ליברפול 2017/18: חזרה לצ'מפיונס ליג

הנושא בפורום 'פורום כדורגל אנגלי' פורסם ע"י Mellow29, ‏10/7/17.

מצב נושא:
הנושא נעול.
  1. yakov_y YNWA

    הצטרף ב:
    ‏13/10/09
    הודעות:
    9,127
    לייקים שהתקבלו:
    2,404
    בוא לא נגזים, אני לא מהתומכים בקאריוס אבל יש לו רזומה מאוד יפה לשחקן צעיר יחסית (עוד פעם, 24 לשוער זה שונה).
    דבר שני, קאריוס מספק כמעט כל משחק הצלה אחת יפה.
    דבר שלישי, גם אובלק ודה חאה (בעונה השנייה שלו לדעתי) סופסלו בהתחלה בקבוצות שלהם, טר שטגן גם כן, אליסון מרומא היה שוער שני אשתקד, נטו מולנסיה היה שוער שני במשך שנתיים ביובנטוס וזה רק מה שעלה לי בראש, למה את קאריוס פוסלים אחרי תקופה טובה ?

    שוער, קשר אחורי והשארת אמרה קאן וזה קיץ מוצלח בשבילי, אני פסימי מאוד לקראת הקיץ.
     
  2. Liverpool-Forever משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏11/11/02
    הודעות:
    21,993
    לייקים שהתקבלו:
    15,848
    מבחינתי כשמישהו רושם את זה, הוא בצד שלי בדיון על ארנולד.

    לדעתי הרבה אוהדים נותנים הנחות אוטומטיות לשחקנים צעירים. אני מבין את הראש כי עם שחקן צעיר אתה יכול לראות הסתברות גבוהה לשיפור ביכולת. השאלה עד לאיפה אתה מותח את הגבול.
    נוסף לכך, לדעתי כשמנתחים עונה של שחקן ברגע שמתחילים לכמת אותה "לגילו" זה מאבד כל ערך. מה זה אומר מצוין "לגילו", איך זה מול עונה סבירה של בן 26? אני חושב שהמועדון הזה כבר לא רץ לאליפויות אז כל מיני חורים בבניית הסגל מתקבלים אצל לא מעט מאיתנו כמובנים מאליהם. אני ממשיך לרצות ולצפות לאמביציה, גם אם זה מנוגד לכל מהלך שקורה במציאות אצלנו, ואני שופט אותנו בהתאם. מה שעשינו בקיץ היה חור בעמדה הזאת, היום כששופטים את זה אז לפחות הרווחנו ארנולד משופר משמעותית ל18-19. זאת השורה התחתונה.
     
  3. Coutinho10 Member

    הצטרף ב:
    ‏16/7/15
    הודעות:
    2,656
    לייקים שהתקבלו:
    846
    מין:
    זכר
    אין לי בעיה אחת עם הטענה שבמועדון אחר הוא יוצא להשאלה, ממש לא, אבל יצא וקרה שהוא נשאר ונתן עונה טובה לילד בגילו.
    אולי אני מגזים איתו אבל בפה מלא - מישהו כאן מעדיף את גלן ג'ונסון או קליין עליו ? אני מוכן שיתגלח עלי גם שנתיים אם אני רואה בו פוטנציאל גדול ואני רואה בו את זה. הקטע שהוא תורם גם עכשיו לא מעט.

    אני מצטער שאני לא חסיד של השאלות אבל אני באמת לא זוכר מתי שחקן חזר אלינו מוכן אחרי השאלה ופרץ להרכב. כמעט כל הצעירים שפרצו אצלנו היו כאלה שקיבלו את הצ'אנסים רק בקבוצה הבוגרת מג'רארד ואואן ועד לסטרלינג וטרנט.
     
  4. Liverpool-Forever משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏11/11/02
    הודעות:
    21,993
    לייקים שהתקבלו:
    15,848
    יש לי 2 בעיות עם מה שרשמת:
    1. אני רוצה מגן ימני טוב, לא רק מגן ימני שטוב יותר ממה שראיתי קודם. כי מגנים ימניים שיותר טובים מגלן ג'ונסון אפשר למצוא בכל הליגה.
    קליין נוראי בסגירות אלכסוניות, תמיד לוקחים עליו כדורים אבל העונה של קליין שנה שעברה הייתה טובה יותר מהעונה הנוכחית של ארנולד ולדעתי זה קונצנזוס...במיוחד אם נלך חודש אחורה. החודש הזה אולי יטשטש את האמירה הזאת קצת כי בכל זאת הזיכרון שלנו עובד טוב יותר בטווח הקצר.
    2. זה שהשאלות לא עבדו טוב עבורנו לא אומר שהן בעייתיות. בקיץ הייתי אומר לך לתת אותו בהשאלה. היום ל18-19 אני אומר אל תוציא אותו מהסגל שלנו. המצב השתנה, אבל עדיין נכון לנקודת הזמן של הקיץ אני חושב שהייתה עדיפה לו השאלה.
    אני גם נגד הדוגמאות האלה של עילויים כמו ג'ררארד ואואן, הם היו נכס למועדון, בוודאי שצריך לשחק איתם ולא לשלוח אותם להשאלות. על אואן העמיסו משחקים, לג'ררארד הייתה בכלל בעיית שרירים ולא יכול היה לשחק פעמיים בשבוע, הוא היה נח כל משחק אי זוגי כמעט, המועדון רצה לשחק איתו יותר מכמה שהיה אפשרי בריאותית. אלה לא דוגמאות שדומות בכלל למצב של ארנולד. ארנולד קיבל הזדמנות בגלל הפקרות של בניית סגל והוא קפץ עליה וכל הכבוד לו על זה.
     
  5. Esomech Member

    הצטרף ב:
    ‏31/10/14
    הודעות:
    1,553
    לייקים שהתקבלו:
    1,251
    מין:
    זכר
    יעקב, תקן אותי אם אני טועה אבל לפני כמה חודשים לא יצאת פה בהצהרות וטענת שאנחנו לא נותנים הזדמנויות לשחקנים צעירים ואמרת שפישלנו עם כל הלואיס אלברטואים למיניהם?

    במועדון רציני ארנולד לא היה פותח את העונה כמגן פותח.. היה לנו הרבה מזל איתו ועם ההתפתחות הנפלאה שלו, למעט יונייטד לא זוכר הרבה משחקים חלשים מאוד שלו, היה בסדר כל העונה.
    וגם את גומז ביקרו על הסגירות שלו שקיבלנו עליהן איזה 4/5 שערים העונה.
    ההנחות שהם מקבלים לעומת לוברן זה פאקטור של גיל וטעויות, גומז עם כל הטעויות שלו לא אשם אפילו לא ברבע מהשערים שקאריוס ולוברן אשמים בהם.
    קאריוס ולוברן בשיפור גדול ביכולת כמו כל הקבוצה אבל הדרך שלהם לגאולה ארוכה הרבה יותר. עדיין משאיר אותם בסגל לעונה הבאה, אבל בסגל לא בהרכב.

    לא יודע מה יש לך להיות פסימי לקיץ.
    אחרי העונה האחרונה, אני סומך על קלופ בעיניים עצומות אפילו אם יחליט להחתים את איתי שכטר.
     
    oranfu ו-owen11111 אוהבים את זה.
  6. Liverpool-Forever משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏11/11/02
    הודעות:
    21,993
    לייקים שהתקבלו:
    15,848
    גומז בוודאות מקבל הנחות מוגזמות.
    יש לו כמעט בכל משחק בו שיחק קטע של lights out שהוא מאבד שחקן בצורה רשלנית וזה בחלק מהפעמים הוביל לשער.
    אולי זה המיקום שלו כמגן, לא יודע. הוא צריך לעבוד על הריכוז בכל מקרה.
    אני זוכר שלפעמים היו לו משחקים מעולים ואז הקטע הזה וזה יכול לגרום לשער ולהרוס לו ולנו משחק שלם.
     
    Scouser Tommy אוהב/ת את זה.
  7. yakov_y YNWA

    הצטרף ב:
    ‏13/10/09
    הודעות:
    9,127
    לייקים שהתקבלו:
    2,404
    נכון, מקווה שלא נפספס את הארי ווילסון, בינואר הייתי בטוח שנאבד אותו בחינם אבל עכשיו אני רגוע, האמת שמפריע לי שהוא הפציץ במילואים בניגוד לדני אינגס ואיפה כל אחד נמצא היום אבל שיהיה.
    איפה אני סותר את עצמי ?
    הבאתי מספיק דוגמאות בעבר להתנהלות לא נכונה שלנו בתחום הזה, לא אמרתי להביא את חולצת ההרכב להפקיר עמדה במשך עונה שלמה.

    אני רוצה לראות את ארנולד בסגל בעונה הבאה אבל המגן הבכיר שיהיה קליין/רכש, המצב בהגנה גם ככה ״רגיש״ למרות שהאגפים שלנו מהטובים בליגה.
    רק אמרתי שנשכח כאן לגמרי הדיון שהיה לפני חודש, גם אני משוחד בנוגע לגומז ו-ווילסון אבל שים לב שארנולד באותה סיטואציה במהלך העונה עם קאריוס ולוברן והתגובות שונות.
    מזכירים את גלן ג’ונסון, לפני שנה נתנאל קליין היה המגן שלי במשך שנתיים, נחלשנו העונה בעמדה הזאת מבחינתי, זה לא אמור להפריע לי שלא הגיע מגן ימיני במהלך העונה ?

    סומך על קלופ בעיניים עצומות, לא מחליף אותו באף אחד אחר אבל לא יכול להתעלם מכך שהיה לנו מזל, עונה ארוכה עם 49 משחקים כרגע ולא עברנו פציעות רציניות של שחקנים משמעותיים, לא רוצה לספר לך כאן את המספרים של הנדרסון, מילנר, לאלאנה, צ׳מברליין, סולאנקה, אינגס, סטארידג׳ בשנה האחרונה פלוס מינוס, היינו בבעיה רצינית אם הייתה פציעה וזה סיכון גדול, דווקא השחקן היחיד שסיפק מספרים עזב (אוריגי), אני זוכר שער פר דקות ממש מרשים לאוריגי אצלנו, משהו כמו שער ליגה כל 2 משחקים.
     
    Scouser Tommy ו-Liverpool-Forever אוהבים את זה.
  8. Rushie Member

    הצטרף ב:
    ‏7/11/08
    הודעות:
    2,886
    לייקים שהתקבלו:
    2,291
    אני לא מצליח להבין איפה עובר קו הגבול בין כשרונות אדירים כמו ג'ררארד ואואן שהיינו חייבים להשאיר ולטפח אצלנו ובין כשרונות טובים כמו ארנולד שהיה חייב להתחיל את העונה הזאת בהשאלה.
    על סטרלינג בדיוק מדברים בימים האחרונים בדיון של סיטי שיש לו עדיין בעיות ושהוא לא הפך לשחקן היסטרי כמו שחשבו שיהפוך, מישהו בליברפול מצטער על זה שרודג'רס העלה אותו לבוגרים בגיל 17 ולא שלח אותו להשאלות?
    חשבתי ואני עדיין חושב שהשאלות הן קצת אוברייטד, במיוחד באנגליה כשיש עוד כל כך הרבה מועדונים שמאמינים באתוס הארכאי של בעט ורוץ, יש הרבה מאוד שחקנים מוכשרים שיצאו בשנים האחרונות מקבוצות גדולות להשאלות ובמקום להתקדם רק הלכו אחורה, ואני בטוח שהדקות שארנולד קיבל פה, בקבוצה שמקדשת סגנון שמבליט את החוזקות שלו בהתקפה, עשו עם ההתקדמות שלו הרבה יותר חסד מאשר אם היה הולך לשחק בקבוצת אנטי כדורגל שהייתה דורשת ממנו קודם כל לחשוב הגנה.
    ההשוואה בינו לבין ג'ררארד ואואן היא מלכתחילה בעייתית כי אלה שחקני התקפה, שכל עוד יש להם כישרון הם יוכלו להתחיל להשתמש בו לטובתם כבר מגיל צעיר, הגנה זה משהו שבא עם ניסיון, אז המסר הוא בעצם שבמועדונים "רציניים" כל שחקן הגנה צעיר חייב להשתפשף בהשאלות לפני שהוא נכנס לסגל? נשמע לי בעייתי מאוד כי בכדורגל של היום, בקבוצה גדולה כמו שאנחנו שואפים להיות, היכולת ההתקפית של מגן היא כבר יותר חשובה מההגנתית.
     
    oranfu, Esomech, owen11111 ו-2 משתמשים נוספים אוהבים את זה.
  9. menachem88 Member

    הצטרף ב:
    ‏23/1/16
    הודעות:
    5
    לייקים שהתקבלו:
    4
    מין:
    זכר
    אני לא מסכים לגבי התרומה ההתקפית של רוברטסון. בעיני התרומה ההתקפית שלו טובה בהחלט, שזה הרבה יותר מ"לא אסון". הקרוסים שלו לא רעים בכלל, יודע לפרוץ על הקו, לעבור שחקן ב1 על אחד 1 ברמה סבירה לתפקיד שלו, לתת דאבל פס עם השחקן שקרוב אליו בהתקפה, לחתוך פנימה ולתת כדור רוחב. כל מה שנחוץ (למעט איום ישיר על השער). אז אמנם לא מגן תוקף גדול, אבל בהחלט מספק תמיכה נאה.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏17/4/18
  10. Liverpool-Forever משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏11/11/02
    הודעות:
    21,993
    לייקים שהתקבלו:
    15,848
    @Rushie המסר הוא שקבוצה עם ציפיות לתארים לא צריכה לפתוח את העונה עם 2 מגנים ימניים: 1. בן 18 מוכשר ברמת ארנולד. 2. בלם בן 20.
    אם מישהו חולק על הנקודה הזאת וחושב שזה היה הגיוני, אז אין לי עוד איך לשכנע אותו אחרת.
     
    oranfu אוהב/ת את זה.
  11. Scouser Member

    הצטרף ב:
    ‏19/3/16
    הודעות:
    4,378
    לייקים שהתקבלו:
    3,800
    זה לא שונה מהמצב בעמדת החלוץ. ההעלמת עין של המועדון מחורים בסגל גורמת לכך שאם אנחנו רוצים לתת מנוחה מול ווסט ברום זה כרוך בהרכב ברמת צ׳מפיונשיפ שלא מסוגל לתת גול.

    Sent from my ONEPLUS A5000 using Tapatalk
     
  12. Scouser Tommy משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏1/7/07
    הודעות:
    12,965
    לייקים שהתקבלו:
    6,660
    עניין נוסף וחשוב מבחינתי בנושא ארנולד והמצב בעמדת המגן הימני הוא שהעונה עוד לא נגמרה. אתם מדברים פה כאילו סיימנו אותה, יש לנו עוד לפחות 2 משחקים קריטיים שהוא יכול לעלות לנו בשער בהם בגלל חוסר הנסיון. הוא כשרון עצום בעיניי, ושתי ההופעות שלו מול סאנה (בחור צעיר בעצמו בואו לא נשכח) היו באמת ברמה הכי גבוהה שיש, אבל מה תגידו אם טעות שלו שנובעת חוסר נסיון תעלה לנו בעלייה לגמר ליגת האלופות? שההתגלחות הזאת שווה לנו בטווח הארוך?

    גם מבחינת ההתפתחות שלו זה מצב לא אידיאלי בעליל, טעות שלו נניח בגמר עצמו (אם נעלה) יכולה לרסק לו את הבטחון. לשים ילד בן 19 בעמדה כזאת עם כ"כ הרבה אחריות על הכתפיים זה הימור משוגע, אני גם לא מבין איך אפשר לטעון אחרת.

    השוואה מדויקת מאוד. בזמנו אני זוכר שדיברנו פה על קלי שצריך לעבור לעמדת הבלם כמו קראגר, שהשינוי עמדה שרפא עשה לו הפך את הקריירה שלו כמעט ב180 מעלות. רלוונטי גם עכשיו עם גומז לדעתי. חייב להיכנס לרוטצייה כבלם רביעי בעונה הבאה.
     
  13. Rushie Member

    הצטרף ב:
    ‏7/11/08
    הודעות:
    2,886
    לייקים שהתקבלו:
    2,291
    גיל, אני לא חולק על זה, ההודעה שלי כוונה לחלק שעלה בדיון הזה של "ארנולד היה צריך לפתוח את העונה הזאת בהשאלה כדי שלא נתגלח עליו בעצמנו".
    לא מסכים עם זה מהסיבות שרשמתי ושוב אגיד שלא נראה לי שהבינו עד כמה החזרה של קליין תתאחר, ובגלל זה החליטו לצאת לעונה עם ארנולד וגומז כי האמינו שזה יהיה פתרון ללא יותר מ3-4 חודשים.
     
  14. oranfu Member

    הצטרף ב:
    ‏16/5/11
    הודעות:
    34,252
    לייקים שהתקבלו:
    18,270
    ההשוואה בין קאריוס לדה-חאה היא פשוט מגוחכת. דה-חאה נחשב לעילוי מהרגע הראשון בילדים, היה מעולה בבוגרים של אתלטיקו והיכולת החלשה שלו כשהגיע לאנגליה היתה בגיל צעיר משמעותית משל קאריוס.

    אני חושב שארנולד נתן עונה לא רעה בלי קשר לגילו האמת. אני מעדיף אותו על קליין ואני התלוננתי פה על קליין גם בעונה הקודמת. זה שהוא יותר טוב מג'ונסון לא אומר כלום כי במת שקשה מאוד למצוא מישהו גרוע כמו שג'ונסון היה בעונות האחרונות אצלנו.

    התגובות לגבי קאריוס ולוברן לבין ארנולד שונות לחלוטין וזה הגיוני. גם אם נתעלם מהקטע של הגיל והניסיון, ארנולד לא נתן עדיין משחק גרוע באמת ברמה ששני הראשונים סיפקו לא אחת במדים שלנו.

    התרומה ההתקפית של רוברטסון אוברייטד ברמה מוגזמת מאוד אצל האוהדים שלנו. הקרוסים שלו לא באמת טובים (כמה פעמים הוא אשכרה נתן קרוס שהגיע לשחקן שלנו?), אין לו דריבל (הוא פורץ לא רע עם הכדור אבל אין לו דריבל) וגם איום על השער עוד לא ראינו (לא פוסל שהוא יודע). הוא כן מצטרף יפה להתקפה ועושה תנועה טובה בלי הכדור, הקרוסים שלו בסדר (לפעמים יש לו כאלה באמת טובים אבל לרוב...לא ממש).
    אכן, התמיכה שלו נאה. אני יכול לחיות עם זה כי כמו שרשמתי הוא מתנהל בטבעיות עם הכדור, הוא לא נקודת תורפה בניגוד לקליין.

    לגבי זה שהעונה עוד לא נגמרה וארנולד יכול לעלות לנו ביוקר זה נכון. אבל, אם אנחנו מקווים שיוכל להתמודד ברמות הגבוהות כשחקן אז מנטאלית הציפייה היא שיוכל להתמודד עם הלחץ (והכישלון במידה ויהיה).

    אגב, בהשוואה לאואן וג'רארד שלא קיבלו את המקום שלהם כברירת מחדל אלא כי הם היו כאלה טובים - יכול להיות שארנולד היה מתחיל לקבל דקות דומות העונה גם אם קליין לא היה פצוע. אין שום ספק שהוא סומן במועדון, הוא התחיל לקבל דקות בעונה שעברה כבר, הוא קיבל 2 חוזים חדשים כשעלה לבוגרים (בהפרשים מאוד קצרים אחד מהשני). זה שקליין נפצע אולי הקל על ההחלטה או שהגדיל קצת את הדקות המיועדות של ארנולד אבל כרגע אני לא חושב שאפשר להגיד בוודאות שזה רק בגלל הפציעה של קליין.
     
  15. Coutinho10 Member

    הצטרף ב:
    ‏16/7/15
    הודעות:
    2,656
    לייקים שהתקבלו:
    846
    מין:
    זכר
    גיל אף אחד לא חולק על כך שזאת הייתה טעות נכון לנקודת הזמן ההיא לפתוח עם 2 מגנים ימניים בני 19 ו 20. זה היה לא פחות משיגעון. אבל - גילינו שיש לנו ביד שחקן מאוד מוכשר, שאולי יעלה לנו בליגת האלופות ואולי לא (ולא משנה מה יקרה אנחנו עדיין אובראצ'יברים גם איתו) אבל בעוד 5 שנים נדבר על כך שזה הדבר הכי טוב שקרה לנו ושבכיף יכול היה להתפספס לנו.

    אני מהעונה הזו לא לוקח שום דבר רע, טופ 4 וחצי גמר אלופות. אתה לא בא בתלונות לאף אחד על הישגים כאלה, לא במועדון שלנו. אני לא חושב גם שטרנט הוא ההבדל מלשפר את ההישגים שלנו העונה. כמו שאמרתי, יכול מאוד להיות שבגלל ההפקרות הזו הרווחנו מגן לעשור.
     
מצב נושא:
הנושא נעול.