חברת "קניה אמינה" עובדת על קשישים תמימים

הנושא בפורום 'פורום אוף טופיק' פורסם ע"י Maccabi_Haifa, ‏8/2/18.

  1. Maccabi_Haifa Member

    הצטרף ב:
    ‏31/7/06
    הודעות:
    954
    לייקים שהתקבלו:
    210
    אני עסקתי בתחום המכירות כמה שנים ואני יכול להגיד לכם שדבר כזה לא ראיתי מיימי.
    מדובר בחתיכת נוכלים ערמומיים שמחזיקים במספרים הראשוניים של כל כרטיס אשראי, אם זה ויזה אז 4580 או מאסטרקארד 5326 וכמו כן הארבע הספרות הנוספות שבדרך כלל נמצאות ברוב הכרטיסים היום.
    הם גורמים לקשישים תמימים שלא מבינים כל כך בנושא הזה לחשוב שהם לקוחות שלהם ובזריקה מהירה של הספרות הראשונות בטכניקה של רמאות מוחלטת הם גורמים להם להאמין שהם באמת לקוחות שלהם כי הם כבר "כאילו" יודעים את מספר הכרטיס שלהם וככה הם גורמים לאותם הקורבנות לשלוף את 8 הספרות האחרונות של הכרטיס מה שמביא לחיובים של אלפי שקלים, גניבת כסף ורמאות מאנשים נזקקים. אם תשמעו את השיחה תראו את האישה שמדבר "ומוכרת" את החברה בצורה בוטה, מגעילה, כמו איזה גנבת חמדנית שמנסה לשחק לאנשים במח ולגרום להם מיד להאמין שהם שייכים למועדון.
    אני אפילו לא יודע מה המועדון הזה "קנייה אמינה" מציע, אני חושב שהוא פשוט מחייב את האשראי מבלי לתת שום תמורה באמונה שאף אחד לא ישים לב לזה.
    עצוב שיש חברות כאלה שפועלות כחוק בישראל, הם מבזים כל שם טוב של אנשי מכירות שעושים את עבודתם נאמנה וביושר וגורמים לציבור באמת ובצדק להיות טעונים וכאוסים לגבי כל שיחת מכירות אפשרית.
    בנימה אישית אני באמת מאחל להם שכל הכסף הזה שהם הכניסו שילך לתרופות, זו פשוט בושה וחרפה.
    לצפיית קטע הוידאו המלא לחצו על הקישור למטה.
    שיחת הטלפון שעלולה לסבך אתכם בחובות