מחזור 19 בליגת העל- מכבי ת"א מנצחת את בנימני

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ישראלי' פורסם ע"י ג'רי בית הלוי, ‏27/1/05.

  1. ג'רי בית הלוי Member

    הצטרף ב:
    ‏31/7/02
    הודעות:
    5,106
    לייקים שהתקבלו:
    0
    בני יהודה- מכבי פ"ת (שישי, 14:30, בלומפילד)
    בני יהודה כבר הרבה זמן לא מצליחה בליגה, ולמעט ניצחון דחוק על בית"ר ירושלים בדקה ה-90, לא ניצחה הקבוצה כבר מאז המחזור הראשון של הסיבוב השני, ואילולא היכולת של שתי הקבוצות שמתחת לקו האדום, היא הייתה בסכנה ממשית. לקבוצה יש 22 נקודות, 8 מעל הקו האדום, אבל גם רק 8 מהמקום השני, שהוא לא יותר מדי ריאלי, אבל בלי האמונה ז'לגיריס לא הייתה אוכלת אותה. במשחק האחרון של הכתומים, נגד שלום תקווה והפועל ת"א, סיימו הקבוצות בתיקו חלש שמנע מניצן שירזי וחניכיו לעלות למקום השישי, וגם עשוי לפגוע בקבוצה עוד יותר- האוהדים בשער 8 כינו את הפועל "נאצים" ונהמו לעברו של איזביטו אוגבונה, וההתאחדות כבר הודיעה שהיא תבדוק את העניין.
    אחרי שפורסם שהפועל פ"ת מתכוונת למנוע ממכבי פ"ת להשתמש באיצטדיון העירוני בפ"ת, צוטטו גורמים מסגנית המובילה (יש כזה מושג?) שהם לא מתכוונים להיאבק עם מאיר שמיר על העניין, ושאיצטדיונים כר"ג, וינטר והרצליה כבר נבדקו כפוטנציאלים לאירוח הקבוצה עד לפתיחת האיצטדיון החדש, במרץ הבא. פ"ת פספסה במחזור הקודם הזדמנות להתקרב משמעותית למכבי חיפה (14 נקודות במקום 16!) אחרי שסיימה בתיקו מאופס עם נצרת עילית ומוטי איווניר, ולא רק שכתר האליפות התרחק ממנה מעט והתקדם במפתיע לעבר מכבי חיפה, גם שאר הליגה נשארה צמודה אליה.

    הפועל פ"ת- הפועל נצרת עילית (שבת, 16:40, פ"ת)
    זה חייב להיות סוג של קומדיה, או לאופטימיים שמבין המלאבסים, טרגדיה- הפועל פ"ת צעדה בבטחה לעבר הליגה הלאומית במשך סיבוב שלם, עם ניצחון אחד ויחיד, עד שפרדי דוד פוטר (לא לפני שהביא לקבוצה עוד שני נצחונות), דרור קשטן חזר לקבוצת נעוריו, ומאז הקבוצה לא מפסיקה לנצח, פשוטו כמשמעו. מאז בואו של קשטן, מנצחת הקבוצה כבר ארבעה משחקים בליגה (שמתווספים לעוד אחד שהשאיר פרדי דוד אחריו), עוד אחד בגביע הטוטו (שם הוגרלה היום הקבוצה נגד מכבי חיפה), ומהמקום האחרון קפצו אברייטמן ושות' עד למקום הרביעי, שממנו מגיעים לאינטרטוטו הקטלני, אולם לא יהיה דמיוני להגיד שקשטן לא מתכוון לעצור שם. השבוע הגיע סוף סוף האישור הסופי להחתמתו של הקשר הארגנטיאי אריאל פיטרס, שגרר את שחרורו של מאריו באריצ'יץ'. הקרואטי מן הסתם לא מיהר לעזוב את ישראל, אולם לאחר שסוכמו איתו תנאי הפיצויים הוא התרצה וחזר לארצו. ארז אליאב, שבחן את המשמעת של קשטן, עדיין לא חזר לאימונים והוא צפוי להשתחרר מהעונש רק בשבוע הבא.
    נצרת עילית איבדה לא רק שתי נקודות ביתיות מול מכבי פ"ת, אלא גם את מוטי איווניר לחמישה משחקים, עקב ההתפרצות שלו על הקוון שמואל שטייף אחרי הרחקתו של ז'וז'ה דוארטה. הדיין חיים אלחדיף הזהיר את איווניר כשקבע לו עונש של 15 משחקים ע"ת, ואמר לו שלאור התנהגותו בעבר, "באיטליה היו גומרים לך את הקריירה". דוארטה עצמו הורחק לשני משחקים, והתגובה המפתיעה ביותר לעונש באה מצד אבשלום נוריאל, יו"ר הקבוצה והאדם שמשלם את המשכורת לשניים, שאמר שהעונש של איווניר מוצדק בהחלט. גם אושרי לוי, שוער הקבוצה, לא נשמע מוטרד במיוחד, ואפילו הביא אנקודטה מעניינת- בשנה שעברה הורחק המאמן הפרובלמטור לשמונה משחקים, ובתום העונה עלתה הקבוצה לליגת העל. נצרת עילית, שהספיקה בשבוע האחרון לסגור את דוכן הבורקסים במתחם האימונים שלהם, לא לפני שמוטי איווניר זכה בהתערבות עליהם, תחסר במשחק הקרוב רק לא רק את איווניר ודוארטה, אלא גם את פוקורן שנתקל בגדר של היציעים (כן, זה מפגר כמו שזה נשמע) ויעדר כ-10 ימים.

    בני סכנין- הפועל ת"א (שבת, 18:35, קריית אליעזר)
    מאיר כהן כנראה מתעקש לעשות בקריית אליעזר את אותן טעויות- לתת משחק ענק, ובסופו לעשות טעות חמורה, מול הקבוצה שעתידה להיות אלופה בתום העונה. ב-98 זה היה בכוונה, 7 שנים אח"כ קשה להאשים את כהן, שעצר פנדל והפגין משחק מצוין נגד מכבי חיפה, שהשמטת הכדור של אליניב ברדה הייתה מכוונת. הטעות האומללה של שוער סכנין הביאה להפסד של מחזיקת הגביע לאלופה, שהיה יכול להוביל את נציגת המגזר אל המקום השביעי, במקום השמיני שבו היא ממוקמת עכשיו. סכנין מתכננת לקיים משחק אימון נגד צסק"א מוסקבה שתגיע לארץ בקרוב, ובנוסף גם נגד קבוצתו של יצחק שום. תומר אליהו וקלבר רודריגז, שנעדרו מהמשחק מול חיפה, כמו גם עבד רבאח ואבי דנן שחלו בשפעת והחמיצו את האימון שלשום, חזרו לאימונים. גם מהארן אבו רייא, שנעדר במשך תקופה ארוכה, חזר לפעילות מלאה.
    בהפועל הסאגה נמשכת, ולאחר שהיה נדמה שהסיפור נסגר בכך ששלום תקווה מונה לעוזר מאמן עם אופציה לקידום, פורסם השבוע שבקבוצה פנו לשלמה שרף בבקשה שיחליף את פייגנבוים. שרף סירב, ולאור החתמתם של גיא לוי ומשה סיני על הארכת חוזים בנבחרות, נראה שהצוות המקצועי הקיים הוא זה שימשיך עד לתום העונה, אולם לא מן הנמנע שתוצאה רעה מול סכנין תביא לפיטוריו של המאמן הראשי. גיא צרפתי, שהקופא בתום מועד העברות לאחר שסירב לעבור לקריית שמונה והרס עסקה מסובכת לאדומים, הופשר לאחר שההנהלה הסכימה למחול על כבודה ולהוסיף עוד שחקן למאמץ המלחמתי. בהרכב שיפתח בשבת צפויים להתבצע שני שינויים- ברק בדש ירד לספסל ובמקומו יעלה בהרכב רומן וסילוק, וטל חן יחזור להרכב במקומו של כפיר אדרי. עם זאת, באימון השינויים היו לסירוגין, כך שלא ניתן לצפות מעכשיו מה יהיה ההרכב האדום במשחק.

    פריוויאים נוספים בהמשך...
     
  2. בית"רי מלידה Member

    הצטרף ב:
    ‏3/1/04
    הודעות:
    9,190
    לייקים שהתקבלו:
    1
    איך המחלקה האורטופדית ברמב"ם??? :aaarofl:
     
  3. הרצליה Member

    הצטרף ב:
    ‏10/9/03
    הודעות:
    12,417
    לייקים שהתקבלו:
    2,297
    הכותרת לא נכונה
    מחזור 19
     
  4. Alvaro Recoba משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏12/6/03
    הודעות:
    12,566
    לייקים שהתקבלו:
    0
    הפועל ב"ש - מכבי חיפה (שבת, 20:30, וסרמיל):
    משחק קצוות יערך בשבת בבאר שבע- מקום 1 נגד מקום 10, ההתקפה הכי טובה (41) נגד ההגנה החלשה ביותר (33). הפועל ב"ש מגיעה למשחק מעודדת. בשבוע שעבר הקבוצה ניצחה 2 - 0 באשדוד וההפסד של הפועל חיפה פתח עבורה פער של 5 נקודות מהקו האדום. זה איננו טווח בטוח, אבל זו בהחלט הזדמנות לנשום קצת אוויר. במכבי חיפה מחפשים במשחק הקרוב את הניצחון ה- 15 לעונה זו, אבל יודעים שבבאר שבע זה תמיד הולך קשה. בשבוע שעבר נזקקה מכבי חיפה לפוקס לא נורמלי בדקה ה- 90 על מנת שהכדור של ברדה יכנס ויעניק ניצחון 1 - 0, ופער 16 נקודות בפסגה.
    בבאר שבע אביתר אילוז פצוע בירך ולא יפתח. רמי אליהו יחליף את אילוז, שכבש בשבוע שעבר שער נפלא. מלבד כך לא מתוכננים שינויים בהרכב של אלי כהן שלא מעוניין להחליף הרכב מנצח- מרטין סאריץ', רוג'ריו דה-אוליברה ואלין מינטואן יתופקדו בקישור, ואילו בחוד ישחקו יניב אברג'יל ואלון מזרחי.
    במכבי חיפה ניר דוידוביץ' אמנם חזר לאימונים מלאים אבל רוני לוי יודע שלאחר חודשיים מחוץ לאימונים, שבוע אחד לא מספיק כדי לחזור לכושר משחק. בדקה ה- 10 אלמדון יסגור 10 שעות ללא ספיגה בליגה, מאז שעלה בדקה ה- 40 מול בית"ר ירושלים במחזור ה- 12. אריק בנאדו, שניסה לפתוח בשבוע שעבר אבל הפציעה הכריעה אותו לאחר 5 דקות, לא צפוי לפתוח מכיוון שלא חזר לאימונים מלאים. זה אומר שאוזן יפתח כמגן ימני ואלון חרזי כבלם. בצד שמאל של ההגנה חיים מגרשוילי חוזר מהשעיה עקב צבירת צהובים, וגרייב חוזר לספסל. מלבד כך, רוני לוי פותח עם ההרכב הרגיל שרץ כבר כל העונה.
    לאוהדים הירוקים- הסעות למשחק בבאר-שבע ייצאו מקרית-אליעזר בשבת בשעה 16:30 בעלות של 35 שקלים. תודות להתאחדות, לא צפויים להגיע למשחק אוהדים רבים בגלל השעה המאוחרת.
    בסיבוב הקודם: 4 - 1 למכבי חיפה (קטן פעמיים, ברדה ובוקולי לחיפה, ניטה לבאר שבע).

    מכבי ת"א - בית"ר ירושלים (ראשון, 20:40, בלומפילד):
    שוב מחזור 19, שוב מכבי ת"א נגד בית"ר ירושלים, רק המגרש שונה. לפני 3 שנים בדיוק, באותה התמודדות צנח מני לוי אל הקרקע ועד היום הוא בתהליך התאוששות.
    הסיפור הנוסף שמלווה את המשחק הזה, הוא שאבי נימני וטל בנין שבאותו משחק היו שחקני מכבי ת"א, ישחקו הפעם במדי בית"ר ירושלים, נגד ניר קלינגר שהדיח אותם לפני שנה וחצי עקב "מחנאות".
    בטבלה המצב בין שתי הקבוצות צמוד- בית"ר במקום החמישי עם 25 נקודות, מכבי ת"א במקום השישי עם נקודה אחת פחות. בית"ר עם שני ניצחונות רצופים, מכבי ת"א עם רצף עלוב של 6 משחקים ללא ניצחון.
    במכבי ת"א השבוע קלינגר הכריז על "מחנאות" חדשה של שחקנים שמתאמצים ושחקנים שלא. ביום חמישי הוא פינק אותם ביום גיבוש עם מומחה חדש, והפעם- לדינמיקה קבוצתית. מבחינה מקצועית גרידא, השינוי המתוכנן הוא של גל ניר שיפתח בשער במקום שטראובר שנפצע בברך וחומרת הפציעה עדיין לא ברורה. קובי מוסא חוזר במכבי ת"א מהרחקה שאותה ריצה במשחק הקודם. אצל האוהדים ההיענות היא נמוכה עד כה, ורק כ- 3000 כרטיסים נמכרו. חלק מהאוהדים איימו בתחילת השבוע שלא יבואו לעודד בגלל שההנהלה לא מתירה להם להכניס שלטי עידוד לכבוד אבי נימני. בעונה שעברה כאשר הקבוצות נפגשו בבלומפילד אבי נימני לא שיחק, כך שזו תהיה הפעם הראשונה שהוא מגיע לבלומפילד עם בית"ר.
    בבית"ר אלי אוחנה אסר השבוע על השחקנים להתראיין בגלל החשיבות שהוא מייחס למשחק הקרוב, ומכיוון שלא רצה שעניין "בנימני נגד מכבי ת"א" יקבל הרבה סיקור בתקשורת.
    מבחינה מקצועית, בנין הפגין השבוע יכולת טובה באימונים ועל אף שלא שיחק תקופה ארוכה, כושר המשחק שלו טוב והוא יפתח לראשונה במדי הצהוב שחור. מי שלא ישחק הוא אינדיו שנפצע. טלקר יכנס במקומו למרכז ההגנה ומיקי עטיה שהתאושש מהפציעה שלו יכנס לעמדת המגן הימני. אצל האוהדים, למרות הטענות על כרטיסי הנוער המעטים, צפויה כמות רבה של אוהדי בית"ר שיוסיפו אווירה וצבע לבלומפילד.
    בסיבוב הקודם: 2 - 0 לבית"ר (נימני ואסולין).
    http://images.one.co.il/images/pictures/pic8810.Xxx
    בנין במדי בית"ר. פעם ראשונה בהרכב הראשון.
     
  5. לירן מנהל כללי מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏5/8/02
    הודעות:
    38,751
    לייקים שהתקבלו:
    8,305
    יהיה חם בבאר שבע.

    לקהלים של 2 הקבוצות יש היסטוריה ארוכה של אלימות וכל מפגש בשנתיים האחרונות מסתיים בחלון של אוטובוס שבור ודברים כאלה. בין אם זה בחיפה או בבאר שבע. אוהדי חיפה מפחדים לבוא וביקשו תגבורת של אבטחה והם קיבלו אותה. יהיו יותר אנשי אבטחה על אוהדי חיפה ויש דיבורים על שטח סטרילי לאוהדי חיפה כך שלא יהיה שום חיכוך אפשרי בין 2 מחנות האוהדים. נראה עד כמה זה יעזור.

    עכשיו לכדורגל. קשה לי לחשוב מה אני מאמין שיהיה. אנחנו קבוצה כל כך לא יציבה שזה מעצבן. אנחנו מסוגלים לנצח כל קבוצה בארץ כולל את מכבי חיפה במיוחד בבאר שבע, אבל לא יודע... הקבוצה היא קבוצה של ימים ואם הפסדנו לבית"ר בבית אז זה למעשה אומר הכל על האי יציבות. כי עדיין לדעתי אנחנו יותר טובים מרוב הקבוצות בליגה. זה נשמע מוזר אבל אני חושב שזה תלוי בנו, הזרים נראים בסדר גמור במיוחד דה אוליביירה שעושה רושם מצויין ואני מאמין שאם נעלה וניתן את מה שאנחנו יודעים לתת אנחנו ננצח את המשחק. לא יודע אני כנראה אופטימי מדי אבל אני באמת מרגיש ככה.
     
  6. אלי מתחן Member

    הצטרף ב:
    ‏8/12/03
    הודעות:
    13,335
    לייקים שהתקבלו:
    316
    גל קבל תיקון, נימני שיחק שנה שעברה בבלומפילד בסיבוב השלישי מול מכבי (1:0 למכבי משער של פרוחננקובס)
     
  7. MaDot Member

    הצטרף ב:
    ‏8/12/03
    הודעות:
    759
    לייקים שהתקבלו:
    0
    תמשיך לקרוא עיתון ולהאמין למה שכתוב שם אוהדי חיפה לא ביקשו שום דבר מי שהתקשר (כרגיל כמו כל משחק חוץ) זה ואסילי הוא לא מייצג אף אוהד חיפה
     
  8. לירן מנהל כללי מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏5/8/02
    הודעות:
    38,751
    לייקים שהתקבלו:
    8,305
    זה באמת נשמע הגיוני. מאז שעלינו ליגה הייתי בכל משחקי הבית נגד חיפה ובאיזה 3 משחקים בחיפה והייתי עד לפרעות. לאוהדי חיפה יש סיבה לפחד ולחשוש.
     
    נערך לאחרונה ע"י מנהל: ‏28/1/05
  9. Alvaro Recoba משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏12/6/03
    הודעות:
    12,566
    לייקים שהתקבלו:
    0
    במכבי ת"א החליטו לותר על אימון גם היום ולהמשיך עם גיבוש קבוצתי בבית מלון. איך אני אגיד, לא כל כך מקצועי...... אבל נראה מה יהיה, בסוף הם ינצחו את בית"ר ויחשבו שזה בגלל זה ויעשו שיטת אימונים מיוחדת עם ג'ימבורי, כשהמסאג'ים יערכו על הספה של הפסיכולוג.
    לגבי הקהל הצהוב, חלקו פשוט הצהיר שיקבלו את פני בנין ונימני בירידה מהאוטובוס של בית"ר ואז ילכו לראות את המשחק על מסך ענק בבית האופרה (שזה בטח בסביבה).
    משהו מצחיק שהיה כתוב בנושא ב ONE- "האוהדים על עזרתו של דריקס בנושא אביזרי העידוד: לא ניקנה בנזיד עדשים."
    חחח תראו לי אוהד אחד שאמר את זה http://www.asoccer.co.il/forum/html/emoticons/smile.Xxx
     
  10. David De Gea Rade Prica היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏18/9/03
    הודעות:
    7,794
    לייקים שהתקבלו:
    191
    מין:
    זכר
    בני יהודה 0-1 מכבי פ"ת
    לכתומים: משה ביטון (71')
     
  11. rivaldo משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏30/7/02
    הודעות:
    18,582
    לייקים שהתקבלו:
    1,919
    מין:
    זכר
    פתיחה מצויינת של מכבי פתח תקווה שנעצרה לקראת סוף המחצית הראשונה , ומאז רק בני יהודה בשליטה.
    אוהד כהן נתן היום משחק גדול ,אבל אי אפשר לבד לעצור קבוצה שלמה במשך 90 דקות..

    משה ביטון חלוץ גדול , זה החלוץ הבא של הנבחרת שלנו , יש לו טכניקה מצויינת , מהירות , יכולת נפלאה וצריך לשפר קצת את הסיומת שלו בשביל שיהיה החלוץ.
     
  12. אלי מתחן Member

    הצטרף ב:
    ‏8/12/03
    הודעות:
    13,335
    לייקים שהתקבלו:
    316
    איזה משחק של בני יהודה, התצוגה הכי טובה של קבוצה השנה בליגה חוץ ממכבי חיפה.

    בני יהודה היא הקבוצה הכי פחות יציבה בליגה, מצד אחד היא נותנת תצוגות של כדורגל מעולה כמו מול בית"ר והיום, ומהצד השני רוב המשחקים שלה היא נראית כמו צל של עצמה.
    בניגוד לבית"ר שאצלה חוסר היציבות זה דבר יציב, כלומר תמיד אחרי ניצחון יבוא הפסד. אצל בני יהודה אין אפשרות לדעת מה קורה.
     
  13. Alvaro Recoba משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏12/6/03
    הודעות:
    12,566
    לייקים שהתקבלו:
    0
    כנראה ניחסתי קצת את בנין, כי נכון לעכשיו אוחנה פותח עם ששון וקלדיירה בקישור האחורי ולא איתו.
     
  14. לירן מנהל כללי מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏5/8/02
    הודעות:
    38,751
    לייקים שהתקבלו:
    8,305
    נו מה ציפית שהוא יפתח איתו אחרי שבוע וחצי של אימונים? הבחור לא שיחק מהעונה שעברה. אוחנה גם אני מאמין לא ירצה לפתוח איתו כדי לא להוסיף עוד יותר אש למדורה שגם ככה קיימת. אבל הוא ישותף, זה כמעט בטוח.
     
  15. MaDot Member

    הצטרף ב:
    ‏8/12/03
    הודעות:
    759
    לייקים שהתקבלו:
    0
    סמוך עלי שאני מעורבב ב-ג' יותר ממך
    אף אחד לא פוחד ממכם ואף אחד לא חושש ממכם אם נסתכל על העבר ועל כמות האוהדים שלכם שסיימו את המפגשים בבית חולים מי שצריך לדאוג זה דווקא אתם