מחזור 25 - הקרב על הצ'מפיונס נמשך, דורטמונד מגיעה ללייפציג

הנושא בפורום 'פורום כדורגל גרמני' פורסם ע"י morata, ‏2/3/18.

  1. morata Member

    הצטרף ב:
    ‏20/10/17
    הודעות:
    507
    לייקים שהתקבלו:
    287
    מין:
    זכר
    חודש מרץ ייפתח בבונדסליגה כאשר ביירן צפויה, למרות הפנצ'ר מול הרטה, להמשיך לדהור עם עצמה לאליפות, אבל מתחתיה יש 5 קבוצות הנלחמות על שלושת הכרטיסים הנוספים לצ'מפיונס, כולל קרב ישיר בין לייפציג לדורטמונד.

    אז מה יהיה לנו?

    בורוסיה מנשנגלדבאך - ורדר ברמן(שישי, 21:30)
    שתי הקבוצות ניצחו בשבוע שעבר 0:1. גלדבאך הצליחה לקטוע רצף של 4 הפסדים עם ניצחון בהאנובר. טוני יאנטשקה אמור לחזור מפציעה, בחוד רפאל כנראה ימתין עם החזרה שלו בעוד בובאדייה יפתח שוב לצד שטינדל. רשימת הפצועים של הסייחים עדיין גדולה מאוד עם שטרובל, טראורה, פביאן ג'ונסון, וונדט ובנש.

    ברמן שנלחמת על חייה הציחה לנצח בפעם השלישית בארבעת משחקי הליגה האחרונים, הפעם בביתה את המבורג, וקפצה למקום ה-14, 2 נק' מעל מיינץ שבמקום ה-16. נורי יחסר את בארטלס וצטלר.

    גלדבאך מאוד אוהבת לשחק נגד ברמן בשנים האחרונות - היא ניצחה בארבעת המפגשים האחרונים ביניהן(0:2 בסיבוב הראשון) ולא הפסידה לה בבית בליגה מאז אוק' 2010.

    שבת, 16:30
    שאלקה - הרטה ברלין

    שתי הקבוצות יגיעו למשחק במצב רוח טוב מהשבוע שעבר. הרויאל בלוז ניצחו בלברקוזן 0:2 ועלו חזרה למקום ה-3, אך היא תיאלץ ללא מלך השערים שלה בורגשטאלר המוצהב שיוחלף בהאריט כשדי סאנטו יוסט לחוד, בנוסף גורצקה הפצוע בספק.

    הרטה סחטה בשבוע שעבר תיקו 0:0 מפתיע באליאנץ ארנה, תיקו רביעי בששת משחקיה האחרונים והיא במקום ה-11 עם 31 נק'. ארנה מאייר צפוי לחזור מפציעה למרכז הקישור, גם רקיק כנראה יחזור מפציעה, אך לא יפתח בהרכב.
    שאלקה ניצחה בסיבוב הראשון בבירה 0:2, פעם רביעית ברצף ושישית מתשעת המפגשים האחרונים שמשחק בין השתיים נגמר בתוצאה זו לאחד הצדדים.

    הרטה תקווה להפתיע ולנצח בגלזנקירשן, דבר שלא עשתה מאז נובמבר 2004 בימי מרסליניו העליזים.

    איינטרכט פרנקפורט - האנובר
    החבורה המפתיעה של ניקו קובאץ' הופתעה בשטוטגרט וחזרה בידיים ריקות אחרי הפסד 1:0 שהוריד אותה למקום ה-4.
    היא תקבל חזרה את קווין בואטנג שחוזר מהשעיה בעוד סאלסדו צפוי להחליף את מרקו רוס בהגנה, טוואטחה כמובן לא בתמונת ההרכב.

    האנובר הפסידה בביתה לגלדבאך 1:0 והיא במקום ה-10 עם 32 נק'. לקומרצבאנק היא תגיע ללא סאליף סאנה המוצהב שיוחלף בסורג.

    בסיבוב הראשון פרנקפורט ניצחה בחוץ 1:2 משער דרמטי של רביץ' בדקה ה-89, ניצחון רביעי רצוף שלה על האנובר.

    אוגסבורג - הופנהיים
    קרב אמצע טבלה. אוגסבורג הפתיעה בשבוע שעבר כשחילצה אצל דורטמונד תיקו 1:1. באייר יחזור מהשעיה, אבל קאיובי מושעה בעצמו עקב צהובים. פינבוגאסון עדיין פצוע כמו גם גובלב.

    הופנהיים, שרחוקה מלהזכיר את העונה שעברה האדירה, תגיע אחרי 1:1 משלה נגד פרייבורג. דמירבאי ופוש הפצועים ייעדרו, קרמאריץ' יקווה להמשיך בכושר הנפלא שלו - אחרי פתיחת עונה איומה החלוץ הקרואטי הפציץ 5 שערים בפברואר ויקווה להמשיך לכבוש.

    המפגש בסיבוב הקודם בריין-נקר נגמר בתיקו 2:2 דרמטי, אוגסבורג לא ניצחה ב-5 המפגשים האחרונים.

    המבורג - מיינץ
    נראה שהיום בו השעון המפורסם ייעצר לא רחוק. המבורג, שהתרגלה להינצל בשיניים מדי עונה, נמצאת במקום הלפני אחרון עם 17 נקודות בלבד, 7 פחות מחוף מבטחים ורצף של 11 משחקים בלי ניצחון. ניקולאי מולר, שהגיע ממיינץ ב-2014, כמובן פצוע כשגם אקדאל והולטבי בספק.

    מיינץ מגיעה אחרי תיקו 1:1 ביתי מול וולפסבורג שהחזיר אותה למקום ה-16. לפני שבועיים היא ניצחה בחוץ לראשונה העונה(0:2 אצל הרטה). רנה אדלר מתאושש מפציעה וכנראה יעמוד בשער נגד האקסית.

    המבורג לא ניצחה בחמשת המפגשים האחרונים בין השתיים, מאז עונת 14/15, כשבסיבוב הקודם מיינץ ניצחה 2:3.

    וולפסבורג - באייר לברקוזן
    שתי קבוצות שנמצאות במצבים מנוגדים. הזאבים הירוקים מגיעים אחרי התיקו ה-13 שלהם העונה - 1:1 אצל מיינץ במשחק הבכורה של ברונו לבאדיה, מאמנה השלישי העונה. היא כרגע במקום ה-15, נקודה בלבד מעל המקום בו סיימה אשתקד.
    קובה, ברוקס, טיסראנד, גרהארדט ויונג פצועים, מקסי ארנולד חוזר מהשעיה.

    לברקוזן איכזבה את אוהדיה עם הפסד ביתי 2:0 לשאלקה שהוריד אותה למקום ה-5. דווקא בחוץ היא נראית יותר טוב לאחרונה שכן היא לא הפסידה משחק חוץ בליגה מאז ספטמבר. הרליך יחסר את קוהר ורצוס המושעים, אך יקבל חזרה את יונתן טה ואת לארס בנדר שיחליף את היווני. ביילי בספק, אבל כנראה יפתח.

    בסיבוב הקודם שתי הקבוצות נפרדו בתיקו 2:2 בביי ארנה.

    לייפציג - בורוסיה דורטמונד(שבת, 19:30)
    המשחק המרכזי של המחזור. רד בול בתקופה לא טובה ובשבוע שעבר ירדה למקום ה-6 לאחר הפסד ביתי 2:1 לקלן האחרונה.
    מרסל האלסטנברג הפצוע ייעדר וגם נאבי קייטה בספק, דייגו דמה צפוי לחזור להרכב.

    דורטמונד תתחיל מבחינתה את שבוע רד בול, שכן בחמישי היא תפגוש בשמינית גמר האירופית את זלצבורג. גם היא איכזבה עם תיקו 1:1 בלבד בבית מול אוגסבורג, אך נשארה במקום השני ותקווה להישאר שם גם לאחר הביקור ברד בול ארנה.
    הצהובים שחורים, שלא הפסידו בליגה מאז מינויו של שטגר, יחסרו את ירמולנקו, קגאווה, גריירו, רודה ודורם הפצועים, מקס פיליפ וסאנצ'ו צפויים לחזור לסגל.

    בסיבוב הקודם לייפציג הצליחה לנצח בדורטמונד 2:3, הפסד שהחל את המשבר של דורטמונד עד פיטוריו של בוס.

    פ.צ. קלן - שטוטגרט(ראשון, 16:30)
    קלן לא מוכנה לוותר בקלות על מקומה בליגה ובשבוע שעבר הדהימה עם ניצחון 1:2 בלייפציג. למרות זאת מצבה עדיין רע מאוד כשהיא אחרונה בטבלה עם 17 נק' - 7 פחות ממינץ שבמקום ה-16. קלמנס ייעדר עקב פציעה, גם יאנס הורן בספק.

    שטוטגרט, שלא רוצה לחזור לליגה השנייה, ניצחה בשבוע שעבר את פרנקפורט 0:1 והתרחקה עוד קצת מהקו האדום כשכעת היא במקום ה-12 עם 30 נק'. קרלוס מאנה וצימרמן הפצועים ייעדרו.

    בסיבוב הקודם שטוטגרט בביתה גברה על קלן 1:2 בזכות שער ניצחון של אקולו בדקה ה-94. אמנם שטוטגרט מתקשה מאוד בחוץ, שכן רק לפני שבועיים היא ניצחה לראשונה העונה שלא במרצדס ארנה, אבל הריין אנרג'י מאיר לה פנים. אפילו בעונת הירידה שלה לפני שנתיים היא הצליחה לנצח שם 1:3 ובכלל, היא לא הפסידה שם לקלן מאז אוקטובר 2000!

    פרייבורג - ביירן מינכן(ראשון, 19:00)
    המשחק שינעל את המחזור. פרייבורג במקום ה-13 עם 29 נק' והיא תרצה לשמור על מרחק ביטחון מהקו האדום לאחר תיקו 1:1 אצל הופנהיים בשבוע שעבר. נידרלכנר ומייק פרנץ יחסרו לסטרייך נגד האלופה, גם הפלר בספק.

    ביירן תגיע לאחר תיקו מאכזב מאוד, 0:0 ביתי נגד הרטה , שקטע רצף של 10 נצחונות, אבל לא נראה שזה מה יפריע לה יותר מדי. אולרייך יחליף שוב את נוייר הפצוע, גם קומאן וחאמס ייעדרו.

    בסיבוב הקודם ביירן כצפוי התעללה בביתה בפרייבורג עם 0:5, בבכורה המחודשת של היינקס על הקווים.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏2/3/18
    Rosner, Uli Hoeness, muller ומשתמש נוסף אוהבים את זה.
  2. Uli Hoeness Wer nicht hüpft ist ein blau-weißes Arschloch

    הצטרף ב:
    ‏1/6/11
    הודעות:
    1,783
    לייקים שהתקבלו:
    481
    גלאדבך נתנו לניצחון לברוח אבל בשקט בשקט ברמן לוקחת נקודות במגרשים בו מעט מצליחות לקחת ומתחילה להבנות ולהרגיש כמו קבוצת ליגה לגיטימית.
     
  3. VAR Member

    הצטרף ב:
    ‏4/12/11
    הודעות:
    13,312
    לייקים שהתקבלו:
    6,336
    זו הגרסה הכי גרועה של דורטמונד מתחילת העשור. לא חשבתי שנגיע ליום שבו שחקנים יתחילו לבזבז זמן ב1-1 נגד לייפציג. אה ובאמת תודה על ה5 דקות שפוליסיץ' קיבל. מאוד עזר לביטחון שלו, מאוד עזר לריאות של רויס שמדקה 65 כבר לא יכול לנשום. ותודה גם על משחק שלם שהייתי צריך לסבול את שורלה שהוא אולי השחקן היחיד בעולם שמעדיף לקחת את השומר שלו לדריבל... לכיוון השער שלו.

    ייאוש.
     
    owen11111 אוהב/ת את זה.
  4. Rosner VFB 1893 מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏29/5/05
    הודעות:
    21,635
    לייקים שהתקבלו:
    300
    מין:
    זכר
    למרות ההפסד היום לקלן פשוט לא מגיע לרדת ליגה.
    ללא הסיבוב הראשון הזוועתי תחת שטוגר אני בטוח שהם היום אפילו במרכז הטבלה ומעלה.
    היום הם עשו כמעט הכל נכון, רק אלילת המזל ויום שחור של טימו הורן לקחו להם את הנקודות.
    לשוואבים הכל הולך כרגע עם ניצחון רביעי רצוף. הדבר היחידי שאפשר לציין אצל השוואבים חוץ מMG33 זה אריק טומי. לא רק בגלל שלושת הבישולים היום, ב5 המשחקים האחרונים תחת קורקוט הוא נכס. בישולים, שערים, המון קריאטיביות. וכל זה עבור חצי מיליון יורו.
    פשלה גדולה של אווגסבורג.

    באיירן כבר עם 20 נ"ק פער.
    קלאודיו פיזארו שובר היום שיא, מ1998 הוא שם כל שנה גול בבונדסליגה.
    הישג מיוחד לבן אדם מיוחד. רק חבל שאולי העונה האחרונה שלו תסתיים בירידית ליגה.
    המאבק על מי לא רוצה את המקום השני נמשך. הפעם רק דורטמונד, לייפציג וגלדבך איבדו נקודות.
    אם השנה המבורג לא יורדת ליגה, אז צריך פשוט להנתקש בשעון שלהם!
     
    Franco אוהב/ת את זה.
  5. Franco מנהל ראשי מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏15/10/07
    הודעות:
    22,773
    לייקים שהתקבלו:
    2,210
    היה מוזר, ונחמד, לראות את השם של הפרואני הוותיק ברשימת הכובשים היום

    מגיב באיחור על המשחק הזה, "קרדיט" גדול בזה שהניצחון ברח אפשר לתת למנג'ר של גלדבאך, במידה ולא היה מדובר בחילוף כפוי(?), שהוציא במחצית את דניס זקריה ששלט במרכז השדה בצורה מרשימה. בלי זקריה על המגרש, במחצית השנייה, בברמן התעורר דילייני (לא רק הוא, אותו אני מזהה יותר בקלות פשוט) שהיה מאוד מפוזר לפני כן וגלדבאך איבדה ניצחון שנראה בדרך.