מנצ'סטר סיטי 2017/18: גווארדיולה בעונה שנייה

הנושא בפורום 'פורום כדורגל אנגלי' פורסם ע"י Kompany, ‏19/7/17.

  1. Kompany Member

    הצטרף ב:
    ‏10/12/11
    הודעות:
    448
    לייקים שהתקבלו:
    49
    מין:
    זכר
    מנצ'סטר סיטי - מודל פפ גווארדיולה (המשך..)

    שוב בצה"ל, שוב בשמירה, שוב מהפלאפון ועוד פעם כל הקבוצות הבכירות עם דיון משלהן לעונה הקרובה ורק סיטי שלי יתומה אז...

    מה היה לנו בעונה החולפת?

    פפ גווארדיולה הגיע לאנגליה עם הייפ עצום סביבו וים של ציפיות ובהתחלה זה גם ניראה היה מבטיח כשפתחנו את העונה עם 10 ניצחונות רצופים בכל המסגרות כולל הצגות, כולל ניצחונות דחוקים וכולל מעל הכל ניצחון מרשים בדרבי בחוץ. חוץ מזה שעוד לפני, בחלון ההעברות משך שחקנים בכירים וכאלה עם פוטנציאל להיות בשורה הראשונה ובזכות שמו הקדים מועדונים כמו ברצלונה במירוצים שונים על שחקנים - בחלקם זה הצליח יותר (גבריאל ז'סוס) ובחלקם פחות (בראבו, נוליטו) ובכל זאת הינה כל אוהדי הסיטי סוף כל סוף הרגישו כי יש מאמן מהשורה הראשונה, לא עוד מאנצ'יני, לא עוד פלגריני, סוף סוף מישהו יכול לקחת אותנו צעד נוסף קדימה באירופה שהרי החלום הוא ליגת האלופות אבל...

    חלומות לחוד ומציאות לחוד

    דווקא שהכל ניראה היה זוהר ושום חולשה לא ניראתה, ואני זוכר אנשים שכבר הספיקו להכתיר אלופה חדשה בסוף ספטמבר וממש בשיא הגאות הגיע המשבר, אבל מה משבר, שפל. זה התחיל עם תיקו מול סלטיק, המשיך בהפסד ראשון מול טוטנהאם שפגע מאוד בביטחון השחקנים שכן הם היו פשוט הרבה יותר טובים ואז זה המשיך עם תבוסה לברצלונה הגדולה בחוץ שם הבנו שאנחנו פשוט לא ברמה של הגדולות ומשם המדרון החלקלק למטה היה בטוח עם שלל תוצאות תיקו בבית מול קבוצות דרג ב' וג'.

    עוד פה ושם סיטי הבריקה עם משחקים מדהימים אבל אלה היו רק הבלחות בודדות כאשר התפנית האמיתית שסימלה בעיקר את העונה הראשונה של פפ על הקווים מבחינתי היה במשחק מול צ'לסי אצלנו, שם הבנו באמת מה זו קבוצה לאליפות ומה לא, את מה שבעצם חסר - ההבדל בין התכלס לבין המשחקים והפספוסים.

    אז הקבוצה של פפ צעירה והוא הגיע לכאן לבנות מחדש. ניקוי האורוות אחל בעונה שעברה וניגמר הקיץ, חילופי הדורות בשיאם, אז את העונה האחרונה שניגמרה ללא תואר עוד איכשהו אפשר היה לתרץ. אבל בעונה הקרובה עונה ללא תארים לא תבוא בחשבון שם באבו-דאבי ולכן...

    מה צפוי לנו?

    פפ גווארדיולה וכל המערכת באו לעבוד הקיץ, זה התחיל ברכישה מפתיעה של מי שהיה אחד מהשחקנים הבכירים בקבוצה המלהיבה ביבשת, ברנרדו סילבה שהגיע לשפץ את הקישור ההתקפי שפפ כל כך אוהב. המשיך עם אדרסון, ששבר שיא העברה לשוער כשהתקוות לגביו בשמיים. כאחד שאין לו מושג לגביו בכלל מלבד היוטיוב יש לי רק להיכנס לרשת ושם אוהדי בנפיקה מפצירים שהתקרה שלו גבוהה יותר מזו של אובלק ולנו רק נותר לקוות שזה נכון. בכל אופן, זה כבר עדיף על בראבו ו'המשחק רגל' שלו...
    מלבדם, הגיע קייל ווקר בעוד העברה ששברה שיאי ההעברות למגן.
    כשגם יש העברה קטנה שככה קצת ברחה מהעין בקיץ העמוס הזה שלנו כשהגיע דוגלאס לואיז, קשר אחורי ברזילאי מבטיח בן 19 שמשחק בנבחרות הצעירות ב12 מיליון וצפוי להיות העתיד שלנו מאחורה וביום מן הימים להחליף את פרננדיניו ויאיא.

    כל זה וזה לא קרוב להיגמר - כי גם מנדי אמור להגיע ולחזק את החלק השמאלי של ההגנה שלנו וביממה האחרונה גם דנילו הכלבויניק של ריאל מדריד מקושר חזק וצפוי להגיע על תקן מילנר, רק יותר נוצץ ולכסות את כל עמדות ההגנה ובעת הצורך גם את הקישור האחורי (כמו שפפ אוהב).
    ואם זה לא מספיק, אז גווארדיולה רוצה גם לחזק את ההתקפה וצפוי להגיע גם לשם שם גדול.

    למה, כמה ואיך?

    אחרי שכבר שנים ההגנה שלנו בעוכרינו ואנחנו לא מצליחים לפגוע שם ברכש ניראה כאילו סיטי הולכת ישר על כל התותחים הכבדים ולא עוד פוטנציאלים שצפויים להיות... ליצנים במחיר מופקע (מנגאלה, סאביץ', נסטאסיץ' וכו').
    הרי המשחק של פפ מסתמך על כניסה של מגנים לאמצע וכאלה עם מרץ שיכולים גם לחרוש את הקו למעלה למטה, מה ששחקנים כמו זבאלטה, סאנייה וקלישי קצת התקשו בעקבות גילם הבוגר.

    ההתקפה גם היא אמורה לעשות קפיצת מדרגה נוספת שכן הפוטנציאל הוא שם עם סאנה, ז'סוס וסטרלינג שכולם הספידו אותו אבל תחת פפ השתדרג, לבטח כשיש מאחוריהם חוליית קישור מרגשת בדמותם של דויד סילבה, דה ברויינה, ברנרדו סילבה, גונדוגאן, יאיר טורה ופרננדיניו וכשצפוי להגיע לשם רכש נוצץ ע"ח נוליטו ונבאס.

    לסיכום

    גזרת העוזבים 2017/18:

    Zabaleta, Navas, Clichy, Sagna and Caballero released.
    Unal: £12m
    Mooy: £10m
    Nitcham: £4.5m
    Nolito: £7.9m
    Hart (loan): £2m


    כשגם בוני (מארסיי וליון בעקבותיו, הדרישה 15 מיליון ליש"ט), נאסרי (טורקיה בעקבתיו, דרישה ממוצעת ביותר) , איהנאצ'ו (כנראה הולך ללסטר, 25 מיליון ליש"ט אבל עם אופציית קנייה בחזרה) ומנגאלה (פסז' הביעה עיניין ועוד כמה קבוצות צרפתיות, 10 מיליון ליש"ט) צפויים לעזוב ולא חלק מהתוכניות של פפ לעונה הקרובה.

    אני מתנצל שהכל ככה קופץ מעיניין לעיניין ואין יותר מדי קישור בין נושאים ותמונות, לי יותר חשוב שיהיה פה דיון שאפשר יהיה לדבר על הקבוצה. והזמן והנוחיות בפלאפון לא איפשרו לי יותר מדי אבל... בנימה זו אני רוצה לאחל שתהיה לנו עונת פריימרליג מוצלחת ביותר, מרגשת וסוחפת ומי יתן ותיגמר באליפות תכולה.

    Come on city!
     
  2. Michael Carrick מנהל כללי מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏1/4/05
    הודעות:
    24,217
    לייקים שהתקבלו:
    6,259
    תקשיב, יש סיבה למה הוחלט שלא יהיה דיון לסיטי. ההחלטה למי יהיה דיון ולמי לא לא נובעת מההצלחה של הקבוצה על הדשא (אחרת היינו פותחים דיון ללסטר אחרי האליפות), אלא מכמות האוהדים שלה בפורום. לפני כמה שנים הייתה לנו קהילה מכובדת ופעילה של אוהדי סיטי. לצערנו, הם כבר אינם פה כל אחד מסיבותיו, לכן הדיון של סיטי מדשדש כבר כמה שנים, ולכן החלטנו להכליל את הקבוצה ב"שאר הקבוצות". מכיוון שכבר השקעת ופתחת לא ננעל את הדיון, אבל חשוב לי להבהיר שדברים כאלה לא נקבעים שרירותית. ואם כבר יש דיון לקבוצה, כדאי שאתה והאחרים שמתעניינים בקבוצה גם אם לא אוהדים אותה ישמרו אותו פעיל, כי זו המטרה של דיון לקבוצה, לא הודעת פתיחה מושקעת עם כל הכבוד.
     
    golding ו-Mellow29 אוהבים את זה.
  3. alexshw Member

    הצטרף ב:
    ‏13/11/09
    הודעות:
    74,968
    לייקים שהתקבלו:
    25,666
    מין:
    זכר
    גם אם לשכנים אין מספיק אוהדים כאן, אני חושב שיש מספיק עניין סביב מה שפפ עושה שם ועונה שעברה היה דיון מספיק גדול.
     
  4. Kompany Member

    הצטרף ב:
    ‏10/12/11
    הודעות:
    448
    לייקים שהתקבלו:
    49
    מין:
    זכר
    אוקיי, מכבד את זה קאריק.

    אבל גם אני כמו אלכס חושב שיש מספיק עיניין סביב הקבוצה וכל הנעשה מסביב לה בשביל כל אוהדי הקבוצות כאן ובעיקר בגלל זה טרחתי והשקעתי, בכל אופן הרצון שלי היה להביא לכאן אוהדים ישנים וגם חדשים מהקבוצות שלנו בוואטספ אז אל תתבאסו עליי
     
    Scouser Tommy, golding ו-סיונרה אוהבים את זה.
  5. k_700 Member

    הצטרף ב:
    ‏20/10/07
    הודעות:
    35,561
    לייקים שהתקבלו:
    6,266
    בקיצור אחרי שסיימתם לריב,
    דנילו נראה סגור-


    אין לי מושג למה בקיץ אחד צריך גם לשלם 50 מליון פאונד על ווקר וגם איזה 35 מיליון פאונד על דנילו אבל וואטבר.
     
  6. oranfu Member

    הצטרף ב:
    ‏16/5/11
    הודעות:
    34,259
    לייקים שהתקבלו:
    18,271
    אולי דנילו בא להיות שוער שני. פפ הוא סוג של גאון כזה אחרי הכל.
     
    סיונרה ו-Esomech אוהבים את זה.
  7. Footballover Member

    הצטרף ב:
    ‏19/8/13
    הודעות:
    2,101
    לייקים שהתקבלו:
    1,402
    לא בטוח שמשחק הרגל שלו מספיק טוב בשביל זה...
     
  8. Kompany Member

    הצטרף ב:
    ‏10/12/11
    הודעות:
    448
    לייקים שהתקבלו:
    49
    מין:
    זכר


    אחלה וינסנט אחלה פפ, היום משחק ידידות ראשון לעונה, 4:30 מתחיל השידור בארה"ב, דרבי. יהיה מעניין
     
  9. yonmu Member

    הצטרף ב:
    ‏28/6/07
    הודעות:
    10,183
    לייקים שהתקבלו:
    2,554
    מעניין מה גורם לדנילו להעדיף את ה(כנראה)ספסל שלכם על הספסל של ריאל.
    קשה לי להאמין שפפ בונה על דנילו כמגן שמאלי להרכב, ככה שכנראה מנדי או שחקן אחר עוד יגיעו לצד שמאל. עם ווקר בימין זה משאיר את דנילו - במקרה הכי טוב - המחליף ראשון לשתי עמדות. זה קצת עדיף על המעמד שלו בריאל, אבל בכל זאת מפתיע.

    מה שלא יפתיע אותי זה אם פפ ישתמש בו כבלם.
     
    Coutinho10 אוהב/ת את זה.
  10. k_700 Member

    הצטרף ב:
    ‏20/10/07
    הודעות:
    35,561
    לייקים שהתקבלו:
    6,266
    תכלס?
    אם זה דנילו מפורטו הוא בקלות מוריד את ווקר לספסל וכל זה אחרי שהויאגרה שלוקחים פה לפני התעסקות עם כל הום גראון מתפוגגת.

    טריפייר עשה את זה לפעמים ודנילו הרבה יותר מוכשר.
     
    Gianzola ו-golding אוהבים את זה.
  11. Coutinho10 Member

    הצטרף ב:
    ‏16/7/15
    הודעות:
    2,656
    לייקים שהתקבלו:
    846
    מין:
    זכר
    לגמרי חולק עליך, חושב שווקר פי 100 יותר יציב ויעיל ושדנילו היה פלופ מוחלט בריאל.
    לא מבין מה פפ עושה פה, זה נראה כאילו אין לו מושג מה לעשות עם הכסף וכדי להפחית את סיכויי הכישלון עם ווקר (מי יודע אולי הפילוסופיה של פפ תיהיה מורכבת מדי). אני בטוח שריאל מבסוטים מזה שהצליחו להיפטר ממנו בלי בהפסד הכי מינימלי שיש.

    מעריך את פפ בתור מאמן אבל סיטי שלו זה הדבר הכי גועלי שראיתי, זה אשכרה פיפא עם אדיטור.
    בבארסה הוא לא עשה את כל השטויות האלה, לקח סגל שאמנם היה טוב אבל לא ביקש רכש מוגזם שכזה, לא חיפש איך על כל עמדה הוא מכניס 3 סופרסטארים. בארסה שלו הייתה קבוצה עם לב ועם עקרונות, מה שהוא עושה בסיטי זה הכל (ובכוח) בשביל לשמור על השם שלו כמאמן גדול וזה מאכזב.
     
  12. yonmu Member

    הצטרף ב:
    ‏28/6/07
    הודעות:
    10,183
    לייקים שהתקבלו:
    2,554
    בבארסה היו לו מסי וצ'אבי - שני הטובים בהיסטוריה בתפקידם, ואינייסטה ובוסקטס - שני הטובים בעולם בתפקידם בזמנו.
    אני מסכים שזה מגעיל, אבל זה לא שונה מהסכומים שיונייטד זורקת מאז פרישת פרגוסון או ממה שבארסה וריאל הוציאו במירוץ ההתחמשות. זה פשוט צורם יותר כי זה לא מועדון על (וכי הקבוצה שלך לא עושה את זה...).
     
  13. Coutinho10 Member

    הצטרף ב:
    ‏16/7/15
    הודעות:
    2,656
    לייקים שהתקבלו:
    846
    מין:
    זכר
    גם לרייקארד היו את מסי, צ׳אבי ואינייסטה, בוסקטס זה אך ורק פפ ! נתן לו קרדיט במקום יאיא טורה שהיה נפלא כשאף אחד לא הבין את ההחלטה והוא אמר שעוד כמה שנים יבינו אותה.
    לפפ מגיע קרדיט על כך שלקח חבורה מסוימת של שחקנים, תיהיה מוכשרת ככל שתיהיה והפך כמעט כל שחקן בה לשחקן אלוהי (צ׳אבי ואינייסטה שיחקו בלבל שונה לגמרי תחתיו מאשר אצל רייקארד) ואת הכדורגל של הקבוצה לאלוהי. (וזה לא משנה אם אוהבים אותו או לא, זה משהו שהוא לא הצליח לשחזר בשום מקום אחר וזה משהו שכנראה לא ישוחזר בעתיד, וכמובן הביא כל תואר אפשרי.)

    בקשר לכסף, אין לי הסבר למה זה מגעיל אותי אבל זה בעיקר העובדה שהם אפילו לא מנסים לשלם מחירים שתואמים את שוויים של השחקנים וגם לפעמים לא באמת צריכים אותם, הם משגעים את הסכומים בשוק. ת׳אמת שלא יודע מה ההבדל ביניהם לבין יונייטד אבל אולי העובדה שהשחקנים שמגיעים ליונייטד במחירים גבוהים זה שחקנים שבאמת אמורים להיות חלק מעתיד המועדון ואילו בסיטי זה מאנגלה, סטונס, אוטמנדי ועוד ועוד שעלו כמעט 50 מיליון כל אחד ושנה אחרי הופכים לשחקני ספסל. זה פאקינג דפוק, סטרלינג נקנה לפני שנתיים ב 50 מיליון, הופך עכשיו לשחקן ספסל. יש הבדל מיונייטד, בטוח.
     
    Uli Hoeness אוהב/ת את זה.
  14. k_700 Member

    הצטרף ב:
    ‏20/10/07
    הודעות:
    35,561
    לייקים שהתקבלו:
    6,266
    איזה חלק של המשפט דנילו של פורטו לא הבנת?
    פי 100 יותר יעיל, יעני דנילו זה איזה דוד אמסלם ווקר זה מינימום קאפו? אלה היחסים? אם כן אני רץ להמר שהברזילאי יראה הרבה יותר טוב.

    כבר ראינו כוכבים יותר גדולים ממנו נראים כמו קלומניקים מוחלטים בריאל מדריד ואחרי העברה הראשונה משם מתייצבים בטופ העולמי לתפקיד שלהם.

    דנילו של פורטו הראה פוטנציאל התקפי שבחיים לא היה גלום בווקר(אגב, אני אמשיך לטעון שהקבלת החלטות של ווקר ברוב המוחלט של הקריירה והנטייה לאבד את הראש הופכת אותו לאוברייטד מוחלט).
    אפילו בטוטנהאם, הקבוצה הכי רגועה ומגובשת לא היה לפוצ׳טינו בעיה לספסל אותו בשביל טריפייר.

    אל תתבלבלו לרגע מהמחיר שהוא עבודת קודש של האחד והיחיד שאין עוד מלבדו.

    הביקורת שלי היא למה צריך שני מגנים בכירים ב90 מליון פאונד, לא למה דנילו כשיש ווקר.
     
    אלעד, Walkon, Gianzola ו-2 משתמשים נוספים אוהבים את זה.
  15. Coutinho10 Member

    הצטרף ב:
    ‏16/7/15
    הודעות:
    2,656
    לייקים שהתקבלו:
    846
    מין:
    זכר
    אני יכול להביא לך רשימה של ככ הרבה שחקנים שהיו אדירים בפורטו ואפסים מושלמים מחוצה לה, אחד מהם זה שחקן שאני זוכר טוב טוב שהיללת כאילו מדובר בדרוגבה 2 - ג׳קסון מרטינז שמו.