המחזור ה-28 בבונדסליגה :: Ein Klassiker ist wieder da!

הנושא בפורום 'פורום כדורגל גרמני' פורסם ע"י VAR, ‏8/4/17.

  1. VAR Member

    הצטרף ב:
    ‏4/12/11
    הודעות:
    13,311
    לייקים שהתקבלו:
    6,336
    19:30
    באיירן מינכן - בורוסיה דורטמונד
    משמעותי או לא, זה עדיין המשחק הגדול ביותר שיש לבונדסליגה להציע, וראש בראש בין שני הטוענים לכתר מלכות השערים. דורטמונד כרגיל תגיע בהרכב חסר כאשר רויס, דורם ושורלה ייעדרו בודאות. וייגל, פישצ'ק וקגאווה מוגדרים "very, very doubtful" ובארטרה עשוי להיעדר אף הוא.
    גם במינכן ישנם חיסורים משמעותיים כאשר נוייר ומולר ייעדרו. הראש של שתי הקבוצות האלה נמצא לחלוטין באמצע השבוע הקרוב. טיימינג די עלוב לקלאסיקר.

    16:30
    קלן - בורוסיה מנשנגלאדבאך
    עוד לפני כן ייערך משחק אמוציונאלי אפילו יותר בין קלן לגלאדבאך, כנראה הדרבי החם ביותר בבונדסליגה נכון להיום. תזכורת לאיך שזה עשוי להיגמר:


    בואו נקווה שזה ייראה יותר ככה:


    במקביל:
    פרייבורג - מיינץ
    המבורג - הופנהיים
    לייפציג - לברקוזן
    שאלקה - וולפסבורג

    אתמול:
    פרנקפורט - ברמן 2:2

    מחר:
    הרטה - אאוגסבורג
    אינגולשטט - דארמשטט
    בלתי ייאמן: לפני שבוע(!) הפער בין אינגולשטט לאאוגסבורג עמד על 10 נקודות והסיפור היה נראה גמור. לאלמוג כהן, כנראה הכדורגלן הישראלי הטוב ביותר בעולם נכון להיום, היו תוכניות אחרות ועם צמד הוא ניצח את אאוגסבורג באמצע השבוע והקטין ממנה את הפער ל4 נקודות, כאשר אם לא יהיו הפתעות מיוחדות הפער עשוי להצטמק עד לנקודה בלבד בתום המחזור. במילים אחרות: בתוך שבוע אינגולשטט עשויה למחוק פער דו ספרתי כמעט לחלוטין מיריבתה הבווארית. לפחות בתחתית מעניין. לדארמשטט כבר לא יקרה שום נס והיא יכולה לרדת ליגה באופן רשמי כבר בתום המחזור הזה (אם כי לא סביר ותלוי בהרבה תוצאות אחרות).
     
    נערך לאחרונה ב: ‏8/4/17
    Franco, golding, Die Werkself ומשתמש נוסף אוהבים את זה.
  2. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,383
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    לא חשבתי לרגע שיש לדורטמונד סיכוי במלחמה מול באיירן בליגה הרי זה קרב אבוד מראש, אבל הפער העצום ביניהן בטבלה מאוד מאכזב אותי. הליגה מראה על יציבות בעוד ליגת האלופות היא סיפור אחר, ושם דורטמונד סיימה בצדק כאלופת הבית. מניח שחלק מהפציעות של באיירן אילצו את אנצ'לוטי לשחק עם חלק מהשחקנים הבכירים כבר במשחק הקודם, אני למשל לעולם לא הייתי זורק את רובן למגרש במשחק כזה ועוד ל-90 דק'. לבאנדובסקי נטש את האימון של באיירן באמצע השבוע וגרם לרעידת אדמה במרכאות, הוא יהיה כשיר? מצפה מבאיירן במשחק בית לצלוח את המשימה הזו וזה הזמן של קומאן להוריד חלודה. לא יודע עד כמה זה חכם לבצע ניסויים כאלה במשחק כזה אבל הייתי משחק עם צ'אבי אלונסו וחאבי מארטינז במרכז השדה(בהנחה שיש לבאיירן הגנה נורמלית) וגם נותן מנוחה ללהאם. באיירן זו אותה סיסטמה. היא תלויה כמו כולן בשחקני המפתח שלה אבל השיטה מנצחת והיא תוכל לתת את הטון.
     
  3. Die Werkself wir sind die Macht am Rhein

    הצטרף ב:
    ‏26/8/12
    הודעות:
    2,083
    לייקים שהתקבלו:
    941
    תודה על פתיחת הדיון @יענקלך שחרר!

    האמת שאני כמעט ולא מצפה לבאיירן-דורטמונד. כמובן שאראה את המשחק, אבל אין את הציפייה למשחק שהיתה בשנים האחרונות - וזה בעיקר באשמת דורטמונד.

    לברקוזן עם משחק חשוב מאוד. ניצחון וכנראה נעפיל לאירופית, תיקו או הפסד והמצב מסתבך, במיוחד שבאיירן (עם הרכב חסר, כנראה) מחכה במחזור הבא.
    מקווה שהאברץ, בראנט ופולאנד ימשיכו לפתוח, שקאמפל יהיה כשיר ויפתח ושלא נראה את מחמדי בהרכב.
     
  4. VAR Member

    הצטרף ב:
    ‏4/12/11
    הודעות:
    13,311
    לייקים שהתקבלו:
    6,336
    קלן משחקת כדורגל פרימיטיבי מאוד. הם מאורגנים טוב בהגנה ובהתקפה הולכים כמה רחוק שאנתוני מודסט ייקח אותם, בעונה כזאת זה אולי יספיק למקום בליגה האירופית בעונה הבאה. גלדבאך הרבה יותר טובה אבל כרגיל אין מחץ בהתקפה והיא בקושי מגיעה להזדמנויות.
     
  5. alexshw Member

    הצטרף ב:
    ‏13/11/09
    הודעות:
    74,962
    לייקים שהתקבלו:
    25,664
    מין:
    זכר
    בגרמניה צריכים לחשוב איך להגביר את התחרות דרך ביטול או שינוי חוק הבעלות. כמובן אסור שבעלים יתחיל לשנות שם או חלילה להעביר מקום את הקבוצות, אבל לדעתי המצב הנוכחי רק מנציח את חוסר התחרותיות מול באיירן.

    שיתנו לאנשי עסקים להתחרות בהם.
     
  6. VAR Member

    הצטרף ב:
    ‏4/12/11
    הודעות:
    13,311
    לייקים שהתקבלו:
    6,336
    אין יותר מידי אוהדים גרמנים שמתלוננים על העניין, אז הכל בסדר. בגרמניה מעדיפים כדורגל ששייך לאוהדים על פני תחרות. בוא נשאיר את זה ככה ואת הפלסטיק נשמור לאנגליה. הולך?

    גם לא כל כך הבנתי איך זה אמור לעזור. בצרפת מה שאתה מציע עשה בדיוק את ההיפך. זה לא שעל 19 קבוצות חלים חוקים שונים מאלה שחלים על באיירן. ההבדל הוא שבוואריה הוא המחוז הכי עשיר והכי מפותח בגרמניה ומינכן היא כמובן עיר הבירה שלו וNRW הרבה פחות כשדורטמונד היא סתם עיר לא חשובה שללא קבוצת הכדורגל שלה לא הייתה שום סיבה לבקר בה. זה לא משהו שישתנה אם חוק הבעלות ישתנה.
     
    Franco אוהב/ת את זה.