מחזור 34:: אחרי קלאסיקו מטורף - בארסה רוצה להמשיך בפיסגה. ריאל בריאזור

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ספרדי' פורסם ע"י Raulito, ‏25/4/17.

  1. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,383
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    הליגה הספרדית - מחזור 34'

    אמנם המשחק הגדול בעולם לא שודר, ובצדק, בשל יום הזיכרון לשואה ולגבורה אבל אין ספק שאלפי ישראלים צפו בו. בקושי 48 שעות עברו אחרי המשחק, אף-אחד לא הצליח לעכל - לא המנצחים השמחים ולא השבורים המפסידים - וכבר מגיע לו מחזור מס' 34'. אחרי תצוגת העל של מסי והשער הבלתי-נשכח בדקה ה-90, במשחק שהיה בו הכל - דם רע, כדורגל התקפי משובח, דרמות, שבירת שיא, יום היסטורי עם השער ה-500 - הליגה נפתחה מחדש. ברצלונה וריאל מדריד עם שיוויון נק' כשלריאל מדריד אמנם משחק חסר אבל לבארסה יתרון במפגשים הפנימיים. אם עוד מישהו היה צריך הוכחה לכדורגל הטוב בעולם - הוא קיבל אותו בסנטיאגו ברנבאו.


    [​IMG]

    מן הסתם, היום מתחממים עם שלושה משחקים, ומחר יהיה המוקד, מיטב העיניים מה שנקרא. ברצלונה תשחק לפני ריאל מדריד, כשתארח את אוססונה האחרונה בטבלה וזה רק עניין של זמן עד שתרד רשמית במשחק שיסתיים עם הרבה כדורים בראש, ותוכל להעפיל עליה לחץ עצום לקראת המשחק של ריאל בריאזור שפעם היה מנחוס. מצד שני, משחק בין אתלטיקו מדריד לויאריאל בהחלט יכול להיות הדובדבן שבקצפת, לפחות ביום שלישי. עוד במחזור: גראנדה וגיחון יהיו מתחת לקו האדום בכל-מקרה, גם אם ינצחו, אבל שעון החול שלהן ממש הולך ואוזל. לגאנס עדיין לא רגועה.

    ברצלונה מרגישה בעננים, היא מאמינה שתוכל לזכות באליפות שלישית ברציפות ולסיים בטוב את עידן לואיס אנריקה. מעבר למסי שפשוט עשה הכל בברנבאו - ברצלונה מקבלת חזרה את ניימאר ששב מהשעייה. בארסה עם 94 שערי זכות העונה והיא אפילו מסוגלת להגיע למס' עגול ויפה כבר מחר, כשאוססונה שבורה אחרי שהובילה 2:0 נגד גיחון במשחק בית והשיגה רק נקודה. בהמשך תגיע ריאל מדריד השבורה עוד יותר לריאזור. עם בעיות חמורות בהגנה - ללא ראמוס המורחק, כשפפה ונאצ'ו פצועים, כשזידאן בטח יבצע רוטציות - ואחרי תחושה קשה בגלל ההפסד. גם בייל הפצוע ייעדר. דפור תשרוד גם העונה בליגה והיא ניצחה כבר את בארסה בריאזור. ונחזור מעט אחורה - אתלטיקו מדריד שבכושר מעולה תארח את ויאריאל בויסנטה קאלדרון. בסיבוב הקודם ויאריאל התעללה בקולוצ'ונרוס אבל הקבוצה של צ'ולו מגיעה חדה למאני-טיים. אמנם עם פיגור של 7 נק' היא כבר לא תיכנס למאבק האליפות, אבל המחשבות בצ'מפיונס.

    שאר המחזור, אם כך. המאבק על אירופה. סביליה כבר ממזמן במקום הרביעי למען האמת והיא תארח את סלטה ויגו חסרת העניין. מה שמרתק הוא הקרב על מקומות 5-6. אתלטיק בילבאו השישית, שהשיגה 1:0 יקר מפז באייבר עם שער ברגע האחרון - תשחק רק בשני אז תארח את בטיס. עוד קודם לכן סוסיאדד תרצה לנצח כשתתארח במאסטייה אצל ולנסיה שכבר הבטיחה את הישארותה אבל נכנעה למאלגה. אייבר השמינית בטבלה שקצת מאבדת גובה לאחרונה, תקווה לחזור לנצח כשתתארח אצל אלאבס.

    ומנגד, לגאנס מארחת את לאס-פלמאס(אמנם 52 שערי זכות אבל מדורגת רק במקום ה-14 והתחושה היא שהייתה יכולה להוציא יותר מהעונה הזו), כשיש לה פער לא גדול מדי של 4 נק' יתרון על פני גיחון. לצערה של גראנדה, בעוד היא תשחק רק בשני - יריבותיה לתחתית יפתחו את המחזור. גיחון תקווה לנצח כבר היום את אספניול שנכנעה לאתלטיקו, בעוד כעבור שעה גראנדה שהפסידה לסביליה, תארח את מאלגה במשחק ההזדמנות האחרונה כנראה.



    לוח המשחקים המלא::

    https://3.bp.blogspot.com/-zXkbJauuYpg/WNkUHB7_hEI/AAAAAAACuhE/UCjQKR_5VzAdY6bi4WhMRHiuZ6PaFZuZACLcB/s1600/C76qcQNW4AEGS-4.Xxx
     
  2. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,383
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    דפורטיבו לה-קורוניה - ריאל מדריד

    דפורטיבו לה-קורוניה תסיים את העונה במקום הראוי לה - 16-17, כמו עכשיו. יכול להיות שהיא שווה קצת יותר, אבל כמעט כל העונה היא מבלה באיזורים אלה, סמוכים לקו האדום - מאז המחזור התשיעי. דפור זו ממש לא אותה קבוצה שהכרתם מהעבר, ומשחקי אליפות כבר לא חלק מהלקסיקון שלה. ימי רוי-מקאיי, דייגו טריסטן וחואן קארלוס ואלרון - רחוקים מאוד ומעלים אבק בארכיון. דפור קבוצה אפורה, נטולת משאבים כלכליים ואם נאמר את האמת - נטולת יומרות. בפעם הקודמת שעלתה ליגה, בקיץ 2012 - ירדה כבר בעונה אחר-כך, ולפחות הפעם זה לא יקרה ודפור תשלים שלוש עונות רצופות בליגה הבכירה. זו הייתה עונה קשה ומטלטלת עבור דפור אבל היא תצליח במשימה ותשרוד גם הפעם. עוד מחזור-שניים וזה יהיה רשמי. כשנותרו עוד חמישה משחקים לסיום העונה, דפור מוליכה ב-8 נק' יתרון על פני ספורטינג גיחון שבמקום ה-18, אותה ניצחה בשני המפגשים הישירים העונה, גם בבית וגם בחוץ, סתם שתדעו. במחזור האחרון דפור יצאה לאנואטה של סוסיאדד והפסידה 1:0, זו הייתה משוכה גדולה מדי עבורה.

    בזמן האחרון זה מה שקורה - דפור, כבר לא הקבוצה הבכירה של גליסיה - משיגה תוצאות לא רעות בבית ובחוץ כרגיל מפסידה. לפני שבועיים הציגה מחצית שנייה משופרת בדרך ל-2:0 על מאלגה תוצרת מוסקרה וחוסלו, משחקניה הבולטים העונה, בעוד במשחקי החוץ האחרונים הובסה מול ולנסיה וסביליה. אנחנו נזכור בעיקר את הניצחון היקר מפז שלה על ברצלונה לפני חודש וחצי, בזכות שערים של חוסלו וברגטיניוס(אירוע נדיר). גם לאתלטיקו מדריד היא עשתה צרות בריאזור כשכפתה עליה 1:1 במשחק שזכור בעיקר בגלל האירוע המפחיד שקרה לפרננדו טורס. דפור בריאזור השיגה 23 נק' מתוך 31. גם המאמן פפ מל, שמונה לתפקיד בסוף פברואר במטרה להבטיח את הישארות בקבוצה בליגה - דיבר על המשחקים האלה כמדד. המאמן השיג 12 נק' בעשרת משחקיו על הקווים - מאזן בינוני מאוד, אבל בדפור אופטימיים למרות הכל. "ניצחון נגד מדריד יכול לתת לנו הרבה", אמר ברגרטיניוס, בעוד פפ מל ניצב לצד הקולגה זידאן - "הוא המאמן האידיאלי עבור ריאל מדריד".

    פפ מל מבטיח 4-5 שינויים לפחות ב-11 שיעלו לכר הדשא במטרה לרענן את הצוות וניסה למצוא נקודות אור במשחק נגד סוסיאדד. במשחק הבא דפור תצא לריינו דה-נאבארה של אוססונה, משחק עם קבוצת תחתית שכנראה תרד, וגם בדפור יודעים ששם הסיכויים גבוהים אפילו יותר, אך לא מוותרים מראש. "אנחנו מוכנים לשחק נגד ריאל מדריד", הוא אומר, "זה מסוג המשחקים שלא צריך לדבר הרבה. מבחינת פפ מל שום דבר לא גמור והוא הדגיש זאת באימון היום - "אנחנו במצב עדין, הכל יכול לקרות בכדורגל. הנקודות חשובות לנו. האוהדים היו מרוצים מאוד מהיכולת שלנו נגד ברצלונה ואתלטיקו מדריד והם יודעים עד כמה הם חשובים לנו". ואם הקהל חשוב לדפור - מה נגיד על שחקן המפתח, החלוץ אנדונה? שבעה שערים יש לו אבל הוא שובת מהבקעה כבר כמעט חודשיים וחצי. מה שכן, בתקשורת דיברו על האיש שכבש צמד בסיבוב הקודם - קוראים לו חוסלו. החלוץ שגדל בקסטיליה עלה מהספסל וכבש צמד בזק תוך 2 דקות. מעבר לכך הוא הבקיע גם שני שערים במדי ריאל מדריד בגביע המלך כך שיש לו 4 שערים במשחקים של ריאל מדריד ב-51 דקות - רקורד מטורף. אנדונה אמר "אנחנו מצפים לריאל מדריד ויכולים לנצח".

    היום ערכה הקבוצה אימון אינטנסיבי לקראת המשחק, בעיקר מצד שחקני הספסל ואלה שלא שותפו במשחק הקודם נגד סוסיאדד. בדפור מרגישים את העומס וכבר לא זוכרים מתי שיחקו שלוש פעמים בשבוע. החדשות הרעות הן היעדרותו של מוסקרה, אקס ריאל מדריד, שסובל מפציעה בשריר הארבע-ראשי וכנראה לא ישחק מחר. מנגד, לא פחות משלושה שחקנים חשובים חוזרים להרכב של דפור הבלם אריבאס, הקשר האחורי גילרמה דוס-סאנטוס וכן קרלס חיל הקשר ההתקפי, כולם נעדרו מהמשחק האחרון בגלל צהובים. עוד שחקן די מסוכן הוא בורגס שכבש העונה 6 שערים ובישל עוד 3 ועושה עבודה טובה מאוד בכנף. חוסלו ואנדונה יתחרו ביניהם על עמדה אחת בשפיץ ואל תפסלו אפשרות שדפור תתבנקר ותשחק עם שלושה בלמים למרות שזה לא קרה נגד ברצלונה. פאחר ופרננדו נאבארו עשוים לשחק בהגנה. 'אולי יהיה עוד פסטיבל, כמו נגד ברצלונה?', תהו בקול רם בתקשורת בגליסיה. אין ספק שניצחון על שתי הגדולות יכול להפוך עונה אפורה לקצת יותר מרגשת, ובדפור עדיין כואבים כשנזכרים בגול של ראמוס ברגע האחרון. מוטיבצייה, אם כך, ממש לא תהיה חסרה להם..

    [​IMG]
    את בארסה הם ניצחו העונה. חולמים לשחזר את 'הפסטיבל'.

    דפורטיבו לה-קורוניה - הרכב משוער: לוקס| חואנפראן, סידני, אריבאס, פרננדו נאבארו| בורגס, גילרמה דוס-סאנטוס, ברגרטיניוס, קרלס חיל, קאקוטה(ברונו גמה)| אנדונה(חוסלו)

    ריאל מדריד מגיעה למשחק מתוסכלת\מבואסת\עצבנית\ רותחת - מיחקו את התשובה המיותרת. קצת יותר שכל בשניות האחרונות ושוב היינו מדברים על קבוצה שמפגינה אופי כמו לאורך כל העונה, השוותה בעשרה שחקנים עם שער מפתיע של חאמס(2:2) ועשתה צעד חשוב בדרך לאליפות מס' 33. ואז בא מסי. את התסכול של כל השחקנים ראיתם על הפנים - כריסטיאנו רונאלדו שדפק על הדשא, קרבחאל שלא היה מסוגל לקום ושלח עקיצה ללואיס סוארס, וגם מרסלו שנראה כאילו חרב עליו עולמו. אבל זה הזמן להתאושש ולחזור לנצח. זה עדיין תלוי בריאל מדריד, והיא מסוגלת לנצח את כל משחקיה הנותרים. בשנה שעברה ריאל צימקה את הפער מבארסה לנקודה בלבד אולם בארסה ניצחה בכל חמשת המחזורים האחרונים. וצריך לעשות בדיוק את אותו הדבר, והצעד הראשון הוא מחר בריאזור. נראה שזידאן קצת איבד את שלוותו במסיבת העיתונאים.

    לאורך כל העונה זידאן קיבל שבחים על כך שהוא שומר את כולם בכושר טוב, שהקבוצה מפגינה אופי ומצליחה למרות עונה בינונית של הכוכבים הגדולים. הפעם התקשורת חתכה אותו לגזרים וטחנה שוב ושוב את הבעיות העיקריות והידועות בסגל. "עכשיו ברצלונה הכי טובה, תזכה באליפות וריאל מדריד לא שווה דבר", אמר זידאן במסיבת העיתונאים, חצי ציני-חצי כועס. זידאן אמר שהוא גאה בשחקנים, לא היה משנה כלום, והוסיף - "ביקשתי מהם לא לשנות כלום ולהמשיך באותה הגישה כמו בכל העונה. וכמובן נגיע וניתן את המקסימום ונרצה להביא את הנקודות". השורה התחתונה של המאמן - השחקנים מאוחדים, הקלאסיקו מאחורינו והפרשנים ימשיכו בעבודה שלהם וכל אחד יכול לחוות דיעה על הקלאסיקו. אנחנו לא חייבים להסכים איתה. ריאל תגיע מחר למשחק בסגל חסר ביו-כה וזידאן צפוי לערוך רוטציות. כל-כך הרבה נושאים בוערים עלו על השולחן כך שנושא ההרכב נדחק הצידה.

    את הכותרת הגדולה במדריד, והשלילית במיוחד יש לציין - קיבל גארת' בייל שייעדר בין שלושה שבועות לחודש וסיים את העונה - אלא אם כן הקבוצה תעפיל לגמר ליגת האלופות. זידאן טוען שבייל התאמן כרגיל והיה כשיר במאת האחוזים לקלאסיקו. בכל-מקרה, זו הייתה הפציעה ה-16 שלו בריאל מדריד והעונה רשם אפילו פחות הופעות מאשתקד - 26 לעומת 31. בתקשורת העלו עוד כתבה לא מחמיאה, הפעם ב-AS, וכתבו שבייל 'הפריע' לכל המאמנים בריאל מדריד, החל מהציטוט הזכור של אנצ'לוטי באוטוביוגרפיה שלו, דרך בניטס וכאן גם זידאן נופל בפח הזה. מצד שני, הכותרת החיובית הייתה חידוש החוזה של איסקו עד 2022. אנחנו נקווה לראות את הקוסם שלא שותף נגד בארסה - פותח בהרכב מחר. ויעלו הילדים לפנינו. מוראטה שגם ישב על הספסל לצערו - נטש את האימון והוא בספק למשחק מחר. נראה שריאל תשחק עם כריסטיאנו כחלוץ '9' עם שוב עם קארים. אגב, זה ממש לא חשוב מי ישחק מחר - לריאל מדריד יש בעייה בהתקפה, כן, תחזיקו חזק.

    כך היה בקלאסיקו, כך היה בדרבי נגד אתלטיקו וריאל איבדה את הובלת הליגה דווקא בברנבאו. כריסטיאנו שאיכזב בגדול נגד בארסה כשהגיע במומנטום אדיר והחמיץ מצב קורץ ועוד 2-3 הזדמנויות טובות - לא כבש כבר שישה משחקי ליגה רצופים(בחלקם לא שיחק). בלי להזכיר שמות, כמובן, זידאן דיבר על הבעיות - "אנחנו משחקים טוב ומגיעים למצבים. אנחנו צריכים לכבוש יותר שערים ולדעת להרוג משחקים". שימו לב שהעונה ריאל רחוקה מרף 100 שערי הליגה שהציבה בכל אחת מהעונות מאז הגעתו של כריסטיאנו. ומהתקפה - להגנה. הקפטן ראמוס, כובש שער הניצחון המטורף בסיבוב הקודם מורחק וייעדר מחר כמובן אולם ואראן התאמן כרגיל ואמור לחסוך לזיזו את כאב הראש, כשישחק לצידו של נאצ'ו. תחושת הבטן שלנו היא שנראה את דנילו ע"ח קרבחאל שגמר את האוויר נגד בארסה, ומודריץ' או קרוס יקבלו מנוחה גם כן. נתון מעודד הוא שמאז ההפסד במאסטייה במשחק ההשלמה - ריאל מדריד רושמת חמישה נצחונות חוץ רצופים בליגה, ואם נחשיב את הצ'מפיונס הגענו לשבעה כאלה. אתם יודעים מה צריך לעשות מחר...

    https://scontent.fsdv1-1.fna.fbcdn.net/v/t1.0-9/18057903_996028137167038_9083881059983760682_n.Xxx?oh=00b5c83f2f7a50ae1b5dc7e32f02453a&oe=59903077
    כריסטיאנו לא מאמין לשברון הלב בקלאסיקו. הוא עוד יחזיר ובגדול. ריאל מדריד לא מוותרת.

    ריאל מדריד - הרכב משוער: קיילור נאבאס| דנילו, נאצ'ו, ואראן, מרסלו(C)| קאסמירו, מודריץ'(חאמס), איסקו| לוקאס ואסקס, אסנסיו ומוראטה(בנזמה)


    היסטוריה ומפגשי עבר::


    הימים בהם אצטדיון הריאזור היה קללה מתמשכת ומנחוס של ממש - כבר חלפו מהעולם. ריאל הצליחה להתגבר על הבעיה הפסיכולוגית ומעבר לכך דפור איבדה מהזוהר שלה. ריאל מדריד עדיין בפיגור במאזן ההיסטורי בריאזור אבל נראה שמדובר בפער שיימחוק תוך שנים ספורות, וטוב שכך. המשחק שהוציא אותנו מחושך לאור, איך לא, היה ב-2009/10, פתיחת הסיבוב השני. כריסטיאנו רונאלדו נעדר, הפיראט גראנרו כבש בנגיחה אבל מה שכולם זוכרים הוא הבישול הגאוני של גוטי לבנזמה בעקב אחרי התקפה מתפרצת. מול השוער, הוא לא בועט, מה הוא עושה??? - 'העקב של אלוהים', כתבו במארקה לאחר המשחק. בנזמה כבש צמד וריאל ניצחה 3:1. אשתקד ריאל מדריד ניצחה בריאזור 2:9 במחזור הסיום מצמד של כריסטיאנו שהספיק לה להיות אלופת לדק' ספורות בלבד, אבל זה היה המשך של סרייה טובה.

    אותו ניצחון היה השלישי ברציפות של ריאל מדריד בריאזור והרביעי בחמשת המשחקים האחרונים, כשהיוצא דופן היה 0:0 דלוח בעונת הבכורה של מוריניו שהרחיק אותנו מאוד ממאבק האליפות. ב-2012/13 ריאל ביצעה מהפך וניצחה 2:1 בעיקר בזכות קאקא. ריקי הוביל את דפור ליתרון בדקה ה-35 אבל הברזילאי השווה בדקה ה-73 במשחק מצוין ושתי דקות לסיום היגואין כבש את שער הניצחון. אבל, עם כל הכבוד, נתעכב קצת על המשחק בעונה השנייה של אנצ'לוטי. 'עפים באוויר', זו כותרת טובה למשל. ריאל השיגה את ניצחון החוץ הכי גבוה בתולדותיה עם 8:2 ענק. ארבלואה בישל לכריסטיאנו שקפץ באוויר לגובה מטורף וכבש בנגיחה, אבל היה גם בונבון ענק של חאמס לחיבור, צמד של בייל וגם של צ'יצ'ריטו המחליף. הנה התקציר - השמינייה! כריסטיאנו אגב סיים עם שלושער.

    http://www.thehardtackle.com/wp-content/uploads/2016/08/RC-Deportivo-La-Coruna-v-Real-Madrid-CF-La-Liga-1024x604.Xxx
    אין אליפות. איסקו וקרוס יורדים לחדר ההלבשה עם פנים נפולות.

    מצד שני אסור להתעלם מרצף עצוב ואחד העלובים בהיסטוריה של ריאל מדריד. בעונת 1991/92 הובילו היירו, מיצ'ל ובוטראגיניו את ריאל לניצחון כל-ספרדי 3:0 על דפור. מאז ועד עונת 2009/10, לא פחות מ-18 שנה - ריאל מדריד לא הצליחה לנצח שם. התאומים נפלו, הגלאקטיקוס הגיעו וגביעי אירופה חזרו הביתה - וריאל מדריד לא הייתה מסוגלת לנצח שם. בשנות ה-50 ריאל השיגה שישה נצחונות רצופים בריאזור ואין לה עוד רצף היסטורי כזה. גם לדפור יש רצף של שישה נצחונות על ריאל מדריד, מ-2003/04, משחק בו זידאן הורחק אגב(2:0) ועד 2008/09 אז במחזור הפתיחה שוסטר שיחק עם כל התותחים מקדימה - רובן-ראול-רוד-היגואין וריאל נכעה 2:1. אגב, הופעת הבכורה של מרסלו בריאל מדריד הייתה נגד דפור בריאזור בעונת הקאפלו(2006/07), ביום בו רונאלדו שיחק בפעם האחרונה בריאל מדריד. נסיים עם סה"כ המאזן של ריאל מדריד בריאזור: 44 משחקי ליגה התקיימו עד היום: 14 נצ' לריאל מדריד(32%), 14 תוצאות תיקו(32%) ועוד 16 נצ' לדפור(36%), יחס שערים שלילי 73:65.
     
  3. rivaldo משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏30/7/02
    הודעות:
    18,582
    לייקים שהתקבלו:
    1,919
    מין:
    זכר
    נראה שלואיס אנריקה כל כך רוצה לבעוט בדלי שמילא בבירנבאו.
    מה זה ההרכב הזה.

    דין גומש ארדה סוארס פאקו.
    איניסטה וסוארז בספסל.

    מאמן על סמים


    עריכה:
    טוב כשיש לך מסי ובקאמפ נואו מספיק לך אותו עם עשרה נגרים.
     
    oFiRzZz אוהב/ת את זה.
  4. Civil Anti Madridista

    הצטרף ב:
    ‏21/11/08
    הודעות:
    7,436
    לייקים שהתקבלו:
    2,664
    תחזיקו חזק - שער בכורה למסצראנו בבארסה!
     
    נערך לאחרונה ב: ‏26/4/17
    oFiRzZz אוהב/ת את זה.
  5. Butragueño מנהלים

    הצטרף ב:
    ‏18/12/05
    הודעות:
    14,149
    לייקים שהתקבלו:
    6,186
    איסקו ממשחק למשחק הופך להיות פשוט סופרסטאר.
     
  6. rivaldo משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏30/7/02
    הודעות:
    18,582
    לייקים שהתקבלו:
    1,919
    מין:
    זכר
    שהם לא משחקים ונלחמים בשביל שחקן אחד ריאל מדריד קבוצה מהנה לצפייה, כדורגל גדול.
    ואיסקו ענק
     
  7. idans10 Carlos El Pibe Valderrama מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏30/1/09
    הודעות:
    15,572
    לייקים שהתקבלו:
    1,921
    #חאמסשובכבש
    #זידאןאידיוט
    #רקאומר
     
  8. zivmay Member

    הצטרף ב:
    ‏26/1/06
    הודעות:
    7,612
    לייקים שהתקבלו:
    2,482
    איסקו הוא רמה מעל כולם.
    התקווה היחידה של בארסה בשביל הזכייה באליפות, זה רק אם ההרכב הראשון יחזור לשחק. ההרכב הנוכחי מאוד מוכשר, מהיר וחסר אגו לחלוטין. הם מספיק טובים בשביל לנצח את כל המשחקים עד סוך העונה.

    איציק זוהר בלתי נסבל.
     
    EsheD אוהב/ת את זה.
  9. Butragueño מנהלים

    הצטרף ב:
    ‏18/12/05
    הודעות:
    14,149
    לייקים שהתקבלו:
    6,186
    מורטה משחק הרבה יותר פשוט מבנזמה. מקבל כדור מול השער וכובש. בנזמה חייב את ה-10 נגיעות בשביל להגיע למצב יותר. אני לא יודע מה עוד צריך לקרות כדי שזידאן ילך איתו לפני הצרפתי.
     
  10. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,383
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    - שער בכורה למסצ'ראנו! עולם הכדורגל עוצר| צמד לפלופ אנדרה גומש!| בארסה מגיעה ל-100 שערי זכות בליגה - כל הכבוד.

    https://discourse-sportenter.s3.dualstack.eu-central-1.amazonaws.com/original/2X/5/5a5ee564740ed13fb99bbc146318484794ea1cdc.Xxx

    זה לא 'ההרכ החזק' שלנו אבל בטח לא הרכב חלש או ספסל מחליפים. טוב שלפעמים נהנים מכדורגל מהקבוצה הזו.
    במקום מאניטה במחצית דפור היו קרובים-קרובים להשוות - ריאל מדריד קלאסי - טייק 1.
    במקום לראות את הילדודס משחקים כדורגל נהדר, מהיר חכם - קטע כזה, אפשר גם לכדרר, לעשות דאבל-פסים, לבעוט נהדר מחוץ לרחבה - אנחנו נמשיך לאכול חרא עם ה-B-B-C העונה לפחות נחים התקפית - ריאל מדריד קלאסי טייק 2.

    כיף לראות את כולם מפרגנים. מוראטה עכשיו, חאמס שלא מחפש בכוח את השער, וכמובן הכדרורים המהפנטים של איסקו. גם קובא טס מרחבה לרחבה בקלות.

    כי זו הנחתה מלמעלה שנראה את שלישיית הבלוף הזו.
    או.קיי, ההרכב של היום לא לוקח אליפות, לא בספרד ולא בפריימרליג - אבל הוא כן שווה מקום רביעי.
    מרוצה מהגישה של חאמס ומהכדרור של איסקו. ולוקאס נתן גול, גם זה משהו.
    עוד חמישה כאלה והאליפות שלנו, אבל יהיה מותח עד הסוף.
    מה שכן, לא שוכח ולא סולח על החרפה מיום ראשון האחרון, כמה פראיירים.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏26/4/17
  11. Butragueño מנהלים

    הצטרף ב:
    ‏18/12/05
    הודעות:
    14,149
    לייקים שהתקבלו:
    6,186
    ריאל מדריד וברצלונה עולות עם הרכבים מישניים ופשוט מוחצות את היריבות.
     
  12. riquelme1 Member

    הצטרף ב:
    ‏20/10/04
    הודעות:
    10,068
    לייקים שהתקבלו:
    338
    מקום רביעי? עםמהרכב כזה הייתם אלופים מזמן.

    הרמה בתחתית השנה מזעזעת. אין אפילו מאבק על הירידה.
     
  13. Greek Member

    הצטרף ב:
    ‏31/3/16
    הודעות:
    313
    לייקים שהתקבלו:
    102
    מין:
    זכר
    פשוט פשע ששחקן כמו איסקו לא ראה דקה בקלאסיקו. בארסה צריכה להודות לזידאן על זה שהיא בכלל בתמונת האליפות עדיין.
     
    EsheD אוהב/ת את זה.
  14. EsheD משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏6/10/05
    הודעות:
    10,616
    לייקים שהתקבלו:
    2,365
    מין:
    זכר
    פשע זאת מילה עדינה למה שזידאן עושה לאיסקו ומוראטה. מעניין כמה זמן תהיה להם מוטביציה להראות מה הם שווים רק מול הקטנות.
    רק לחשוב שעם מוראטה ואיסקו בהרכב בקלאסיקו...
     
  15. סיונרה Member

    הצטרף ב:
    ‏20/2/16
    הודעות:
    13,141
    לייקים שהתקבלו:
    5,896
    מין:
    זכר
    לריאל יש יותר מ14 שחקנים ששווים הרכב, ולכן בכל פעם שהקבוצה לא תנצח, אפשר להגיד שזה בגלל מי שלא שיחק.
    בסוף מה שהפריד בין ריאל ובין תוצאה טובה זה התקפה אחת שחלק מהשחקנים ישארו בהגנה ולא יעלו.