ליברפול 2017/18: חזרה לצ'מפיונס ליג

הנושא בפורום 'פורום כדורגל אנגלי' פורסם ע"י Mellow29, ‏10/7/17.

מצב נושא:
הנושא נעול.
  1. oranfu Member

    הצטרף ב:
    ‏16/5/11
    הודעות:
    34,541
    לייקים שהתקבלו:
    18,449
    מה פירס אשם? הוא מדווח מה שהוא שומע מהמועדון.

    לפני כמה ימים אמרתי לגיל שהסיכוי היחיד שאני רואה שאנחנו נציע על VVD הוא אם סוטון יבקשו מאיתנו להציע. הוא אמר שזה לא הגיוני. בבקשה.

    גם על קייטה עכשיו אנחנו שומעים שנראה כבר מוותרים עליו הקיץ וננסה להביא אותו קחץ הבא. אני לא יודע אם זה נכון אבל אם כן זה טמטום רציני נוסף מבית היוצר של ליברפול. בקיץ הבא מי יודע איזה מועדונים ינסו להביא אותו? אנחנו רוצים להתחרות בבאיירן\ריאל\ברצלונה\סיטי\ארסנל על השחקן?
    שלא לדבר על זה שאנחנו צריכים קשר הקיץ. לוותר עליו זה אומר ללכת מראש עם שקנים שאנחנו חושבים שהם לא מספיק טובים.
     
  2. Walkon משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏3/5/10
    הודעות:
    8,327
    לייקים שהתקבלו:
    7,463
    מצחיק כמה התדרוכים הם צפויים.

    לפני שבוע בערך אמרתי שזה מה שינסו למכור לנו - ואן דייק? הם פשוט לא מוכנים למכור. קייטה? נחזור בקיץ הבא. אני חייב להודות שההימור שלי על "נחזור בקיץ הבא" לגבי קייטה היה רק חצי רציני, אפילו אני לא האמנתי לגמרי שהם ירוצו עם הסיפור הזה עוד פעם אחרי דאהוד. קצת מודעות עצמית לפחות, לא יכול להיות שהם מצפים מאנשים לקחת את זה ברצינות.
     
    oranfu ו-Scouser Tommy אוהבים את זה.
  3. Scouser Tommy משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏1/7/07
    הודעות:
    13,022
    לייקים שהתקבלו:
    6,725
    בהתחשב בזה שאשכרה הצענו כמעט 70 מיליון פאונד, קשה לי לבוא בטענות על קייטה. עם ואן דייק לעומת זאת... אם הוא לא מסיים פה את הקיץ זאת בושה. לחכות לאור ירוק מסוטון עאלק...

    נו טוב. זה לא שיש לנו סגל דל באיכות ו/או קצר בכמות. בקטנה.
     
  4. Liverpool-Forever משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏11/11/02
    הודעות:
    22,174
    לייקים שהתקבלו:
    16,020
    מצחיק שחלקכם מאוד סקפטים לגבי כל דיווח שיוצא בתקשורת אבל לתדריכים אתם מאמינים בעיניים עצומות.

    אורן, אמרת לי שנחכה לסוטון, נו ו? מי אמר שהתדריך הזה הוא האמת? אולי כבר יש דיונים אבל רוצים להציג את זה כאילו אנחנו מאוד הוגנים אז קשקשו את השטות הזאת. גם את ה ENDED INTEREST אכלת כמו ילד טוב.
    מי יודע מה קורה שם?

    אנחנו נמשיך לבלבל פה ת'מוח עד ה31.8 אבל בסופו של דבר אף אחד לא יודע מה קורה, רק אחרי ששניהם יגיעו או לא יגיעו נוכל לתת ציון לקיץ הזה.
     
    owen11111 ו-Mellow29 אוהבים את זה.
  5. Mellow29 Kopite

    הצטרף ב:
    ‏21/1/11
    הודעות:
    9,072
    לייקים שהתקבלו:
    3,608
    צודק במאה אחוז. אני גם לא מבין את המוד סווינגס הזה בדיון הזה פעם ביומיים, מה אתם בדיוק מצפים שישתנה כל יום? ולמה אתם לוקחים כל דיווח בצורה מילולית במקום להסתכל על התמונה הגדולה?

    שתי הסנט שלי:
    קייטה - עשינו כבר לא מעט אם להאמין לדיווחים שהצענו 66 מ' פאונד. אנחנו מתקרבים לנקודה שבה זה כבר לא הגיוני להמשיך להציע יותר, כי גם לנו יש גבול. מה שכן אפשר לעשות זה לעשות קולות על מעבר למטרות אחרות, להלחיץ קצת את לייפציג, לראות עד כמה קייטה והסוכן שלו מצליחים לרכך את העמדה של המועדון. בסופו של דבר כל מה שאנחנו צריכים זה להזיז אותם מ"לא למכירה" ל-"לא למכירה אלא אם כן...", משם זה יסגר.
    אני מסכים שלסיים את הקיץ בלי שום חיזוק לקישור יהיה רע מאוד. יש גם את כל הסוגיה של אמרה צ'אן עם החוזה שטרם חודש, שמועות על מעבר שלו ליובנטוס, אני רוצה להאמין ששינויים פרסונלים באזור הזה יקרו.

    ואן דייק - עשינו עבודה מצויינת בלשכנע אותו לבוא אלינו. אתם מדברים על זה שסיטי עשויה לחטוף אותו אבל אם זה היה כל כך קל בשבילם זה היה כבר נסגר, נשמע שהשחקן מאוד רוצה לעבור אלינו.
    עשינו עבודה מחורבנת שהדלפנו את זה לתקשורת לפני שדיברנו עם סוטון, זה ללא ספק התפוצץ לנו בפנים. אני לא מהמגנים הגדולים של FSG אבל לדעתי זה הדבר היחיד שהם פישלו בו הקיץ (פישלו בענק).
    ירדנו על ארבע כדי לא לקבל תלונה, מה שכנראה מוכיח את העובדה שלסוטון היה קייס. ברור שמעכשיו אנחנו נלך על קליפות ביצים לידם, נעמיד פנים שאין לנו עניין, שאין לנו כוונה לתת הצעה אלא אם סוטון תגיד שהיא רוצה למכור... מישהו ברצינות מתרגש או מופתע בזה?
    ברור שאנחנו לא נלחץ יותר עליהם. הם מבינים טוב מאוד שיש להם שחקן שרוצה לעזוב והם מבינים טוב מאוד מי הכתובת, הם לא צריכים שניתן להם הצעה מודפסת כדי לדעת שאנחנו מוכנים לשלם.
    שוב, השאלה היא עד כמה הלחץ של השחקן יהיה אפקטיבי ועד כמה רחוק הם יהיו מוכנים ללכת כדי להשאיר שחקן לא שמח שלא טס איתם למחנה אימונים. אם הם יגיעו למסקנה ששווה להם למכור העסקה הזו תיסגר בתוך שעה, וזה לא משנה אם אנחנו נציע להם או שהם יאותתו לנו.
     
  6. הקופ בישראל Member

    הצטרף ב:
    ‏4/6/10
    הודעות:
    1,106
    לייקים שהתקבלו:
    348
    קלופ מאשר שג'אן לא עובר לשום קבוצה אחרת.

    "אמרה הוא שחקן מאוד חשוב עבורינו, אנחנו לא רוצים למכור או לאבד שחקנים של ההרכב הראשון או קרובים לשם.

    "אמרה הוא אחד השחקנים האלה, אנחנו רוצים לשמור אותו והמו"מ טוב."

    Jurgen Klopp - Emre Can will NOT leave Liverpool this summer after 'good talks' over new contract - Liverpool Echo


    קלופ נותן רמז שיהיה גם במהלך העונה.

    סלאח יכול לשחק כקשר מרכזי (10) וחלוץ (9) ומאנה לצידו בימין.

    מאנה שיחק בשמאל (זלצבורג) ושניהם יכולים לשחק יחדיו ב2 הכנפיים.

    Jurgen Klopp relishing unleashing Liverpool's new double act as Sadio Mane returns to training - Liverpool Echo


    לגבי סוגיית הבלמים כבר נאמר שבמידה ולא יהיה רכש, גומז יהיה הבלם ה3.

    כרגע הנט ספנד (רכישות מול מכירות) עומד על 30+ מיליון פאונד.
    סלאח, רוברטסון, סולאנקה 47 מיליון פאונד
    וויזדום, לוקאס וסטיוארט 17 מיליון פאונד.
     
  7. alexshw Member

    הצטרף ב:
    ‏13/11/09
    הודעות:
    75,199
    לייקים שהתקבלו:
    25,758
    מין:
    זכר
    ואן דייק לא יצא עם סותון למחנה אימון.

    Sent from my SM-G930F using Tapatalk
     
  8. Liverpool-Forever משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏11/11/02
    הודעות:
    22,174
    לייקים שהתקבלו:
    16,020
    זה היה לכאורה ברור אבל תמיד טוב שיש אישור לכך.
    אני די בטוח שהצדדים בדיונים כי סוטון עכשיו למשל הייתה מתה למכור אותו ב70, יש למישהו ספק בכך?
    אני מניח שהסיפור שם הוא משהו בסגנון שאנחנו מוכנים לשלם 55-60, הם רוצים 70 ויגשרו מתישהוא לאיפשהוא או שקבוצה אחרת תיכנס ותיקח אותו ב70.

    לגבי קייטה לעומת זאת, זה נראה לא משהו, מקווה שתהיה עוד הצעה ושהיא תשכנע את רד בול אבל זה לא נראה בכיוון ממה שמפרסמים לנו.

    אגב, עכשיו קייטה פוצץ מישהו באימון והפסיקו את האימון. המאמן רוצה שיתנצל.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏24/7/17
  9. Ori8 Member

    הצטרף ב:
    ‏25/7/09
    הודעות:
    4,410
    לייקים שהתקבלו:
    2,338
    האמת שאף פעם לא ממש הבנתי את ה"ביקורות" על אלו שרואים את הדברים בצורה טיפה יותר פסימית. למה המוד סווינגס הזה אתה שואל? כי כזה הוא חלון העברות. יום אחד זה ככה ויום למחרת זה ככה. זו המאניה דיפרסיה של התקופה הזו. ברור לי שזו לא כוונתך, אבל מה הציפייה, שנמתין עם המילים עד שמשהו יוכרז כרשמי לכאן או לכאן? על מה נדבר אם לא על זה הדברים האלו בדיוק?

    הביקורת שלי לא נובעת מכך שאנחנו מותחים את כל הקיץ בניסיון נואש להביא שחקן מלייפציג בהרבה כסף אלא מהעובדה שאיכשהו זו תמיד ליברפול שנמצאת בסיטואציות האלה. אנחנו היחידים שכל קיץ רוצים את השחקנים היחידים בפלנטה שהמועדון שלהם פשוט מסרב למכור אותם ויהי מה, אנחנו היחידים שמצפים שהשחקנים עצמם יעשו בעיות למועדונים שלהם כדי שיקלו עלינו את העבודה, ואנחנו היחידים שפשוט לא מסוגלים לסגור עסקאות בשקט ובזריזות.

    השלבים שאוהדי ליברפול עוברים עד שהם שומעים רשמית שחתם שחקן הם נורא ברורים. על זה התסכול שלי, על זה שאני מרגיש שמרמים אותי כל קיץ מחדש ואוהדים אשכרה בטוחים כל פעם מחדש שהכל בעצם שונה הפעם.
    1. כתבות בכל חור עם כותרות מפוצצות על הכסף העצום שהבעלים הולכים להשקיע "בקיץ הקרוב".
    2. כתבות על כך שאנחנו "עוקבים" אחר שחקן מסוים.
    3. כתבות על הרצון של קלופ/מאמן לקבל את הרכש שלו עד תחילת הפרי סיזן כדי שיוכל לעבוד טוב עם השחקנים.
    4. כתבות על הביטחון שיש לנו ש-X יחתום אצלנו (כי למרות שכל העולם רודף אחריו, הוא פשוט בדיוק שכב עם קלופ ולכן רק ליברפול בראש שלו)
    5. כתבות על הצעות קונקרטיות שנשלחו ומשם מתחילה סאגה ארוכה מאוד ומייאשת, שאותה אנחנו מסיימים או בהחתמה (כי נתנו אחרי חודש את הסכום שהקבוצה ביקשה מלכתחילה), או שאנחנו ממשיכים לשחק בקקי וגומרים בלי כלום.
    בשלב ה-6 אחרי שההחתמות כבר נפלו, יתחילו כתבי המועדון לספק טורים אישיים על הקיץ המדהים שהיה לנו, ושבעצם זה שלא איבדנו אף אחד זו ההחתמה הטובה ביותר.

    אם אתה יכול להישאר אדיש לחלוטין להתנהלות הזו ואתה חושב שככה זה עובד וזה הכדורגל, אז עלכיפק. מקנא בך. אני לא מסוגל.
     
    oranfu אוהב/ת את זה.
  10. Mellow29 Kopite

    הצטרף ב:
    ‏21/1/11
    הודעות:
    9,072
    לייקים שהתקבלו:
    3,608
    ה״ביקורת״ היא לא על זווית הראייה הפסימית אלא על הרזולוציה שדרכה אנשים בוחרים להסתכל על המצב. אפשר להיות פסימי או אופטימי בתוך הרזולוציה הזו ועם זה אין לי בעיה, אבל לא על זה כתבתי.
    בעייני הרזולוציה הנכונה להסתכל על העסקאות האלה היא חלון העברות שלם, עד ה-31 באוגוסט, ולראות האם העסקאות האלה מתקדמות בכיוון נכון או לא. מי שבוחר להסתכל על זה ברזולוציה של היום האחרון או הדיווח האחרון מפספס הרבה מאוד לדעתי, כי העליות והירידות האלה צפויות בעסקה שבה מעורבים סכומי כסף גדולים מאוד ומועדונים שמוכנים לעמוד על הרגליים האחוריות כדי לא למכור. הטוויסט הדרסטי היחיד שראוי לאזכור בעיניי זה התלונה של סאות׳המפטון שגרמה לנו להתקפל, אלה באמת היו חדשות משמעותיות שזרקו אותנו אחורה במירוץ אחרי השחקן. כל הדיווחים האחרים על הצעות שנדחו, שחקנים שלא נסעו לאימונים ושביקשו לעבור הם מתבקשים וצפויים, ואף אחד מהם לא אמור להזיז את מידת האופטימיות לפה או לשם.

    בהמשך ההודעה אתה דווקא עובר להסתכל על רזולוציה של שנים, אומר ש״תמיד זה ליברפול״ ואומר שהקיץ הזה הוא כמו כל קיץ אחר. אני לא סובל את סעיפים 1-6 שציינת אבל תשים לב שרובם בעצם באים בתלונות לכתבים ולא ישירות למועדון. המועדון אמנם מוציא תדרוכים מדי פעם על הצעות שנדחו או על מטרות שלנו, אבל הרבה מאוד מהכתבות זה סתם מחזור של ידיעות, השערות של הכתבים (שלא באמת שונות מההשערות שלנו) ודברים שנועדו למכור עותקים. הייתי שמח אם זה היה מפסיק אבל זה לא העיקר פה. מה שקריטי לי זה שההתנהלות של מי שבוחר מטרות ומי שחותם על הצ׳קים תהיה אופטימלית.
    על פי מה שנשמע, עשינו הרבה מאוד כדי לשכנע שני שחקנים מחוזרים מאוד להעדיף אותנו. אני מאמין שכרגע אם סוטון מקבלת הצעה זהה מאיתנו ומסיטי, השחקן עדיין יבחר בנו. במקרה קייטה אנחנו אולי קצת מרוויחים מהעובדה שאף מועדון גדול יותר לא מחפש קשר כמוהו, אבל גם כאן מדובר בשחקן טוב מאוד שרוצה לשחק אצלנו. זה לא תמיד היה המצב גם לפני שנתיים או שלוש.
    על פי מה שנשמע אנחנו מוכנים לשבור פעם שניה ושלישית את שיא ההעברות שלנו בחלון. אני לא יודע אם העזיבה של צ׳אן (יתכן מאוד) או קוטיניו (חושב שלא) תלויות בזה, אבל קשה להתעלם מהעובדה שאנחנו מדברים פה על שני שחקנים שהולכים לעלות ביחד 120 מ׳ פאונד. מתי בעבר ליברפול התקרבה בכלל לסכומים האלה?
    אני לא חושב שזה מובן מאליו. שני החלקים האלה (היכולת שלנו למשוך שחקנים, והנכונות שלנו לשלם סכומים גדולים עליהם) הרבה יותר קריטיים בעיניי מהתדרוכים לג׳ויס ובאסקומב.
     
  11. Mellow29 Kopite

    הצטרף ב:
    ‏21/1/11
    הודעות:
    9,072
    לייקים שהתקבלו:
    3,608
    אגב, ראיתי את הסרטון של קייטה נכנס מאחור בשחקן שפגע בו כמה דקות לפני כן באימון. עם כל הדיבורים הציניים על זה שבקיץ הבא מישהי תשים עליו 48 מ׳ והוא יקבל את המעבר שלו, אתם מבינים שבסוף עומד שם בחור בן 22 שיכול לעבור בסכום שיא למועדון מהגדולים בעולם ולקבל משכורת גבוהה פי 5 לאורך 5 השנים הבאות. אין לו שום הבטחה שמחר הוא לא קורע את הרצועה בברך או סתם נותן עונה חרא והמעבר הבא שלו יהיה במקרה הטוב לדורטמונד ובמקרה הרע לשאלקה. אפשר להגיד שהשחקן והסוכן מתנהגים מלוכלך כשהם מלחיצים את המועדון שמחזיק בו ומשלם לו חוזה, אבל בלי קשר אין ספק שזה משפיע על המנטליות של השחקן. אם חבר לקבוצה מסכן את המעבר הזה עם תאקל באימון, אפשר לפרק לחבר הזה את הברך.

    מדהים כמה שזה לא מזיז לי. ב-2010 עוד הייתי נגעל מזה, עכשיו אני מבסוט מזה ששחקנים מוכנים להתלכלך ככה בשבילנו. תזכירו לי את זה כשאני אוכל את הלב כשקוטיניו יעשה לנו שביתה בשביל לדחוף למעבר לברצלונה.
     
  12. Liverpool-Forever משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏11/11/02
    הודעות:
    22,174
    לייקים שהתקבלו:
    16,020
    אתה בטוח שיש קשר אלינו?
    לדעתי אין שום קשר, סתם אגו. תיקלו אותו אז תיקל בחזרה.
    לא רואה אותנו יוצאים טוב מסיפור קייטה אלא אם הוא עושה ואן דייק. אם היה חושב לעשות ואן דייק, למה הוא מחכה בדיוק? לא חושב שהוא בקטע.
     
  13. Mellow29 Kopite

    הצטרף ב:
    ‏21/1/11
    הודעות:
    9,072
    לייקים שהתקבלו:
    3,608
    אם להאמין לדיווחים הוא כבר דיבר עם ההנהלה ואמר שהוא מבקש לעזוב.
    אם להאמין לדיווחים אחרים הוא גם ״נפצע״ והתאמן לבד אחרי שהם דחו את ההצעה שלנו על 66 מ׳ פאונד.
    אני לא יודע לאילו דיווחים להאמין אז אני פשוט מחכה.

    אני לא אומר שהתיקול בהכרח נועד לקדם מעבר אלינו, אבל אני כן בטוח שכל הסיפור הזה עושה אותו ואת ואן דייק מאוד לא שקטים. זה ביטוי לחוסר השקט הזה. אנחנו מסתכלים על זה מבחינה מנותקת אבל יכול להיות שבלייפציג יחליטו שהם לא רוצים להחזיק אותו בכוח.
     
  14. oranfu Member

    הצטרף ב:
    ‏16/5/11
    הודעות:
    34,541
    לייקים שהתקבלו:
    18,449
    במקרה של ואן דייק זה בטוח, הוא אמר להם חד משמעית שהוא לא רוצה להתאמן ורוצה לעבור.
    זה גם דיי בטוח שסוטון פחות נחרצים בהתנגדות שלהם שיעבור כי הם לא לקחו אותו למחנה האימון שלהם וגם ההתבטאויות של פלגרינו פחות נחרצות.

    במקרה של קייטה? לא יודע, אולי. לא עושה רושם שהם נשברים והפעולות של קייטה עדיין יכולות להיות סבירות (אולי באמת נפצע ולהגיב בתקיפות לתיקול שנעשה עליו זה עדיין משהו שיכול לקרות).
    צריך לקוות שהשמועות שהגשנו עוד הצעה והיא לא נענתה בשלילה (עדיין לא לפחות) אמיתית.

    לפי הבילד, הצענו 83 מיליון יורו על קייטה.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏24/7/17
    owen11111 אוהב/ת את זה.
  15. Liverpool-Forever משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏11/11/02
    הודעות:
    22,174
    לייקים שהתקבלו:
    16,020
    יום אחרי כל התדרוכים שירדנו מקייטה לשנה הקרובה, הבילד רושם שהצענו 75 מ' פאונד.
    תביאו לי כבר ראשון בספטמבר.
     
    Scouser Tommy אוהב/ת את זה.
מצב נושא:
הנושא נעול.