אקטואליה

הנושא בפורום 'פורום אוף טופיק' פורסם ע"י Der Kaiser, ‏1/4/11.

  1. רוברטו באגיו31 Member

    הצטרף ב:
    ‏7/8/18
    הודעות:
    2,073
    לייקים שהתקבלו:
    969
    מין:
    זכר
    באמת מעניין למה...אולי בגלל שהחברה הערבית היא אלימה ופרימיטיבית ? או אולי בגלל המחבלים הפוליטיים הערבים שמכפישים את מדינת ישראל, מסיתים לרצח של יהודים וחיילי צה"ל, ובתמורה קיבלו 13 מנדטים ???

    אני באופן אישי לא מפרנס ערבים, לא בכפר קאסם, לא בסכנין, ובטח שלא באום אל פאחם .
    חברה שמקדשת מוות ורצח, היא חברה שצריך לנדות ולהוקיע .

    הרי ערבים רבים אומרים שהם רואים בעצמם כפלסטינים, והפלסטינים הם האוייב שלי, אז איך אני אמור לראות אותכם ??
     
  2. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    61,681
    לייקים שהתקבלו:
    14,312
    מין:
    זכר
    @סיונרה ועוד משהו אחד. אתה ממשיך להכפיש אותי ולהגיד שאני מתבטא נגד אשכנזים. לא, אני לא שונא אשכנזים, רק מצביע על זה שעדיין קיימת גזענות כלפי מזרחים, גם אם היא יותר מכובסת. אז נכון שאני עושה את זה בצורה בוטה אבל זה לא אומר שיש לי משהו נגד אשכנזים, שגם אני נמנה ביניהם(רשמית, אין לי שום קשר רגשי לפולין, מצדי שתישרף מחר בבוקר).
     
  3. סיונרה Member

    הצטרף ב:
    ‏20/2/16
    הודעות:
    13,141
    לייקים שהתקבלו:
    5,896
    מין:
    זכר
    אתה כן מתבטא נגד אשכנזים, אם אתה שונא אותם או שונא את עצמך זה כבר עניין שלך, אין לי מושג מה עובר לך בראש.
    זה מאוד דומה לסרטון שהעלית.
     
  4. Clock End Stand משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏12/12/07
    הודעות:
    12,299
    לייקים שהתקבלו:
    5,366
    דיברתי כאן לא מעט על תפקיד הרחפנים בשינוי הטכנולוגי בעולם.
    בעתיד זה יהיה משלוחים ואפילו מוניות, היום זה ענייני ביטחון, כשיוון היא האחרונה להתחדש ולהשתמש ברחפנים לצורך זיהוי מבוקשי צווארון לבן בעיירות הנופש.
     
  5. FelaKaT Member

    הצטרף ב:
    ‏9/2/06
    הודעות:
    4,752
    לייקים שהתקבלו:
    740
    לגבי הסרטון,
    "בשיחה עם ynet אמר בעל מסעדת "יאמי" כי הישראלים "נתבקשו לעזוב את בגלל התנהגותם הגסה". כשנשאל מדוע העלה את הסכסוך הישראלי-פלסטיני - השיב: "אין לי עוד דבר לומר על העניין הזה, מדובר בתוצאה של ילדים מפונקים שלא קיבלו בדיוק את מה שהם רצו. אני שומר לעצמי את הזכות לסרב לתת שירות לכל מי שאני רוצה במסעדה שלי ובמדינה שלי"

    אז לקבל את מה שאתה רוצה במסעדה זה פינוק?
    אם גם לא ישלמו לו את מה שהוא דורש זה פינוק?

    לא יודע מה הישראלים עשו, אבל גם לפי הסרטון ובמיוחד מהתגובה בעל המסעדה יוצא ממש רע ולא ראיתי שום אישוש לזה שמדוסר בערסים לפי הכתבה.
     
  6. מזגן Member

    הצטרף ב:
    ‏29/9/11
    הודעות:
    4,458
    לייקים שהתקבלו:
    394
    לא מבינים כלום מהסרטון. חוץ מזה שבעל המסעדה (אני מתאר לעצמי שהגבר בסרטון) יצא לחלוטין מהכלים. נשמע שהוא רוצה יורד מהעץ הפלסטינו-ישראלי שהוא עלה עליו כשהוא נמנע מלהגיב בנושא שוב.

    @FelaKaT אני יכול לחשוב על עשרה תסריטים שבהם אתה מקבל את מה שאתה רוצה במסעדה וזה פינוק. ואם אני רוצה שהמלצר יזחל על ארבע בזמן שהאוכל מומעס על גבו? בחייך.

    המסעדן יוצא בהמתי ונראה שהוא לחלוטין ירד מהפסים. האם הוא איזה אנטישמי אידאולוג? קשה לדעת. מה כבר הוא אמר? אתם מזיינים את הפלשתינים (נכון ביותר) ואתם לא תבואו לפה ותזיינו אותי! (נכון ביותר) מה הבעיה פה? אפשר לחשוב שהוא איזה נציג האקדמיה של יוון לתרבות דיון. כולה אזרח שעובד כמו כלב שהתעצבן. ישר להפעיל את הקרבן היהודון שבך?
     
  7. Gass12 Member

    הצטרף ב:
    ‏8/4/07
    הודעות:
    7,339
    לייקים שהתקבלו:
    468
    מין:
    זכר
    אני באופן אישי כבר לא מופתע מכלום.אבל הדבר הזה הוא לא פחות ממטורף

    Guy Bechor‏ @GuyBechor
    גילוי מדהים של שר החוץ של רוסיה, שבעצם הצילה את ישראל. בראיון היום לספוטניק הרוסי אומר לברוב: בימי אובמה האחרונים הוא התכוון לכפות במועצת הבטחון פתרון "של מתווה משא ומתן מלאכותי, תוך קביעת תוצאותיו מראש", כדברי לברוב (כלומר מדינה על 1967). לברוב מגלה שנפגש עם קרי, והודיע לו שרוסיה תתנגד לכך, "תוך שלקחה בחשבון את עמדות נתניהו", ולכן היוזמה נפלה, המימשל הבוגדני של אובמה 'הסתפק' בגינוי ההתנחלויות. רוסיה, בשקט, נתנה לנו את הוטו (מקור בתגובות). אבל ב"תקשורת" בישראל הפכה רוסיה ביומיים האחרונים לאויבת העם.

    https://www.gplanet.co.il/prodetailsamewin.asp?pro_id=4577 …


    https://pbs.twimg.com/media/Dn4deiXWsAIbdaq.Xxx
     
  8. Mamadu משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏6/7/06
    הודעות:
    9,523
    לייקים שהתקבלו:
    1,876
    שוב, אין יותר פרימיטיבי מאנשים כמוך.
    אל תבוא לישובים הערבים, ואל תפרנס ערבים.
    רק מה, כשתגיע לבית חולים ויבוא לטפל בך מישהו ערבי, תדאג לבקש מטפל יהודי טהור, שלא יעשה לך משהו הערבי חס וחלילה.
    מצפים לך חיים קשים, אנחנו מגיעים לכל מקום ואתה תיתקל בנו כמעט בכל מקום, בבית חולים, באוטובוס, בבניין, בדואר, אני לא יודע איך אתה אמור לראות אותנו, אבל אתה תראה אותנו הרבה.
     
    Gianzola אוהב/ת את זה.
  9. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    61,681
    לייקים שהתקבלו:
    14,312
    מין:
    זכר
    אם זה היה ערסים הוא היה מסיים בחדר מיון
     
  10. FelaKaT Member

    הצטרף ב:
    ‏9/2/06
    הודעות:
    4,752
    לייקים שהתקבלו:
    740
    אני ניזון מהכתבה, אם יש לך מידע על הדרישות של הישראלים והם כללו דרישות כמו לדרוש מהמלצר לזחול על 4 ולשמש גם שולחן בדרך, זה משהו אחר.
    מהכתבה עולה שהם הזמינו 3 רולים של סושי, אחרי 40 (!) דקות אמרו להם שחסר מרכיב אחד ממה שהם שהם הזמינו וקיבלו את ההזמנה שלהם אחרי 50 דקות עם טעות ומכאן התחיל הבלאגן.
    בעל המסעדה יכל לטעון מה שהוא רוצה בתגובה לכתבה, כולל זה שהישראלים כבשו לו את המסעדה כי מה שישראלים יודעים לעשות הכי טוב, אבל במקום זה בחר לקרוא להם מפונ-ים על שלא קיבלו את מה שרצו. מצטער, זה ניהול משבר גרוע והתגובה שלו מציגה אותו כאשם בכל הסיפור הזה.
    האנטישמיות שלו, אם קיימת ואם לאו לא מעניינת . יש אנטישמים הרבה יותר גרועים ממנו שחיים הרבה יותר קרוב אלינו או בעלי השפעה גדולה ממנו (קורבין, לדוגמא) והם צריכים לעניין אותנו .
     
  11. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    61,681
    לייקים שהתקבלו:
    14,312
    מין:
    זכר
    אותי הכי מטריד האנטישמי שנמצא עכשיו בבונקר. לא הבן אדם הכי אפוי.
     
  12. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    61,681
    לייקים שהתקבלו:
    14,312
    מין:
    זכר
    אני לא אוהב את מה שאורי דגון עושה באתר ערוץ הספורט(למרות שאני לא בטוח שאני הייתי מתנהג אחרת אם הייתי במקומו) אבל בטוייטר אני אוהב לקרוא אותו. נשמע כמו בן אדם מפוכח שלא מפחד לצאת כנגד הברנז'ה שממנה הוא מגיעה.
     
  13. Gass12 Member

    הצטרף ב:
    ‏8/4/07
    הודעות:
    7,339
    לייקים שהתקבלו:
    468
    מין:
    זכר
    אף אחד מהם לא עצר לעשות חשבון נפש.

    אסון אוסלו: התהליך שחיסל סיכוי אמיתי לשלום

    אמ:לק לעצלנים



    ההסכמים העמיקו את השסע הפנימי בישראל, ערערו את המערכת הפוליטית והחלישו את מעמדנו הבינ”ל. הפלסטינים סובלים מאז משלטון רודני ומושחת וכלכלה קורסת
    מבחינת ישראל תהליך אוסלו הוא השגיאה הגסה ביותר בהיסטוריה הפוליטית של המדינה, שהחלישה את ביטחונה הלאומי של ישראל מכמה בחינות חשובות:

    ברמה האסטרטגית והצבאית, אפשר התהליך לאש”ף להגשים בבת אחת את חזונו האסטרטגי בדבר הפיכת הגדה המערבית ורצועת עזה לחממות טרור, שישבשו את חייה של ישראל (כפי שחלם ערפאת). בעוד שהטרור בגדה רוסן ברובו בתחילת שנות ה-2000 באמצעות פעולות סיכול מתמשכות ובניית גדר הביטחון (על אף שהצליח לפגוע בישראל באורח חסר תקדים בטרם רוסן), הפכה עזה לישות טרור מטילת אימה, סכנה ברורה ומיידית לרוב רובה של אוכלוסיית ישראל, שניתן אמנם להכילה באמצעות פעולות צבאיות חוזרות ונשנות אולם לא למגרה לחלוטין. התרחיש הסביר, שלפיו אחרי הקמתה של מדינה פלסטינית תיווצר תשתית טרור דומה גם בגדה המערבית, הופך את האיום הביטחוני על ישראל לגדול פי כמה.

    מבחינה פוליטית ודיפלומטית, הפך הסכם אוסלו את אש”ף (ובמידה פחותה גם את חמאס) בבת אחת לשחקן פוליטי לגיטימי, על אף שדבק במחויבותו להשמדתה של ישראל, ניסה בכל דרך להגיע להקמת מדינה פלסטינית מחוץ למסגרת הסכם אוסלו וחתר ללא לאות לפגוע במעמדה הבין-לאומי של ישראל. איש לא הבחין שלמעשה ישראל שמה קץ לכיבוש האוכלוסייה הפלסטינית בשטחים שלוש וחצי שנים אחרי תחילת התהליך (הדבר נובע חלקית בשל תעמולת אש”ף, וחלקית בשל כישלונה ההסברתי של ישראל בהבהרת נקודה זו) והמדינה היהודית הוסיפה לשמש מושא לגינוי בין-לאומי בשל ה”כיבוש” שאינו קיים.

    מבית, גרם תהליך אוסלו להקצנת ערביי ישראל, קטע באיבו את תהליך ה”ישראליזציה” שלהם המתקיים כבר עשרות שנים, והציב את שתי הקהילות במסלול של התנגשות חזיתית. לא פחות חשוב, תהליך אוסלו כבל את הפוליטיקה הישראלית לעליות ולמורדות ביחסים הישראלים-פלסטיניים, ובפועל הפך את אש”ף ואת חמאס לפוסקים ומשפיעים בכל הקשור לשיח הפוליטי הישראלי ולתהליכי הבחירות בארץ. מאז 1993 השלימה רק ממשלה ישראלית אחת כהונה מלאה של ארבע שנים ובמקרים רבים איבדו ראשי ממשלה ו/או מועמדים לראשות הממשלה את תפקידם או את מועמדותם כתוצאה ישירה של הטרור הפלסטיני (לדוגמה: שמעון פרס ב-1996; בנימין נתניהו ב-1999; אהוד ברק ב-2001; עמרם מצנע ב-2003).

    על פניו ניתן לראות כישלונות מהדהדים אלה כהצלחות פלסטיניות. אלא שהפסד בצד אחד אין משמעותו תמיד רווח בצד האחר. עמדתה של המנהיגות הפלסטינית, שבחרה בגישת “משחק סכום אפס” וביססה את הזהות הלאומית הפלסטינית על שנאת ה”אחר” ולא על המורשת המשותפת, גרמה לעשרות שנים של פזורה, פליטות והיעדר מדינה עבור הפלסטינים. יתר על כן, הפיכתה את תהליך אוסלו ממכשיר להשגת פתרון שתי מדינות לאמצעי להשמדת ישראל(שלא לדבר על הגזל הגלוי וחסר הבושה של נתיניה) דרדרה את היחסים בין ישראל לבין הפלסטינים לשפל שלא נודע כמותו מאז 1948, הפכה על פיה את תחילת היווצרות חברה אזרחית פלסטינית בשטחים ופגעה אנושות ברווחתה של האוכלוסייה הפלסטינית שם. המשמעות היא כי אפילו אם יצליח אש”ף לזכות בהכרה בין-לאומית במדינה פלסטינית מן המניין (עם הסכם שלום רשמי עם ישראל או בלעדיו) ולמנוע מחמאס מלתפוס את השלטון, עדיין יהיה מדובר בישות כושלת כגרועות שברודניות הערביות, ישות שתימצא בסכסוך מתמיד עם שכנתה ישראל ותדכא עד עפר את נתיניה.
     
  14. Uli Hoeness Wer nicht hüpft ist ein blau-weißes Arschloch

    הצטרף ב:
    ‏1/6/11
    הודעות:
    1,783
    לייקים שהתקבלו:
    481
    מיד אחר שטראמפ הצהיר על תמיכה בפיתרון 2 המדינות, ביבי הצהיר שיסכים למדינה פלסטנית בשליטה ביטחונית ישראלית. ואני אומר מדינה כזו כבר יש. Boring.
     
  15. Abu George כותרת משתמש מותאמת אישית

    הצטרף ב:
    ‏13/4/12
    הודעות:
    3,335
    לייקים שהתקבלו:
    2,160
    הם לא רוצים ולא מסוגלים להקים מדינה אמיתית. נקסט.
     

משתמשים שצופים בדיון זה (רשומים: 5, אורחים: 122)

  1. SaSa
  2. אלישע לוי
  3. LFC-Gerrard1
  4. בארסה-מכבי
  5. Bitcoin