מחזור 18 בליגת העל: חיפה עם 16 פור, קשטן טס למעלה

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ישראלי' פורסם ע"י ג'רי בית הלוי, ‏20/1/05.

  1. ג'רי בית הלוי Member

    הצטרף ב:
    ‏31/7/02
    הודעות:
    5,106
    לייקים שהתקבלו:
    0
    מ.ס. אשדוד- הפועל ב"ש (שישי, 14:30, אשדוד)
    ג'קי בן זקן אמנם הודיע על פרישה בתום העונה, אבל הוא בהחלט מנצל את הזמן עד שהיא תגיע- לאחר שנקבע שמשחק הבית של הקבוצה מול ב"ש יקבע ביום שבת התברר שמועד הברית של נכד של אחד מהמקורבים למשפחת לוזון (זה בסדר, אף אחד לא באמת יודע מה הקשר המדויק) לא מסתדר עם קיום משחקה של פ"ת בשישי, ובלחץ של אבי לוזון הוחלפו מועדי המשחקים. אשדוד, שרק שלשום שיחקה ברבע גמר גביע הטוטו מול סכנין (וגם עלתה לחצי הגמר), התרעמה מן הסתם על השינוי, ובמשך יום וחצי שחרר בן זקן הצהרות לפיהן הוא לא יופיע למשחק בשישי, או שרק הנוער יעלה. אחרי מסע שיכנועים מצד איצ'ה מנחם הסכימו באשדוד לעלות בהרכבם החזק ביותר (שלאור התוצאות האחרונות, גם הוא לא משהו שאפשר להתגאות בו יותר מדי), והעניין ככל הנראה בא לסיומו.
    אשדוד, שסומנה בסיבוב הראשון כלהיט של הליגה, מתבררת בשבועות האחרונים כלא יותר מבדיחה עצובה שלמשך שבועות מספר הצליחה להבריק. במשחקים האחרונים הצליחה אשדוד לנצח רק את בני יהודה ואת הפועל ת"א, ולצד הנצחונות הלא יותר מדי מרשימים האלו ספגה הקבוצה גם תבוסות ממכבי חיפה (6-0) ופ"ת (5-1), שהביאו בשבוע שעבר לירידתה מהמקום השני בו בילתה במשך רוב העונה. כתגובה ליכולת החלשה של הקבוצה, וכדי לטפל בעיקר בבעית ספיגת השערים, ירד ככל הנראה אסי רחמים לספסל ויניב בן ישי (שהיה אמור לעבור לב"ש) יקבל את אפודת השוער הראשון. גם אמיר אלקריף לא ישחק, אולם בגלל כאבים בצלעות ולא מסיבה מקצועית כלשהי. לעומת אלקריף, עמר סלמן הפצוע יקבל זריקה ויעלה בהרכב.
    הרכב משוער: אסי רחמים (יניב בן-ישי), עמר סלמן, אריק אג'יפור, עמנואל פאפו, אדיר טובול, יוסי אופיר (אייל אלמושנינו), משה אוחיון, דוד רביבו, עמנואל אביידה (מאור פרץ), יניב עזרן, שי הולצמן.

    הפועל ב"ש, שהיתה יכולה לברוח עד למרחק של 5 נקודות מהקו האדום והפועל חיפה, הפסידה לבית"ר ירושלים 2-0 ופספסה הזדמנות לתת אוויר לנשימה לאוהדים. כעת מרוחקת הקבוצה רק 2 נקודות מהליגה הלאומית, וכל תוצאה פרט לניצחון עלולה לסבך אותה עוד יותר ממה שהיא מסובכת עכשיו. ב"ש השיגה בשלושת המשחקים האחרונים רק נקודה אחת (תיקו מול מכבי ת"א, שהיה יכול להיות ניצחון אלמלא טעות טיפשית של עוז יפרח), והקולות להחלפתו של אלי כהן הולכים וגוברים.
    לרשותו של כהן, שאלי ז'ינו הצהיר לגביו שישאר עד תום העונה, יעמוד לראשונה מזה זמן רב סגל מלא- עוז יפרח, מינטואן אלין ואורן סגרון המורחקים יחזרו לסגל, ולמעט האחרון גם להרכב. אלון אברמוביץ' ומרטין סאריץ' צפויים לרדת לספסל עקב יכולתם הרעה בשבועות האחרונים, ומאור אלבז ימשיך לעמוד בשער. אגב שוערים, ההתאחדות לא הסכימה לרשום את השוער החובב שב"ש רצתה להביא וטענה שמכיוון שהוא לא רשום באף קבוצה מקצוענית זאת לא נחשבת העברה.
    הרכב משוער: מאור אלבז, אביתר אילוז, סטיפה מאטיץ', עוז יפרח, דדי בן-דיין, סתיו אלימלך, רוג'ריו דה-אוליברה, רמי אליהו, אלין מינטואן, יניב אברג'יל, אלון מזרחי.

    פריוויואים נוספים בהמשך...
     
  2. rivaldo משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏30/7/02
    הודעות:
    18,582
    לייקים שהתקבלו:
    1,919
    מין:
    זכר
    איזה מצחיק הכדורגל שלנו.

    בשבת שעברה נקבע שאשדוד - ב"ש יהיה בשבת ב15:00 , ביום רביעי טען לוזון שיש לו ברית וביקש להזיז את המשחק של קבוצתו מ18:00 ל15:00 , אשדוד-ב"ש הוזז לשישי, באשדוד הכריזו שעולים עם הנוער,ההתאחדות החזירה אותם לשבת ב18:00 ללא שידור ,אבל בסוף המשחק חזר לשישי עם שידור ב5 פלוס.

    ככה זה שצ'ארלטון שולטים לנו על הכדורגל...
     
  3. Alvaro Recoba משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏12/6/03
    הודעות:
    12,566
    לייקים שהתקבלו:
    0
    מכבי חיפה - בני סכנין (שבת, 18:50, קריית אליעזר):
    לאחר שחזרה לנצח בשבוע שעבר, ב 2 - 0 נגד בני יהודה, מכבי חיפה מגיעה למשחק כשהיא שואפת כמובן לאסוף עוד 3 נקודות על מנת להבטיח את האליפות כמה שיותר מוקדם, ואולי על הדרך לחזור גם לסדרי הגודל של התבוסות הגדולות שהנחילה ליריבותיה בתקופה הזהה בסיבוב הראשון של העונה.
    סכנין מצידה השלימה השבוע, לאחר חצי עונה, סוף סוף רצף של שני נצחונות (בטדי על בית"ר ובבית על אשדוד) כך שהיא מגיעה למשחק בפורמה טובה, ובצפיפות של הליגה שלנו, היא כבר 8 נקודות מהקו האדום בזכות הנקודות האלה, ובמקום ה- 6, שתי נקודות מהרביעי.
    ההרכב של מכבי חיפה במשך השבועות האחרונים היה יציב אבל לקראת המשחק הקרוב מתוכננים הרבה שינויים בהרכב, באופן יחסי, חלקם מאולצים: חיים מגרלשוילי מוצהב, ואריק בנאדו פצוע, כך שאל ההגנה (הטובה בליגה, 7 ספיגות בלבד) יחזרו שני שחקנים שנרכשו בקיץ על מנת לפתוח בהרכב אך מחממים את הספסל- נג'וואן גרייב ישחק כמגן השמאלי ואורי אוזן בעמדת המגן הימני במקום חרזי שיכנס למרכז ההגנה במקום הקפטן הפצוע. מלבד שני השינויים האלה, וכמובן אלמדון שממשיך לפתוח בין הקורות כשדוידוביץ' חזר לאימונים ויהיה כשיר למשחק הבא או מקסימום בעוד שבועיים, עשוי להיערך בהרכב של חיפה שינוי מקצועי ודי נחוץ- עידן טל חוזר מהשעיה עקב צהובים בשבוע שעבר, אך זנדברג שהחליף אותו ככל הנראה לא ירד לספסל, וזה שלא יפתח יהיה כנראה בוקולי שמציג יכולת ירודה בחודש האחרון, ורוני לוי לא אוהב את זה. במצב כזה ככל הנראה יניב קטן ישחק בכנף ימין.
    http://www.mhaifa.co.il/Multimedia/PhotosGallery/2004-2005/Mpt-2/Mpt-2-14.Xxx
    נגמר האשראי. בוקולי.

    גם לבני סכנין יש כמה צרות- היריבה שלהם במשחק הקרוב היא האלופה הנוכחית, האלופה שבדרך, ההגנה הטובה בליגה (7) וההתקפה הטובה בליגה (40), עדיין ללא הפסד העונה, והמשחק הוא בקריית אליעזר. אבל נוסף לכל זאת, לסכנין גם יש בעיית פציעות משלה- קלבר רודריגז פצוע ולא ישחק, וגם רמי אליהו בספק. עבאס סואן היה גם הוא בספק למשחק עקב דלקת בברך אבל הוא ישחק.
    ההצלחה של סכנין בשבועיים האחרונים, בעיקר בשבוע שעבר מול מגרש מלא באוהדיה, תגרום על פי ההערכות לכ-4000 אוהדים לבוא לעודד את הקבוצה בקריית אליעזר.
    בסיבוב הקודם: 4 - 1 למכבי חיפה.

    בית"ר ירושלים - הפועל חיפה (שבת, 20:30, טדי):
    הניצחון בבאר שבע (2 - 0) בשבוע שעבר העניק הרבה שקט בבית וגן, וכל הסיקור התקשורתי סביב בנין, אמא שלו ואבי נימני השכיחו שמצבה של הקבוצה עדיין לא טוב. המשחק הקרוב הוא חשוב מאוד, בעיקר אם תהיה בו הכרעה: בית"ר מרוחקת כעת 8 נקודות מהקו האדום, שבמקרה הפועל חיפה מהווה אותו. ניצחון של בית"ר, והפער הוא 11 נקודות, ובמונחים של הליגה שלנו זה פער גדול. אם בית"ר מפסידה הפער קטן ל-5 נקודות וזה כבר פער קטן מאוד ומסוכן מאוד. ללמדנו על חשיבות המשחק הקרוב.
    בהפועל חיפה יודעים טוב מאוד כמה המשחק הזה חשוב. ביום שני כבר הובילו פעמיים בבית על הפועל פ"ת, וכבשו פעמיים שזאת לא עשו כבר מאז תחילת דצמבר (ניצחונם האחרון) אבל חוסר מזל וטעויות קשות בהגנה הביאו למהפך שפתח פער גדול בין קשטן, שטס במעלה הטבלה, לניר לוין, שעד לא מזמן היה מעל הפועל פ"ת. לוין יודע שהפסד בטדי וחלומות ההישארות סופגים נוקאאוט, ואולי גם משרתו מתפנית.
    בבית"ר רק עטיה לא כשיר למשחק, לאחר שאינדיו התאושש מפציעה בקרסול וחוזר לסגל (לספסל בינתיים) ונימני החלים מהשפעת שלו. טל בנין ערך רק אימון אחד בקבוצה ביום חמישי כך שסביר שלא ישחק (אבל לכו תדעו, גם גראבסן נכנס בריאל מדריד כמחליף אחרי אימון אחד).
    בהפועל חיפה דווקא יש מכת חסורים- כפיר לייבוביץ', טוטואנה וראובן עובד נפצעו מול הפועל פ"ת וערכו רק אימונים קלים, כך שרק בסמוך למשחק יערכו להם מבחני כשירות וידעו מי כשיר לפתוח. נוסף על כך, גיל ורמוט ושלומי אדרי חולים ובכלל לא התאמנו בימים האחרונים, כך שגם הם בספק גדול למשחק.
    עוד משהו שיהיה במשחק הזה- מחווה יפה מאוד של הנהלת בית"ר ירושלים עבור ילדי שדרות, שיקבלו כרטיסים והסעות למשחק בשווי כולל של כ- 40,000 שקלים. כן ירבו, רק חבל שההתאחדות וצ'רלטון לא הלכו לקראת המהלך הזה והקדימו את המשחק, כך שילדים שצריכים ללמוד בבוקר יום ראשון לא יצאו מירושלים לשדרות ב- 23:00 בלילה.
    בסיבוב הקודם: 3 - 1 להפועל חיפה.

    סוף שבוע שקט ופורה בשערים לכולם, עוד פריוויואים בהמשך...

     
  4. Alvaro Recoba משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏12/6/03
    הודעות:
    12,566
    לייקים שהתקבלו:
    0
    עדכונים:
    *בנאדו התאושש מהפציעה שלו והוא צפוי לפתוח נגד סכנין (כלומר, אוזן על הספסל). בחיפה מצפים להרבה קהל.
    *בבית"ר נימני ובנין יפתחו על הספסל.
    *תוצאת מחצית: באר שבע מובילה בחוץ על מ.ס. אשדוד 1 - 0 משער של אלון מזרחי בדקה ה- 34.
     
  5. David De Gea Rade Prica היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏18/9/03
    הודעות:
    7,794
    לייקים שהתקבלו:
    191
    מין:
    זכר
    מזרחי שובר בצורת של 132 יום, ללא כיבושים.
    אביתר אילוז מעלה את ב"ש ליתרון 2-0 על אשדוד, וזאת גם תוצאת המשחק, ב"ש במרחק 5 נק' מהקו האדום.
     
    נערך לאחרונה ע"י מנהל: ‏21/1/05
  6. rivaldo משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏30/7/02
    הודעות:
    18,582
    לייקים שהתקבלו:
    1,919
    מין:
    זכר
    סוף כל סוף קצת נחת מהקבוצה הזו.
    סוף כל סוף שיחקנו כדורגל (אומנם זה במחצית אחת אבל גם זה משהו) .
    סוף כל סוף יש לנו סגל אחרי שהמורחקים סגרון ואלין חזרו
    סוף כל סוף עוז יפרח חזר ליכולת של שנה שעברה,ליכולת שבה הוא העלים חלוצים בקלי קלות
    סוף כל סוף אלון מזרחי נותן גול
    סוף כל סוף ניצחנו !

    דה אוליברה שחקן גדול מזכיר לי בטיפה את קאקו , רץ על הכל המגרש מחלץ כדורים,שולח אותם לחלוץ,מרגיע את המשחק.
    אבל בשביל להיות קאקו הוא צריך להיות יותר מדויק,יותר חד וקצת אגרסיבי.

    אלין היה מצויין היום,סוף סוף הוא חזר זה מה שהיה חסר לנו.

    ומברוק על השער השני העונה לאביתר אילוז ,ו עוד איזה שער
     
  7. בית"רי מלידה Member

    הצטרף ב:
    ‏3/1/04
    הודעות:
    9,190
    לייקים שהתקבלו:
    1
    ועכשיו ג'קי בן-זקן יתחיל עוד פעם להתבכיין...
     
  8. rainman משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏1/9/02
    הודעות:
    17,976
    לייקים שהתקבלו:
    0
    קצת הגזמת.....
    אני לא ראיתי ששיחקתם כדורגל...ראיתי שהייתם פחות גרועים מאשדוד...ראיתי משחקים
    של נצרת עילית וזה כדורגל...
    אבל מה שכן,עוז יפרח עשה עבודה מצויינת על הולצמן הוא פשוט הרג אותו...
    ודה אוליברה ממש לא מזכיר את קאקו[הם בכלל באותו עמדה?] והוא גם ממש לא הרשים אותי
    חוץ מזה שהוא באמת רץ הרבה ומתפנה כל הזמן.


     
  9. Dja Ettien Member

    הצטרף ב:
    ‏13/11/04
    הודעות:
    96
    לייקים שהתקבלו:
    0
    משחק טוב של באר שבע, ואשדוד נראה לי בסוף בכלל לא תסיים אפילו ב-4 הראשונות, הפועל פתח תיקווה מאיימת כבר להחליף איתה מקום במהלך העונה ועם היכולת החלשה הזאתי הם לא יגיעו לשום מקום.

    ותגידו, פליקס אבוקה, חזן ורביבו וכל הראשים של אשדוד דיברו עליו כל כך טוב בתחילת העונה, כישרון עולה ! יהיה כשרון עולה באירופה ! מיליון אלף דברים, ובינתיים לא ראיתי ממנו משו מיוחד, בכלל לא.
     
  10. rivaldo משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏30/7/02
    הודעות:
    18,582
    לייקים שהתקבלו:
    1,919
    מין:
    זכר
    מחצית ראשונה שיחקנו כדורגל והיינו יותר טובים ,מחצית שנייה נכנסנו ללחץ ורצינו לשמור על ה3 נק' ונלחמנו כמו קבוצת תחתית שחייבת ניצחון.

    זה נכון שזה לא היה כדורגל גדול שלנו , אבל זו היכולת שלנו , ובשבילנו זה נקרא כדורגל טוב.
     
  11. ג'רי בית הלוי Member

    הצטרף ב:
    ‏31/7/02
    הודעות:
    5,106
    לייקים שהתקבלו:
    0
    את אבוקה הביאו בכלל בשביל שיהיה לאוהדים מה לעשות ביציע http://www.asoccer.co.il/forum/html/emoticons/biggrin.Xxx

    הפועל נצרת עילית- מכבי פ"ת (שבת, 14:35, נצרת עילית)
    הפועל נצרת עילית היא אמנם כבר לא הלהיט החם של הליגה (ככה זה כשלפ"ת המתאוששת יש את קשטן), אבל אם מוטי איווניר היה מקבל לפני חצי שנה תסריט לפיו תהיה לו קבוצת מרכז טבלה לא יותר מדי מעניינת, הוא היה לוקח בשתי ידיים ודואג להשתלת יד נוספת. נצרת עילית סחטה תיקו ממכבי ת"א בבלומפילד בזכות שער שיוויון של גיז'רמו ישראלביץ', והתיקו הזה הציב אותה במקום השמיני, עם 22 נקודות, כמו בית"ר וסכנין. למרות ההצלחות בשבועות האחרונים, נצרת עילית מצהירה על עצמה כאנדרדוג במשחק הזה, ובראיונות של אנשי הקבוצה לתקשורת הם הצהירו שאף על פי שהמשחק יתקיים בביתם, הם יסתפקו בתיקו. לרשותו של איווניר יעמוד סגל מלא, כולל ז'וזה דואטרה שהיה פצוע בשבוע שעבר, ואיציק זהר שצפוי לערוך את הופעת הבכורה שלו.
    הרכב משוער: אושרי לוי, אבישי ז'אנו, גבריאל וואחין, עמי אזולאי, דודי פדלון, חיים בנון, שחר סימנטוב, יאלן פוקורן, גיז'רמו ישראלביץ', יואב זיו, ז'וזה דוארטה.

    אם הייתם מתקשרים לשחקני מכבי פ"ת אתמול לאחר האימון המסכם לקראת המשחק, סביר להניח שלא הייתם משיגים אותם- הם היו בברית המפורסמת ביותר בכדורגל הישראלי מאז זאת של עילאי נמני. הברית הייתה ככל הנראה חשובה מספיק כדי לשנות את כל לוח המשחקים, ובדרך גם ליצור מיני שערוריה. פ"ת מגיעה למשחק בפורמה טובה, לאחר שלא הפסידה כבר 5 משחקים, שמתוכם היא ניצחה ב-3 וספגה רק שער אחד. בשבוע שעבר עלו המלאבסים למקום השני, שאמנם לא מוביל השנה לליגת האלופות אך מביא מענק שמן ומקום בגביע אופ"א. פ"ת תגיע למשחק ללא סלים טועמה, שעוד לא חתם (למרות האישור המיוחד של פיפ"א) עקב רצונו לקבל פיצויים מקייסריספור. גם תומר בן-יוסף יעדר, עקב כאבים בברכו המנותחת.
    הרכב משוער: אוהד כהן, איסמעיל עאמר, שי בנאי, מוראד מגמאדוב, קובי גנון, גל אלברמן, אדהם הדיה, פרינס דאיה, עומר גולן, קובי רפואה, סטניסלב דוברובין.
     
  12. Alvaro Recoba משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏12/6/03
    הודעות:
    12,566
    לייקים שהתקבלו:
    0
    תיקו 0-0 בשערים, תיקו 1-1 במורחקים (מגמדוב ודוארטה) וזה הסיפור של המשחק. נחכה לערב, בטח אחת ההרחקות לא מוצדקת.
     
  13. RMCF Member

    הצטרף ב:
    ‏2/8/04
    הודעות:
    1,002
    לייקים שהתקבלו:
    0
    קודם כל, תודה על הסיקורים, כל הכבוד! http://www.asoccer.co.il/forum/html/emoticons/eusa_clap.Xxx

    בני סכנין נמצאת בכושר טוב בזמן האחרון, וגם יש לנו היום הגנה חסרה, בלי מגרשווילי המצוין ובאדו הקפטן, אבל אני לא ושב שצריך לחשוש, המשחק בבית וזו מכבי חיפה.
    חבל שבוקולי נמצא בתקופה גרועה, בתחילת העונה הוא היה מעולה, אחד הזרים הטובים ביותר במכבי חיפה, אבל תמיד יש שחקנים טובים על הספסל המעולה של מכבי חיפה. מקווה שיחזור לכושר טוב בקרוב, זנדברג בינתיים מציג יכולת די טובה.

    אשדוד נראית גרועה מאד, כנראה בדרך למטה. אם ליגה כמו שלנו, שבמשחק אחד אפשר לעלות מהמקום ה-9 ל-5, אשדוד עוד יכולה למצוא את עצמה בתחתית.
     
  14. rivaldo משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏30/7/02
    הודעות:
    18,582
    לייקים שהתקבלו:
    1,919
    מין:
    זכר
    לפי וואלה מגמדוב הורחק בגלל נגיעת יד מכוונת , ודוארטה בגלל כמה מילים לקוון.
     
  15. Alvaro Recoba משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏12/6/03
    הודעות:
    12,566
    לייקים שהתקבלו:
    0
    ספרדי, כפי שעודכן, בנאדו כנראה כן יפתח. לגבי ריבוי קהל, אין לכם מושג מה הולך פה, גשמי זלעפות, ברד ששובר לי את התריסים כך שכנראה זה לא יקרה. אני אישית רציתי לבוא למשחק אבל גם אין לי עם מי ללכת, גם קצת כואב לי הראש ועם המזג אויר הזה אין שאלה בכלל מבחינתי.