מחזור 21 בליגת העל: הפסד ראשון למכבי חיפה

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ישראלי' פורסם ע"י ג'רי בית הלוי, ‏10/2/05.

  1. ג'רי בית הלוי Member

    הצטרף ב:
    ‏31/7/02
    הודעות:
    5,106
    לייקים שהתקבלו:
    0
    בני סכנין- בני יהודה (שישי, 15:10, עילוט)
    בני סכנין מסבכת קשה, ולא רק עם בית הדין. אחרי שספגה עונש של שני משחקי רדיוס בעקבות מהומות קריית אליעזר, יצאה סכנין לאורווה וספגה שם הפסד של 2-0 שקירב אותה להפועל ת"א וב"ש. בסכנין משוכנעים אמנם שהתחתית היא סתם מקום זמני, אולם החיסרון של הקהל הביתי במשחקים הקרובים וההתקדמות של הפועל ת"א לא עובדים לטובתם, ואם השחקנים ימשיכו להפנים את המסר הממש לא סמוי שהם קיבלו מכל המדינה לגבי משחקם האגרסיבי, זה עלול לא להיגמר בטוב.
    גם בני יהודה לא נמצאת בשיאה, בלשון המעטה. אחרי שנראה היה שקבוצתו של ניצן שירזי חוזרת למוטב עם ניצחון על מכבי פ"ת, יצאו הזהובים לחנוך את עמודי התאורה של נצרת עילית, וספגו שני שערים מטופשים שהובילו להפסד ל"קבוצת ליגה ז'", כפי שהגדיר את נצרת עילית המאמן המתוסכל (מה שגרר תגובה די נזעמת מהקבוצה שכרגע ממוקמת במקום הרביעי בליגה). כרגע הקו האדום נמצא בטווח לא קרוב מדי אך גם לא מספיק רחוק (6 נקודות), ובהנחה שבני יהודה תפסיד מחר היא ככל הנראה תהיה הקבוצה הרביעית בקרב התחתית (אך אותו דבר תקף גם לגבי סכנין). יניב והבה, שהחסיר את האימון שלשום והיה ספק לגבי שיתופו, הצליח להתאמן אתמול ונראה שהוא ישחק, אולם הדבר יקבע רק מחר. מי שלא ישחק הוא יאיר אזולאי שאיכזב בנצרת עילית, ובמקומו ישחק אדריאן דן-גמאן.

    הפועל פ"ת- מ.ס. אשדוד (שבת, 16:30, פ"ת)
    פ"ת חזרה למוטב, ואחרי הפסד חד פעמי (בעידן קשטן כמובן) ומפתיע לנצרת עילית יצאו קשטן וחניכיו למשחק בטדי מול חניכו של קשטן, אלי אוחנה, וניצחו 1-0 משער של מנור חסן (שהספיק לכבוש ולראות כרטיס אדום תוך 36 דקות). הניצחון הציב את פ"ת במקום החמישי, עם 29 נקודות כמו לנצרת עילית, אך עם הפרש שערים נחות מזה של הקבוצה מליגה ז'. ארז אליאב, שהושעה לפני מספר שבועות עקב תקרית משמעת (עזב את האימון ללא רשות, משול לרצח אצל קשטן), התנצל בפני המאמן והשחקנים וחזר להתאמן.
    דווקא בעונה בלי הרבה כוכבים, ואחרי צניחה גדולה, למ.ס. אשדוד יש מטרה ברורה ל-13 המחזורים שנשארו- המקום השני. כרגע הקבוצה נמצאת בו, עם 35 נקודות (2 יותר מלפ"ת, השלישית), ולמעשה גם המקום השלישי יוביל אותה לאירופה, אולם מקום יותר גבוה מביא יותר כסף, ולקבוצה כמו אשדוד, שהולכת לאבד את היו"ר שלה, כל שקל חשוב. בן זקן הודיע השבוע סופית שיעזוב את אשדוד בתום העונה, כנראה בגלל דרישתו של חיים רביבו, והמשמעות של ההחלטה הזאת היא שהקבוצה תאבד גם ספונסר רציני וגם את המאמן, יוסי מזרחי, שהודיע שהוא לא מתכוון להמשיך ללא בן זקן. לא ברור איך אשדוד תסתדר בשנה הבאה, אבל כאמור יש לה עוד כמעט חצי ליגה להחליט איך היא תיגש לעונה הבאה מבחינת התארים של העונה.

    בית"ר ירושלים- נצרת עילית (שבת, 18:30, טדי)
    כרגע, לא ברור בכלל אם המשחק בכלל יתקיים ביום שבת. בישראל כידוע יש בערך יומיים ורבע של חורף אמיתי בשנה, והשנה הם החליטו ליפול על סופ"ש שבו יש משחק בבירה, מקום שבו יש סיכוי יותר מסביר לשלג. מה שטוב לכל אירופה כנראה לא טוב לישראל, ובמידה ואכן ירד שלג בשבת, ככל הנראה יתבטל המשחק, מטעמים לוגיסטיים או שפשוט נצרת עילית לא תוכל להגיע. במידה והמשחק לא יתבטל, תגיע נצרת עילית עם ציוד חורפי שיזכיר את זה שלקחה הפועל למוסקבה.
    שתי הקבוצות מתכוננות כרגע למשחק כרגיל, ובית"ר התאמנה היום בקור המקפיא של טדי ללא אבי נמני, ששיחק אתמול באותו מגרש בנבחרת והיה שותף לתיקו מול קרואטיה, אולם שחקני הנבחרת האולימפית לעומתו כן התאמנו. אנדרה קלדיירה, שזעם על חילופו במשחק מול פ"ת וצפוי לעמוד לועדת משמעת בשבוע הבא, לא ישחק ובמקומו יעלה עידן מליחי שהיה מוצהב בשבוע שעבר. ליאור אסולין יעדר עקב צבירת צהובים.
    לרשותם של שאול דה-צ'ורקל מוטי איווניר (המורחק), שניצחו את בני יהודה לאור עמודי התאורה החדשים ב"איצטדיון" בנצרת עילית, וזכו למחמאה בדוגמת הקמת ליגה חדשה משלהם (ז') מהמאמן המפסיד, יעמוד סגל מלא, כולל ז'וז'ה דוארטה שחזר מההרחקה ויאלן פוקורן ששותף במשחק ההפסד של סלובניה לצ'כיה אתמול.

    פריוויואים נוספים בהמשך...
     
    נערך לאחרונה ב: ‏11/2/05
  2. פשפש Member

    הצטרף ב:
    ‏26/12/04
    הודעות:
    17
    לייקים שהתקבלו:
    0
    זה משחק מאוד קשה האמת אבל אני מקווה שסכנין תנציח למרות שקשה לה בלי האוהדים ...
     
  3. Alvaro Recoba משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏12/6/03
    הודעות:
    12,566
    לייקים שהתקבלו:
    0
    הפועל חיפה - הפועל ת"א (שבת, 20:30, קריית אליעזר):
    המשחק של המחזור, קרב תחתית שלישי ברציפות להפועל ת"א אחרי הניצחון הביתי 1 - 0 בשבוע שעבר על הפועל ב"ש והניצחון 2 - 1 על סכנין. ניצחון גם במשחק הקרוב, ושייע יוכל לסמן לעצמו V גדול אחרי שלושה ניצחונות רצופים נגד שלוש הקבוצות המתחרות על ההישראות.
    עבור הפועל חיפה, שנקלעה במחזורים האחרונים למקום האחרון בטבלה בהפרש יחסית גדול מב"ש והפועל ת"א (5 נקודות), זה אפילו משחק קריטי יותר. הניצחון האחרון של הפועל חיפה היה בבלומפילד לפני סיבוב שלם נגד הפועל ת"א, והמשחק הזה הוא על 6 נקודות מבחינתה. ניצחון, והפער בין הקבוצות מצטמק ל-2, שזה פער סביר. הפסד, והפער מהקו האדום מזנק ל-8 נקודות וזה כבר פער שחורץ כמעט סופית את הירידה, בעיקר בהסתמך על היכולת של החניכים של לוין. במקרה של תיקו, ב"ש תוכל להגדיל את הפער.
    מבחינת סטטיסטיקה, שתי הקבוצות מחזיקות את ההתקפות הגרועות בליגה עם 16 שערים ב-20 מחזורים. בהגנה זה סיפור אחר לגמרי- הפועל ת"א הוציאה 22 כדורים מהרשת, הפועל חיפה 34! מבחינת הפורמה שבה הקבוצות מגיעות למשחק, הפועל ת"א כאמור מגיעה עם שני ניצחונות חשובים בתחתית, והפועל חיפה עם 4 הפסדים רצופים, וללא ניצחון סיבוב שלם (חודשיים וחצי).

    מבחינה מקצועית, ניר לוין יחסר בשבת את כפיר לייבוביץ' שיעדר עקב צבירת צהובים. דניאל גוטיירס, שהורחק נגד אשדוד ולא שיחק בשבוע שעבר בדרבי (3-0) יחזור להרכב הפותח. ג'ף טוטואנה ערך אימון קל בלבד והוא בספק למשחק.
    בהפועל ת"א בעיית הצהובים אפילו כפולה- יוסי אבוקסיס וטל חן מושעים מהמשחק ושייע פייגנבוים עוד לא החליט מי ישולב בהרכב.
    מבחינת קהל, מגיע לקבוצות כל הכבוד על המבצעים שלהן על מנת ליצור אווירה ותמיכה של הקהל:
    בהפועל חיפה הכריזו על מבצעים של "מנוי מביא חבר", על מבצע שבו מי שיקנה כרטיס למשחק הזה יקבל גם למשחק הבית הבא, ושנשים וילדים יכנסו חינם עם חולצה אדומה.
    בהפועל ת"א סגרו דיל עם רכבת ישראל ורכבות יביאו ויחזירו את האוהדים מתחנת בת גלים שמעבר לכביש בשעה 23:00. בהפועל ת"א מצפים ל 4000-5000 אוהדים שיבואו לעודד.
    בסיבוב הקודם: 2 - 1 לחיפה.

    מכבי ת"א - מכבי חיפה (ראשון, 20:40, בלומפילד):
    משחק שבשנים האחרונות נחשב למשחק עונה, משחק בין שתי יריבות גדולות על הכתר. אבל השנה משחקי העונה מתרחשים בחלק התחתון של הטבלה, ולמכבי חיפה אין יריבות על הכתר. הניצחון של מכבי חיפה על מכבי ת"א לפני סיבוב אחד יצר מצב שבו למכבי חיפה היו בדיוק כפול נקודות ממכבי ת"א. אם מכבי חיפה תנצח גם הפעם, יהיו לה יותר מכפול נקודות מלמכבי ת"א (55 - 27).
    מכבי ת"א המשיכה את חוסר היציבות ביכולת שלה בשבוע שעבר. לאחר ששברה לפני שבועיים רצף משחקים ללא ניצחון וניצחה את בית"ר במשחק נחוש, חזרו חניכיו של קלינגר להציג משחק נרפה והפסידו למ.ס. אשדוד. לאחר 20 משחקים הפרש השערים של הקבוצה הוא 21-17 ולמשחק הקרוב לא יגיעו המוני אוהדים כפי שהגיעו תמיד למפגש הזה.
    במכבי חיפה גולת הכותרת של התקופה האחרונה היא ההגנה. שני השערים של הפועל פ"ת בתיקו 2-2 במחזור ה-11 היו האחרונים שחיפה ספגה בליגה. מאז היא שמרה על רשת נקייה ואם תשמור עליה כך גם במשחק הקרוב זה יהיה ה-10 הרצוף. מי שאחראי על הרשת הנקייה, תום אלמדון, לא שיחק בשבוע שעבר, אבל פציעה נוספת של ניר דוידוביץ' ממש בסוף השבוע מחזירה את תום להרכב, הפעם לא אלמוני ולא חסר ניסיון. השבוע הרכב המחליפים, ללא שחקני הנבחרות, הפסיד 1-0 לצסק"א מוסקבה ונזכרו בטעם ההפסד. עם זאת, ללא חיסורים מלבד דוידוביץ' (שהוכח שיש לו מחליף ראוי), חיפה צפויה לעבור גם את המשחק הזה בדרך לאליפות ללא הפסדים.
    במכבי ת"א לקחו קשה את ההפסד לאשדוד, בעיקר בגלל היכולת החלשה ושחקנים הודו שהם מתביישים במה שקורה לקבוצה העונה. מקום שישי, 8 נקודות מהקו האדום עם הפרש שערים שלילי הוא מצב שפשוט לא זכור שם. נוסף על כך, מספר פציעות מקשות על הסגל לקראת המשחק ביום ראשון- אבי סטרול סובל מ"דורבן" (לא החיה) ברגל אך כנראה יפתח במשחק, אורן זייתוני ספג זעזוע מוח באימון ובניגוד לעצת הרופאים הוא לא מעוניין להפסיד את המשחק וצפוי גם כן לפתוח, ללמדכם על הרצון של השחקנים לסייע לקבוצה.
    מי שלא יוכלו לשחק הם ג'ובאניני שסובל מפציעה כבר זמן רב, ואנדרס פרוחננקובס החולה. גם ברוך דגו לא ישחק בגלל צבירת כרטיסים צהובים ולירן כהן יחליף אותו בהרכב.
    בסיבוב הקודם: 3 - 0 למכבי חיפה.

    סופ"ש שקט ופורה בשערים לכולם!
     
    נערך לאחרונה ב: ‏11/2/05
  4. Alvaro Recoba משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏12/6/03
    הודעות:
    12,566
    לייקים שהתקבלו:
    0
    תוצאה ראשונה למחזור זה- שער של גבע ברקאי בדקה ה- 86 מעניק לבני יהודה ניצחון על סכנין ופותח את התחתית. לסכנין רק 3 נקודות יותר מב"ש והפועל ת"א. ניצחון של שתיהן השבוע, ויש לנו קו אדום עבה במיוחד.
     
  5. rivaldo משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏30/7/02
    הודעות:
    18,582
    לייקים שהתקבלו:
    1,919
    מין:
    זכר
    תודה לך בני יהודה , אבל גם תיקו היה עושה תחתית עבה מאוד יחד עם בני יהודה במידה ואנחנו ות"א ננצח.

    לגבי המשחק,סתם ביזבוז של שעה וחצי.איך שחקנים יכולים לתת תצוגה כזו עלובה.

    כמו שמלר אמר,ההתאחדות לא הענישה את אוהדי סכנין עם הרדיוס הזה אלה נתנה לה מתנה שהם לא זכו לראות מקרוב את הגועל נפש הזה שהיה היום.
     
  6. city Member

    הצטרף ב:
    ‏15/7/04
    הודעות:
    5,343
    לייקים שהתקבלו:
    0
    הרגע היחיד הטוב במשחק היה בסיום כשגבע ברקאי התראיין לערוץ הספורט. אין לי את הציטוט המדויק אבל הוא אמר מה הוא באמת חושב על שלמה שרף (שכידוע בכל המשחקים האחרונים של בני יהודה ביקר קשות את ברקאי). תאמת, הוא צודק. נמאס כבר משלמה שרף.
     
  7. שגיא Guest

    כן ועכשיו נחכה לתגובה של שלמה שרף. בטח לא יקח לו יותר מיום או יומיים להגיב. ברקאי הגיע על הביקורת של שרף נגדו כנראה, על זה שהוא הגיע מליגה נמוכה ולא מתאים לליגת העל. שרף, מן הסתם, לא ישתוק על זה.
     
  8. Sir Alex Ferguson משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏8/8/02
    הודעות:
    26,601
    לייקים שהתקבלו:
    6,940
    למטבע יש שתי צדדים.
    שרף טעה באופן חלקי בביקורת בשבוע הבא.
    הוא צדק כשביקר את יאיר אזולאי שמציג השנה באמת יכולת עלובה, אבל טעה בביקורת לגבע ברקאי.
    ברקאי אכן היה חלש מול נצרת עילית, אבל היכולת שלו במשחק מול נצרת עילית לא ייצגה את יכולתו במשך כל השנה.
    שרף הכליל, ולא בצדק את שתי הבלמים בביקורת הקשה.
    ברקאי מצוי ביכולת טובה מתחילת השנה ואכן מדובר בהפתעה נעימה.
    אבל שרף, כמו שרף, לפעמים מגזים בביקורת וכשהוא מתחיל לדבר קשה לו לסתום.

    הניצחון של בני יהודה היום עוזר לבאר שבע, אבל אנחנו צריכים להפסיק להסתמך על אחרים ולהתחיל לעשות את העבודה בעצמנו.

    מכבי פתח תקווה אגב היא הקבוצה היחידה שמשחק מולה(למעט משחק בקריית אליעזר מול מכבי חיפה) מפחיד אותי.
    מדובר על קבוצה מעולה שבלי הנאיביות שלה הייתה יכולה לתת פייט למכבי חיפה.
    בטח עכשיו כשטועמה חוזר לשחק אצלם.

    נ.ב
    החרם של אוהדי באר שבע חוזר!
    פרטים בדיון הרשמי על הפועל באר שבע...
     
  9. אלי מתחן Member

    הצטרף ב:
    ‏8/12/03
    הודעות:
    13,335
    לייקים שהתקבלו:
    316
    אותו שרף אמר במשחק בין בני יהודה למכבי פ"ת על פרינס דאייה "שחקנים כאלה לא צריכים לבוא לארץ" ושבוע אחרי זה "דאייה שחקן ברמה גבוהה באמת, חבל שאין יותר כמוהו"
     
  10. robson Member

    הצטרף ב:
    ‏17/8/04
    הודעות:
    4,369
    לייקים שהתקבלו:
    0
    שרף הוא בן אדם קטן ווולגרי וחבל לי בשביל ברקאי שירד לרמה שלו והגיב לו, הוא היה צריך להתאפק ולהוכיח את עצמו במגרש. אבל זאת אחת הבעיות של הכדורגלן הישראלי או למעשה של כל ישראלי...הכבוד.

    בקשר למחזור ולמשחק של מכבי חיפה מול ת"א אני חושב שערוץ 10 בפרומו שלו למשחק הביע במדוייק את מה שאני ורבים מאוהדי חיפה חושבים..אליפות זה הקצפת אבל הדובדבן הוא ניצחון על מכבי ת"א ואם אפשר תוך כדי רמיסת כבודם של הצהובים...
     
  11. David De Gea Rade Prica היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏18/9/03
    הודעות:
    7,794
    לייקים שהתקבלו:
    191
    מין:
    זכר
    על איזה כבוד אתה מדבר? כבר מזמן איבדנו אותו, כך שאין לכם ממש מה לרמוס.
    במכבי מדברים על התכוננות למשחק הזה כמו לצ'מפיונס, כמו שמכבי נראתה שם, לנצח אין הרבה סיכוי (גם תיקו יהיה טוב http://www.asoccer.co.il/forum/html/emoticons/dry.Xxx )
    פסימי יותר מתמיד.
     
    נערך לאחרונה ע"י מנהל: ‏12/2/05
  12. הרצליה Member

    הצטרף ב:
    ‏10/9/03
    הודעות:
    12,417
    לייקים שהתקבלו:
    2,297
    1-0 לפתח תקוה משער של יבוריאן.

    פנדל של אוביידה 1-1
     
    נערך לאחרונה ב: ‏12/2/05
  13. David De Gea Rade Prica היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏18/9/03
    הודעות:
    7,794
    לייקים שהתקבלו:
    191
    מין:
    זכר
    הפועל פ"ת מנצחת את אשדוד 2-1.
    לפ"ת: יבוריאן 2X
    לאשדוד: אוביידה (פ')
     
    נערך לאחרונה ע"י מנהל: ‏12/2/05
  14. Alvaro Recoba משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏12/6/03
    הודעות:
    12,566
    לייקים שהתקבלו:
    0
    הפועל פ"ת מנצחת בתוספת הזמן את אשדוד, והפער בין שתי הקבוצות, כלומר בין הפועל פ"ת למקום השני הוא רק 3 נקודות, עד המשחק של מכבי פ"ת.
    בשבוע הבא הפועל פ"ת מגיעה לקריית אליעזר עם הרקורד המדהים בעידן קשטן (לפני סיבוב שלם, כשמכבי חיפה והפועל פ"ת נפגשו והיה 2-2, פ"ת היו במקום האחרון) וסוף סוף יהיה משחק של מכבי חיפה שיהיה בו מתח.
     
  15. David De Gea Rade Prica היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏18/9/03
    הודעות:
    7,794
    לייקים שהתקבלו:
    191
    מין:
    זכר
    2-0 לנצרת עילית.
    דוארטה, אחרי טעות של תנחשו מי... טל בנין.
    עטיה הורחק לבית"ר.
     
    נערך לאחרונה ע"י מנהל: ‏12/2/05