אוהד כהן- שוער עולה או התעלות זמנית?

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ישראלי' פורסם ע"י Alvaro Recoba, ‏13/1/05.

  1. Alvaro Recoba משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏12/6/03
    הודעות:
    12,566
    לייקים שהתקבלו:
    0
    כולם מדברים בזמן האחרון על אוהד כהן, שוערה של מכבי פ"ת: אוהד כהן ספג רק 8 שערים העונה, אוהד כהן האריך את החוזה במכבי פ"ת עד 2008, אוהד כהן זומן לאימוני הנבחרת, אברהם גרנט צוטט כשאמר שאוהד כהן השוער הכי טוב בליגה כרגע וכו'.
    ובכן, הרבה מהפרטים נמצאים כבר במה שכתבתי למעלה- אוהד כהן כבר בן 30, אבל אצל שוערים ידוע שבגיל הזה מגיעים ליכולת השיא. עד השנה, ספג כהן בכל עונה 25-30 שערים פחות או יותר, ובינתיים בעונה הנוכחית לאחר חצי עונה רק 8 כדורים הוא הוציא מהרשת, כלומר הוא בקצב של בערך 15 ספיגות העונה כולה, וזה מאזן מדהים, שגם מכבי חיפה צועדת בדרך אליו. השבוע כהן זומן גם לנבחרת ומה שגרנט אמר עליו כתוב כבר למעלה.
    אז כמובן שמגיע קרדיט גם להגנה של מכבי פ"ת (גנון, עמאר, מגמאדוב, בן יוסף, צמח, אלברמן) אבל נתרכז כאן בשוער אוהד כהן שגם בעצמו מספק מספר הצלות למשחק. האם לדעתכם זוהי עונת פריצה שלו כשוער מוביל בכדורגל שלנו עד למקום בנבחרת? האם זה קשור בהתרסקות של שטראובר, אלימלך וקורנפיין? אולי בכלל מדובר בהתעלות זמנית בלבד ועד סוף העונה, גם בגלל הכותרות בעיתונים, אוהד כהן "ישלים" את מכסת הספיגה הממוצעת שלו? הרי כולנו זוכרים את הסיבוב הראשון של אסי רחמים, וכיצד הוא התנפץ בחיפה ל-6 רסיסים.
    דעתכם בעניין...
     
  2. לירן מנהל כללי מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏5/8/02
    הודעות:
    38,751
    לייקים שהתקבלו:
    8,305
    לא יודע.... עד עכשיו באמת הכל נראה טוב וורוד אבל לא יהיה יותר מזה. להיות השוער הראשון של הנבחרת הוא לא יהיה, המקסימום שאני צופה לו זה מעבר למכבי ת"א או בית"ר ירושלים שיחפשו שוער. הוא לא נעמד ביותר מדי מבחנים כי למכבי פ"ת יש את הבלם הכי טוב בליגה, מגמאדוב, וחוץ מזה הגנה מצויינת. כמו שאסי רחמים תפס חצי עונה טובה והרבה שוערים בכל עונה תופסים פה ושם תקופה טובה זה משהו שאין להעניק לו יתר תשומת לב.
     
  3. ReL Member

    הצטרף ב:
    ‏27/7/04
    הודעות:
    3,759
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אני לא שוכח את תחילת העונה שהם הפסידו לקבוצה מקפריסין 3-0 , ולהפועל ת"א 4-0 כולם ירדו עליו אז ותראה איפה הוא היום אמרו שהוא השוער הכי גרוע
     
  4. אלי מתחן Member

    הצטרף ב:
    ‏8/12/03
    הודעות:
    13,335
    לייקים שהתקבלו:
    316
    בעונת גוטמן הוא נתן בבית"ר משהו כמו 7-8 משחקים בלי לקבל גול

    שוער ענק לדעתי הכי טוב בארץ כרגע
     
  5. שגיא Guest

    לא מתלהב מההמולה הזאת סביבו. לאורך השנים הוא תמיד "התברך" בטעויות וביציאות מרושלות ושערים די שטוטיים. השנה הוא גם נהנה מיכולה טובה מאוד של ההגנה שלו, ושוב בראשה - מוראד מגמאדוב. כמובן שיש עליה ביכולותו אבל מכאן ועד לציין אותו כשוער הכי טוב בארץ - זה מוגזם. יחד עם זאת, כמובן שאני לא מטיל ספק ביכולות לאחרונה, אבל עדיין צריך לתקוע יתד בתור שוער טוב בליגה שלנו.