חדשות חוץ

הנושא בפורום 'פורום אוף טופיק' פורסם ע"י Der Kaiser, ‏10/11/09.

  1. Gass12 Member

    הצטרף ב:
    ‏8/4/07
    הודעות:
    7,339
    לייקים שהתקבלו:
    468
    מין:
    זכר
    Lebron ממה אני בכל זאת לא מרוצה.
    הייתי רוצה שערביי ישראל יתנהגו כאזרחי המדינה לכל דבר וענין. הם נהנים כמוני וכמוך מכל מה שהמדינה הזו מציעה אך אינם שותפים בחובות ובנוסף שמים Z גדול בכבישים,בעבריינות ובנשק לא חוקי.
    הם מקדימים את הציבור היהודי/דרוזי שמשרת בצבא בשלוש שנים תמימות. לומדים במיטב האוניברסיטאות שמקבלות אותם באהבה ובהפליה מתקנת לטובתם.
    הייתי רוצה שרוב רובם של המסתננים שכבשו בעזות מצח את דרום תל אביב יעופו מכאן.
    הייתי רוצה מדיניות אכיפה חזקה מאוד נגד הבדואים שגוזלים קרקעות מדינה בשיטתיות ובהתמדה.
    אני יכול להמשיך לרצות עד מחר..כוחות על שומרים להם על התחת ובראשם כנופיות הקרן לישראל החדשה בעידודו המאסיבי של הבג"צ
    אין ספק שהמצב לא יכול להימשך כך בגזרה הזו
     
  2. Gass12 Member

    הצטרף ב:
    ‏8/4/07
    הודעות:
    7,339
    לייקים שהתקבלו:
    468
    מין:
    זכר
    במלאת 50 שנה למותו של צ'ה גווארה, שיבח חבר הכנסת לשעבר מטעם "מרצ" והעיתונאי דהיום, ניצן הורוביץ, את זכרו של המהפכן ואת האידאולוגיה והתפישה שהביא עמו. ברשת החברתית טוויטר, כתב הורוביץ כי "במאזן הכללי, 50 שנה למותו, צ׳ה גווארה בחייו הקצרים הביא לעולם הרבה יותר טוב מרע".הורוביץ הוסיף אמנם מידת ביקורת – "לא הביא דמוקרטיה לקובה ובמהפיכה היו גם עוולות" אך הניסיון לכבס ולמזער את פעולותיו של צ'ה גווארה לכדי "עוולות" לא משכנע בעליל. זו גם לא הפעם הראשונה שהורוביץ מעיד על קירבתו הרוחנית לרוצחי המונים ודיקטטורים שהפרו זכויות אדם.

    אני מודע לכך שרבים בתנועת הנוער של השומר הצעיר כמו הדורות שלפניהם העריצו רוצחי המונים דוגמת סטאלין. גם צ'ה הצליח למצב עצמו
    כמהפכן מרקסיסט מאוד כריזמטי.המאמר הזה של עומר דוסטרי מאיר באור נכון יותר את ארנסטו גווארה דה לה סרנה הלו הוא צ'ה גווארה

    מודל לחיקוי? צ'ה גווארה היה רוצח המונים צמא דם
     
  3. Gass12 Member

    הצטרף ב:
    ‏8/4/07
    הודעות:
    7,339
    לייקים שהתקבלו:
    468
    מין:
    זכר
  4. Gass12 Member

    הצטרף ב:
    ‏8/4/07
    הודעות:
    7,339
    לייקים שהתקבלו:
    468
    מין:
    זכר
    מאמר נהדר בנושא דלעיל. מוקדש לכל מי ששכח את המושג יהדות לכל מי שחי בישראל ולא יודע או לא רוצה לדעת למה אנחנו דווקא כאן....

    פרישת ארה"ב מאונסק"ו: טראמפ שלח מתנה לחג
    שונאי ישראל קיוו שממשל אובאמה יכריח את היהודים לקבל את תכניות ההתאבדות המדיניות. עושה רושם שתקוותם נכזבה ובבית הלבן יושב הסיוט שלהם, שהוא החבר שלנו • דעה

    • דרור אידר
    • http://www.israelhayom.co.il/sites/default/files/styles/566x349/public/images/articles/2017/10/13/1507844177612_b.Xxx
      מטה אונסק"ו // צילום: אי.פי
    אחד הדברים הטובים שעשה האו"ם עם הקמתו היה ההחלטה על הקמת מדינה יהודית בכ"ט בנובמבר 1947. מאז התחרט. אונסק"ו, אחד ממוסדותיו, שכח את מטרתו - לדאוג לחינוך, מדע ותרבות בעולם - ומתרכז במלחמה בשיבת היהודים לציון והתבססותם בה.

    כי מה היתה משמעות ההחלטות הנואלות המחשיבות את ירושלים "שטח כבוש", את הר הבית והכותל המערבי "אתר קדוש מוסלמי", ומערת המכפלה - "אתר מורשת פלשתיני"? חלק מהדה־לגיטימציה של ישראל וניתוק הקשר ההיסטורי, הדתי והמשפטי בין היהודים לארצם. אתמול סיימנו את מחזור קריאת התורה. חברות אונסק"ו מוזמנות להצטרף לקריאה מבראשית מחר.
    למרות החורבן הגדול ב־70 לספירה, ואפילו האדמה החרוכה שהשאירה רומא בארץ ישראל בעקבות מרד בר כוכבא (כולל שינוי השם מ"יהודה" ל"פלשתינה"), נותרו היהודים רוב בארצם. עד המאה השביעית. אז הגיע הכיבוש הערבי-מוסלמי ודחק את רגלי היהודים מאדמתם במאות שנים הבאות (חלק מהיהודים התאסלמו בלחץ הכובשים). האירוניה היא שהכובשים הערבים השאירו על כנם את שמות היישובים היהודים שהשתלטו עליהם. זה הכיבוש האמיתי, ולא שיבת היהודים לארצם היחידה.

    אבל מבחינת הליצנים באונסק"ו, אין שום מניעה להכריז על ארץ ישראל כולה "אתר מורשת פלשתיני", כהמשך לכוונת האימפריה הרומית במאה השנייה ובהתאם למדיניות האסלאמית שהשליטה ערבים מחיג'אז על ארצם של היהודים. הערבים עשו מה שאפילו הנצרות לא עשתה: בנו את בית יראתם על המקום הקדוש ביותר לעם היהודי, ועוד שכנעו את אונסק"ו שמדובר באתר מוסלמי, כולל הכותל המערבי שהפך ל"אל־בוראק", אתם יודעים, הקיר שעליו קשר מוחמד את סוסו המכונף בדרכו השמיימה לקבל את הקוראן. כה קדוש היה האתר למוסלמים, עד שחלק מבתי השימוש בשכונת המוגרבים נסמך על הכותל המערבי, ומעת לעת נהגו המוסלמים לזהם את רחבת התפילה היהודית הצרה בצואה ולשפוך עליה פסולת וזבל. אכן אתר מורשת עולמי.
    האמת היא שמדינות ערב לא היו צריכות להתאמץ כדי לשכנע את חברות אונסק"ו להצביע בעד השקרים הללו. עכשיו כשהשחקן הראשי - ארה"ב - יצא ממחזה האבסורד, יכולות מגינות זכויות אדם כמו לבנון וזימבבואה, לוחמות זכויות נשים כסעודיה או דמוקרטיות מהוללות כסודן להמשיך ולשחק בנדמה לי עם עצמן.

    וכמה מילים על נשיא ארה"ב דונלד טראמפ. לא לחינם השמאל העולמי וחבריו בדיקטטורות השונות בעולם מתעבים את טראמפ. בדרכו הצבעונית והישירה האיש מפרק את מוסדות הפיקוח על התודעה והשפה שהשמאל הפסבדו ליברלי עמל לפתח מאז מלחמת העולם השנייה. מדובר בחבורה שכלפי חוץ מדברת על פלורליזם וסובלנות והכלת האחר, אך אופן המחשבה שלה הוא טוטליטרי ומלא שנאה כלפי החושבים אחרת ממנה. לא ההגנה על האחר עומדת בראש מעייניהם, אלא הניסיון לשלוט בהמונים שלא באמצעות הקלפי כי אם באמצעות "תקינות שפה" שאת כלליה הכתיבו לפי ערכיהם המדומיינים ובאמצעות מוסר מזויף שמדבר על "זכויות אדם" אבל מחריג מהמילה "אדם" את היהודים וזכותם למדינה משלהם ולהגנה עליה נגד אויביהם.

    שונאי ישראל קיוו שממשל אובאמה יכריח את היהודים לקבל את תכניות ההתאבדות המדיניות שעיקרן הקמת מדינת טרור על גב ההר והכחשת זיקת היהודים לארצם. ובכן, עושה רושם שתקוותם נכזבה ובבית הלבן יושב הסיוט שלהם, שהוא החבר שלנו. אתמול הגיע החבר הזה לאו"ם עם דגלון לשמחת תורה.
    • • •


    אחרי שאונסק"ו ניסה במשך שנים לשכתב את ספרי ההיסטוריה בכל הקשור לישראל, הארגון עצמו עשוי להפוך להיסטוריה: ארה"ב הודיעה על פרישה מהארגון, ובאופן טבעי גם ישראל צפויה ללכת בעקבותיה.

    רה"מ נתניהו הודיע כי הנחה את משרד החוץ להכין את פרישת ישראל מאונסק"ו ואמר כי "אני מברך על החלטתו של הנשיא טראמפ ‏לפרוש מארגון אונסק"ו - זו החלטה אמיצה ומוסרית, משום שאונסק"ו הפך לתיאטרון האבסורד ומשום שבמקום לשמר את ההיסטוריה, הוא מעוות אותה".
    מוקדם יותר אתמול הודיעה מחלקת המדינה האמריקנית כי ממשל טראמפ מתכוון לפרוש מאונסק"ו, במחאה על יחס הארגון כלפי ישראל (ראו עמ' 3). ארה"ב תישאר בארגון כמשקיפה. פרישתה תיכנס לתוקף אחרי 31 בדצמבר 2018.
    "ההחלטה לא התקבלה בקלות והיא משקפת את הצורך ברפורמה יסודית בארגון וההטיה הנמשכת נגד ישראל בו", נכתב בהצהרת מחלקת המדינה.
    ראש אונסק"ו אירינה בוקובה אמרה כי ההחלטה היא הפסד לשני הצדדים. יצוין כי ברקע הפרישה של ארה"ב וישראל מאונסק"ו, האפשרות שאיראן וקטאר יובילו את הארגון. לראשות הוועד המנהל של אונסק"ו מועמדות שתי מדינות, איראן ודרום קוריאה, כאשר יש יתרון ברור לאיראן.
    בישראל כמובן בירכו על הצעד. שר הביטחון אביגדור ליברמן אמר כי מדובר "בצעד חשוב ונכון ערכית ומוסרית של בעלת בריתנו הגדולה ארה"ב כלפי ארגון אנטישמי ומוטה פוליטית, שהפך את השקר למנהג ואיבד את הדרך ואת הרלוונטיות".
    למאמר המלא
    .פרישת ארה"ב מאונסק"ו: טראמפ שלח מתנה לחג | ישראל היום
     
  5. אמיר ע משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏28/12/04
    הודעות:
    18,260
    לייקים שהתקבלו:
    4,696
    אני לא מבין לעומק בממשל האמריקאי, אבל אולי מישהו יוכל להסביר לי: מצד אחד, טראמפ יודיע שאיראן לא עומדת בהסכם, או משהו כזה. מצד שני, הוא לא יחזיר שום סנקציה - אלא ישלח את הסנאט לעשות את זה, בידיעה שיש, כך נראה, סיכוי יותר מסביר שזה לא יקרה.

    יש משהו יותר ציני מזה?
     
  6. Uli Hoeness Wer nicht hüpft ist ein blau-weißes Arschloch

    הצטרף ב:
    ‏1/6/11
    הודעות:
    1,783
    לייקים שהתקבלו:
    481
    הוא עושה מה שכל פוליטיקאי עושה. ניסה ליצור לחץ על אירן ועל שאר המדינות החתמות על ההסכם הזה איתה ומכיוון שיציאה אמריקנית מההסכם לא חלה על כל שאר המדינות שחתמו עליו, אז אלו רק האמרקאים שיפגעו אם יצאו ממנו בזמן שהאחרות יהנו מסחר עם אירן שארה"ב תפסיד. כסף קודם לכל.

    בנוסף מריח שגם התיזמון של העזיבה מאונסקו קשורה לסיפור. נראה שישראל לחצה המון ורצתה להשיג יציאה אמריקנית מההסכם ומה שקיבלה כפיצוי זה גינויים, הצגה בסנאט ויציאה מאונסקו.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏13/10/17
  7. alexshw Member

    הצטרף ב:
    ‏13/11/09
    הודעות:
    74,967
    לייקים שהתקבלו:
    25,666
    מין:
    זכר
    קצת קשה לסמוך על דיווחי תקשורת בנוגע לטראמפ. צריך לחכות לנאום בפועל.
    מניח שיועציו אמרו לו בעד ונגד הפרישה. הוא אדם מהסוג שיכול להפתיע גם את אנשיו הקרובים ביותר.
    ככה שקשה במיוחד להעריך את כוונותיו.
     
  8. Gass12 Member

    הצטרף ב:
    ‏8/4/07
    הודעות:
    7,339
    לייקים שהתקבלו:
    468
    מין:
    זכר
    על פניו נראה לי שמדובר בנסיון להפעיל לחץ על האיראנים בנושא מדיניותם והתנהלותם במזרח התיכון בכלל .
    נראה לי יותר כמו נסיון לשפר את ההסכם
    מאשר ביטולו כי בתאכלס ביטולו ללא שאר המדינות החתומות לא ממש פרקטי
     
  9. Uli Hoeness Wer nicht hüpft ist ein blau-weißes Arschloch

    הצטרף ב:
    ‏1/6/11
    הודעות:
    1,783
    לייקים שהתקבלו:
    481
    יש אפילו להדגיש שההסכם הזה נחתם בלחץ שאר אותן מדינות שרצו לחזור לסחור עם אירן.
     
  10. alexshw Member

    הצטרף ב:
    ‏13/11/09
    הודעות:
    74,967
    לייקים שהתקבלו:
    25,666
    מין:
    זכר
    להיפך, ההסכם בלי ארה"ב מעשית הופך ללא פרקטי, גם אם יתר המדינות לא יבטלו.
    אירן תחזור לתוכנית הגרעין.
     
  11. Gass12 Member

    הצטרף ב:
    ‏8/4/07
    הודעות:
    7,339
    לייקים שהתקבלו:
    468
    מין:
    זכר
    בהיבט הרחב של הענין אתה טועה.
    רוסיה שחקן ראשי בזירה סין בוודאי כנ"ל גרמניה וצרפת. הבה נפרוט לפרוטות. נניח מחר ארה"ב מבטלת והשאר לא. טבעת החנק הכלכלית
    שהופעלה על איראן אינה ישימה כבר. איראן לא תמהר להאיץ את הפרוייקט מחשש שהשאר יבטלו. מחד גיסא המדינות שמבחינתן כבר חתמו על חוזים מפלצתיים עם האיראנים לא ישושו לוותר על זה. טראמפ לא בדיוק עושה להן את זה והן אולי ימנפו את הסכסוך הזה לתועלתן וכנגד טראמפ.
    מאידך גיסא צריך לראות באלו מנופים כלכליים ובטחוניים מתעתד טראמפ לאיים לא רק על איראן . הבה נודה בזה זהו משחק פוקר מי ימצמץ ראשון
    ולא מעבר לזה.איך שלא יהיה יש כאן הזדמנות רק לרווח. גרוע מההסכם הרע הזה לא יכול להיות.
     
  12. Gass12 Member

    הצטרף ב:
    ‏8/4/07
    הודעות:
    7,339
    לייקים שהתקבלו:
    468
    מין:
    זכר
    זווית נוספת ששכחתי להאיר.
    טראמפ נחוש להילחם בארגון חיזבאללה כזרוע ביצועית של איראן. התוכנית בראשונה לקעקע את הדימוי שהוא מנסה להשיג לעצמו
    בהמשך להשית עליו סנקציות נשכניות במיוחד.
    אין לי ספק שביבי השפיע על טראמפ שירתם לטובתנו במאבק הזה נגד החזית שהולכת ונבנית בגבולנו הצפוני גם אם האיום אינו מיידי.בטווח הקצר-רחוק זהו איום רציני.
    דווקא בעטיין של ההחלטות האלו מרתיח אותי שגם אהוד ברק וגם עוזי ארד שני לשעברים שאינם אוחזים בשום תפקיד בהווה,דוחפים קמפיין מיוזמתם בארה"ב כנגד ביטול ההסכם (גם אם זה רק משחק פוקר וכנראה שזהו רק משחק - למה לקלקל?) הרי בכל תרחיש ישראל רק תהנה משיפור (כל שיפור) בהסכם. ככה זה נראה כששנאה אישית מהולה בכסף-הרבה כסף.
     
  13. YYY El sabio de Hortaleza היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏13/5/04
    הודעות:
    11,498
    לייקים שהתקבלו:
    1,232
    בעוד שנה אולי האיום הזה ימומש. ל
    אותו דבר הפרישה מאונסקו. היא "מתוכננת" לסוף השנה שעברה.
     
  14. Gass12 Member

    הצטרף ב:
    ‏8/4/07
    הודעות:
    7,339
    לייקים שהתקבלו:
    468
    מין:
    זכר
    רציתי לכתוב נאומו של טראמפ כצפוי, אבל אכתוב מעל המצופה. לאורך דקות רבות של הנאום שמעתי את קולו של בנימין נתניהו מגרונו של טראמפ
    ועדיין צריך לראות מה יעבור הלאה במבחן המעשה. נכון לרגע זה זהו נאום מבורך בכיוון הנכון. נמתין ונראה
     
  15. Gass12 Member

    הצטרף ב:
    ‏8/4/07
    הודעות:
    7,339
    לייקים שהתקבלו:
    468
    מין:
    זכר