גמר גביע המלך - ברצלונה נגד אלאבס

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ספרדי' פורסם ע"י Raulito, ‏26/5/17.

  1. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,399
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    אני חולק עלייך, ומעבר לכך גם ריאל מדריד של מוריניו ב-2012 איתה גוארדיולה נאבק על האליפות בעונתו האחרונה והפסיד - הייתה טובה יותר מהקבוצה של אנצ'לוטי ב-2014/15, זו דעתי. ולמה? כריסטיאנו עבר היה פחות שחקן שמייצר שערים לבד אלא החל את ההסבה לחלוץ '9', ריאל הייתה נטולת קשר אחורי, בייל הסריח את הדשא ולא היו לה פתרונות על שטח קטן להוציא את איסקו והמגנים וגם איקר ירד ביכולת. בכל-מקרה, עונת הבכורה של לואיס אנריקה הייתה אדירה, מי זוכר בכלל את הפער הגדול מריאל וההפסד בקלאסיקו. העונה השנייה טובה מאוד גם כן והשלישית די סתמית. הוא בטח לא נכשל, הוא הצליח. האם הציון הוא 7.5 או 8.5 בהחלט אפשר להתווכח.
     
  2. Captain Canada משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏17/11/10
    הודעות:
    3,479
    לייקים שהתקבלו:
    564
    הדיון על מידת ההצלחה של אנריקה די מוצה לדעתי, אבל אני רוצה להתייחס לסוף.

    אני חושב שלמאמן יש השפעה לא מבוטלת גם בבארסה, ריאל ובאיירן, היא פשוט שונה ממה שצריך בקבוצות פחות מוכשרות. המאמן צריך להיות סוג של פלסטלינה שיודעת להתגמש ולהתעצב בהתאם לאגו של השחקנים, מצב הרוח שלהם, החופש הטקטי שכל אחד צריך כדי להביא את המיטב... שלא לדבר על הביצים וקור הרוח הנדרש כדי לתפקד טוב בסביבה הלחוצה שמקומות כאלה יוצרים. זה פחות גיבוש יחידה לוחמת שתמלא כל הוראה טקטית שלך בצורה היסודית ביותר, כמו הטיפוס הקלאסי שיש לנו כלפי מאמן כדורגל.

    בהקשרים האלה, אפשר להבין את פערי ההצלחה בין פיגורות שונות. טאטה מרטינו הגיעה לבארסה עם רזומה מעולה (והמשיך להצליח גם אחר כך), אבל בבארסה הוא היה המאמן הכושל ביותר ב15 השנים האחרונות. זידאן מנגד מעמיד בעונה וחצי הראשונות כמאמן רקורד של עילוי היסטורי, אבל אין לי ספק שכשייצא מריאל הוא יגיע להישגים הרבה פחות מרשימים. לתחושתי, אנריקה זה אותו טיפוס. לא משנה את העובדה ששניהם היו הטיפוסים הנכונים להוביל את ריאל ובארסה להצלחות, לא פחות ממוריניו או גווארדיולה בזמנו.
     
    אלעד אוהב/ת את זה.
  3. Civil Anti Madridista

    הצטרף ב:
    ‏21/11/08
    הודעות:
    7,444
    לייקים שהתקבלו:
    2,666
    לא סופר אותך. אתה מגמד קדנציה מאוד מוצלחת של אנריקה מהסיבה הפשוטה שאתה סובל מהזיכרון קצר או שיכור משבירת הבצורת שלכם.

    "הביקורת לא קשורה למאזן התארים אלא להתנהלות שלו מול ראקיטיץ ואלבה" - בחייאת ראבק. על זה אתה מסכם את הקדנציה שלו? זה עוד שטות למטרת התייחסות? ובצורה עניינית - אני לא חושב שהוא מאמן מהשורה האחרונה אבל אי אפשר להתכחש לעובדה שבמהלך הקדנציה שלו נעשו לא מעט השוואות מול המושלמת של פפ וזה אומר הכל. יש לו גם קרדיט בזה.

    תהליך של נסיגה, סוף עידן, מסי נעלם ושאר הסיסמאות הריקות האלה כמו תקליט שבור כל פעם מחדש. העיקר שאני ליצן. יאללה תתקדם נו אין לך מושג.
     
  4. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,399
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    גם אני לא סופר אותך, אתה כותב פח בלי קשר, או עם תמונות שיפוט או מילה-שתיים, לא זוכר שהבאת גוון מעניין חוץ משמחה לאיד.
    הבעיה שלך שאתה גם לא יודע לקרוא או שלא מבין מה אתה קורא. המונח 'קדנצייה בסדר גמור' היה בציניות, אני חושב שלואיס אנריקה מאמן טוב והוא הצליח בברצלונה. היו רגעים שהוא פגע בברצלונה. להיפך, הטיעונים של נסיגה של בוסקטס וכו' וכו' וכו' מראים שלואיס אנריקה התמודד גם עם בעיות לא פשוטות, זה היה לזכותו ולא לחובתו, יש דברים שמאמן לא יכול למנוע(בניגוד להתפרקויות השונות נגד פאריס ויובה). הזלזול בראקיטיץ' וג'ורדי אלבה פגע בקבוצה אנושות, מספיק להסתכל על המשחק בברנבאו. ואפשר לחשוב שאני היחיד שהעביר עליו ביקורת, כמה פעמים פתחת עליו את הפה? עזוב, אתה בדיחה, שחרר מפה. לך לבארסה מאניה, יותר מתאים לך.

    ****

    הלאה, לויכוח על מעמד המאמן והשפעתו בקבוצה גדולה. גם דל-בוסקה שרבים יגידו שהוא לא המאמן הטוב בעולם - הגיע לריאל מדריד באמצע העונה והצליח לזכות בליגת האלופות בעונה הראשונה שלו בתפקיד, ולמרות שמות כמו ראול-רדונדו-רוברטו קרלוס ואחרים - היינו קבוצה פחות טובה משמעותית מהטרבליסטית הגאה מנצ'סטר יונייטד וכן מבאיירן מינכן שכבשנו מולינו שתי רביעיות בשלב הבתים אבל הדחנו אותה בחצי הגמר. לעתים צריך להתחבב על השחקנים ובעיקר לא להפריע, למרות שהעונה אצל זידאן כן ראיתי הברקות.
     
  5. Civil Anti Madridista

    הצטרף ב:
    ‏21/11/08
    הודעות:
    7,444
    לייקים שהתקבלו:
    2,666
    עכשיו אתה גם מדרג כותבים? "לך לבארסהמאניה" אמר "מנהל מדרידיסטה". בחייאת, איפה אתה חושב שאתה נמצא? הזוי שיש לך עוד הרשאות ניהול.

    לא היה שום "זלזול" בג'ורדי אלבה וראקיטיץ'. הראשון מגן, ובמערך של שלושה בהגנה הוא הקורבן של השיטה. בנוגע לקרואטי אין לי נתונים אבל בהרגשה שלי הוא הקשר ששותף בהכי הרבה משחקים העונה מבין כל הקשרים בסגל אחרי בוסקטס. אבל אם כבר לשים אצבע על הפגיעה האנושה שאתה מדבר עליה אז היא בהיעדר מגן ימני עם הכוח אדיר של דני אלבס, והקישור שביותר מדי משחקים היה פשוט מתחת לכל ביקורת.

    שמחה לאיד? וואלה אתה יותר מנותק ממה שחשבתי.
     
    oFiRzZz אוהב/ת את זה.