מחזור חמישי בליגת העל: תיקו מאופס בין מכבי ת"א למכבי חיפה

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ישראלי' פורסם ע"י Blanco 7, ‏22/9/17.

  1. Sir Alex Ferguson משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏8/8/02
    הודעות:
    26,747
    לייקים שהתקבלו:
    6,969
    רוני לוי נכשל במכבי נתניה? אני די בטוח שאם תשאל את אוהדי מכבי נתניה כאן הם יגידו לך שהוא עשה אצלם עבודה גדולה.
    גם אצל בית"ר י"ם זכורה לי לפחות קדנציה אחת מאוד מוצלחת שלו.

    גם רוני לוי מבחינתי מהמאמנים הישראלים היותר טובים בכדורגל שלנו. שוב, אני לא מחזיק יותר מידי מהמאמנים בישראל, וכניראה שלא הייתי לוקח אף מאמן ישראלי במידה ובכר חס וחלילה היה עוזב, אבל מבין המאמנים הישראלים בשוק היום, גם רוני לוי וגם גיא לוזון הם מהבכירים שיש. אם מישהו כמו גיא עזורי או ניר קלינגר היו מאמנים את מכבי חיפה הייתם מבינים מה זה באמת מאמן חסר כל מושג בכדורגל.
     
  2. Nigel de Jong משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏7/3/08
    הודעות:
    16,627
    לייקים שהתקבלו:
    9,788
    הבעיה הגדולה של לוזון שהוא בטוח שהוא איזה גאון כדורגל פורץ דרך ומנסה להתחכם בצורה פאתטית וכך גם מכבי חיפה נראית תחתיו, כי אין הסבר היגיוני להרכבים ולמערכים שלוזון מעלה בכל שבוע. אולי אם לוזון היה מאמן את מכבי חיפה באותה דרך בה היה מאמן את בני יהודה או מכבי פ"ת זה היה נראה יותר טוב אבל במכבי חיפה עם הסגל העשיר, הקהל הגדול וכל הרעש סביב המועדון הדביל מרגיש שהוא צריך להיות יותר גדול מהכל ומנסה לגנוב את ההצגה וגורם על הדרך למכבי חיפה להיראות כמו פח אשפה.
     
  3. Nigel de Jong משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏7/3/08
    הודעות:
    16,627
    לייקים שהתקבלו:
    9,788
    ניצחון היום חשוב בעקבות שאר תוצאות המחזור ולקראת המשחקים הקשים הבאים(סכנין, נתניה, חיפה) אבל ממתי אנחנו מנצחים משחקים חשובים? ועוד ללא הגנה, ללא מאמן ונגד קבוצה מעצבנת שתבוא להתגונן ויש לה את הכלים לעקוץ במתפרצות ויותר מפעם אחת ובשער שלנו יש שוער ליצן שבמשחק הקודם ספג 3 שערים מ-4 בעיטות למסגרת, לא קל בכלל.

    יהיה אופייני מאוד לבית"ר להפסיד היום, אני מקווה להתבדות.
     
  4. yedidel Member

    הצטרף ב:
    ‏27/9/09
    הודעות:
    7,477
    לייקים שהתקבלו:
    3,867
    לא להאמין שבכר בשנתיים וקצת קיבל 3 שערים רק פעם אחת בליגה וזה מלוזון
     
  5. JR-Riquelme Member

    הצטרף ב:
    ‏27/8/07
    הודעות:
    6,146
    לייקים שהתקבלו:
    285
    אני רועד מהמשחק היום. שני בלמים זרים, שני קשרי אמצע זרים לקרית שמונה, לא מכיר אותם את האמת אבל אני פשוט חושש. התקפה מהירה וחלוץ סקורר... ללא קונטה ביתר מאבדת את הקסם שיש לה. הלוואי שאצא מטומטם.
    אם משיגים ניצחון משכנע - האופטימיות בשמיים. שלי לפחות.
     
  6. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,409
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    לרוב אני לא כותב משפטים בסגנון אבל באמת שהיה עדיף לאוהדי חיפה לראות קבוצה שמנסה לתקוף ואפילו סופגת איזה שער מעצבן שהיה מסבך אותה בהמשך הדרך, מאשר התיקו השקרי הזה 'נגד קבוצה מעולה במשחק חוץ'. שלומי אזולאי רצה כל-כך לשחק, ליבי איתו, אבל כשהוא מוקף בגרוטאות - גם הוא לא היה יכול לעשות כל-כך הרבה והלו, זה כולה שלומי אזולאי, לא כל יום רעננה, והוא לא פירלו. לוזון דיבר יפה בפתיחות על משחק חרא ומצד שני 'מסתכלים קדימה' וגם ההסבר הפרטני לגבי כל שחקן - לא מספיק. כבר חמש שנים שמכבי חיפה משחקת כמו קבוצה קטנה, חבל, אין עתיד.
    לגבי מכבי - גם את המשחק נגד נתניה אפשר היה להכליל בקטגוריית 'משחק שמשנה עונה'. מכבי הייתה טובה ועשתה הכל נכון, גם בעשרה שחקנים(טב"ח הבלם עם שטות שמתאימה לימים חשוכים אחרים), אחרי משחק כזה צריך למחוא כאפיים ולהתלונן על אלילת המזל ואוהדי מכבי באמת דחפו יפה והייתה אווירה ביתית לפי מה שהורגש ומה שחברים סיפרו. יש לה כישרון בהתקפה, אבל הלו, היא ממש לא נראית הכי טוב בליגה בינתיים וזה לא שהיא נתנה קונצרט. עטר היה קצת רעב, תמיד שהוא עושה עקב זה מפתיע שחקן הגנה וגם אצילי טוב, אבל אף-אחד לא מצוין, אף-אחד לא חד באמת וקיארטנסון חלש מאוד, וגם אין קשר אחורי. אגב אני שמח שעטר בעט לקורה שם, זה היה קצת אכזרי אם היה מכריע את המשחק
     
  7. EO11 בפה אליל היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏10/4/10
    הודעות:
    16,050
    לייקים שהתקבלו:
    7,117
    3 בעיטות למסגרת, לא 4.
     
  8. Blanco 7 Member

    הצטרף ב:
    ‏23/7/10
    הודעות:
    686
    לייקים שהתקבלו:
    307
    מין:
    זכר
    מכבי תל אביב שיחקה אתמול טוב וחוץ מלשים את הכדור ברשת היא עשתה כמעט הכל. אצילי שרף את הקו הימני (טוב נו בן הרוש שמר עליו אתמול), חוסה רודריגז ובאטוקיו יצרו יופי של קישור אתמול שסיפק כדורים טובים לחלק הקדמי. לא מובן מאליו שקבוצה בעשרה שחקנים תיראה ככה ותשלוט במשחק ככה כמו שעשתה אתמול מכבי תל אביב. אבל צריך לקחת את הדברים בעירבון מוגבל, מול מכבי תל אביב עמדה אתמול מכבי חיפה חלשה מאוד, כזאת שלא מסוגלת ליזום ולשלוט במשחק, כזאת שרק מחפשת להתגונן ולשחק על 0-0 - גם כשהיא ביתרון מספרי. במחצית לוזון הוציא את קוסטדינוב והכניס במקומו את קאיו - על פניו חילוף התקפי, אך הדבר רק עשה רע למכבי חיפה שאיבדה את היתרון המספרי שהיה לה במרכז המגרש. גיא לוזון יכול להמשיך לספר סיפורים על כך שורמוט לא היה בסגל כי היה צריך את שי בן דוד לספסל. בפועל ברגע ששלומי אזולאי נפצע אתמול לא היה בחיפה על הדשא שחקן אחד שמסוגל לנפק כדור טוב לחלק הקדמי, אז מה הפלא שהקבוצה לא הגיעה למצבים אתמול וראיקוביץ' השטתח אולי פעם אחת אתמול.
     
  9. Blanco 7 Member

    הצטרף ב:
    ‏23/7/10
    הודעות:
    686
    לייקים שהתקבלו:
    307
    מין:
    זכר
    בית"ר קלאסי זה לאבד נקודות הערב. בלי קונטה, בלי הייסטר, עם קליימן בשער ביכולת חלשה מהרגיל (שגם ככה חלש), כשבאר שבע ומכבי תל אביב מאבדות נקודת, כשמולה יריבה שנראית כאילו מתחילה להתחבר עם שני ניצחונות רצופים. בית"ר של השנים האחרונות לא מנצחת סוג משחקים כאלה, מעניין לראות האם הערב היא תעשה את זה. על אף כל החסרונות והקשיים שאיתם היא מגיעה למשחק, בית"ר תקבל בחזרה להרכב את איתי שכטר שהוא תוספת משמעותית לחלק ההתקפי שלצידו כמובן עזרא, ורד וזו'רז'יניו. אני מעריך שזה הולך להיות משחק שבית"ר תיזום ותתקוף ומנגד קריית שמונה תנסה לצאת למתפרצות שיש לה את הכלים לעשות את זה - ברוסו הטכני במרכז המגרש והשלישיה הקדמית - יחזקאל, האסלביינק וכמובן שובל גוזלן שנכנס לעניינים בשני המשחקים האחרונים.
     
  10. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,409
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    בית"ר גם לא פותחת טוב את הליגה בשנים האחרונות והעונה היא השאירה את זה מאחוריה, אני לא חושב שאוהדים חשבו שבית"ר תהיה עם 10 מ-12. מבחינתי המשחק הזה הוא הרבה דווקא בפן המנטאלי. בית"ר יכולה להסתדר בלי הייסטר. קונטה הוא חיסרון אבל יש שחקנים רעבים כמו כחילה וסירושטיין ובית"ר כבר הרבה זמן זה השלם כגדול מסך חלקיו. בית"ר צריכה לבוא ולשחק בהתלהבות הרגילה שלה. ק"ש רחוקה מלהיות קבוצת הצמרת הקשוחה שהייתה עם ברק בכר, גם אם היא משתפרת. אני עדיין חושב שעזרא מסוגל לתת יותר גם אם הוא שחקן מפוזר. גוזלן זה באנקר גול בראש אם הוא יקבל כדור נורמלי. שגיב לא שחקן כדורגל כבר למעלה משנה.
     
  11. orimor2212 מיטשיסט, יועץ תקשורת לשר בן מנספורד אטבריאן

    הצטרף ב:
    ‏24/4/13
    הודעות:
    16,211
    לייקים שהתקבלו:
    4,678
    נתון משעשע - ז'אן באבין, בלם, נגע אתמול בכדור יותר פעמים ברחבת מכבי חיפה מאשר עומר דמארי, חלוץ, נגע בכדור ברחבת מכבי תל אביב.
     
  12. קשר שמאלי Member

    הצטרף ב:
    ‏29/1/13
    הודעות:
    20,007
    לייקים שהתקבלו:
    6,946
    מין:
    זכר
    חלוץ עבר
     
  13. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,409
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    המשחק אתמול הוכיח בעיקר עד כמה מכבי חיפה חלשה ולא עד כמה מכבי ת"א חזקה, ואת המחמאות למכבי אפשר וצריך לתת לה יותר על המהפך נגד מכבי נתניה. מאמין שמאזן הבית של מכבי יתיישר לאט-לאט, בינתיים זה 4 מ-9 וזה לא מספיק. אגב, לא דיברו על זה, טעות להוציא את קיארטנסון לטעמי גם אם היה חלש כמו אתמול ולא ממש הגיע למצבים, הנוכחות שלו עצומה. באטוקיו בועט מרחוק ומשחרר פצצה מהמקום וזה פלוס גדול עבורו, עדיין לא שמתי לב לתנועה חכמה מדיי על המגרש וכאלה. שפונגין אגב היה פעם מגן שיודע לרוץ על הקו ולהרים, בימים אלה הוא די מפוחד. דסה חסר למכבי.
     
  14. סמואל אטו Member

    הצטרף ב:
    ‏27/9/04
    הודעות:
    14,964
    לייקים שהתקבלו:
    4,632
    לא הייתי עושה חילוף.
    קודם כל תראה איך הקבוצה נראית ב 15-20 דקות הראשונות מול מכבי ב-10 שחקנים.
    ואם כבר חילוף, אז:
    1. הייתי דואג שיהיה לי את ורמוט על הספסל למקרה שאני צריך קשר עושה משחק.
    2. לא הייתי מחליף את קוסטדינוב שגם עושה לחץ בהגנה וגם יודע להצטרף מהקו השני לתוך הרחבה, בזמן שאני משאיר 2 קשרים אחוריים הגנתיים.
    3. בטח שלא הייתי עובר למערך 4-4-2 ועושה מהקבוצה שלי צחוק.
    4. רועי קהת שהיה צריך אפילו להיכנס במקום שלומי אזולאי.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏25/9/17
  15. orimor2212 מיטשיסט, יועץ תקשורת לשר בן מנספורד אטבריאן

    הצטרף ב:
    ‏24/4/13
    הודעות:
    16,211
    לייקים שהתקבלו:
    4,678
    שלושה סנטימטרים ימינה בנגיחה של ייני, שלושה סנטימטרים ימינה בשתי בעיטות של עטר, ואתה מדבר על מכבי שהביסה את חיפה. אבל זה יצא קצת לא בכיוון, אז 0-0, וזה אומר שחיפה בעיקר חלשה ומכבי לא חזקה. שיפוט תוצאה קלאסי.

    בפועל, מכבי הייתה איומה מול נתניה, מפוזרת להחריד, וגנבה ניצחון מול יריבה שהייתה עדיפה דרך פעולות אישיות לא ממש מתוכננות. אתמול מכבי שיחקה פשוט מעולה, כנראה המשחק הכי טוב שלה בשנה האחרונה, יצרה דומיננטיות דרך משחק מסירות מהיר ופריסה טובה, וגם הגיעה למצבים טובים.

    אתחיל מהסוף - שפונגין היה מצוין אתמול, בין אם הגנתית ובין אם התקפית, לא הרגשתי לרגע בחסרונו של דסה.
    באטוקיו היה מצוין נגד נתניה (המצטיין של מכבי) והיה טוב מאוד גם אתמול, הוא חוטף הכי הרבה בקבוצה ותורם מאוד לדינאמיות של הקבוצה ששיחקה אתמול חלק מרכזי.
    קיארטנסון (לא הייתי קורא לו חלש אתמול) זה חילוף מוזר בעיקר בדיעבד. החילוף התבצעה בנחיתות מספרית, כאשר בלט שהוא עייף ממשחק הגנה מאומץ מבדרך כלל, והקבוצה נזקקה לשחקן רענן ונמרץ כמו בלקמן. ברגע שבן הרוש הורחק זה כבר נראה אחרת, ואפשר לקרוא לזה סוג של פספוס. את החילוף השני דווקא לא הבנתי.
     
    Raulito אוהב/ת את זה.