דיון רשמי: בריחת הקהל מהמגרשים

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ישראלי' פורסם ע"י אלי מתחן, ‏23/1/05.

  1. אלי מתחן Member

    הצטרף ב:
    ‏8/12/03
    הודעות:
    13,335
    לייקים שהתקבלו:
    316
    http://www.one.co.il/next.asp?id=58279&Bz=13

    כדי שיגיע יותר קהל למגרשים הקהל צריך להיות יותר נאמן? זה לא פיתרון קצת מוזר?
    הבנתי שכל המחקר הזה הוא בדיחה בגלל שרשום ש9% מאוהדי הפועל ת"א מרוצים מקבוצתם, איך אוהדים של הפועל ת"א יכולים להיות מרוצים מהמצב של הפועל ת"א, חבל שבמקום למצוא פתרונות הם מאשימים את הקהל בכך שאין קהל.
     
    נערך לאחרונה ע"י מנהל: ‏24/1/05
  2. יוגב אסולין Guest

    בהחלט נשמע עלוב משהו הטיעון הזה.

    יש המון סיבות ומי שיבוא וינסה להצביע על סיבה אחת ספיצפית זה תיהיה טעות. כי המ שמבריח את זה הוא לא מבריח את זה.. וכו'.. והסדר גודל של הבריחה כה גדולה כי כל אחד מוצא איזה משהו שהוא מזדהה איתו ובגלל זה מתנתק..

    בגדול כל העניין של הנאמנות לקבוצה זה נכון. אבל מה לעשות ככה הקבוצות הרגילו את האוהדים שלהם.
    כבר המון שנים שהשיווק פה אינו נכון שהכל הולך סביב כסף כסף וכסף.. הכל עולה ביוקר דברים לא נעשיים פה לקירוב אוהדים לקבוצה. כמו משחקי פרידה מסמלים, טקסי הצגת שחקנים מכובדת ועוד דברים שבעבר היו והיום הם אינם.

    בגלל הריחוק של הקבוצות מהאוהדים וחוסר השיווק עולה עכשיו בעיית הנאמנות לקבוצה. דווקא במגזר יש הכי הרבה נאמנות זה כי זה חדש וכולם מתלהבים ללכת כי הכל עובד שמה כמו במשפחה. בכלל במקומות שהכל יותר משפחתי כמו.. בני יהודה מכבי פ"ת (שלא מופיע כי פשוט לא מצאו אוהדים שלה) ועוד קבוצות שאנחנו קוראים לה שכונתיות.. דווקא שמה רמת הנאמנות היא הגבוהה ביותר בגלל שכולם מכירים את כולם שהקבוצה עושה הרבה בשביל האוהדים לאוהדים יש כח השפעה. ובעצם מבינים שמה שהקבוצה והאוהדים זה לא שתי דברים מנוגדים אלא דבר משותף. טוב ויפה!.

    בכל מיקרה הסיפרו שלה נאמנות הוא ספק לצד מידי חובה, זה אל שזה לא נכון גם כל העניין של האלימות נכון.. אבל שוב זה לא שבמקומות אחרים יש פחות אלימות. וכמו שמקובל להעביר את כל יש התלונות כך גם זה.. פשוט אין, לא קיימת!!! סיבה אחת שמשפיעה על כל המצב.

    לכל אחד מאיתנו יכולות להיות ים סיבות שונות בעניין.
    לי לדוגמא פשוט מתחיל לימאס מהכדורגל. פעם הייתי יודע יש יום שבת משחקי כדורגל כל הליגות הכל ביחד.. יום אחד בשבוע של תענוג של שערים עם תוכנית מושקעת בסוף (אני מדבר על הדקה ה91..). ביום ראשון כולם מדברים או יותר נכון צועקים על כולם.. הקבוצה שלי הכי טובה ראית פה ראית שמה.. איזה גולים איזה בישולים מה יהיה.. וואולה מיום שני עד סופ"ש הכל נהיהי שקט יותר עוברים לעוד דברים אחרים.. ופשוט מתגעעגים בשקט למחזור הבא.. אבל עכשיו יש פריסה של משחקים על כל השבוע קשה יותר לעקוב קשה להתגעגע.. אפילו נמאס לעקוב ובלתי ניתן להתגעגע. הטלוייזיה משדרדת לנו כל משחק שהוא אפילו לא ברמת עניין של משחק אימון. ופשוט מוציאים את הכדורגל הזה מכל החורים. אז מן הסתם שהקהל כבר לא יתרגש מהדבר הזה שניקרא כדורגל פשוט המאיסו את זה על כל אוהדים.
    אני אישית באופן אישי עוד יש בי הרבה אהבה לכדורגל אבל בהחלט יש בי את ההרגשה הזאת של די חלאס הגזמתם.. (ואת זה אתם שומעים מחייל קרבי!!! שכמה זמן כבר יש לו ליראות טלויזיה..?)


    אז לסיכום. הבעיה הרבה יותר מורכבת ועם בהתאחדות מציגים נתונים כאלה שטחים והחלטות כמו.. שהקהל ישתפר אנחנו בסדר כניראה שבאמת לא יהיה פה מתישהו איזה משהו חדש. איזה דבר מעניין והכדורגל שלנו ימשיך פשוט לדעוך אחורה. עד שלא יתעוררו.

    ועם שואלים אותי איך אני חושב שהתעוררות הזאת תבוא.. אז היא צריכה לבוא מצד אחד של התאחדות שמקביל קבוצות במכירת כרטיסים. מקבילים את הטלויזיה מפעילים לחץ שיווקי מצד התאחדות ומוכרים את הכדורגל כתחביב עבור אוהדים ולא בתור עונש!... זאת אהבה וכדי שהיא תתקים צריך לאהוב.. וכמו אישה שיושבת לנו על הוריד כל היום ורק מציקה ובסוף נמאסת ככה גם הכדורגל עלול יום אחד.. פשוט לרדת לנו מהלב.. ורק שלום שלום מידי פעם.
    בנוסף לגוף התאחדות גוף מבחוץ של אוהדים. שבאמת אכפת להם מרימים כפפה מגיעים להסדרים על התאחדות ובעצם מייצגים את כל!!! קבוצות הליגה השונות. וככה בעצם אוהדים יחזרו. ברגע שיראו שיש שיתוף פעולה שיש הבנה ושהלוואה הזאת יש שתי צדדים שיודעים לתת וגם שתיים שיודעים לקבל..

    ועד אז!! אם בכלל זה יקרה.. המצב ימשיך לידרדר.

     
  3. אלי מתחן Member

    הצטרף ב:
    ‏8/12/03
    הודעות:
    13,335
    לייקים שהתקבלו:
    316
    לא יודע מי עשה את הסקר הזה, אבל בטוח שזה שכונה ועוד פעם דפקו את ההתאחדות, הפעם עקצו אותה ב100 אלף דולר