אני נהנה ואין פה שום דבר מזוייף. שכחת מה זה.
     
  9. k_700 Member

    הצטרף ב:
    ‏20/10/07
    הודעות:
    35,553
    לייקים שהתקבלו:
    6,266
    בהסתמך על שתי העונות האחרונות, לא בטוח שבאותה ליגה עם ארסנל.
     
  10. alexshw Member

    הצטרף ב:
    ‏13/11/09
    הודעות:
    74,961
    לייקים שהתקבלו:
    25,664
    מין:
    זכר
    אין סביב יונייטד הייפ מזויף אם אתה מסתכל על האוהדים או פרשנים כרגע. אולי היה בעונה שעברה. אם אתה מסתכל מה שהבנקאי מוכר למשקיעים זה לא קשור לכדורגל.

    כדורגל זה לא פיזיקה גרעינית. ברגע שהבנקאי איבד אמון במוריניו בתום העונה שעברה אז היו לו בדיוק 2 אפשרויות: להודות בטעות של הארכת חוזה(וכן לשלם פיצויים גדולים אבל זה לא כסף שיזיז למועדון באמת) או לפגוע בזדון במועדון. הבנקאי בחר באופציה שנייה.

    ללחוץ על סוויץ' זה לעשות את השינוי הניהולי הדרוש.
    החזירים האמריקקים בעצמם יגיעו למסקנה שאו שהם יצטרכו לעשות את השינוי או למכור.
    המציאות חזקה מכולם. גם מגדולי העקשנים כמו בעלי ארסנל למשל. כשמרגישים אותה חזק בכיס.


    Sent from my SM-G930F using Tapatalk
     
  11. Walkon משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏3/5/10
    הודעות:
    8,307
    לייקים שהתקבלו:
    7,438
    לא מבין למה ממשיכים להכנס לפינות האלה עם אלכס, תנו לו להאמין שיש כפתור קסם שלוחצים עליו והכל יהיה בסדר. רק להעיף את מוריניו והבנקאי ולהביא פוצ'טינו ואת ההוא מבאיירן ובין לילה פוגבה נראה כמו קשר ששווה חצי מהסכום ששולם עליו, ראשפורד סוף סוף הופך לרונאלדו הבא, מרסיאל להנרי הבא ובאיי למאלדיני הבא.

    נוח לו לחשוב ככה כי זה עוזר לו לישון בלילה כנראה.

    איך שאני רואה את זה וזו לא פעם ראשונה שאני אומר את זה, אוהדי יונייטד מעריכים יתר על המידה את הסגל הזה ואני חושב שהכשלון האמיתי של מוריניו זה לא מה שהוא מוציא מהסגל אלא בניית הסגל עצמו בסכומים שעמדו לרשותו. אין לכם בלמים טובים למעט אולי באיי שכרגע שרוף, מחלקה גריאטרית של חוטבי עצים בעמדות המגנים (שואו נראה ומשחק כמו מישהו שמבוגר ב10 שנים מהגיל שלו), מאטיץ' ופלאייני גבוה מאוד ברוטציה בקישור, בהתקפה לוקאקו שהיה ונותר חלוץ שלטעמי אין לו מה לחפש כאיש המרכזי בהתקפה של קבוצה כזאת ואלכסיס שנראה בגוף ובראש עם רגל אחת בסין ורק אלוהים יודע כמה עלה ועדיין עולה התענוג של להחזיק את השתיים האלה בסגל. מעולם קבוצה לא עשתה כ"כ מעט עם כ"כ הרבה.

    תביא פוצ'טינו, מצידי תביא גם את פפ מעבר לכביש. יש המון עבודה לעשות בסגל הזה, צריך שם רמונט מוחלט בכל מקום מההתקפה ומטה, וזה לא יהיה קל לעשות את זה כשחלק מהשחקנים האלה יושבים על חוזים שאף מועדון שפוי לא יתקרב אליהם. אלכס רוצה להמשיך לחיות באשליה שאפשר עדיין להגיד שזה הסגל השני הכי טוב בליגה? תנו לו. אין אף מנג'ר בעולם שלוקח את הסגל הזה למאבק אליפות מול סיטי של פפ, גם לא פפ בעצמו.
     
  12. alexshw Member

    הצטרף ב:
    ‏13/11/09
    הודעות:
    74,961
    לייקים שהתקבלו:
    25,664
    מין:
    זכר
    הסגל היה השני הכי טוב בליגה בעונה שעברה. העונה הוא עדיין שווה טופ 4 על הנייר. כל מאמן נורמלי היה נאבק איתו על אליפות ברוב העונה שעברה גם אם לא היה זוכה זה לא משנה.
    תמיד אני מציין שיש מה לשפר וברור שיש דדווד.
    אבל גם בשביל זה צריך לגעת לבנות קבוצה ואנשים לכך ולא סתם לשבת להתפלל שהמנג'ר החדש זה פרגי 2.
    מעריך מאוד את פוצי. קשה לי להעריך לגבי רוב המאמנים איך הם יודעים לבנות בעצמם קבוצה.

    Sent from my SM-G930F using Tapatalk
     
    נערך לאחרונה ב: ‏6/12/18
  13. Michael Carrick מנהל כללי מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏1/4/05
    הודעות:
    24,217
    לייקים שהתקבלו:
    6,259
    מידת ההערכה שלך לסגל היא עניין סובייקטיבי, אבל העבר הקרוב של הפרמיירליג מראה שבהחלט יש מקרים ששינוי מאמן היה אפקטיבי כמו כפתור קסם. ב-2016 מאמן כלשהו הוביל את צ'לסי למקום העשירי (והייתה מסיימת נמוך יותר אם לא היה מפוטר בדצמבר), בא קונטה וברגע אחד כל השחקנים שנראו כמו סמרטוטים התחילו לתפקד. גם מה שאמרי עושה השנה בארסנל מראה שזה אפשרי. הבעיה שכל רגע של מוריניו במועדון פוגע בכל שחקן שאינו נגר, לכן ככל שיאחרו לפטר אותו כך עבודת השיקום תהיה קשה יותר. אבל זה בהחלט דבר שהוא בגבול הסביר.

    לא שזה משנה, אלה דיבורים תיאורטיים. מי שמנהל את העניינים ביונייטד מרוצה מהמצב ולא רואה סיבה לשנות, וגם כשמוריניו ילך יום אחד סביר שגם מחליפו ייבחר על סמך מוניטין מלפני עשור ומעלה. אולי יבחרו בטראפטוני.
     
  14. Walkon משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏3/5/10
    הודעות:
    8,307
    לייקים שהתקבלו:
    7,438
    קונטה עשה שינוי קיצוני והוציא אליפות מחבורת הסמרטוטים הזאת ש... זכתה באליפות שנה אחת לפני כן. אופס.

    מה הפואנטה? שהכשרון שכן יש ביונייטד הוא לא באמת מוכח. בוא, זה לא שראשפורד ומרסיאל עשו כבר את הפריצה הגדולה שלהם כשחקנים מובילים בליגה - כל מה שמוריניו עשה איתם זה נכשל לחלוטין בלקדם אותם, מה שהיה די צפוי כשמכירים את האיש ופועלו. אין שום הבטחה שתחת מנג'ר אחר הם בין לילה יהפכו לכל מה שמצפים מהם, גם אם הכשרון שם זה משהו שלוקח זמן. גם לפפ וקלופ הגדולים לקח לא מעט זמן להביא שחקנים כמו סטרלינג וקוטיניו לרמה שהם בסוף הגיעו אליה. והרי כשמדברים על הפוטנציאל של הסגל של יונייטד אז בכל דיון כזה הצמד הזה הוא חלק אינטגרלי ממה שמאמינים שהסגל יכול להגיע אליו.

    כשאני מסתכל על הסגל הזה אני רואה בעיקר הרבה סימני שאלה לצד סימני קריאה שליליים, קרי שחקנים שברור לכולם שלא צריכים להיות ביונייטד, כל מני פלאיני, יאנג, ג'ונס, דרמיאן, אפשר לזרוק גם את מאטיץ'. אני לא רואה שם זהב שמוריניו הפך לחרא טהור במו ידיו.

    שלא ישתמע לא נכון, מוריניו נכשל בענק גם בלהוציא משהו מתקבל על הדעת מהחומר שכן יש לו, זה לא מקובל להיות במרחק כזה מהטופ 4, יונייטד במרחק כמה מחזורים מאשכרה לסיים את העונה ברמה שגם מנג'ר חדש שיבוא ומיד יעשה ניסים ויצא לרצף פסיכי של נצחונות כנראה לא יסיים בטופ 4.

    אני פשוט מאוד לא משוכנע שזה באמת סגל שאמור לרוץ שם למעלה עם סיטי ואפילו ליברפול. אז כשאלכס מצייר פה תמונה שיונייטד סה"כ במרחק מאמן חדש והDOF התורן שהוא נדלק עליו החודש מלהפוך את היוצרות ולעקוף את ליברפול בסיבוב לא נותר לי אלא לגחך קצת.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏6/12/18
  15. alexshw Member

    הצטרף ב:
    ‏13/11/09
    הודעות:
    74,961
    לייקים שהתקבלו:
    25,664
    מין:
    זכר
    רשמתי כבר בעונה שעברה - יש דדווד(שמוריניו שמח להשתמש בו כי הם משחקים את הכדורגל שהוא אוהב) אבל יש פה חומר שכל מאמן בעולם יאהב לעבוד איתו. שוב ברור שדרושים שינויים, אבל צריך לדעת גם לנצל את מה שיש.

    יונייטד מרחק שינוי תפיסה כדי לחזור לאיפה שהיא צריכה. שוב פה זה לא באיירן/יובה/פריז. אי אפשר להבטיח אליפות בעונה ספציפית, אבל התנהלות בדרך המתבקשת לאור אמצעיה שתוביל אותה חזרה למאבק על התארים הגדולים וחזרה לעקרונות עליהם התבסס המועדון, גם בעשורים פחות טובים.
    שינוי תפיסה זה בהחלט קודם מינוי אנשי כדורגל. הבנקאי איבד העונה גם את הלגיטימציה להיות חלק מהמועדון.
    כאמור זה כבר מעבר לחוסר הבנה בענף. זו כבר פגיעה בזדון במועדון.