הסופר-קאפ הגרמני: דורטמונד נגד באיירן - הערב ב-21:30

הנושא בפורום 'פורום כדורגל גרמני' פורסם ע"י Raulito, ‏5/8/17.

  1. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,383
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    הכדורגל הגרמני חוזר רשמית כאשר הערב ב-21:30 ייערך הסופר-קאפ הגרמני המסקרן או יותר נכון הקלאסיקר בין בורוסיה דורטמונד מחזיקת הגביע לבין באיירן מינכן האלופה. בשישי הבא תצא לדרך הבונדסליגה וכעת הגענו לטסט האחרון. בשנה שעברה בבכורה הרשמית של אנצ'לוטי על הקווים הוא זכה בתואר עם 2:0 על אותה היריבה משערים של וידאל ומולר במחצית השנייה.

    משחק הסופר-קאפ הגרמני החל ב-1987 ונמשך עד היום. באיירן ודורטמונד מחזיקות יחד בשיא הזכיות עם 5 כ"א, בעוד לבאיירן יש גם חמישה הפסדים בגמר. זו הפעם החמישית בשש השנים האחרונות שהן מתמודדות זו נגד זו. ב-2012 ו-2016 הגביע הלך לבאיירן.

    'היה ברור שעכשיו הדברים מתחילים להיות רציניים', תיארו באתר הרשמי של באיירן כשכתבו על כך שאנצ'לוטי 'הסיר את הוילונות' ונתן לתקשורת לטעום קצת מהאימון המסכם של באיירן לקראת המשחק. האלופה הגרמנית רשמה קדם עונה לא מרשים כשניצחה רק את צ'לסי(3:0) לעומת משחקים רעים נגד אינטר ומילאן, אבל נק' האור הייתה היכולת של מולר שכבש צמד ונראה טוב יותר מהעונה שעברה. באיירן תחסר את חאמס הפצוע שייעדר ככל הנראה לעשרה שבועות ויש אתגר גדול הניצב בפניה לאור העובדה שגם אריאן רובן, דויד אלבה ומנואל נוייר בספק. "אנחנו מוכנים ונרגשים למשחק הראשון של העונה ורוצים לזכות בתואר", אמר אנצ'לוטי שהודה שבאיירן לא במצב פיזי אופטימלי אך הוא סומך על חניכיו.

    בצד השני בדורטמונד מריחים הזדמנות נהדרת לסמן V ראשון, רק אם יעשה סוויץ' ממשחקי ההכנה הרעים(2 נצ' בלבד ב-7 משחקים). המאמן פטר בוס שלפני שנה וחצי היה מאמן מכבי ואשתקד הוביל את אייקס לגמר הליגה האירופית - לא היה יכול לחלום על בכורה מרגשת יותר מאשר קרב נגד באיירן מינכן. "אני מצפה בכיליון עיניים למשחק הזה, באיירן מינכן קבוצה גדולה". בוס ייחסר את שורלה וככל הנראה גם את גצה אבל לפחות יתנחם בכך שאובאמיינג נשאר. בתקשורת מדברים בלי סוף על כך שדמבלה עשוי לעבור לבארסה כמחליף של ניימאר אך זה לא עושה רושם על המאמן. הדעות לגבי בוס חצויות. מדברים על אימוני כושר מפרכים ועל פער הקיים עדיין בינו לבין השחקנים. אבל ניצחון במשחק גדול יכול לשנות הכל ובהנהלת דורטמונד יש סבלנות כלפי מחליפו של טוכל.

    חידוש נוסף במשחק הערב יהיה העזרה הטכנולוגית בכדורגל הגרמנית בפעם הראשונה כשהשופט ייעזר במוניטור.
     
    Die Werkself ו-Der Kaiser אוהבים את זה.
  2. VAR Member

    הצטרף ב:
    ‏4/12/11
    הודעות:
    13,311
    לייקים שהתקבלו:
    6,336
    זה משחק בין האלופה למחזיקת הגביע של הבונדסליגה או של הרגיונלליגה? איזו שכונה. עצוב מה שנהיה מהבונדסליגה 4 שנים אחרי ששתי הקבוצות האלה שיחקו בגמר ליגת האלופות.
     
  3. muller Mia san mia ורק מי שאוהב את עצמו באמת מבין

    הצטרף ב:
    ‏2/6/17
    הודעות:
    223
    לייקים שהתקבלו:
    59
    מין:
    זכר
    אהבתי את ההסטה ימינה של טוליסו כך שקימיש עולה הרבה יותר גבוה ומולר נכנס פנימה.
    פישצ׳ק תענוג.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏5/8/17
  4. VAR Member

    הצטרף ב:
    ‏4/12/11
    הודעות:
    13,311
    לייקים שהתקבלו:
    6,336
    לרגע לא היה לי ספק שאף אחד לא חשב בכלל על החלק האחורי כשפטר בוס מונה לתפקיד, אבל לא נראה לי שמישהו חשב שזה ייראה כאילו הקבוצה לא עבדה באימונים אפילו שנייה אחת על שום דבר שקשור להגנה. כמובן חוץ ממלכודת הנבדל המגוחכת הזאת שנשברה בערך בכל התקפה שנייה של באיירן.

    תענוג עבורכם, אתה מתכוון. תדייק, יש אנשים שלא רואים את המשחק.
     
  5. StevieG Member

    הצטרף ב:
    ‏4/7/05
    הודעות:
    4,774
    לייקים שהתקבלו:
    12
    ההגנה של דורטמונד אפילו יותר גרועה מבעונה שעברה. מדהים. לא חשבתי שזה יהיה אפשרי. זה לא רק קו ההגנה המגוחך על החצי, זה שבאיירן מגיעה ראשונה לכל כדור ברחבה של דורטמונד.

    שוקינג.

    Sent from my Redmi 3 using Tapatalk
     
  6. VAR Member

    הצטרף ב:
    ‏4/12/11
    הודעות:
    13,311
    לייקים שהתקבלו:
    6,336
    כל המשחק הזה מרגיש כאילו כל קבוצה מנסה להוכיח לשניה שהיא מסוגלת לשחק גרוע יותר.

    באיירן במחצית השנייה פשוט ביזיון. בחיים לא ראיתי באיירן כל כך חאפרית ונרפית.
     
  7. VAR Member

    הצטרף ב:
    ‏4/12/11
    הודעות:
    13,311
    לייקים שהתקבלו:
    6,336
    עזבו את הפנדלים, שלחו את שתי הקבוצות הביתה וזהו. הקלאסיקר הכי מביש שאני זוכר מזה הרבה זמן.
     
  8. muller Mia san mia ורק מי שאוהב את עצמו באמת מבין

    הצטרף ב:
    ‏2/6/17
    הודעות:
    223
    לייקים שהתקבלו:
    59
    מין:
    זכר
    אל תעזבו את הפנדלים, תנו לשחקנים להוכיח שהם התאמנו על משהו.
     
    owen11111, אלעד ו-VAR אוהבים את זה.
  9. VAR Member

    הצטרף ב:
    ‏4/12/11
    הודעות:
    13,311
    לייקים שהתקבלו:
    6,336
    איזה מצחיק בארטרה. לא קלט שאולרייך מזנק תמיד ימינה?
     
  10. אפנברג Member

    הצטרף ב:
    ‏17/12/05
    הודעות:
    3,689
    לייקים שהתקבלו:
    128
    יאללה שיהיה מברוק על התואר הבווארי הראשון העונה:) מחצית שנייה לא שיחקנו בכלל אבל סרבנו למות במשחק הזה. אולי "התחת של קרלו" חוזר...מברוק גם לקרלו שהפך למאמן הזר הראשון בליגה שזוכה בשני סופרקאפים (כבר הרבה יותר טוב מפפ שהפסיד כל השלושה בכהונתו...:p). אולרייך, שמגדיר כל פעם מחדש את המושג בינוניות, יצא מלך...(-: ומסכן פטר בוס-הבן אדם לא מסוגל לקחת תואר: החל בקרית שלום, עבור באמסטרדם ועכשיו בחבל הרוהר...
     
  11. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,383
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    לפי התגובות שהיו פה במחצית אפשר היה לחשוב שבאיירן כבר מובילה 8:2, קצת פרופורציות לא יזיקו לאף-אחד, סתם הערה.

    שתי הקבוצות לא מוכנות לעונה שבפתח. זה לא היה איזה 2:2 התקפי דרמטי ואיכותי שמאפיין את המפגשים האלה אלא בעיקר כדורגל עם המון טעויות וסירבול וחבל. מהלך אחד כן היה יוצא דופן - השער השני של דורטמונד, כזה שצריך ללמד בביה"ס לכדורגל. שלוש מסירות וגול, כמעט מרחבה לרחבה. כדורגל 'ישיר' במלוא הדרו. הפס הרך של דמבלה והתנועה החכמה של אובאמיינג לעומק - שאפו ענק.
    אחרי המשחק שמענו את סליהימידיץ' טופח לעצמו על השכם אחרי תואר ראשון כמנהל ספורטיבי, 'הכי חשוב שבאיירן חזרה לשחק כמו באיירן' - אז זהו, שלא. באיירן הייתה אובדת עצות ואני לא האמנתי שהיא תצליח להשוות שוב. היא הייתה נראית גמורה וחסרת אמונה וחבל.
    מבחינתי באיירן בלי רובן היה חצי קבוצה בחלק ההתקפי למרות שאני יודע שמס' המשחקים שהוא כשיר בעונה הוא לא גבוה, אבל גם דויד אלבה נעדר ואחרים. מברוק על תואר ראשון של העונה אבל יש עוד הרבה עבודה. דורטמונד הובילה פעמיים, אפילו שלוש אם ניקח בחשבון את הפנדלים וזה לא הספיק לה.
     
  12. אפנברג Member

    הצטרף ב:
    ‏17/12/05
    הודעות:
    3,689
    לייקים שהתקבלו:
    128
    ראוליטו היקר, אין לך מושג כמה אתה צודק: כשרובן יילך אנו נבין כמה הוא גדול וכמה תרם לנו. למרות הפציעות שנה שעברה נתן עונה מעולה והיה לטעמי היחיד שתפקד במפגשים מול ריאל, רץ עד טיפת הזיעה האחרונה גם במינכן וגם במדריד והוא עשה את כל המשחק השני עם סחיטת הפנדל ואח"כ הקפצה יפהפיה לוידאל, שכמובן כמו חמום מוח ובלי טיפת טאצ' בעט לעננים. יכל לגמור ההתמודדות במקום. הוא חסר מאוד בחלק הקדמי ואני מקווה שנצליח לקבל ממנו ניצוצות עוד עונה לפחות, כמות תשומת הלב שהוא לוקח מהגנת היריב עוזרת לאחרים להשתחרר. יאללה שיחזור כבר.