הליגה ההולנדית 22/23 - פיינורד זוכה באליפות, פ.ס.וו בגביע. אייאקס מאכזבת

הנושא בפורום 'פורום כדורגל עולמי' פורסם ע"י de Middenweg, ‏8/8/15.

  1. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    61,200
    לייקים שהתקבלו:
    14,278
    מין:
    זכר
    תנחומי חברים. מבאס להפסיד אליפות ועוד יותר מבאס להפסיד אותה ככה.
     
  2. גלץ Member

    הצטרף ב:
    ‏8/7/17
    הודעות:
    5,312
    לייקים שהתקבלו:
    1,074
    מין:
    זכר
    מעניין אם יש לאיינדהובן מה למכור בשלב הבתים באלופות.
     
  3. alexshw Member

    הצטרף ב:
    ‏13/11/09
    הודעות:
    74,962
    לייקים שהתקבלו:
    25,664
    מין:
    זכר
    לא חושב, אלא אם היא תיפול בבית עם ואן חאל. מה שכן עזרו להם עם החובות או לא עזרו, איינדהובן ללא ספק המועדון שמנוהל הכי טוב בהולנד כבר שני עשורים ובעל ההישגים הגבוהים ביותר בתקופה הזו גם בהולנד וגם באירופה.
    הקבוצה ההולנדית הבאמת גדולה האחרונה זו איינדהובן של 2004/05.
     
    Ajax Amsterdam, גלץ ו-DRORIKO אוהבים את זה.
  4. Ajax Amsterdam Member

    הצטרף ב:
    ‏14/3/09
    הודעות:
    4,777
    לייקים שהתקבלו:
    1,826
    שי מה הם התגובות של ארגוני האוהדים לגבי העונה שהחזירה אותנו 10 שנים אחורה?.
    לפי דעתי כולם צריכים לשלם את המחיר כיוון שכולם התנהגו כאילו אייאקס זאת עוד הפועל עכו שלאף אחד לא אכפת,פעם אחר פעם זורקים על האוהדים שלנו זין.
    הגיע הזמן שאנשים שבאמת אייאקס קרובה ללב שלהם יתחילו לנהל אותם,אוברמס יכול לעבור לארסנל וואן דר סאר יכול לחזור ליונייטד לאמן שוערים
     
  5. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    61,200
    לייקים שהתקבלו:
    14,278
    מין:
    זכר
    אגב האוהדים, רץ סרטון שבו רואים אוהדים זועמים שדופקים על האוטובוס של הקבוצה וקוראים לפיטוריו של ואן דר סר. באופן די מדהים השחקנים ירדו מהאוטובוס וניהלו איתם דיון על מצב הקבוצה.
     
  6. de Middenweg משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏5/7/08
    הודעות:
    26,765
    לייקים שהתקבלו:
    5,882
    גם דחפו את זייך. המצב פשוט בכי רע. העצבים השתלטו על חלק מהאוהדים שלא יודעים להתנהג. כבר במשחק הם זרקו זיקוקים לתוך יציעים של אוהדי פ.ס.וו.

    המראות של אוהדים כועסים ליד האוטובוס רואים פה כמעט מדי עונה. פעם זה ברוטרדם, פעם באיינדהובן ועכשיו גם אצלנו. זה לא חדש ותמיד מדברים עם אלה שכועסים. הקטע הוא שזייך נדחף וזה דבר חמור. אין לי מושג מה קרה שם, אבל ברור שלדחוף שחקן זה דבר פסול. יש עכשיו מסיבה שלמה באינטרנט. לא חסר מטומטמים ששונאים את אייאקס ועושים עכשיו כאילו ניסו לרצוח את זייך. התקרית הזאת פוגעת בקבוצה והמעורבים גורמים לנזק גדול. בכל מקרה זייך גם ככה היה עוזב, כך אני מעריך.
     
  7. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    61,200
    לייקים שהתקבלו:
    14,278
    מין:
    זכר
    מה הסיפור בכלל עם זייך? שמעתי שהוא הסתכסך עם האוהדים או משהו
     
  8. Ajax Amsterdam Member

    הצטרף ב:
    ‏14/3/09
    הודעות:
    4,777
    לייקים שהתקבלו:
    1,826
    כיוון שאני יודע מעט הולנדית ממש קצת(שי מקור הרבה הרבה יותר טוב ממני) אני חושב שזייך פשוט שחקן שלא באמת משקיע.
    יש הרבה מאוד בעיות באייאקס והכל רקוב בקבוצה

    דבר ראשון הניהול:
    מאוד נחמד שההנהלה מכניסה לנו כסף אבל לא משקיע ברכש,לא יכול להיות שבונים על דייקס אחרי שזרקו אותו פעמיים,רק בינואר נזכרו להביא מגן שמאלי,ועוד טלאים נוספים.
    השקעה בנוער תמיד צריכה להיות במועדון כמו אייאקס כי זו הדרך של המועדון שלנו,אבל הזמנים השתנו ואי אפשר לבנות על שחקנים צעירים ובלי ניסיון,נכון קלייברט שחקן טוב אבל עדיין לא מספיק כדי לצאת מאייאקס לליגות גדולות הוא היה לא יציב כל העונה כמו כן נרס,רק דה ליכט יכול לצאת לאירופה.

    טן האח:
    ציפתי שאחרי ההצלחה שלו עם אוטרכט נראה מאמן שחושב אחרת יותר חכם טקטית ממרסל קייזר אבל הוא נראה חסר כריזמה בדיוק כמוהו ומקובע,בכל מקרה הוא חלק מהכישלון כמו ואן דר סאר ואוברמרס.

    הגיע הזמן למעשים ולא לדיבורים,פיטרתם את ברקאמפ יופי תלכו גם אתם ותנו לאנשים שהם אייאקסיידים אמיתיים לנהל את המועדון
     
    DRORIKO אוהב/ת את זה.
  9. de Middenweg משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏5/7/08
    הודעות:
    26,765
    לייקים שהתקבלו:
    5,882
    זייך הסתכסך עם חלק מהאוהדים גם הרבה בגלל ההתנהגות שלו. הבחור שיחק בליגה ההולנדית גם בהיירנביין וטוונטה. גם שם היו בעיות עם אוהדים...

    הקשר שנולד וגדל בהולנד, אבל בחר לשחק בשביל מרוקו הוא מצד אחד שחקן מאד מבריק, אבל מצד שני בחור שמאוד קשה לאהוב אותו. לפני שנה כשפטר בוס היה המאמן זייך פרח. הוא השקיע ולא היו שום בעיות. אז נכון שהשחקן כבר הודה מהר מאד שמבחינתו אייאקס היא עוד תחנה בקריירה שלו, אבל בעיות לא התפתחו מזה.

    לדעתי הכל התחיל באותו היום כשנורי התמוטט. זייך היה בקשר טוב עם הבחור הצעיר. ביחד עם דוני ואן דה בייק הם היו אלה שחברו במיוחד לילד שקרוב לוודאי נמצא באותו מצב כמו מני לוי.

    אחרי שמרסל קייזר פוטר הקבוצה למעשה התרסקה לגמרי. המאמן שמלתחילה לא היה צריך לעמוד על הקווים כנראה כן היה בקשר טוב עם רב הסגל. אחרי דרמת נורי הקבוצה לא היתה צריכה עוד זעזוע, אבל אחרי הדחה מיותרת מול טוונטה בגביע המאמן פוטר.

    הבעיות האמיתיות התחילו אחרי הפגרה. כבר מהרגע הראשון באייאקס יש דיבורים בתקשורת על ה"עצלנות" של המרוקאי. אני לא ממש יודע אם זה נכון. לדעתי מה הסיבה להתלקחות היא משהו אחר לגמרי: צורת משחקו ההתקפי. לזייך יש מסירה גאונית, אבל הוא לוקה בכמה דברים: יכולת סיום והוא מאבד המון כדורים. לרב בגלל שהוא מחפש את המסירה היפה/קשה על פני המהלך הפשוט. בעיה אחרונה היא שאין לו אחוזי הצלחה מרשימים בבעיטות חופשיות. ברגע שלאסה שיונה כן מבקיע וזייך לא יש בעיה בטח כשלאחרון יש בקטע הזה אחוזי הצלחה כמו לכריסטיאנו רונאלדו...

    ברגע שאייאקס לא הצליחה במרוץ האליפות האוהדים התחילו לחפש שעיר עזעזאל. חאקים זייך התחיל לשמוע שריקות בוז, לפעמים בצדק, אבל במקום אולי להסתכל בראי הבחור התחיל לירות לכל עבר. בראיונות בתקשורת הוא הפך את עצמו לקרבן וזה בדיוק מה שאתה לא צריך לעשות במקרים האלה. במדינה עם בעיות לא פשוטות עם צאצאי מרוקו/טורקיה גם מוצאו של זייך הפך מדי פעם לנושא. בטח אצל האוהדים שלא אוהבים את אייאקס. הם שכחו או לא רוצים לראות שזייך גם הסתבך עם אוהדים בקבוצתיו הקודמות. זה לא קשור לעניין עדתי אלא גם לנושא שזייך פשוט לא מראה שום חיוך אחרי שהוא מבקיע. אין בו שום שמחת חיים.

    לצערי במשחק בית אחד הקשר המחונן אך בעייתי החליט להשתיק את הקהל אחרי משחק מאכזב של כל הקבוצה. הוא הבקיע לקראת הסוף מבעיטה חופשית, ובאקט לא חכם חיפש להתגרות בקהל. הוא הודה אחרי זה שזה לא היה חכם לעשות, אבל הוא כן הדגיש שגם לו יש רגש ושהוא נפגע מכל הבלאגן הזה.

    עכשיו הגענו לפרק חדש בסבון. אחרי ההשפלה מול פ.ס.וו איזה מאה איש חיכו לאוטובוס השחקנים שחזר מאיינדהובן. לפי הדיווחים מי שבעיקר היה המטרה היה ואן דר סאר. חלק מהשחקנים יצא החוצה וקרה מה שקרה. עדיין לא ברור עד כמה קשה היתה התקרית והאם אולי גם זייך תרם למהומה, אבל ברור שהנזק נעשה.

    הערב משחק ליגה ביתי מול VVV ואני צופה בעיות. כעס לכיוון ההנהלה, כעס לכיוון השחקנים. תנחשו שלוש פעמים מי יקבל לשמוע שריקות בוז...? ברור שהדבר יצא מכלל שליטה ושחאקים זייך יעזוב בקיץ. רק שנותרו עוד 3 משחקים והמקום השני עוד לא הובטח....בקיצור, בלאגן הקבוצה הכי מתוקשרת בהולנד...
     
    הרצליה עד המוות, DRORIKO ו-גלץ אוהבים את זה.
  10. de Middenweg משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏5/7/08
    הודעות:
    26,765
    לייקים שהתקבלו:
    5,882
    במשך השבועות האחרונים הזכיר לא פעם שחקן העבר, קנת' פרז (שיחק כמובן גם אצלנו) שיכול להיות שהבעיה עם טן האח הוא שהוא לא מתאים אלינו. למה? באוטרכט הוא הצליח, אבל גם שם זה לקח זמן והכי חשוב, הקבוצה הזאת לא צריכה לשחק התקפי כמו אייאקס. טן האח ניצח אותנו עוד כשקייזר עמד על הקווים, אבל אוטרכט ניצחו באמסטרדם הרבה בגלל שיטת 3-5-2 שברב הזמן היה 5-3-2. ברור שבאייאקס לא משחקים ככה....פרז' פשוט אומר שטן האח מאמן שחושב קודם כל על הגנה. הוא כנראה מגזים גם עם הוראות טקטיות דבר ששחקן כמו קלייברט או נרס יכול להכניס לסחרור שלילי. בטח האחרון כבר לא פורח כמו בימיו תחת קייזר.

    יש לטן האח גם בעיה נוספת. לי אישית לא, אבל האיש לא בא מהעיר הגדול. יש לו מבטא כבד. בתכנית דיון מפורסמת בטלוויזיה ההולנדית מאד צוחקים על העניין הזה. הדברים האלה לא צריכים להיות פקטור, אבל כולם יודעים שאוהדים לא תמיד אנשים עם הגיון בריא....

    אם זה ברחקאמפ, ואן דר סאר, אוברמרס, קרויף ז"ל, וים יונק, לואי ואן חאל או דני בלינד. כולם אייאקסידים. הקטע הוא שיש כבר שנים מלחמה בין שתי מחנות. השפעתו של קרויף ז"ל ידועה, אבל לואי ואן חאל היה האיש שהצליח כמובן בגדול בשנות התשעים. צריך לזכור שהצמד הזה לא הסתדר אחד עם השני. הדבר פשוט חלחל לתוך מערכות הקבוצה.

    מהפכת קרויף ז"ל הצליחה במעט להחזיר את הקבוצה לתלם, אבל הכדורגל של פרנק דה בור לא בדיוק הזכיר את פילוסופיית המשחק של יוהאן המנוח. רק תחת בוס האוהדים למעשה הרגישו שרוחו של קרויף חזר.

    קרה מה שקרה בקיץ האחרון. קרויף נפטר ובוס עזב. אייאקס היתה ונשארה הקבוצה הכי לחוצה בהולנד. המלחמות בהנהלה לא יפסיקו ורק השגים על הדשא יחזירו את השקט למועדון. מתי זה יקרה? אלוהים גדול :D
     
  11. Ajax Amsterdam Member

    הצטרף ב:
    ‏14/3/09
    הודעות:
    4,777
    לייקים שהתקבלו:
    1,826
    באמת שאין לי מושג איך הקבוצה הזאת מתאוששת,צריך מישהו שקודם יעשה סדר בהנהלה ואז יקבע מטרות לקבוצה
     
  12. c_web Member

    הצטרף ב:
    ‏4/4/04
    הודעות:
    2,402
    לייקים שהתקבלו:
    190
    מין:
    זכר
    יאללה תוותרו לנו על המקום השני...
    אני באמת חושב שמגיע לנו לסיים את העונה הזאת במקום השני או לפחות לקחת את הגביע.
    קשה לי לומר שזו תהיה אכזבה אם אחד מהם לא יקרה, כי אנחנו באמת עושים עונה בלתי נתפסת במונחים של הקבוצה.
    מעונת האליפות ב- 08/09 לא ראיתי את הקבוצה משחקת ככה ומשיגה תוצאות כאלה.

    אתמול אלירזה ג'האנבאקש עם שלושער ובישול ממשיך לעשות ככל העולה על רוחו בליגה הזאת. הוא כמובן לא ימשיך איתנו אחרי המונדיאל לדעתי ויהיה מעניין לאן מועדות פניו.

    הפנים ליום ראשון לגמר הגביע, אחרי האכזבה בעונה שעברה מול ויטסה בגמר שנסעתי אליו, השנה אני נשאר בבית. אולי זה מה שיביא לנו את המזל....
     
    AFCA אוהב/ת את זה.
  13. de Middenweg משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏5/7/08
    הודעות:
    26,765
    לייקים שהתקבלו:
    5,882
    @c_web
    מצטער ידידי. לאייאקס מגיע לקחת את המקום השני כמו שלנו לא היה מגיע לקחת אליפות. פ.ס.וו הובילו הרב העונה את הטבלה ואנחנו כבר מעל לחצי עונה רצים אחריהם מהמקום השני.על נייר יש עוד סיכוי לקבוצה שלך, אבל תצטרכו לנצח אותנו בארינה ואחר כך לקוות שגם אקסלסיור תעשה את זה במחזור האחרון...הגביע יכול ללכת אליכם, בכיף :sm_icon_cool:

    בנתיים אייאקס מביסה 4-1 את ו.ו.ו וונלו אחרי הצגה בחצי השני. לפני ההפסקה הקבוצה אכזבה והקהל היה בעיקר עסוק בלעודד או לשרוק בוז לזייך. בחצי השני כבר ראינו כדורגל.

    פלטמן נפצע בחצי הראשון ויש חשש שאולי קרע את הרצועה בברך.
     
  14. הרצליה עד המוות מנהל ראשי מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏3/6/05
    הודעות:
    17,177
    לייקים שהתקבלו:
    5,343
    אמירה חזקה של המועדון בפייסבוק הרשמי עכשיו:
     
  15. Ajax Amsterdam Member

    הצטרף ב:
    ‏14/3/09
    הודעות:
    4,777
    לייקים שהתקבלו:
    1,826
    פיינורד גם בעונה נוראית שלהם יוצאים עם תואר