מה התשובה שלך מיסייה זידאן:: האם הצרפתי מסוגל להוציא את ריאל מדריד מהבוץ?

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ספרדי' פורסם ע"י Raulito, ‏25/1/18.

  1. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,383
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    נראה שהדחה מגביע המלך מעולם לא עשתה כל-כך הרבה רעש בריאל מדריד, אפילו לא נגד אלקורקון, ואת הדיון על זידאן פתחתי בפורום של ריאל עוד לפני שבוע. ועכשיו, מה לעשות: הדיון חם.

    רציתי לפתוח את הת’רד של זיזו עוד מזמן וחיכיתי לטיימינג המתאים: הכתבה הראשונה שלי ב-One7 היא על המשבר הגדול שחווה העונה זיזו.
    https://totalfootball.co.il/uploads/default/original/1X/9eeac387fd3fece6e9d29e8038d610e27dff4ba2.Xxx

    ביום האחרון של 2017 העלה כריסטיאנו רונאלדו לרשתות החברתיות תמונה של כדורי הזהב והתארים האישיים בהם זכה, עם הנוף היפיפה של מדיירה, מקום הולדתו. לו זינדין זידאן היה גם בוחר להציג את ארסנל התארים המרשים שלו, הייתם מוצאים שם את אליפות ספרד, פעמיים ליגת האלופות, שני תארי סופרקאפ, ספרדי ואירופי, וכן את גביע העולם לקבוצות – זאת אחרי שהוביל את ריאל מדריד לשנה הקלנדרית הגדולה בתולדותיה עם זכייה בחמישה תארים.
    זידאן, שזו בסך הכל העונה השלישית שלו כמאמן בוגרים, נבחר על ידי “פראנס פוטבול” למאמן המצטיין של 2017 ואמר בשער העיתון: “אני רוצה להוכיח שאני מאמן טוב גם בימים קשים”. רק שהצרפתי עצמו לא שיער עד כמה הימים שיגיעו יהיו קשים באמת. העונה החלשה של ריאל מדריד ממשיכה להידרדר מאז ההפסד בקלאסיקו. לאחר התיקו בבלאידוס מול סלטה ויגו וההפסד המביך הביתי לוויאריאל, זיזו לפתע מגיע למשחק ב-17:15 נגד דפורטיבו לה קורוניה כשהוא חייב ניצחון כמו אוויר לנשימה…

    עוד לפני גמר האלופות הציגו ב”מארקה” את שער העיתון לקראת גומלין חצי גמר הצ’מפיונס נגד יובה ב-2003. אז, זידאן, אלוף אירופה, האיש ששלח את הוולה המדהים לרשת של לברקוזן בגמר 2002, אמר שהוא רוצה גם את הגביע ה-11 וה-12 וה-13. הוא היה עוזר המאמן של קרלו אנצ’לוטי, קפץ על חבורת השחקנים החוגגת בגמר ה”דסימה”, והוביל את ריאל מדריד בעצמו כמאמן לזכייה ה-11 וה-12 במפעל. אין ספק: הנבואה הגשימה את עצמה…

    כמובן שאתם מוזמנים לזרוק כל נק’ אפשרית לדיון או להעלות זיכרון מדהים מימי זיזו כשחקן, אבל מטרת הדיון\ התזה שלי אם תרצו: (קודם כל, הכותרת ‘מלאך או שטן’ היא לא שלי, שיהיה לכם ברור)

    תמוה בעיני מדוע זידאן, עם מעמדו הרם והנישא, כשהיה שחקן עבר ענק במועדון והושווה לדי-סטפאנו, ובהתחשב בקצב צבירת התארים המדהים שלו(הוא לא במעמד של בניטס האומלל או אנצ’לוטי*, יחד עם הפציעות האינסופיות של בייל והיכולת החלשה של בנזמה אפילו ביחס לעצמו - מדוע הוא חושש ליזום את המהפכה הגדולה לה ריאל מדריד זקוקה(לאו דווקא כריסטיאנו). יש בעיות עם הסגל, אבל גם ממה שיש - חייבים להוציא יותר ואני אחזור על זה שוב שלטעמי הוא מקובע. אני הולך עם זידאן עד הסוף אבל חושש שיעזוב מבחירה בסיום העונה. כבר נגענו בנק’ האלה בדיונים האחרונים כי אין ברירה, ובכל-זאת אשמח שנרכז הכל מחדש. בהצלחה.
     
  2. אדום של פעם Member

    הצטרף ב:
    ‏12/1/17
    הודעות:
    164
    לייקים שהתקבלו:
    39
    מין:
    זכר
    שנה שעברה התרשמתי מריאל של זידאן, אבל הוא עשה הרבה טעויות ואני לא רואה סיבה שהוא ימשיך בריאל. הטעויות התחילו בחלון העברות בקיץ, תוך כדי מכירת פפה, מוראטה, חאמס מבלי להביא תחליף הולם ברמה של השחקנים שעזבו, המשיכו לניהולי משחקים הזויים, רוטציות כמו אתמול בגביע, הרכב שמראה על זלזול מוחלט ביריבה. ריאל כולה באה ביתרון של 0-1, לא צריך לעלות עם הרכב כמו שהוא עלה אתמול. בטח לבטח שגביע זה מפעל שיש להם על מה לשחק בו. בניגוד לליגה שכבר גמורה.

    אבל גם שנה שעברה זיזו עשה הרבה רוטציות, רק שאז זה עבד לו יותר טוב כי היו יותר אופציות טובות מהספסל. הכי חסר לי זה מוראטה. אם הייתי אוהד ריאל הייתי שואל כל יום עד מתי קרים?

    ריאל מודל 2018 לא חדים, לא מרשימים, השחקנים נראים שבעים. לא חשבתי שתהיה כזאת ירידת מתח. עם כל הכבוד ל " ריאל של אירופה " אני לא נותן לה הרבה סיכוי מול פ.ס.ז'.
    אני מאוד יופתע אם הם יעברו אותם.
    אחרי הדחה מול פ.ס.ז' אני לא רואה אותו נישאר, גם לא עד סיום העונה.


    Sent from my SM-G930F using Tapatalk
     
    גלץ אוהב/ת את זה.
  3. סיונרה Member

    הצטרף ב:
    ‏20/2/16
    הודעות:
    13,141
    לייקים שהתקבלו:
    5,896
    מין:
    זכר
    אני מניח שהתשובה שלו תהיה להכניס את בנזמה כחלוץ לצד רונאלדו, כי הרי הוא צריך רק איזה שער נוסף כדי לקבל ביטחון.
     
  4. yonmu Member

    הצטרף ב:
    ‏28/6/07
    הודעות:
    10,181
    לייקים שהתקבלו:
    2,554
    האובר-אצ'יבינג שלו בעונה שעברה פוגע בו.
    הציפיות מריאל מדריד העונה היו בהתאם לרצף התארים של העונה שעברה ולא בהתאם לסגל, אבל את הליגה מתחילים עם 0 נקודות בכל מקרה.
    ההתקפה של ריאל פשוט לא ברמה הראויה. ואסקז-מיוראל-אסנסיו זה אולי ספסל נחמד, אבל שלישיית ההרכב המפורסמת גמורה. בייל פצוע אינסופית, רונאלדו בדעיכה תלולה (שהתחילה בעונה שעברה) והיתרון היחיד בבנזמה זה השת"פ שלו עם רונאלדו.

    בהתרשמות מבחוץ נראה שזידאן כן האמין בסגל הזה, ולכן בסופו של דבר האשמה כן עליו.
    ריאל כבר הביכה את עצמה בשני מפעלים - אתמול בהדחה מול לגאנס ובליגה שבה היא לא בתמונה - ואני לא אתפלא אם פסז' תשפיל אותה. זה כנראה לא יאפשר לזידאן להמשיך.
     
  5. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,383
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    גם אם הכל היה דבש היינו יכולים להגריל את פאריס בצ'מפיונס ולעוף, יש להם כישרון פסיכי בהתקפה, ולנו יש ימים בהם הכדור לא נכנס(כמובן שברוב הזמן היכולת חלשה). טעות שיפוט, פציעה, החמצות, מומנטום, כולם מכירים את המשתנים האלה. לכן זידאן צריך להיבחן על סמך הליגה והוא נחל כישלון מוחץ. לא רואה את פרס נוגע בו גם אם נושפל מול פאריס והאמת שמכך אני מרוצה. אני רואה אותו עוזב מיוזמתו.
    בכדורגל הנוכחי זה הולך ונהיה יותר קשה שמאמן מחזיק הרבה זמן בקבוצה אחת ובריאל מדריד זה תמיד היה אפילו עוד יותר קשה, אבל לא מאוחר לשנות משהו במועדון גם אם בקטנה, וראבאק, שנתיים וחצי וזהו? לא חשוב איך תסתיים העונה הזו - אני רוצה לראות את זידאן ממשיך(משוכנע שגם אם נובס הוא לא יפוטר) דל-בוסקה אימן כאן 3 וחצי שנים וזה נחשב שיא למעט מיגל מוניוס האגדי.

    אגב, לבנות את ריאל מדריד של אחרי עידן כריסטיאנו רונאלדו למשל זה חתיכת אתגר. וגם להחזיר את תואר האליפות בעונה הבאה או לבנות התקפה חדש כשרונאלדו על תקן המבוגר האחראי(מודע לכך שזה נשמע לא הגיוני). יש אמצעים לעשות את זה. וזידאן עדיין לא גוארדיולה שזכה ב-14 תארים ב-4 שנים ומתוכם פעמיים צ’מפיונס(V) ו-3 אליפויות.
    צרפת תחכה לזידאן אני מניח, הוא מאמן צעיר שרק התחיל וזה לא חייב לקרות ב-2020 לצורך העניין. אלגרי בינתיים ביובה. אולי פאריס? לא רואה אלטרנטיבות כל-כך מפוארות.


    שוב אחזור על השורה העיקרית בדיון הזה, אני מבין שקשה לגעת בכריסטיאנו רונאלדו(פתחתי ת'רד נפרד), אבל לא ברור לי למה הקרדיט והעיוורון לגבי בנזמה - חלש ובייל - פציע. הם לא היו שום חלק מהאליפות בעונה שעברה, זכינו בלעדיהם כך שהיה צריך לראות את הנולד וצריך לרענן גם כשמצליחים. היה חייב להגיע רכש איכותי בקיץ והוא לא חייב להיות ניימאר או אמבפה. אני מקווה שזה יקרה העונה.
    אגב, נעזוב רגע שבארסה מציבה מספרים פסיכים - לא היינו פקטור, מפסידים בכל משחק שני בערך בברנבאו וזה לא קרה המון-המון-המון זמן. מעבר לכך זידאן לא שינה מספיק. כמה ראינו את איסקו ואסנסיו יחד, ולא חשוב ששניהם קטסטרופה כרגע? כמה פעמים ראינו את אסנסיו עם בייל או כריסטיאנו למשל? כמה פעמים ראינו את זידאן יוצא מהתבנית או השחקן ה-12 לוקאס ואסקס?