מי יהיו היורדות

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ישראלי' פורסם ע"י גרגמל, ‏21/1/05.

  1. גרגמל Member

    הצטרף ב:
    ‏10/12/04
    הודעות:
    68
    לייקים שהתקבלו:
    1
    אוקי אנחנו מתחילים ליכנס למחזורים היותר מתקדמים של העונה נגמר מועד העברות האחרון ובעצם מפה והלך. אין יותר מידי זמן לדיבורים ותיקונים כל קבוצה עם מה שיש לה היא נלחמת. אז עם אמרנו המקום הראשון סגור. בו ננסה לתת דוח מצב להעריך איזה קובצות הוכלות להילחם עד הסוף על הירידה ואיזה קבוצות ינצחו במאבק העיקש הזה..

    נתחיל מהסוף.

    הפועל ת"א - עד לא מזמן קבוצה גדולה הולכת המון אחורה בשנתיים האחרונות. והשנה אולי אפילו תירד ליגה. פתחה את העונה בצליעה פיטרה מאמן הביא חדש והתוצאות ניהיו גרועות יותר. עושה רושם שהשחקנים שמה לא נלחמים חסר להם שחקנים כמעט בכל העמדות על מנת לייצב את הקבוצה. לפי דעתי הם ישארו בגלל שזה הפועל.. איך שהוא הם ישיגו איזה 2 ניצחונות רצוף וירימו את הראש.

    הפועל חיפה - עוד קבוצה של הפועל עוד אחת שלקחה אליפות לא מזמן. אבל הספיקה לרדת ליגה עושה רושם בדרך בפעם השניה לליגה השניה. כרגע המצב שלה לא טוב וגם אין לה חומר שחקנים מספיק. לפי דעתי היא תירד.

    הפועל ב"ש - הצליחה לאחרונה לצאת קצת ולברוח לתחתית הלוהטת הזאת. עם היא תשמור על הקו הזה ותעזוב את המריבות הפנימיות שלה קצת בשקט היא תוכל להמשיך להתקדם ולישאר בליגה.

    מבין הקבוצות במקומות 6-9 לפי דעתי שתיים יצטרפו למאבק בתחתית..
    השתיים הם בני יהודה שאוהבת לאבק ובסוף בדר"כ לשרוד. והשניה היא בני סכנין שתאבד גובה ותיכנס גם היא לצרה.

    מה לפי דעתכם? מי הולך ליכנס למטה. ומה העמדות החלשות. איפה להחליף מאמינים וכו'..
     
  2. יוגב אסולין Guest

    קשה לי לדעת עם הפועל תיצא מהמשבר שלה
    לפי דעתי יהיה הפסד גדול לליגה במידה והפועל יורדת וחבל. אבל המצב שלה באמת קשה. היא ויתרה על קשטן שאולי היה יכול לעשות משהו הביא מאמן שהוא כביכול סמל מהעבר. אבל לסמל הזה עכשיו שום הערכה ויש רק צרות. עושה רושם שחקנים אולי עם כישרון אבל בלי אמונה והמצב שמה ממש לא טוב.

    הפועל ב"ש למזלה אתמול ניצחה והתרחקה קצת... מי שהכי ניראת מתאוששת היא הפועל פ"ת שבורחת בקצב מעולה
     
  3. RMCF Member

    הצטרף ב:
    ‏2/8/04
    הודעות:
    1,002
    לייקים שהתקבלו:
    0
    בפורום אחר, אבי מלר ענה על השאלה הזאת כשהתארח: "הפועל חיפה בטוח והפועל ת"א או בארשבע"

    השנה ליגת העל קיבלה מבנה של קבוצה אחת שהיא מעל כולם, אולי עוד אחת (מכבי פ"ת) שגם תברח לליגה (מקום שני), 3 קבוצות בתחתית וכל השאר נאבקות ביניהן על מקומות 3-9 שיכולים להשתנות במחזור אחד.

    לאחר הניצחון של ב"ש היא ברחה קצת מהתחתית והשאירה שם את הפועל ת"א והפועל חיפה, אבל עדין לא ברחה מהם סופית, ועוד יש סיכוי שהיא תרד.
    אבל שתי הפיבוריטיות העיקריות לירידה הן הפועל ת"א והפועל חיפה. שתי קבוצות שזכו באליפות לפני 5-6 שנים. הפועל חיפה כבר התפרקה לפני, בשנת 2002 (לא צריך לפרט למה), לכן זה לא מפתיע שהיא תרד השנה (בד"כ אחת משתי העולות מהלאומית תמיד יורדת שנה לאחר מכן, וזאת לא תהיה נצרת-עילית). אבל מה שקרה השנה בהפועל ת"א לא נתפס. אם קשטן היה נשאר, אני לא חושב שזה היה קורה, אבל לנדאו? ועכשיו שייע הוא בטח לא זה שיציל את הפועל. אז למרות שזה לא נשמע ממש טוב ומתאים, ביחס לשנים קודמות, השנה הפועל ת"א היא קבוצת תחתית והיא כמעט בטוח יורדת לליגה השניה.