הפועל ת"א 2018/19 - האימפריה עוד תחזור

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ישראלי' פורסם ע"י Raulito, ‏17/7/18.

מצב נושא:
הנושא נעול.
  1. Drama2 הסמל מעל הכל

    הצטרף ב:
    ‏7/2/16
    הודעות:
    5,497
    לייקים שהתקבלו:
    2,357
    מין:
    זכר
    ההגנה והשוער על הפנים כולל בלמים.
     
  2. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,383
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    ינקו היה טוב בהפועל רעננה וברור שהפועל ת"א זו אופרה אחרת אבל עדיין, לקטלג אותו כ-'גרוע' זו הגזמה פראית, וגם ההגנה. לכמה קבוצות שהן לא באר-שבע ומכבי ת"א יש בלמים טובים משמעותית מדגני וגוטליב? אגב, נקודה למחשבה: לא בטוח שהפועל מחפשת לשלוט בכדור, אלה הכלים שיש, לא פוסל שנהיה קבוצה של מתפרצות. זקרי ועאבד מהירים מאוד בכנפיים ודמארי בסדר, לא מהיר כמו ב-2014 אבל לא צד. הפועל לא תמיד הייתה קבוצה של הנעת כדור וטיקי-טאקה, בעונת 2008/09 שהיינו קרובים לתואר למרות שהיו מוליכי כדור כמו ביבראס, בן לוז, ורמוט וטלקיסקי - היינו קטלניים במתפרצות ואיבדנו הרבה נקודות מול הגנה עומדת.
     
  3. Drama2 הסמל מעל הכל

    הצטרף ב:
    ‏7/2/16
    הודעות:
    5,497
    לייקים שהתקבלו:
    2,357
    מין:
    זכר
    ינקו היה ברעננה על הפנים עם חורים בידיים, היה משמיט הרבה, בעיטות חזקות מרחוק הוא לא מצליח לעצור, שלא נדבר על כדורי גובה שאין לו מושג.
    שוער קרקע סביר, גם ב1 על 1 הוא בסדר.
    אדי גוטליב כבר חתום על 2 ירידות ליגה, דגני בלם בינוני, אם כבר אני מעדיף אותו בתור מגן ימני.
     
  4. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,383
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    בהפועל ת"א דגני שיחק כמגן בעונת הרב"ש, וכשעבר הסבה לבלם המשיך לטעות אבל פחות, הוא מהיר, אחראי יותר ויש לו תפקיד חשוב, אני סומך עליו, ושאלה אחרת: איזה בלם טוב ממנו הפועל הייתה יכולה להשיג? אני שוב טוען, הפועל לא בטוח שתהיה קבוצה שיוזמת ותוקפת, כך שסגנון המשחק הזה יהיה טוב גם לגביו. לגבי גוטליב - גם השלישייה מכפר-סבא בזמנו ירדה ליגה - יבואה-דה-סילבה-ידין, נו, אז מה? אדי גוטליב אשם בירידת הליגה של עכו? וקצת קשה לשפוט אותו מקצועית במאה אחוז לאור כל המקרים שעבר - השכר, הבלאגן עם הקהל ועוד ועוד.
     
  5. Drama2 הסמל מעל הכל

    הצטרף ב:
    ‏7/2/16
    הודעות:
    5,497
    לייקים שהתקבלו:
    2,357
    מין:
    זכר
    תצוגת ענק.

    מי זה מספר 23 ? השמועה אומרת שעד היום הוא מריח את האגזוז של אבו פאני.
     
  6. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,383
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    אני מאוד אוהב לדון איתך בדרך-כלל, שתדע, וזה לא שאני ממורמר מההפסד, מבטיח לך - 'כוס אמא שלהם', פעם-פעמיים, ואחר-כך צעקתי 'יאללה הפועל'. אחרי ירידת ליגה לא לוקחים ללב. אבל דבר אחד: זה די ילדותי לבוא לדיון ולצטט את עצמך אחרי משחק ליגה אחד. זה עדיין משחק ליגה אחד.

    ******

    מקצועית: אני מקווה שמישהו ייתן לגוטליב בראש מה שנקרא בשיחה בארבע עיניים או אפילו קנס. אנחנו במצוקת בלמים גדולים לשבוע הבא כשהוא מורחק ודגני פצוע, ברנרדו כבלם זה לא טוב ולהפועל חיפה יש מוסרים טובים יותר מעכו. הייתי מחפש קשר בכל הכוח ולא מגן ימני כמו שרפואה רוצים, השאלה אם יש עוד משהו למקרה ועידן כהן פצוע[שמעתי ככה מאחד 'מקושר' שדגני ביקש חד משמעית לא לשחק בעמדה הזו, אולי רק כסותם חורים במשחק אחד]. תסריט של 0 מ-6 הוא די הגיוני כרגע וחבל, "לא כך רצינו לחזור לליגת העל".
    הפועל לא חוטפת כדור בלי פאול ובהתקפה להוציא את מוליץ' - אף-אחד לא משחק בנגיעה. עגייב מכדרר, ספורי מכדרר - וזה התפקיד של רפואה לתת על כך את הדעת. ברנרדו חושב שהוא טוני קרוס עם הכדורים האחרונים. בקיצור, היו סבירים לדעתי: רז שלמה, פירסמן, ספורי, דמארי. מדברים על המעמד של ינקו אבל לבקוביץ' לא יותר טוב..
     
  7. Drama2 הסמל מעל הכל

    הצטרף ב:
    ‏7/2/16
    הודעות:
    5,497
    לייקים שהתקבלו:
    2,357
    מין:
    זכר
    אני עוקב אחרי ינקו מהיום הראשון שהוא נהיה השוער הפותח של רעננה, ודעתי עליו לא השתנתה.
    אוכל מאבו פאני לעומת הצלה ענקית מלוסיו, זה אריק ינקו (לטוב ולרע) שלפי דעתי לא מספיק לצמרת הליגה.

    לא סתם רפואה שולח איתותים לכך שצריך חיזוק, בעיקר בחלק ההגנתי. רואים שזה לא לרמה וצריך לפעול עכשיו.
     
  8. Telkiyski Member

    הצטרף ב:
    ‏25/3/09
    הודעות:
    26,230
    לייקים שהתקבלו:
    8,585
    ינקו ועידן כהן אלה שתי הבעיות הכי גדולות של הפועל לדעתי.

    לא מבין למה לבקוביץ' עוד לא עומד בשער.
     
  9. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,383
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    אני עדיין רואה חולשה במרכז השדה, אני לא קונה את הסטייל של ברנרדו כאילו יעני ג'ון אוגו2 שהוא משחק חזק והשופטים שורקים לו כל הזמן. משחקן עם רזומה כזה אתה מצפה למשהו מהיר, שירים את הקבוצה ולא יגרר לרמה. הקצב שלו לא מספיק טוב והוא לא חוטף כדורים בלי פאול. אם ספורי צריך להיות זה שמניע כדור אז זו בעייה. אין שום סיבה לשחק על כדורים ארוכים מול קבוצה כמו חדרה שלא לחצה יותר מדי עם כל ההתלהבות שלה, נגדיר זאת כך, וזה בהחלט מדאיג. אגב, רק אזכיר שלגבי דמארי היה מדובר במשהו רגשי כביכול ושיקול שהוא לא קר, אבל כתבתי עד כמה הפועל צריכה ללכת בכל הכוח על ראדי, בניגוד לז'ואריז'יניו למשל שעליו כתבתי מההתחלה ש-'הייתי מוותר'.
    לסיכום, ברמת הקיים: לשחק על הארץ קודם כל, ולמסור, לא כל אחד לוקח כדור ומכדרר מי יודע מה. בדיעבד אני חושב שברשצקי היה עוזר אתמול על המגרש. אנסה להתעלם גם מהכושר הגופני.
     
  10. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,383
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    בעקבות הכתבה ב-One אתמול בהפועל שוב החליטו להוציא הודעה רשמית ולהתייחס למחירי הכרטיסים הדי גבוהים[אני גם דיברתי עם אוהד הפועל חיפה שטען שכרטיס ב-'לאן' עבורו עולה 104 שקלים - אין כרטיסי נוער או סטודנט וגם 90 ש"ח למשחק כזה זו חרפה] ושהם לא חלק מהיוזמה של מחיר אחיד ועוד.

    "ברצוננו להבהיר מספר נקודות לגבי מחירי הכרטיסים.
    ראשית, מחירי הכרטיסים הינם 90 ש"ח ו-45 ש"ח. ההנהלה מזמינה את האוהדים לרכוש כרטיסים בקופות ולתמוך בקבוצה במהלך המשחק הקרוב וכמובן, בכל העונה.
    הנהלת המועדון החליטה העונה ללכת לקראת הילדים, הנערים, החיילים והנשים במטרה למלא היציעים בדור העתיד של המועדון, כך שהטענה העולה בפורומים השונים שאנו מנסים "לפגוע בדור העתיד" תלושה מהמציאות במקרה הטוב ויוצרת מרמור והסתה במקרה הגרוע. המחיר (45₪) מאפשר לחיילים, נשים - וגם להורים להביא עמם את ילדיהם למשחקים במחיר נמוך מהמספרים שנזרקים לאוויר בימים אלה כעצות ״למען הקהל״. בעבר כבר פורסמה הודעה על מחירי הכרטיסים במהלך העונה וכמובן שניתן לרכוש מנוי שמפחית משמעותית את מחיר הכרטיס פר משחק.
    לגבי הטענה שהנהלת המועדון "מרחיקה" את האוהדים. כמו כל מי שקשור להפועל תל אביב, אין דבר שיותר משמח אותנו מלראות מגרש מלא באוהדים אדומים. אנו לא מנסים להרחיק אף אחד, אבל גם לא מסתירים את העובדה שבשביל שהמועדון ימשיך להתנהל כלכלית בצורה טובה ושפויה, כמו שהוא מתנהל מאז ה-5.1.17, אנו צריכים גם את העזרה של האוהדים. לא בתרומות, אלא ברכישת כרטיסים ומנויים למשחקי הקבוצה.
    הקבוצה צריכה את האוהדים שלה, צריכה לנצח, צריכה להשתקם בהרבה מובנים - גם תדמיתית, ועדיין נמצאת בתהליך של בנייה מחודשת. האהבה של כולנו (אוהדים והנהלה) לקבוצה אינה מוטלת בספק וכולנו בסופו של יום חולקים את אותה מטרה: הצלחת הפועל תל אביב".

    ****

    הפועל מנסה להרוויח יותר פר כרטיס אבל היא מפסידה הרבה אוהדים שיישארו בבית וחבל, במועדון לא מבינים שהמושבה זה לא פיקניק גם עבור האוהדים - זמן הנסיעה שהוא אחר(גם אם לא כמו בנתניה), הדלק ועוד ועוד. הפסידו כמות כמעט כפולה של מנויים אני מניח, כי הקהל רעב למרות הכל וחבל שהם לא מבינים את זה.
     
  11. Telkiyski Member

    הצטרף ב:
    ‏25/3/09
    הודעות:
    26,230
    לייקים שהתקבלו:
    8,585
    החלטה מטופשת גם ברמה הכלכלית.
     
  12. Sir Alex Ferguson משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏8/8/02
    הודעות:
    26,601
    לייקים שהתקבלו:
    6,940
    איפה מוטי ברשצקי? חלק מהסגל? שוחרר?
     
  13. חייל שוקולד משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏31/7/07
    הודעות:
    11,583
    לייקים שהתקבלו:
    3,247
    מחפשים קבוצה בליגת העל שתשאיל אותו. פשוט כל כך נהנו מההופעה של ירין פרץ מולנו ביום שבת האחרון שרוצים לבצע שחזור.
     
  14. Telkiyski Member

    הצטרף ב:
    ‏25/3/09
    הודעות:
    26,230
    לייקים שהתקבלו:
    8,585
    שחרור ברשצקי מוצדק. הוא הראה שהוא פשוט לא מתאים.

    זה מבאס והכל כי הוא התחיל טוב וחשבתי שהוא באמת כישרון וזה, אבל שנה שעברה הוא היה נראה כמו שחקן שגם הלאומית קצת גדולה עליו.

    הייתי משאיל אותו ורואה מה קורה עם זה.
     
  15. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,383
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    מסיבת העיתונאים המלאה של קובי רפואה מאתמול וגם הציטוט המצחיק על 'הלחץ' ועל כך שהוא 'לוקח כדורים'. כה אמר המאמן על ברשצקי:
    “יש לו חוזה לעוד 3-4 שנים, אני הגון עם השחקנים שלי ובסיטואציה שנוצרה יש לנו המון שחקנים בחלק הקדמי וחשבתי שהוא לא יקבל הרבה דקות. הוא צריך להשתפשף ואם הוא ישחק בקבוצה אחרת עכשיו, הוא יכול להיות שחקן מוביל בהפועל ת”א בעוד כמה שנים. זה המעשה הנכון מבחינת המועדון ומבחינת מוטי, הפועל אוהבת את מוטי ואני חושב שעשיתי את הדבר הנכון”.

    ברשצקי כרגע הקשר ההתקפי האחרון בהיררכיה מה גם שג'וזף גנדה אמור לחזור לכשירות מתישהו ובמועדון בונים עליו. אבל כמו שראינו, פציעה אחת ופתאום כן יש מצב שהוא ישחק ולא בטוח שעגייב עולה עליו ביותר מדי. ברשצקי לא פרץ אשתקד כמו שציפו אבל לא הייתי חותך אותו או מגזים עם הביקורת, הוא כן בישל וכבש שערים. אין ספק שהשאלה לקבוצה אחרת תעשה לו טוב. הוא הוצע לבני-יהודה שמתלבטת.
     
מצב נושא:
הנושא נעול.