אקטואליה

הנושא בפורום 'פורום אוף טופיק' פורסם ע"י Der Kaiser, ‏1/4/11.

  1. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    61,698
    לייקים שהתקבלו:
    14,313
    מין:
    זכר
    ברגע שזה הטיקט היחיד אז כן. הרי בוא נגיד את האמת, אתה עובר על הרוזמה שלה לפני שנכנסה לכנסת והוא לא יותר מרשים משלך או שלי(להוציא את העניין הקטן ההוא ברוטשילד) היא לא הביא איתה שום ניסיון ניהולי או עושר אינטלקטואלי מיוחד. אז כן, ברגע שהיא מחליטה להפנות עורף למה שהביא אותה לכנסת היא מאבדת רלבנטיות בפוליטיקה.
     
  2. Gass12 Member

    הצטרף ב:
    ‏8/4/07
    הודעות:
    7,339
    לייקים שהתקבלו:
    468
    מין:
    זכר
  3. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    61,698
    לייקים שהתקבלו:
    14,313
    מין:
    זכר
    במסגרת סיורים במשרדי עורכי דין המובילים בישראל, ביקורות הוטחו בשרת המשפטים ער חוק הלאום - חדשות רוטר

    זונות הצמרת שיגנו גם על מי שרצח את אמא שלהם בשביל כסף מטיפים מוסר. אם אני איילת שקד אני אני אומר לנווה שאו שהחוצפנים האלה מתנצלים, על 4, או שאני חותך את הקשר עם לשכת עורכי הדין ומכשיל כל שופט שלהם. אבל שקד ידועה כסמרטוטה לקקנית אז זה לא יקרה.
     
  4. אמיר ע משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏28/12/04
    הודעות:
    18,365
    לייקים שהתקבלו:
    4,717
    כמו שכתבת, היא לא הביאה איתה לכנסת ניסיון ניהולי או עושר אינטלקטואלי. לכל היותר היא הביאה איתה רעיונות והבטחות לנסות לעשות כך וכך וכך. וזה בדיוק מה שהיא יכולה לעשות בהמשך בהתמודדות על תפקידים אחרים כאלו ואחרים.
     
  5. Uli Hoeness Wer nicht hüpft ist ein blau-weißes Arschloch

    הצטרף ב:
    ‏1/6/11
    הודעות:
    1,783
    לייקים שהתקבלו:
    481
    היא גם צריכה להיות בקואליציה ואפילו בממשלה כדי לראות אם היא מסוגלת לבצע חלק ממה שהיא טוענת שצריך להוציא לפועל.
    כדי שזה יקרה, העם צריך לתת לה מנדט. אם לא נותנים לה מנדט, אי אפשר לבוא אליה בטענות שהיא לא מיישמת את המשנה שלה.
     
  6. Uli Hoeness Wer nicht hüpft ist ein blau-weißes Arschloch

    הצטרף ב:
    ‏1/6/11
    הודעות:
    1,783
    לייקים שהתקבלו:
    481


    אני מסכים עם הדברים ובעד ההתנתקות (וזה עוד מבלי שהוא הספיק לציין את החיילים שנהרגו שם כדי לשמור על ההתנחלויות ולא רק את המנתחלים שנהרגו) עד שהתחיל להזכיר הסכם, על איזה הסכם הוא מדבר? עם חמאס?
     
  7. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    61,698
    לייקים שהתקבלו:
    14,313
    מין:
    זכר
  8. סיונרה Member

    הצטרף ב:
    ‏20/2/16
    הודעות:
    13,141
    לייקים שהתקבלו:
    5,896
    מין:
    זכר
    אני יודע שיש פה בפורום משתמש שמסכים איתך.
     
  9. Gass12 Member

    הצטרף ב:
    ‏8/4/07
    הודעות:
    7,339
    לייקים שהתקבלו:
    468
    מין:
    זכר
    News1 | האמת על הפוליטיקה הערבית


    אי-אפשר שלא לחשוב על דוד בן-גוריון, גולדה מאיר,יגאל אלון וישראל גלילי שהובילו פעם שמאל ציוני גאה ולא מתנצל. לראות דגלי אש"ף בכיכר רבין בטח לא היה חלק מחזונם. השמאל הציוני היה צריך לתמוך בחוק הלאום. אבל כנראה שכבר אין כזה.

    ממשלת ישראל ה-34 הנוכחית, עושה בשביל המגזר הערבי יותר מכל ממשלה אחרת. שרת המשפטים בונה בית משפט בעיר ערבית, בטייבה, ופתחה בית דין שרעי חדש אחרי 16 שנה. מה שלא עשה אף שר משפטים אחר, כולל לא קודמתה בתפקיד. המחנה הלאומי מאמין בשוויון אזרחי מלא ובשלום ומיישם. יש כאלה שאצלם זה רק דיבורים.
     
  10. de Middenweg משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏5/7/08
    הודעות:
    26,804
    לייקים שהתקבלו:
    5,899
    מעריב | אבו מאזן: "נמשיך לשלם לאסירים השהידים, גם יגאל עמיר מקבל חופשות והטבות"

    האיש בפאניקה, כבר לא מקבל תשומת לב. הוא משווה רוצח ראש ממשלה לאנשים שרצחו בין היתר אזרחים תמימים. מבחינתי ישאר יגאל עמיר כל חייו בכלא, אבל אבו מאזן מאבד את המגע עם המציאות. יש פה גם ניסיון בוטה לשלהב את הרוחות בארץ. מיותר לציין שאני לא מאמין לשום מילה מהשטויות האלו.

    לגבי חוק הלאום. כן או לא טוב, על זה אפשר להתווכח, אבל עדיף שהצבועים האלה טיפה יסתמו את הפה. לא הרבה, טיפה...בעולם הערבי יש דמוקרטיה. יהודים ונוצרים חיים שם בשלווה ובשיוויון מלא עם האזרחים המוסלמים.......כן, ראינו ושמענו. אני יודע שפוליטיקאים בכל מקום משקרים, אבל עזות המצח הזו עוברת כל גבול. פשוט מעורר רחמים.
     
  11. optimus Member

    הצטרף ב:
    ‏30/8/11
    הודעות:
    920
    לייקים שהתקבלו:
    121
    ההתנתקות היא אחד הגורמים למלחמה בלבנון כי איבדנו את הרתעה, מלבד זה היו לנו שלושה מבצעים ברצועה ועוד אינספור פעמים שהיינו על סף מלחמה מול החמאס. ולולא העזרה של א-סיסי לחמאס היה אמל"ח הרבה יותר איכותי. גם מבחינה מדינית ההתנתקות כשלה, זה לא עזר בכלום, שום התקדמות בתהליך המדיני. בנוסף, ההתנתקות פגעה תדמיתית בישראל, לצה"ל קשה מאוד לפגוע בחמאסניקים שמתחבאים מאחורי אוכלוסייה אזרחית ובגלל זה נאלצים פעם אחר פעם להסביר למה נהרגים חפים מפשע, אע"פ שכל זה תוצאה של החמאס אבל לך תסביר את זה שיש לך תמונות וסרטונים כתעמולה מנגד.
    אם ההתנתקות הייתה הצלחה היינו עושים זאת גם באיו"ש אבל נראה לי שכבר למדנו את הלקח.
     
    modric420 אוהב/ת את זה.
  12. Gass12 Member

    הצטרף ב:
    ‏8/4/07
    הודעות:
    7,339
    לייקים שהתקבלו:
    468
    מין:
    זכר
    קשר שמאלי אוהב/ת את זה.
  13. Uli Hoeness Wer nicht hüpft ist ein blau-weißes Arschloch

    הצטרף ב:
    ‏1/6/11
    הודעות:
    1,783
    לייקים שהתקבלו:
    481
    תדמיתית ההתנתקות הציגה נכונות מצדנו ולא פגעה בנו, היא פגעה בחמאס כי זה חשף אותם שהם לא רוצים רגיעה והסכם בשום מצב עד שלא נעוף מפה. ההתנתקות לא נועדה כדי לקדם משהו מדינית אלא שיפסיקו למות אזרחים בפיגועים בתוך עזה וגם חיילים ששומרים עליהם וזה עובדתית עשה את שלו, המספרים מוכיחים את זה. עדיף חמאסניקים מתחבאים מאחורי גן ילדים מאשר חמסניקים נכנסים בלילה לתוך ישובים בו גרים יהודים בעזה ושוחטים אותם. מה שטוב לעזה לא בהכרח טוב ליהודה ושומרון, כי ביהודה ושומרון כיום לא מתים 2 אנשים בחודש על בסיס קבוע כמו בהתנחלויות של עזה. לכן אלו 2 מקומות שדרשו פעולות שונות בשטח. כל חודש שעובר מאז ההתנתקות אנחנו ב 2+ אנשים יותר שחיים מאשר קבורים, זה כבר מספיק כדי לומר שזה הוכיח את עצמו בענק.
     
  14. modric420 Member

    הצטרף ב:
    ‏28/4/16
    הודעות:
    19
    לייקים שהתקבלו:
    2
    מין:
    זכר
    לא זה לא. ישראל עזבה את השטח חד-צדדית ובסופו של דבר נרשם ההישג הפלסטיני הזה על שמו של חמאס ... הנסיגה מציר פילדלפי והשארת נתיב פתוח להברחות נשק אפשרו לחמאס להתחמש ללא הפרעה. הכישלון של המדינה בטיפולה במפונים והטראומה שנגרמה להם. שלא נדבר על ראש הממשלה דאז שפשוט כופף את הדמוקרטיה בשביל התכנית.
    ישנם הישגים לתכנית ההתנתקות, אבל להתעלם מכל הכשלים הברורים האלו זה לטמון את הראש במנהרה עזתית.
     
  15. Uli Hoeness Wer nicht hüpft ist ein blau-weißes Arschloch

    הצטרף ב:
    ‏1/6/11
    הודעות:
    1,783
    לייקים שהתקבלו:
    481
    אני מאמין שכך או שכך, גם אם פחות מהיום, חמאס עדיין היו מתחמשים ויורים על יישובי הדרום. זה עכשיו הכל יחס של אזרחים וחיילים הרוגים בתוך עזה (שאין לנו עתיד שם ומה לחפש שם) אל מול יותר ירי על יישובי הדרום (ופחות הרוגים). זכותך לראות ירי כמלחמה פסיכולוגית בלתי נסבלת קשה יותר מאשר הרוגים בשטח, אבל מבחינתי עדיין הרוגים זה דבר שצריך למצוא דרך להוריד למינימום האפשרי ואפילו ל 0 אם אפשר. מבחינתי השגנו כאן מה שחשוב באמת. חיי אדם בראש ובראשונה, תמיד.

    זה שהממשלה הייתה צריכה לטפל במפונים, זו לא שאלה בכלל. אני מדבר על ההצלחות הביטחוניות (היחסיות לפני ואחרי) ולא על הכשלים הלוגיסטיים של אחרי (שלא צריכים להיות אבל גם לא הורגים אף אחד). אם הכשל היה רק בטיפול במפונים אחרי, אז לא טוב ולא ראוי אבל בסך הכל מצבנו טוב מאוד אם זה רק זה.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏16/8/18