ליברפול 2017/18: חזרה לצ'מפיונס ליג

הנושא בפורום 'פורום כדורגל אנגלי' פורסם ע"י Mellow29, ‏10/7/17.

מצב נושא:
הנושא נעול.
  1. oranfu Member

    הצטרף ב:
    ‏16/5/11
    הודעות:
    34,252
    לייקים שהתקבלו:
    18,270
    מה ז"א מצודד בגיל? רק ציינתי שהוא טוען כך מתחילת העונה. יש לו הרבה טענות לטרנט ולגומז ואני לא שותף אליהן (כי לדעתי שניהם פוטנציאלים מצוינים ואני מבין שיש מחיר לשלם על זה שמשחקים עם ילדים בחלק האחורי).

    אני אנסה לחדד - גם אם ההימור הצליח (נגיד), אני חושב שלקחת הימור כזה זה לא חכם.

    לדעתי, בסה"כ טרנט היה טוב העונה וההימור הזה נתן תוצאה סבירה. אבל אם זה תלוי בי אנחנו לא לוקחים בכלל את ההימור הזה (מבין למה לקחו, להביא מגן אומר לא להביא שחקן אחר שהבאנו כי הכסף מוגבל).
     
  2. alexshw Member

    הצטרף ב:
    ‏13/11/09
    הודעות:
    74,961
    לייקים שהתקבלו:
    25,663
    מין:
    זכר
    את מי אתה רוצה להביא לשם? קל להגיד נביא שחקן. תביא שמות ולא כאלה כמו קרבאחל.


    Sent from my SM-G930F using Tapatalk
     
  3. yakov_y YNWA

    הצטרף ב:
    ‏13/10/09
    הודעות:
    9,127
    לייקים שהתקבלו:
    2,404
    אין לי שום תלונות לארנולד, היה לי ברור שזה ייקרה ואני מקווה שזאת פעם ראשונה, אחרונה ואחת יותר מידי שנסבול ממנו כמגן.
    עד לפני שנה וקצת, ארנולד שיחק וגדל כקיצוני ימיני בקבוצת הנוער ובנבחרות הצעירות (והרשים יש לומר), אין לו מושג למה הוחלט לסרס אותו מבחינה התקפית, בשנה אחת הוא לא ילמד להגן וגם לא בשנתיים.
     
  4. oranfu Member

    הצטרף ב:
    ‏16/5/11
    הודעות:
    34,252
    לייקים שהתקבלו:
    18,270
    תפקידי למצוא למועדון שחקנים?

    אני רק אומר שללכת לעונה כשאתה בונה על זה שילד בן 18 בלי ניסיון לא יטבע כשהוא משחק בהגנה (החלשה) שלך זה הימור ענק שעדיף לא לקחת.
     
  5. Coutinho10 Member

    הצטרף ב:
    ‏16/7/15
    הודעות:
    2,656
    לייקים שהתקבלו:
    846
    מין:
    זכר
    אם ככה בוא נזרוק את כל האקדמיה לפח, מה זה שווה אם אתה לא מוכן לתת להם הזדמנויות ? משחקי תחילת גביע וגביע הליגה לא יתנו להם כלום, ריצה בפרמייר ליג ובצ'מפיונס כן.

    ברצינות, אם כל פעם נחפש לפתור את הבעיות שלנו ברכש במקום לנסות לנצל את האקדמיה אז אין שום צורך בה. באנגליה זה עובד ככה, הכל בלחץ וכל מחזור קובע אז חוץ מפציעה וחוסר ברירה אתה לא תתחיל להריץ אף ילד ולא משנה כמה הוא מוכשר. ככה טרנט וגומז תפסו את המקום שלהם וככה ראשפורד.
    אני מסכים שזה לא צריך היה להיות ככה אבל אני חושב שזה מהלך שהוכיח את עצמו, בפועל שניהם לא נתנו פחות ממה שקליין נתן אי פעם.

    אגב יש לנו את וודברן שאם לא יקבל דקות יחפש לעזוב, זה בדיוק הזמן לנסות לשלב אותו אם חושבים שהוא כזה טוב, עכשיו לפני שקופצים לרכש.
     
    alexshw אוהב/ת את זה.
  6. oranfu Member

    הצטרף ב:
    ‏16/5/11
    הודעות:
    34,252
    לייקים שהתקבלו:
    18,270
    צר לי, עכשיו זה כבר לגמרי שטויות.

    אני לא אומר לא לתת הזדמנות. אני אומר שללכת לעונה כשבונים על שחקן חסר ניסיון לחלוטין שיהיה אחלה זה הימור שלא צריך לקחת.
     
  7. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    61,199
    לייקים שהתקבלו:
    14,278
    מין:
    זכר
    כי מועדון בסדר גודל של ליברפול לא אמור להיות אקדמיית נוער. מועדונים בסדר גודל הזה קודם משאילים את הילדים שלהם כדי שיחשלו קצת. מקסימום משתמשים בהם כשחקני רוטציה. בטח לא כשחקני הרכב.
     
    oranfu אוהב/ת את זה.
  8. Coutinho10 Member

    הצטרף ב:
    ‏16/7/15
    הודעות:
    2,656
    לייקים שהתקבלו:
    846
    מין:
    זכר
    ערכתי בזמן שכתבת את התגובה, ידעתי שזה מה שאתה תענה לי אז כבר עניתי לך מלפני.
     
  9. Coutinho10 Member

    הצטרף ב:
    ‏16/7/15
    הודעות:
    2,656
    לייקים שהתקבלו:
    846
    מין:
    זכר
    הרוטציה היא בין שני שחקנים צעירים ושניהם ברוב הזמן מאוד הרשימו. אני לא מסכים איתך כי גם בארסה בעבר הכניסה ילדים חסרי ניסיון להרכב ואלה הפכו לכוכבים (בוסקטס,פדרו), דווקא אלה שצמחו לרמות הכי גבוהות הם אלה שקיבלו את המפתחות כבר בגיל צעיר. אמבפה הדוגמא הכי טרייה.
     
  10. oranfu Member

    הצטרף ב:
    ‏16/5/11
    הודעות:
    34,252
    לייקים שהתקבלו:
    18,270
    נו? אז אתה מתווכח איתי או מסכים איתי? אני אומר שלא צריך לקחת הימור כזה ואתה רשמת שזה לא צריך להיות ככה אז על מה הויכוח? אני רשמתי איפשהו שטרנט היה לא טוב העונה?

    אני מסכים שוודברן היה צריך לקבל (יותר) הזדמנויות לאחרונה. חבל שהיה חולה נגד פורטו.
    לדעתי הוא אופציה טובה יותר להכניס היום (למשל) במקום לאלאנה. אולי הוא יצליח לייצר משהו.
     
  11. Coutinho10 Member

    הצטרף ב:
    ‏16/7/15
    הודעות:
    2,656
    לייקים שהתקבלו:
    846
    מין:
    זכר
    אם הגישה שלך היא לפנות קודם כל לרכש אז לא, לא מסכים. אני גם לא הצלחתי להבין מה הגישה שלך. רצנו כבר עם טרנט וגומז, ראינו כי טוב, בוא ניתן להם להתפתח. הניסיון שגומז צבר בימין יעזור לו גם כשנרכיב אותו כבלם (אם זה יקרה אי פעם).

    אני לא יודע אם צריך היה להביא מגן ימני בקיץ, לא היה לנו מושג מה חומרת הפציעה של קליין כי הסתירו מאיתנו, להשתדרג בעמדה הזו היה אחד הדברים הכי פחות דחופים באותו רגע. היום אני חושב שהוא (טרנט) צריך להתחלק עם קליין או משהו כשהוא היותר בכיר מביניהם.
     
  12. Liverpool-Forever משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏11/11/02
    הודעות:
    21,992
    לייקים שהתקבלו:
    15,848
    גומז לא צריך לשחק מגן ימני, הוא צריך לשחק בלם או לא לשחק עם כל הכבוד להנחות שאתה עושה לו. עונה טובה? היו לו המון טעויות לגולים. הוא לא מתאים לתפקיד הזה. הוא מגושם בהתקפה למרות שיפור משמעותי שם, הוא לא זריז מספיק (כמגן). הוא צריך לשחק בלם, במיוחד כשאתה משחק עם ליצנים בעמדה הזאת...
    זה ששחקן צעיר לא אומר שכל טעות שלו אפשר להגיד, לא נורא הוא צעיר. זה פאקינג ליברפול! אבל בטח שכחת או לא ראית את המועדון בכלל מתנהל אחרת, קשה לי כמעט להאשים אותך.
    ארנולד צריך להשתפשף בהשאלות. זה לא יגמור אותו ולא שום דבר. זה ייתן לו דקות משחק קבועות וישפר אותו. אני גם לא חושב שהוא בעונה 'טובה' אלא פשוט נהנה מהיותו ילד, בדיוק כמו גומז. מקבלים אוטומטית הנחות לעשות טעויות. זה לא -אמור- להיות ככה.
    בקיץ כשידענו שקליין ייעדר לפחות 3 חודשים (תעשו לי טובה ואל תמכרו לי שהמועדון חשב שהוא יחמיץ חודש ואופס הוא החמיץ 8 חודשים...) היינו צריכים להביא מגן ימני. המועדון פשוט לא מראה אמביציה רצינית כבר שנים אז הפקרות שכזאת מתקבלת בהסכמה על ידי האוהדים.
    זאת הפקרות, הרבה לפני היום.
    ואז הטענה המנצחת...יש הרבה תפקידים יותר דחופים מזה. רק מוכיח את כל הנקודה שלי, איך מורידים את טענת המחדל? עזוב, יש מחדלים יותר גדולים אחרים.
    בניית הסגל שלנו בקיץ ובינואר היא עלובה, כל מי שיגן על זה יפסיד בויכוח. אין מה להגן על זה.
    זה כל פעם יעלה אחרי הפסדים, אבל אני מוכן גם לכתוב את זה אחרי נצחונות אם אתם רוצים. צריך לבנות סגל בצורה רצינית יותר ולא להשלים עם המחדלים האלה.
     
    Scouser Tommy אוהב/ת את זה.
  13. oranfu Member

    הצטרף ב:
    ‏16/5/11
    הודעות:
    34,252
    לייקים שהתקבלו:
    18,270
    לנו לא היה מושג אבל המועדון ידע שקליין לא יהיה במשך תקופה ממושכת.

    אתה מדבר איתי מה לעשות בקיץ הבא או מה היינו צריכים לעשות בקיץ הקודם? בקיץ הקודם היינו צריכים להביא מגן ימני. בקיץ הקרוב? לא יודע, מבחינתי זאת לא עמדה דחופה כמו אחרות (בגדול) אם אנחנו יוצאים מתוך נקודת הנחה שקליין יהיה בעונה הבאה.

    גומז לא צריך לשחק מגן. הוא בלם (וקלופ לפני איזה שבוע אמר את זה בעצמו).

    אני מסכים בגדול עם מה שגיל רשם פה אבל אני לא חושב שטרנט וגומז טעו כל הזמן. הציון שלהם יותר חיובי משלילי ובטח שהם לא פחות טובים מהבלמים והשוערים שלנו העונה.
     
    owen11111 אוהב/ת את זה.
  14. Coutinho10 Member

    הצטרף ב:
    ‏16/7/15
    הודעות:
    2,656
    לייקים שהתקבלו:
    846
    מין:
    זכר
    חד משמעית כן, אני רוצה לשמוע אותך אומר את כל זה גם בנצחונות היפים שלנו ולא רק בהפסדים הכואבים.
    יש המון מקומות לבקר את המועדון, ובסופו של דבר אנחנו עדיין יכולים להגיד שהשתפרנו המון מעונה שעברה, אנחנו משחקים כדורגל מעולה, אנחנו גורמים ליריבה המושבעת שלנו לשחק בצורה מבישה עם שחקנים של מאות מיליוני פאונד ואנחנו ברבע גמר ליגת אלופות.

    את כל זה אנחנו עושים עם בלם בתור מגן ימני בן 20, עם מגן ימני בן 20, עם מגן שמאלי בריטי שהגיע ב 8 מיליון פאונד, עם קאריוס בשער ועם שלישיית קישור בריטית ואפורה. ואגב חלק מהם אפילו מצוינים העונה ואחראיים לא קטנים לאיפה שאתה נמצא.

    אתם ראיתם שאני גם יכול לקבל את הקריזות האלה על ההנהלה, לא נהנתי לראות את קוטיניו נמכר בקיץ, אני יותר לא מצפה מהם לשום דבר אלא רק מקווה.
    עובדתית אבל, אנחנו עושים התקדמות בכל עונה. גם אם היא מזערית. פעם שעברה שאיבדנו את השחקן הכי טוב שלנו קיבלנו את לוברן ולאלנה, עכשיו זה קייטה וואן דייק. זה רע ואני יודע שקשה לקבל את זה ובטח להצדיק את זה אבל זה עדיף.
    אז טרנט נכנס להרכב בגלל שהם לא רצו להשקיע. זה לא משנה את זה שהוא ממש טוב.
    אתם אומרים שכל שחקן צעיר מקבל הנחות אוטומטית ואני בתגובה אגיד לכם שכאן בליברפול, כל שחקן מקבל ביקורת הרבה יותר קשה מהרבה מועדונים אחרים. לאוהדים אין סבלנות הרבה בגלל כל החרא שאכלנו.
     
  15. Liverpool-Forever משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏11/11/02
    הודעות:
    21,992
    לייקים שהתקבלו:
    15,848
    יופי שאתה רוצה. אני כותב פה מ2002, אם כבר פרץ הנוסטלגיה שראיתי בדיון אחר. אתה לא צריך לבדוק אותי מה אמרתי ומה לא אמרתי, אם אני אומר לך שאני לא מרוצה מבניית הסגל בעמדת המגן הימני ואני אומר את זה מהקיץ אז פשוט תיקח את המילה שלי מבלי שאגיד את זה בסיום בכל משחק. נראה לי כמו סידור הרבה יותר פשוט.
    "כל שחקן מקבל ביקורת הרבה יותר קשה מהרבה מועדונים אחרים. לאוהדים אין סבלנות הרבה בגלל כל החרא שאכלנו."
    זה פשוט משפט הכי לא נכון שיכול להיות. יש לנו אוהדים סופר סבלנים, אני מתקשה להוציא מילה אחת רעה בטוויטר, אני מקבל מיד ערימה של חרא בהודעות פרטיות ובתגובות. בלתי אפשרי לבקר את המועדון הזה כשאנחנו מקום 3 וברבע גמר אלופות. יש לנו אוהדים עם ים של סבלנות ומעט הבנה באמביציה אמיתית. זה הליברפול וויי.

    ארנולד וגומז עלו לנו בהתקפה ובהגנה העונה. הם עול על הקבוצה ברוב המשחקים. גם בגלל חוסר המושג שלהם בהתקפה (שוב...בד"כ ולא תמיד) וגם בגלל הנטייה שלהם לעשות שגיאות בהגנה. במיוחד גומז שיש לו כמעט בכל משחק טעות לגול שלפעמים הופכת לגול ולפעמים לא. אני בקושי רואה אנשים מדברים על זה, ממש כמעט 0 ביקורות על ארנולד וגומז כשחקנים עד היום. כל ביקורת שאנסה לזרוק לעברם אקבל שאין לי מושג והם ילדים וגם אלן קנדי היה ילד פעם. אני שמח שלפחות פה אני יכול להשמיע את הביקורת שלי.
    אני מדמיין את החלק הקדמי עם קצת יותר עזרה ממגנים ברמה גבוהה שיודעים לתקוף ברמה גבוהה, מקישור יותר דומיננטי במרכז השדה ובחלק הקדמי, עם שוער ובלמים שהם לא ליצנים. מה לעשות זה אני...אני מכוון גבוה. אני לא מוכן להסתפק בבינוניות שמנסים להגיד לי שמספיקה.
    ראינו כמה רכישה אחת השפיעה על ההגנה שלנו...תחשוב עוד אחת כזאת או שתיים...
     
מצב נושא:
הנושא נעול.