הפועל חולון אלופת המדינה בכדורסל 2021/22

הנושא בפורום 'פורום ספורט כללי' פורסם ע"י idans10, ‏13/8/15.

מצב נושא:
הנושא נעול.
  1. Telkiyski Member

    הצטרף ב:
    ‏25/3/09
    הודעות:
    26,230
    לייקים שהתקבלו:
    8,585
    רגע אז אםסילבן לנדסברג חוזר למכבי אז הוא נחשב ישראלי?
     
  2. Scouser Member

    הצטרף ב:
    ‏19/3/16
    הודעות:
    4,378
    לייקים שהתקבלו:
    3,800
    מגוחך להחשיב מישהו ישראלי לפי הגחמות של מאמן הנבחרת באותו רגע. בטח כאשר הוא מאמן קבוצה בליגה בנוסף.
    העניין של הhome grown בסדר וקורה גם בכדורגל, אבל כל השאר בדיחה.

    Sent from my ONEPLUS A5000 using Tapatalk
     
  3. Telkiyski Member

    הצטרף ב:
    ‏25/3/09
    הודעות:
    26,230
    לייקים שהתקבלו:
    8,585
    גלן רייס חבט בשופט במקסיקו.
     
  4. הרצליה עד המוות מנהל ראשי מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏3/6/05
    הודעות:
    17,177
    לייקים שהתקבלו:
    5,343
    שמינית גמר גביע המדינה לנוער - משחק אדיר פשוט בין מכבי ת"א להפועל ת"א. אולי שתי הקבוצות (ביחד עם גליל) המוכשרות שיש.
    דני אבדיה ממכבי - 31 נקודות, 12 ריבאונדים, 7 אסיסטים.
    ים מדר מהפועל - 34 נקודות, 11 ריבאונדים, 8 אסיסטים.
    דורי סהר 25 נק' בצד של מכבי.

    93-83 לצהובים שעולים לרבע הגמר. אבל יש פה כמה שיככבו בענק בעתיד.
     
  5. yakov_y YNWA

    הצטרף ב:
    ‏13/10/09
    הודעות:
    9,127
    לייקים שהתקבלו:
    2,404
    מה זאת אומרת הכי מוכשרות ?
    הגיעו לגמר אשתקד וזה לא נחשב, התוצאה היא כמה שחקנים יוצאים לליגות הבכירות.
    הקבוצה בארץ שמוציאה שחקנים בכמויות לליגות הראשונות היא מכבי ת״א וגם שם רובם הגיעו בגיל 15 בערך, גם קבוצות הצפון מוציאות הרבה האמת (עמק יזרעאל, עמק החולה ועוד), בדרג השני יש את הפועל ירושלים, אליצור נתניה.
    לא זכור לי שהפועל ת״א קבוצה שמוצאה שחקנים לליגות הראשונות.

    היה משחק גדול אתמול, דני אבדיה היה גדול בהתחלה עם 20 נק׳ ב-11 דק׳ בערך ומאז איכזב, ראיתי אותו הרבה פעמים בנוער והוא מאכזב אותי, לא כופה את המשחק על עצמו, לא אגואיסט מספיק, קראתי שהוא ויובל זוסמן רוצים לשחק בעמדה מספר 1 ו-2, אין להם סיכוי כרגע, הכידרור, הטכניקה שלהם רעה, אין להם גם שקט נפשי ברגע שלוחצים אותם על שטח קטן אבל אני רגוע, אבדיה עם אבא שיעזור לו וים מדר חוצפן חיובי, גם יובל זוסמן עם אבא מאמן כדורסל מעולה.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏5/12/18
  6. כינוי כי הכח זהו כח

    הצטרף ב:
    ‏12/3/17
    הודעות:
    1,077
    לייקים שהתקבלו:
    484
    מין:
    זכר
    האמת שהשנה גלבוע/מעיינות חלשים והם בדרך כלל הרבה יותר חזקים. שנה שעברה היה להם שלושה שחקנים שאני מאמין שיכולים לשחק בליגת העל עוד שלוש שנים לפחות,
    יותם חנוכי שהוא פצוע ועדיין לא חזר לדעתי, רזיאל חיון שעבר לקבוצת הנוער של מכבי תל אביב ואיתי מושקוביץ שעבר במסגרת שחקן אמיתי למכבי רמת גן ואני יכול לומר שיש לו קליעה פשוט מצויינת והוא בנוי לא רע בכלל ויש לו אחלה פוטנציאל.
    לפי מה שהבנתי הרמה לא הייתה מדהימה במשחק, לצערי לא ראיתי אותו.
    ברור שדני וים לא קשורים לרמה הזאת ועושים להם עוול שהם משחקים בנוער ולא בבוגרים מסיבה אחת פשוטה שהם פשוט לא קשורים לרמה הזאת זה כמו לתת לבוגרים לשחק מול קטסל... אם שואלים אותי השאלה/כרטיס כפול לקבוצה כמו כפר סבא שמשחקים בה רק צעירים, אשקלון החלשה או קבוצה אחרת שתיתן להם דקות בלאומית לפחות העונה תעשה להם רק טוב.
    יש לי בעיה עם דני וזה נובע בעיקר מהראיונות איתו שהוא נשמע בהם כמו מישהו שחושב שהוא עשה משהו ומגיע לו הכל, לא יודע אם זה בהשפעת אבא שלו אבל הוא עשה טעות לדעתי שנשאר במכבי כי זה היה ברור שהוא לא יקבל הרבה דקות ובגילאים האלה חייבים דקות משחק...
    לגבי מדר באמת חשבתי שיקבל דקות בהפועל בגלל הקו האחורי החלש שלהם אבל הם חיזקו אותו אז הוא חייב לדחוף לקבל דקות.
    מי שקורא את ההודעות שלי ושל יעקב יודע מה אנחנו חושבים על השנתונים הקרובים ועל הכישרון בהם. אגב דוגמה לשחקן בלאומית שמקבל דקות ועושה מזה זהב זה עידן אלבר שביסס את עצמו כישראלי הבכיר בכפר סבא (ביחד עם אור קורנליוס, עוד בן של מתאזרח שכיום לא יחשב ישראלי בכדורסל הישראלי. #ועדת_שרעבי).
    האמת הייתי שמח אם היו משדרים את הליגה לנוער יותר ולא רק דרבים, הייתי שמח לראות עונה שעברה את גלבוע/מעיינות, רעננה, עמק יזרעאל וכמובן התל אביביות.
    בנוגע לחוצפה החיובית שדיברת עליה יעקב יש אותה לדני וראינו את זה באליפות אירופה האחרונה שהוא באמת כהכי צעיר בנבחרת והוא הוביל אותה, לים מדר יש את זה בשפע ודווקא בבוגרים אני מצפה מיובל זוסמן להרבה יותר לפחות בליגה ובנבחרת, במשחק נגד גאורגיה הוא פשוט היה עם אפס לקיחת אחריות וחוצפה(דיברנו על בעיה מנטלית בנבחרת זאת דוגמה). יובל הוכיח את עצמו כבר שיש לו כישרון אבל אם לא ייקח על עצמו אף אחד לא יחכה והוא מקסימום יהיה שחקן סביר בליגה...
    אני אגיד מה שאמרתי אלף פעם יש פוטנציאל צריך לדעת לנצל אותו (אפילו בקו הקדמי שנחשב בעייתי אצלנו) אבל כמו שעובדים על היכולת על המגרש חייבים לעבוד על הצד המנטלי שלוקה מאוד בחסר בכל הגילאים אחרת נדבר על המון שחקנים מפופסים...
     
    yakov_y אוהב/ת את זה.
  7. חייל שוקולד משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏31/7/07
    הודעות:
    11,583
    לייקים שהתקבלו:
    3,247
    ????? ????? ?-11 ??? ?"? ?? ??????? ??????

    אני באמת לא מבין איך הקבוצות שותקות על דברים כאלה.
    יושבים חבורה של אנשים עם כוח בלתי מוגבל ומחליטים החלטות שרירותיות לפי הצד שהם קמו בו על הבוקר.
     
  8. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    61,202
    לייקים שהתקבלו:
    14,278
    מין:
    זכר
    שמעתי היום את הראיון של רמי כהן ב-103. מסתבר שדני פרנקו התנגד לשחרור של מנקו ושכהן וידידיה שיחררו אותו על דעת עצמם כי הם החליטו שהוא פוגע במרקם הקבוצתי. מסתבר שגם בהפועל תל אביב מעמד המאמן שווה כקליפת השום.
     
  9. חייל שוקולד משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏31/7/07
    הודעות:
    11,583
    לייקים שהתקבלו:
    3,247
    עד העונה כמעט תמיד ההנהלה הלכה עם המאמנים וכמעט תמיד זה נגמר במחדלים ואכזבות.
     
    Telkiyski אוהב/ת את זה.
  10. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    61,202
    לייקים שהתקבלו:
    14,278
    מין:
    זכר
    אין בעיה, אז אם המאמנים כאלה מטומטמים שיתכבד אדון רמי כהן וירד לקווים. הוא בטוח מבין יותר מהם.
     
  11. חייל שוקולד משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏31/7/07
    הודעות:
    11,583
    לייקים שהתקבלו:
    3,247
    או שהמאמנים יקחו בחשבון שההנהלה תקשיב לרצונות שלהם ותתמוך בהם אם הדברים יהיו בתחום ההגיוני, אבל שתהיה לה זכות להטיל וטו או לבוא בדרישות, כמו כל בוס בכל מקצוע בעולם.

    הדוגמא הכי טובה היא מה שאנחנו חווים עכשיו עם רפי מנקו, שנתן עונה שעברה נוראית ואף אחד בקהל או בהנהלה לא רצה לראות אותו נשאר. דני פרנקו התעקש להשאיר אותו מטעמים שאני בספק כמה הם מקצועיים וההנהלה הלכה עם פרנקו, רפי מנקו כצפוי המשיך להסריח את הפרקט ועכשיו ההנהלה נתקעה עם חוזה גבוה מאוד לישראלי שלא מוכן לעבור לאף קבוצה אחרת. בהחלט מצב תקין.
     
    Telkiyski אוהב/ת את זה.
  12. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    61,202
    לייקים שהתקבלו:
    14,278
    מין:
    זכר
    תסלח לי כן אבל מועדון שמקבל החלטות לפי מה שאומר הקהל זה מועדון של פרטיה. כאילו רבאק הבאתם מאמן עם רקורד מרשים, מאמן שגם עשה איתכם עונה גדולה שנה שעברה, למה אתם מתייחסים אליו כאילו הוא איזה מאמן נוער שהוקפץ במקרה לבוגרת? גם אם רפי מנקו ימסור 8 אסיסטים ליריב, כל עוד המאמן רוצה אותו בקבוצה הוא ישאר בקבוצה. אתה אוהד רומא נכון? זה נראה לך הגיוני שפלוטה יעיף את אל שרעווי על הראש של די פרנצ'סקו בגלל שבפורומים מטנפים עליו? אנחנו מדברים על מועדון שנתן את האשראי לספאלטי לספסל את האלוהים של רומא. אז על מה אתה מדבר איתי בכלל?
     
  13. חייל שוקולד משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏31/7/07
    הודעות:
    11,583
    לייקים שהתקבלו:
    3,247
    מאיפה הבנת שההנהלה התעקשה לשחרר את מנקו בגלל הקהל?
    כתבתי שאף אחד בקהל לא יכל כבר לראות אותו כדי להדגיש כמה הוא היה חלש ומזיק, לא כדי להראות שההנהלה מגיבה לרחשי הקהל. לכל מי שצופה בהפועל באדיקות היה ברור שרפי מנקו זה לא זה.

    ואתה צריך להבחין בין הנהלה של קבוצה שמחליטה לשחרר שחקן(עם חוזה יקר מאוד) לבין הנהלה שקובעת הרכבים למאמן. המצב הראשון תקין, המצב השני לא.
     
  14. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    61,202
    לייקים שהתקבלו:
    14,278
    מין:
    זכר
    גם ההסבר השני, מפיו של רמי כהן, שההנהלה שחררה אותו כי לטענתה הוא "פגע במרקם הקבוצתי" הוא לא הסבר שמתקבל על הדעת. ביובה למשל מי שהעיף את בונוצ'י בגלל הבעיות בחדר הלבשה היה אלגרי, אוי ואבוי אם זאת היתה החלטה שאניילי היה מנחית עליו, לבעלים/הנהלה אין שום זכות להתערב במה שקורה בחדר הלבשה, אלא אם המאמן מבקש מהם לעשות זאת. גודל החוזה והיכולת של מנקו לא רלבנטים כל עוד המאמן רוצה להשאיר אותו. ברגע שאתה הולך נגד זה אתה רומס את מעמד המאמן, ולא משנה כמה תנסה לסובב את זה.
     
  15. חייל שוקולד משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏31/7/07
    הודעות:
    11,583
    לייקים שהתקבלו:
    3,247
    ההשוואה שלך למה שקורה באירופה שגויה ביסוד שלה, כי מה לעשות, שם יש אנשי מקצוע רציניים יותר. וגם שם, אגב, כמעט לכל קבוצה יש אדם מעל המאמן, שמו מנהל מקצועי, והוא בהחלט יכול להחליט החלטות בניגוד לדעתו של המאמן. והמנהל המקצועי בהחלט עובד בצמוד עם ההנהלה. לא ממש בסמכותו של המנהל המקצועי להגיד למאמן לספסל שחקן, כן בסמכותו להגיד למאמן לוותר על שחקן.
    בכדורסל הישראלי, יש תופעה שמוכרת לכלל חובבי הענף והיא נטייה של רוב אנשי המקצוע בענף לחבב שחקנים כחול-לבן ואף לאתרג אותם, לצד העובדה שבענף המצומצם הזה(מצומצם כי בניגוד לכדורגל הקבוצות קטנות ומלאות בזרים) כולם חברים של כולם. אז דני פרנקו החליט שרפי מנקו הוא נכס גדול, למרות שהנתונים על הפרקט מוכיחים אחרת. למה שהפועל תל אביב תשלם על זה נתח גדול מהתקציב שלה(130 אלף דולר)? למה שהפועל תל אביב תמשכן את העתיד שלה כדי ששחקן שברור שלא מתאים לקבוצה ירוויח משכורת נאה וימנע מהקבוצה להתקדם?

    בכדורגל המצב אפילו יותר חמור, כי שם לכל מאמן יש את השחקנים שמקורבים אליו, ולכל מאמן יש סוכן שחוץ מהמאמן מייצג גם כמה שחקנים בינוניים. ואז אם יש למאמן סמכות בלתי מוגבלת הוא מגיע לקבוצה חדשה, מביא 2-3 שחקנים מקורבים אליו, עוד 2-3 זרים של הסוכן שמייצג אותו, והקבוצה מוצאת את עצמה כבולה בחוזה לשחקנים בינוניים עד חלשים, לעיתים לכמה שנים.
     
מצב נושא:
הנושא נעול.