שאלה אחת ביום

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ישראלי' פורסם ע"י גרגמל, ‏23/1/05.

  1. גרגמל Member

    הצטרף ב:
    ‏10/12/04
    הודעות:
    68
    לייקים שהתקבלו:
    1
    חשבתי על פינה נחמדה. כל יום נעלה פה שאלה אחת לדיון. ואחרי יום נפסיק לדבר עלייה ונעלה שאלה חדשה.

    השאלה להיום היא:

    איך זה שהפועל פ"ת הצליחה בזמן האחרון להשתפר כ"כ, מה קשטן שינה ואיך הוא עשה את זה?
     
    נערך לאחרונה ב: ‏23/1/05
  2. C.Ronaldo#7 Member

    הצטרף ב:
    ‏7/10/04
    הודעות:
    299
    לייקים שהתקבלו:
    0
    דרור קשטן..השם אומר הכל..לפ"ת היה סגל שחקנים טוב אבל פרדי דוד לא הסתדר עם חלק מהם השחקנים לדעתי גם לא נתנו 100 אחוז להצליח אצל קשטן רואים דברים אחרים מהשחקנים ובכלל..
     
  3. Alvaro Recoba משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏12/6/03
    הודעות:
    12,566
    לייקים שהתקבלו:
    0
    באמת קשה לומר. על הנייר באמת פ"ת לא ראויה לירידה, אבל ההתקפה הייתה פשוט עלובה, וזה היה הכישלון העיקרי (לא שההגנה הייתה הרמטית אל תבינו לא נכון). קשטן הביא משהו מעבר, את הניסיון שלו, את השם שלו שמשרה ביטחון על השחקנים, והחבר'ה מנצחים וכובשים. לא הייתי באימון שם לראות מה כל כך שונה אצל קשטן, אבל התוצאות מדברות בעד עצמן.
     
  4. נדב מיכאלי Member

    הצטרף ב:
    ‏22/8/04
    הודעות:
    6,334
    לייקים שהתקבלו:
    0
    ואיך קשטן לוקח דאבל עם ילדים (פעמיים-בהפועל ומכבי)?
    אלה דברים שקשה להסביר,זה כל הקסם.
    אצל קשטן יש משמעת ,יש סדר,יש הבנה .
    ארז אליאב כעס על זה שהוא לא היה בסגל של הקבוצה בשבוע שעבר,כל השבוע הוא התחנן רק לדבר עם קשטן,כניראה שקשטן יסלח לו ,אחרי שיוטל עליו קנס מועדת המשמעת.
    הוא מאמן שיודע לעבוד נכון עם שחקנים.
    הוא היה חסר לליגה שלנו ,ולי אישית נורא חסר דמות כזאת בבית"ר .
    קודם כל קשטן,בנאדם צנוע,לא חושף את עצמו או את סודותיו בפני אנשים שיכולים להרוס אותו (התקשורת) ,לדעתי,הבאת קשטן להפועל פתח תקווה זה הדבר הטוב ביותר שקרה להם בעשור האחרון.
     
  5. Dja Ettien Member

    הצטרף ב:
    ‏13/11/04
    הודעות:
    96
    לייקים שהתקבלו:
    0
    קשטן מתנהל כמו שמאמן אמיתי צריך להתנהל, במיוחד בליגה האפורה שלנו.
    יש לו משמעת וראיית הרכב מעולה, כלומר שהוא מעמיד תמיד הרכב טוב, ותמיד יש משמעת, עם השנים ככל שהוא צבר יותר תארים לכל מקום שהוא הגיע יותר הקשיבו לו מההערכה כלפיו.
    עוד דבר מעולה, הוא לא מדבר הרבה, ושהוא מדבר הוא אומר לרוב דברים או נכונים או שלא עושים הרבה רעש, להפך מהרבה מאמנים, וזה יתרון גדול, לא מכניס ת'קבוצה ללחץ ולא גורם לשחקנים להתבלבל או לאבד ביטחון.

    בקיצור, לדעתי בתאכלס, הוא מאמן עם הרבה יתרונות והם התכונות הנכונות ביותר למאמן, מצד שני ההצלחה שלו בפתח תיקווה כרגע לדעתי היא גם הרבה בזכות המעמד שלו, שחקנים יותר מעריכים אותו ומקשיבים לו, וההנהלה לא יותר מדי מציקה לו מפחד לאבד אותו, והכל מהכל עושה את שלו.
     
  6. יוגב אסולין Guest

    קודם כל זה קשטן. פשוט מאמן גדול טקטיקן מעולה. לא סתם הפועל הגיע רחוק הוא יודע להציב שחקנים לעשות מהלכים טובים. מתי ללחוץ מתי ללכת אחורה. ועם זה אין ויכוח. הוא פשוט מאמן גדול.

    מעבר להיותו מאמן ענק הוא גם פסיכולוג גדול. ואת זה אנחנו רואים עכשיו הפועל פ"ת היתה עם הראש באדמה. גם סגל שחקנים מעולים שיהיה לקבוצה במצב שהקבוצה הזאת היתה לא היה מצליח כלום. אבל הוא ידע מבחינה פסיכולוגית להרים אותם ועם ניצחון הגיע עוד ניצחון ועוד אחד.

    השילוב הזה ועם הגעתו של קשטן יצרו זעזוע שנתן ניצחון ואחרי התחיל רצף מעולה.

    מה שקרה בפ"ת יכול ליקרות בעצם לכל קבוצה בליגה כמו שאנחנו רואים ריצה טובה פתאום של אשדוד או מכבי פ"ת. מלבד מכבי ת"א כל הקבוצות בליגה באותה רמה. וכל קבוצה שתיהיה נמרצת ותירצה לנצח מספיק כניראה תצליח לעשות אתזה. קשטן שהיה חצי עונה בחוץ ראה את זה מהצד וידע לנצל את זה. ויש היום תוצאות טובות.