איזה ליגה היא הטובה בעולם?

הנושא בפורום 'פורום כדורגל עולמי' פורסם ע"י milanezi22, ‏10/2/05.

  1. milanezi22 Member

    הצטרף ב:
    ‏13/4/04
    הודעות:
    862
    לייקים שהתקבלו:
    0
    הנה מספר כללים עלמנת לישמור על רמת דיון הולמת!
    1.הודעות אשר יכללו קללות יתר על המידה יצונזרו.
    2.אין לרדת לפסים אישיים ולנסות להתנהג כמו בני אדם.
    3.אם מישהו מביא טיעון מסויים, עדיף שיהיה אמין ועם הוכחות כדי לא לבלבל את צופי הפורום.

    **בעתיד נוסיף עוד כללים לבקשתכם





    BARICK,YESTE: אם לא קשה לכם, תכינו בזמנכם הפנוי, מספר פרטים למה כדאי לצופים לראות את הליגה הספרדית,במה היא טובה יותר מליגות אחרות, ומי השמות החמים עכשיו בספרד.
    כי המון אנשים כולל אותי לא ממש עוקבים אחרי המתרחש באמצע הטבלה בספרד ונישמח לשמוע על שמות וכוכבים חדשים שגודלים הליגה הספרדית.(במקום להריב ולשפוך מים נתרום ידע מאחד לשני http://www.asoccer.co.il/forum/html/emoticons/peace.Xxx )

    HOTSPUR או מישהו מאנגליה כנ"ל תנו מספר מילים על הקבוצות השנה באנגליה ומה הולך שם..
     
    נערך לאחרונה ב: ‏10/2/05
  2. Barcik Member

    הצטרף ב:
    ‏28/8/03
    הודעות:
    6,708
    לייקים שהתקבלו:
    0
    תגובה לכמה דברים של גיא בפורום איטלקי:

    בארסה תשחק ביום שבת מול סראגוסה, מקום 12 בפרימרה ליגה. אני אומר לך במלוא הכנות שמבחיתי זה לא הפתעה עם המוליכה תשמוט נקודות. ניב כבר אמר בפורום ספרדית שהוא בכלל לא בטוח שריאל מדריד תנצח את המשחק שלה מול אוסאסונה, מקום 10 בפרימרה ליגה. האם צ'לסי או יובה חוששות לפני משחקים מול ניוקאסל, מנצ'סטר סיטי (כן, אני יודע, הקבוצה היחידדה שלא הפסידה למוליכה, וכו'), קייבו או בולוניה? פרט לחריקות פה ושם, זה באנקרים, במיוחד באנגליה.
    לא בספרד. לפני משחקים מול סביליה, ולנסיה, בילבאו, סראגוסה, אתלטיקו מדריד, דפורטיבו לה קורוניה, בטיס, אוסאסונה, ויאריאל ואספניול (מקומות 3 עד 12) אני חושש. העונה, לכל אחת מהקבוצות האלה יש סגל מצויין ומחובר מאוד. בטיס, למשל, יצרה תלכיד איכותי שמתבסס על אדו, ריקרדו אוליביירה וחואקין. בילבאו הצליחה ליצור את הקבוצה הטובה ביותר שם בעשור האחרון, כאשר הותיקים שבו להיות אפקטיביים והצעירים מבריקים (למשל דל הורנו, המגן השמאלי הטוב ביותר שלא שמעתם עליו). סביליה מדהימה עם חוליו באפטיסטה, רנאטו, דניאל אלבס, והצעירים המבריקים חזוס נבאס וסרחיו ראמוס - הקבוצה היחידה העונה ששלטה במשחק מול ברצלונה. אתלטיקו מדריד, שעם חוליית הגנה פשוט מדהימה ופרננדו טורס בהתקפה, היא אחת מקבוצות אמצע הטבלה החלשות. אפילו סראגוסה, מהמקום ה- 12 כאמור, מחזיקה שני בלמים ברמה איטלקית, גבריאל מיליטיו ואלבארו, קשר צעיר ומבריק זאפטר, חלוץ ספרדי שאתמול ערך את בכורתו בנבחרת דוד וייה, ו- 3 שחקני הרכב בנבחרת ארגנטינה. במרבית העונות, הליגה הספרדית היא מבין התחרותיות יותר באירופה. העונה, היא הכי תחרותית. ואני משוכנע שהקבוצות הספרדיות הן שיבלטו בגביע אופ"א.
    אבל, כמובן, הניהול חובבני, הרכש תמוה, וההגנות חלשות (תגיד את זה ללואיס פראה). זה מסתדר טוב מאוד ביחד.

    בערך:
    http://www.asoccer.co.il/forum/index.php?showtopic=9053
     
    נערך לאחרונה ב: ‏10/2/05
  3. milanezi22 Member

    הצטרף ב:
    ‏13/4/04
    הודעות:
    862
    לייקים שהתקבלו:
    0
    דבר ראשון להגיד את האמת להשוות בין הליגות זה דבר פרובוקטיבי שיכול להשתנות מדי שנה.אם תשאלו את המאמנים והפרשנים הכי מבינים בעולם, אף אחד לא יענה לכם תשובה ברורה מה היא הליגה הטובה ביותר, כיוון שיש המון פרמטרים להשוואה, ולא ניתן להוכיח את הטיעונים בצורה חד משמעית.
    מצד אחד אם נשפוט עפ"י ליגת האלופות, זה לא תמיד יהיה נכון כיוון שבמישחק נתון כל קבוצה ברמה עולמית יכולה להפתיע אפילו את הטובות ביותר. הדוגמא הטובה ביותר היא שנה שעברה כאשר פורטו לקחה את ליגת האלופות(אז מה הליגה בפורטוגל טובה? או שפורטו היא הקבוצה הטובה באירופה?=ממש לא מדוייק).
    אז מה שנשאר זה להשוות אולי בין שחקנים ויכולת/יציבות/הגנות/התקפות/טקטיקות לאורך זמן.
    נתחיל עם האיטלקית:
    1.ההגנות הטובות בעולם ללא ויכוח!
    2.המישחק הטקטי ביותר בעולם לדעתי.
    3.במיוחד השנה,עונת 2004/5 הקבוצות הקטנות באיטליה התחזקו בצורה משמעותית במישחק ההגנה, ופועלות על טקטיקות מתקדמות ביותר, שהופכות את מישחקן ליעיל בצורה מדהימה.
    לדוגמא:קבוצות כמו מילאן ויובה השנה לא מחלקות חמישיות לקבוצה כמו פאלרמו(העולה החדשה מסיציליה),ויתרה מכך יובה ספגה שם הפסד ומילאן תיקו 0.
    קבוצה כמו אודינה נלחמת על מקום בליגת האלופות ומשיגה תוצאות מצויינות עם שחקנים מובילים שימכרו בשנה הבאה בעשרות מיליוני דולרים כמו די מיקלה,די נטלה,יאקינטה(שכמעט סגר בבארסה),יאנקולובסקי שעובר למילאן עונה הבאה וכו.
    קאליארי: קבוצה שעד לפני שנה נילחמה על הירידה באיטליה נמצאת כבר במקום ה6 לאחר 23 מחזורים, ושולחת 2 שחקנים מצויינים לניבחרת בדמותם של הקשר המצויין אספוזיטו שכבש 12 שערים, ולאנ'לה החלוץ עם 5 שערים כאשר מי שמארגן להם את המישחק הוא J.F.ZOLA הניצחי(36).
    *בהמשך נרחיב על עוד מספר קבוצות
    4.כיוון שההגנות נחשבות לטובות ביותר, אז לחלוצים קשה יותר לכבוש, עם כן חלוץ אשר מבקיע הרבה שערים באיטליה מוערך יותר מחלוץ(לפי דעתי לפחות), מחלוץ שמבקיע בספרד/אנגליה/גרמניה.
    ההוכחה הטובה ביותר היא רונאלדו שנחשב לאחד החלוצים הטובים בעולם עד היום(בן 28), כשהגיע מספרד היה לו יותר מ30 שערים בברצלונה, וכאשר הגיע לאינטר המספרים ירדו(ב10 שערים בערך),מה שמצביע על הקושי הרב,להבקיע את ההגנות האיטלקיות.
    תדמינו לכם את שבצנקו משחק באנגליה או ספרד? מעניין כמה שערים הוא יתן לעונה..
    5.המון אנשים טוענים שהכדורגל האיטלקי הוא משעמם וחסר שערים ומישחק מהיר!
    זה נושא שהכי קשה להתווכח עליו, ועל זה נאמר "על טעם וריח אין מה להתווכח". צופה שמבין כדורגל, יודע לעריך מישחק חזק,טקטי, עם משמעת של שחקנים ויכולת פנומינלית.
    ניתן לכם דוגמא: במישחק העונה מילאן-יובה נגמר 0-0, וכל הפורום במיוחד האנגלים והספרדים, באו וטענו כי זה המישחק הכי משעמם שהם ראו.אבל הם שכחו שהיו קרבות מדהימים בהגנה עם שחקנים כמו נסטה/קאנברו, שנחשבים לבלמים הטובים בעולם, כמו קאקא/נדבד , זמברוטה/קאפו ,שבצ'נקו/דל פיירו.
    שחקנים ברמות הגבוהות ביותר של הכדורגל ששיחקו ברמה שלא ניתן לדמיין, ועשו זאת בצורה המקצועית והטקטית ביותר.בנוסף לזה יובה רצו לשמור על פער בצמרת וידעו כי תיקו יספיק להם לשמור על פער 4 נקודות ממילאן, לכן המאמן קאפלו העדיף לשחק הגנתי כדי לרדת לפגרת החורף באיטליה עם יתרון מבטיח בצמרת.מילאן באותה תקופה היתה בכושר מישחק טוב יותר משל יובה, ושחקני יובה הבינו כי עדיף להם לשחק מישחק חכם מאשר ללכת קדימה ולהפסיד את המישחק.
    אז אולי אנשים התרגלו לראות המון שערים, ומישחק בלי הגנות כמו במישחק בין מנצ'סטר-ארסנל שניגמר 4-2.באיטליה משחקים אחרת, קודם כל חשובה ההגנה, ומישחק נכון וחכם, ולאחר מכן יבואו גם השערים.
    6.השנה האיטלקיות סיימו במקום הראשון בבתים שלהם בליגת האלופות, כאשר הם משעירים מאחור קבוצות כמו ולנסיה מספרד (שקיבלה חמישיה מאינטר),לה קורוניה שלא הצליחה להבקיע שער אחד באלופות,מנצסטר שעלתה בקושי מהמקום השני,מילאן השאירה את ברצלונה במקום השני והכריח את ברצלונה להיפגש עם צלסי ב1/8 הגמר.ויובנטוס אשר סיימה במקום הראשון בביתה.
    אינטר עדיין ללא הפסד בכל המיסגרות,ומשחקת מצויין תחת מאנצ'יני מאמנה החדש העונה.
    השנה הזאת ניראת מוצלחת במיוחד עבור האיטלקיות בליגת האלופות, ורק נס יכול למנוע מהן להגיע לשלבים המכריעים העונה.
    7.משחקי הצמרת באיטליה הם בין הקרבות המעניינים ביותר בעולם כמו הדרבי המילאנזי,מילאן-יובה,הדרבי הרומאי לאציו-רומא, ועוד מישחקי צמרת אדירים כמו אינטר-רומא ועוד, אבל מה? בערוץ הספורט בוחרים לקפח את הליגה האיטלקית בגלל אנשים כאלה או אחרים אשר עובדים עפ"י סטיגמות, ורייטינג....ומונעים מהצופים להנות ממה שהם אוהבים/ומשלמים עליו.וכלן במקום לראות מישחקי צמרת באיטליה אנחנו זוכים לראות את יוסי בניון,נילחם על הירידה בספרד, את לושמבורגו(ברזילאי) המאמן החדש של ריאל,אשר משחקת מול נומנסיה(מקום אחרון בספרד), את ברצלונה שספגה הפסד לאתלטיקו מדריד 2-0 והפער בצמרת הצתמק ל-4 נקודות, אז עכשיו כל שבוע ישדרו מישחקים של בארסה וריאל.לי אין כלום נגד זה,אבל למה זה חייב להיות על חשבון הליגה האיטלקית?
    **המשך יבוא**

     
  4. ChelseaPensioner משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏6/4/04
    הודעות:
    8,250
    לייקים שהתקבלו:
    5,749
    זה נראה דיון שיכול להתפתח לעוד משהו סתמי שיגרור תגובות בקצב רצחני, כמו כל וויכוח ליגות וזה בסדר, אבל מילאנזי, כמו שאמרת בהתחלה - תבססו את הטיעונים שלכם.
    לא כמו:
    תנסו להוסיף קצת בשר לתגובות.
    אני אשקר לך אם אני אגיד שאני פסימי לפני משחקים נגד סאות'המפטון לדוגמא.
    ובאותו מטבע, אין לי ספק שאתה תשקר אם תגיד שמשחק בית נגד אוסאסונה מפחיד אותך (במצב רגיל. הגיוני שאחרי הפסד יורד הביטחון, אבל אני חותם לך שאם בארסה היתה מנצחת ביום ראשון לא היית מעלה בדעתך אפשרות של איבוד נקודות נגד סראגוסה בבית. גם בצ'לסי המצב דומה, תיקו ראשון אחרי 8 ניצחונות רצופים ויחד עם הפציעה של רובן, אף אחד לא יכול להגיד לך מה תהיה התוצאה ביום שבת בגודיסון פארק).
    בשורה התחתונה - 4 אנגליות, 3 איטלקיות, 2 ספרדיות בשמינית הגמר.
    אתה חושב שזה מעיד על חוזק?
    מה? משחק שהתנהל ב-80% מהזמן במרכז המגרש. במילים אחרות למה שבעצמך אמרת - באיטליה מעדיפים לא להפסיד מאשר לנצח. וזו נקודה לזכות הסרייה א' אתה חושב?
    פיו, מזל שיש את איטליה כדי לראות מה זה משחק חזק, כי הרי באנגליה כולם בלרינות.
     
    נערך לאחרונה ע"י מנהל: ‏10/2/05
  5. Barcik Member

    הצטרף ב:
    ‏28/8/03
    הודעות:
    6,708
    לייקים שהתקבלו:
    0
    ידעתי ששכחתי משהו - התכוונתי לבחוץ, אפילו שגם גם בבית זה לא מובטח (הלבנים ספגו מאוסאסונה שלישייה בברנבאו בעונה שעברה).
     
  6. Barcik Member

    הצטרף ב:
    ‏28/8/03
    הודעות:
    6,708
    לייקים שהתקבלו:
    0
    ואגב, כל חובבי ההגנות: שימו לב לאתלטיקו מדריד. אני זין אם בעוד שתי עונות פראה לא בצמרת הסרייה א'. גם לפאבלו איבנייז ואנטוניו לופז יש לא מעט להציע.
     
  7. milanezi22 Member

    הצטרף ב:
    ‏13/4/04
    הודעות:
    862
    לייקים שהתקבלו:
    0
    1.תחבר את השערים שספגו קבוצות התחתית, בספרד,אנגליה,ואיטליה ותראה שזה נכון. אנגליה וספרד מאופיינות במישחק יותר התקפי מאשר באטליה, ואדר את הסעיף הראשון חבל לך על הזמן, לא תצליח להפריך.
    2.לגבי ליגת האלופות, נדבר אחרי 1/8 הגמר.
    3.מה שאמרתי על אודינה וקאליאריףלא מעיד על חוזק,אלא על שיפור.לעומת המצב שהיה.כזכור קבוצות כמו פארמה,רומא ולאציו שהיו בצמרת פשטו רגל, ולכן השנה זאת שנת מהפך באיטליה.ואני מודה שלקבוצות בספרד ובאנגליה יש יותר ניסיון והצלחה באירופה מאשר לקבוצות מקום 5 ומטה באיטליה.(לא מדבר איתך על קבוצות צמרת כמו ולנסיה,מנצסטר).
    4.לגבי 80% באמצע השדה זה לא מדוייק, זה היה 70% ליד הרחבה של יובה.וסגרה מצויין, אבל אני לפחות כמו רבים אחרים שאוהבים כדורגל איטלקי נהננו מכל רגע מהמישחק הזה.
    אל תשכח את הדרבי הרומאי השנה שנגמר 3-1, ושנה שעברה את ה3-1 של מילאן על יובה,וה3-2 המצויין שהיה בדרבי המילאנזי.

    **** הכי חשוב, אם אתה יכול לתרום לדיון הזה, אז תביא מספר עבודות על הכדורגל האנגלי, שנדע על מה מדובר. וצודק 100% הטענות שלי לא כולן מוכחות, בהמשך אני יאסוף יותר מידע על כל ליגה מבחינה סטטיסטית ויהיה יותר מובן על מה אני מדבר.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏10/2/05
  8. Bensh Member

    הצטרף ב:
    ‏27/1/05
    הודעות:
    6,643
    לייקים שהתקבלו:
    0
    פשוט אין לי מה להוסיף בקשר לתגובה הראשונה של Barcik. בדיוק מה שאני חושב.
     
  9. רפאל Member

    הצטרף ב:
    ‏13/1/04
    הודעות:
    1,415
    לייקים שהתקבלו:
    0
    בליגה האנגלית יש זרים מעולים וכדורגל שותף.
    בליגה הספרדית יש כדורגל מלהיב עם זרים מדרום אמריקה.
    בליגה האיטלקית יש את הקהל המלהיב ביותר מבין הליגות האלו והכמות הגדולה ביותר של מועדונים גדולים;
    וכדורגל טקטי עם דגש גם להגנה והמאמנים הטובים ביותר.
    ליגה איטלקית -
    אינטר,מילאן,יובה,רומא,לאציו (5)
    כל אחת מהקבוצות לקחו אליפות בשנים האחרונות מלבד אינטר שאמנם הרבה זמן לא זכתה באליפות אבל עם התארים הרבים שלה.

    הליגה האנגלית -
    לעומת ארסנל,צ'לסי,יונייטד,ליברפול (4)
    רק ארסנל והיונייטד זכו בעשור האחרון מה שמאוד לא מועיל לאיכות הליגה אבל השנה גם צ'לסי אלופה.


    ליגה ספרדית -
    וברצלונה,ריאל ואולי גם ולנסיה (ואטלקטיקו שנעלמו בשנים האחרונות).
    כל שנה יש קבוצה או שתיים אחרות שנכשלות מה שלא מועיל לליגה אבל הצלחת הקבוצות שלהם בליגת האלופות היא גדולה יותר.

    אני אישיתי אוהב יותר את הליגה האיטלקית ולא סובל את הליגה האנגלית ומעדיף את הליגה הגרמנית על פניה.
    ליגה ספרדית?
    אחלה

     
  10. Yeste Member

    הצטרף ב:
    ‏12/10/04
    הודעות:
    2,695
    לייקים שהתקבלו:
    0
    כמות הכשרונות בספרד עולה בהרבה על זו שבאטליה ואנגליה,לצורך הדיון.ואני לא מדבר על דור השחקנים שנולדו לפני 1980, הדור של ראול,לוקה,בארחה,פויול ושותפ' .אלא על הדור האחרון,דור של שחקנים שאמורים לשחק בנבחרת הצעירה ,אבל כבר היום,לפני שהם בקושי עברו את גיל 23,נחשבים לשחקנים המובילים והיקרים ביותר בכדורגל העולמי. רייס ואלונסו למשל,שבקושי מגרדים את גיל -22 ,ושניהם שיחקו בקבוצות מרכז טבלה בספרד,עלו ביחד יותר מ-35 מיליון יורו לארסנל וליברפול ,זה אומר הכל. וזאת מבלי להזכיר את פרננדו טורס,ויסנטה,חואקין,דל הורנו,ססק,ראמוס ואחרים. הכמות העצומה הזו לא מקרית.ישנם,גם בנבחרות של הSUB -17 ומתחת,המון כישרונות שעתידיים להיות לא פחות גדולים וטובים מטורס וחואקין למשל בעתיד הקרוב מאוד. בהשוואה לאטליה ואנגליה,לצורך הדיון,זה הרבה יותר מרשים.


    עכשיו הדבר השני-מדיניות הרכש בספרד דוגלת על הבאת שחקנים דרום אמריקאים,בעיקר ברזילאים,ארגנטינים ואורגואיים.השחקנים הטובים ביותר ביבשת שמפוצצת בכשרונות ,לעיתים מוכחים ולעיתים לא, מעדיפים להגיע לספרד,מכול מיני סיבות,הבולטות שבהן הן השפה והתרבות בספרד,תרבות שמאוד דומה ומזכירה את לזו שבדרום אמריקה .ומן הסתם,פחות קשה להם להתעקלם ליבשת חדשה וסגנון חיים חדש בספרד. הרוב המחוץ של אותם כשרונות מתוך הכמות עצומה שיש בדרום אמריקה מגיע לליגה הספרדית,וביחד עם השחקנים הספרדים,הם יוצרים ליגה מדהימה.
    מדינות הרכש בספרד שונה מאוד מאשר באטליה או באנגליה. באטליה מעדיפים להתבסס על שחקנים מקומיים יותר ופחות על זרים,ואם כבר זרים,אז בתקופה הנוכחית מביאים את הפחות טובים,בעיקר אלה שלא הצליחו למצוא לעצמם מקום בקבוצות ספרדיות. באנגליה לדוגמא,מעדיפים ללכת על זרים מיבשת סקנדינביה,וכולם יודעים את ההבדל.

    ולחזק את הדברים של בוריס,השנה,בניגוד לשנים עברו,קבוצות מרכז הטבלה בליגה הספרדית חזקות בהרבה לעומת המקבילות שלהם בליגות המתחרות-בילבאו למשל,היא הקבוצה שבגללה התחלתי לאהוב כדורגל ספרדי,קבוצה מדהימה שבנוייה אך ורק משחקנים שמחלקת הנוער שלה פיתחה,ומדהים עד כמה הקבוצה הזו חזקה,-7 -1 בחוץ על סנטנדרד ליא'ז ,אחת הקבוצות החזקות בבלגיה,במשחק גורלי בגביע אוופ"א ,זה רק דוגמא קטנה לכוח שיש בקבוצה הזו.
    וסביליה,בנוייה מכוכבים ספרדים מהדור האחרון ומהדור הקודם, ובנוסף -4 שחקנים שנמצאים בסגל המצומצם של אלופת העולם,וכולם יודעים עד כמה צריך להיות טוב בשביל להיות שם.
    ויריאל- 6 שחקנים ארגנטנים ,שמוזמנים באופן קבוע לנבחרות הבוגרות והצעירות,בנוסף לעוד כמה דרום אמריקאים מובחרים ושחקנים ספרדים צעירים מדור הזהב האחרון.
    סרגוסה-שרק אתמול יצגו אותה -3 שחקנים במשחק של נבחרת ארגנטינה מול גרמניה. וזאת מבלי להזכיר את מחלקת הנוער הנפלאה שלה,שני הברילזאים הבנילואמים לשעבר ,ועוד כוכבים עולים כמו דויוד וייה ואוסקר למשל .
    בטיס-שבנוסף לכוכב הגדול ביותר שלה ,חואקין,שלא מזמן הנשיא שלה,דלופרה, דחה הצעה של 35 מיליון יורו מאברמוביץ תמורתו, בטיס מציגה בסגל שלה -3 ברזילאים ברמה הגבוהה ביותר ,אחד מהם למשל,כבש צמד ב-7-1 של ברזיל אתמול.שלא נדבר על עוד כשרונות שבדרך, ממחלקת הנוער האנדלוסית , וצמד בלמים מעולה בדמותם של חואניטו וריבס,שני בלמים שמגרדים את הסגל של נבחרת ספרד.
    אספניול-שמחזיקה בסגל שלה שחקן בן -23 שפתח אתמול בהרכב של ארגנטינה מול גרמניה,ובנוסף עוד -שלושה שחקנים שנמצאים בנבחרת ספרד,וכול זה מבלי להזכיר את מחלקת הנוער המושבחת שלהם שמייצרת לנבחרת ספרד הצעירות כמות גדולה מאוד של שחקנים שמצעידים את אותן נבחרות לאין ספור אליפיות עולם ואירופה בשנים האחרונות.
    אותו דבר לגבי אוססונה ,קבוצה שקונה ממחלקת הנוער של ריאל מדריד את השחקנים הטובים ביותר ומשלבת אותם עם שחקני נבחרת אורגוואי בעזרה של שחקנים מקומיים שגדלו במחלקת הנוער בחבל נבארה ובחבל הבסקים.
    וזו הליגה הספרדית, מבלי להזכיר את המעצמות שמשחקות בליגת האלופות: ברצלונה,ריאל מדריד,ולנסיה דפורטיבו ולעיתים אתלטיקו מדריד.

    :aaa21:

    וכאן אתם יכולים קצת לקרוא על ויריאל ושתי האנדלוסיות שלראשונה מזה שנים מתמודדות בצוותה בצמרת הגבוהה של ספרד.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏10/2/05
  11. milanezi22 Member

    הצטרף ב:
    ‏13/4/04
    הודעות:
    862
    לייקים שהתקבלו:
    0
    YESTE תודה על ההשקעה, BARCIK אחלה מצויין, יופי של סקירה...
    נישמח לקבל גם חוות דעת מהאנגלים שלנו.
     
  12. yakirmaimon Member

    הצטרף ב:
    ‏12/11/04
    הודעות:
    371
    לייקים שהתקבלו:
    0
    צפיתי ממכם שתגידו על ההגנות. כרגיל אתם אוהבים לדבר שטויות בסיטונות. אז כרגע ערכתי בדיקה כמה שערים הובקעו העונה בכל אחת משני הליגות עליהן הויכוח כאן. שימו לב לנתון הבא: בליגה האיטלקית הובקעו עד כה 565 שערים, ולעומת זאת , בליגה הספרדית, הובקעו 551 שערים. מעניין לא? אז מי עכשיו החוצפן שיגיד לי על הכדורגל באיטליה שהוא הגנתי? עובדתית זה מוכח לכם כעת מול העיניים שזה לא כדורגל הגנתי כמו שחלקכם אומרים...!!!!
    עודתית, מדברים על קבוצות התחתית הקשים, אז איך זה שריאל נותנת חמישיות בבית בכיף ובאהבה לכל קבוצה שבאה מולה. בשבוע האחרון נגד אספניול היא נתנה רק רביעיה בראש, אגב, אספניול בצמרת הגבוהה בספרד.. איך זה שבארסה יוצאת למשחק חוץ "קשה" "קשה" נגד סביליה ונותנת לה 4 בראש? אותה סביליה שממוקמת לה במעלה הטבלה של הליגה הספרדית.. לא אמרתם שהקבוצות בספרד חזקות, קשות, ולפי דבריכם נראה כאילו הם בלתי ניתנות לעצירה..?
    עובדתית. בשלב שמינית הגמר אינטר המעפנה (כמו שהזכירו אותה בדיון בליגה האיטלקית בשידורי הטלוויזיה) שהיא במקום ה-3 בליגה האיטלקית, נפגשה לה עם ולנסיה (מקום 3 בליגה הספרדית) ואינטר, אף לב הפלא, נתנה לה 5 בראש!!!!!!!
    מילאן ובארסה. מקום 2 ליגה איטלקית מקום 1 ליגה ספרדית. מילאן גוברת על בארסה בקרב על ראשות הבית. יובנטוס מטיילת לה בביתה עם המאזן הטוב ביותר בבתים!! אף לב הפלא?
    מישהו כאן דיבר על כך שכל משחק חוץ בספרד הוא קשה..? אז בוא נראה את בארסה, ריאל מדריד, וולנסיה יוצאות למשחק חוץ נגד רג'ינה, ומוציאה נקודות, נגד אחת הקבוצות העיקשות ביותר והמלוכלכות ביותר שאני מכיר.. נו נראה? כמו רג'ינה כך זה כל קבוצות התחתית בליגה האיטלקית, ממלאות איצטדיונים ומביאות אווירה מדהימה שחודרת לשחקני הקבוצה שנותנים את כל כולם...!! ואתם מדברים איתי על כך שמשחקי החוץ בליגה הספרדית קשים.??? חחחחחח
    בעוד חודש בדיוק, כולנו פה נהיה הרבה יותר חכמים, כשנראה כמה איטלקיות יהיו ברבע גמר, וכמה ספרדיות יהיו ברבע הגמר. שני איטלקיות בטוח יהיו ברבע הגמר, השאלה אם יהיו 3 איטלקיות. שני ספרדיות בטוח לא יהיו ברבע גמר, השאלה אם תהיה ספרדית אחת..????? חכו ותראו, ואז כולכם (אוהדי הליגה הספרדית שחושבים שהיא הטובה בעולם ואין עוררין על כך) מיהי באמת הליגה הטובה ביותר בעולם.....
     
  13. Joel Gion Member

    הצטרף ב:
    ‏25/4/04
    הודעות:
    2,874
    לייקים שהתקבלו:
    0
    בוריס,באיטליה אין כזה דבר משחק חוץ קל,ובטח שלא "באנקר".פשוט אין כזה דבר.
    יסטה,הנוער באיטליה הוא הכי טוב באירופה,לראייה-אליפות אירופה עד גיל 21 לפני חצי שנה פחות או יותר.לא יודע מה איתך,אותי מעניינים יותר ההשגים,לא ההבטחות הלא מוגשמות.כרגע,חוץ מרייס,אלונסו ואולי ססק אין צעיר ספרדי שמצליח בצורה יוצאת דופן(עם כל הכבוד לחואקין...קבוצת מרכז טבלה בספרד זו לא פסגת הקריירה).
     
  14. Yeste Member

    הצטרף ב:
    ‏12/10/04
    הודעות:
    2,695
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אתה מתעסק במשחקים מסויימים שלא אומרים כלום. יופי ,אינטר ניצחה את ולנסיה -5-1 .
    לפני פחות משנה,דפור ,עם הסגל שהיום לא מסוגל לנצח בבית את נומנסיה,ניצחה -4- 0 את אלופת אטליה והעיפה אותה מליגת האלופות.

    מילאן למשל(שבניגוד לבארסה, לא שיחקה באוקרינה עם סגל קבוצת הנוער)בקושי עברה את החצי בקאפ- נואו ,וגם בסאן סירו המפחיד,הקבוצה הטובה ביותר בספרד הייתה עדיפה.
    הנצחון של אינטר במסטיה לא אומר כלום,ואל תשכח שבאותה תקופה ולנסיה לא ניצחה -7 משחקי ליגה רצופים.
    לסיכום ,זה בולשיט!

    מה עם ויסנטה? וג'לרדינו למשל(הכשרון הגדול ביותר באטליה) מצליח יותר מטורס?.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏10/2/05
  15. Bensh Member

    הצטרף ב:
    ‏27/1/05
    הודעות:
    6,643
    לייקים שהתקבלו:
    0
    ברצלונה הפסידה במחזור הקודם 2-0 לאתלטיקו מדריד בבית