המחזור ה-23 בבונדסליגה:: Dschinghis Khan

הנושא בפורום 'פורום כדורגל גרמני' פורסם ע"י Die Werkself, ‏3/3/17.

  1. Die Werkself wir sind die Macht am Rhein

    הצטרף ב:
    ‏26/8/12
    הודעות:
    2,083
    לייקים שהתקבלו:
    941
    המחזור ה-23 יפתח הערב באוגסבורג, כאשר המקומיים יארחו את ר.ב. לייפציג. לייפציג תמשיך במרדף, הככל הנראה חסר הסיכוי, אחרי באיירן המוליכה, אך בכל מקרה מצבה בטבלה מצוין ויש לה יתרון של 8 נקודות על דורטמונד השלישית ו-10 על הופנהיים הרביעית. לכן, אם תמשיך להציג יכולה סבירה ומעלה עד לסיום העונה נראה כי היא תשתתף (במקביל לזלצבורג?) בליגת האלופות בעונה הבאה.

    באיירן, מצדה, מרוצה לאחר 11 שערים בשני המשחקים האחרונים (5 מהם של לבנדובסקי), אבל תצא למשחק חוץ לא קל בקלן. במשחק החוץ האחרון שלה, מול הרטה במחזור ה-21, באיירן התקשתה ויהיה מעניין לראות האם היא תסתבך גם מול אנתוני מודסט וחבריו, שנמצאים בכושר בינוני לאחרונה.

    שני המשחקים המרכזיים של המחזור, לדעתי, יתקיימו בשבת. המוקדם מביניהם יפגיש בין דורטמונד, ללא גצה כמובן, לבין לברקוזן שבה מעמדו של המאמן רוגר שמיט ממשיך להתערער. דורטמונד אמנם חווה עונה מאכזבת יחסית, כמו יריבתה במחזור הקרוב, אך נמצאת במצב טוב בהרבה מלברקוזן (שבמקום השמיני) וסביר שתסיים במקום המוביל לליגת האלופות.

    המשחק הבולט השני יתקיים בשבת בערב, כאשר גלאדבך המתאוששת מאז מינויו של הקינג למאמן תפגוש את שאלקה, שמדורגת שני מקומות מתחתיה אך תוכל לעקוף אותה במידה ותנצח.

    השיר שנבחר למחזור הזה הוא שיר ידוע בישראל, לפחות יחסית לשירים בגרמנית. הישר מאירוויזיון 1979 בירושלים:
     
  2. Franco מנהל ראשי מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏15/10/07
    הודעות:
    22,773
    לייקים שהתקבלו:
    2,210
    בישול ענק לקייטה שבינתיים לא עשינו לו עין הרע מכל המחמאות בדיון האנגלי :)
     
  3. VAR Member

    הצטרף ב:
    ‏4/12/11
    הודעות:
    13,310
    לייקים שהתקבלו:
    6,336
    לברקוזן בושה וחרפה, מצטער @Die Werkself . מי שראה את המשחק יודע שהתוצאה עוד הייתה צריכה להיות כפולה והשופט עוד עשה להם הרבה הנחות. אין מרכז שדה ואין הגנה. המהלך שהוביל לפנדל זה משהו שלא רואים גם בילדים ג'.

    ככל שהזמן עובר אני חושש יותר ויותר מההחתמה של טופראק.

    איזה מפתיע באמת שהקבוצה נראית טוב כשמשחקים בהרכב שחקנים שמתאימים לרמה הזו. חבל שהאסימון נפל כשהפער מבאיירן כבר בלתי ניתן לסגירה אבל לפחות זה קורה לפני הגומלין מול בנפיקה ולא כשהעונה כבר גמורה לגמרי.

    ועדיין, זה לא ייתכן שאנחנו לא מסיימים את המחצית הראשונה עם 4 שערים לפחות ונגררים ל20 הדקות האחרונות עם יתרון מינימלי. דמבלה עם קבלת החלטות רק קצת יותר טובה היה כבר היום אחד מ5 שחקנים הכי טובים בעולם.
     
  4. Die Werkself wir sind die Macht am Rhein

    הצטרף ב:
    ‏26/8/12
    הודעות:
    2,083
    לייקים שהתקבלו:
    941
    אין ספק שזו הופעה רעה מאוד של לברקוזן, למרות שאלמלא ההתפרקות בדקות האחרונות זה היה פחות או יותר דומה למשחק מול אתלטיקו (מינוס הדקות הטובות של לברקוזן בין השני שלה לרביעי של הספרדים).

    הפעם אני באמת מצפה לפיטורים של שמיט בימים הקרובים.

    למה השופט עשה הרבה הנחות? לברקוזן עשתה הרבה עבירות ובלראבי היה צריך לקבל צהוב שני (תיאורטית גם וונדל היה צריך לקבל שני צהובים, אבל קשה לי להאמין שאם הוא היה מקבל את הראשון הוא היה עד כדי כך מטומטם ומקבל עוד אחד), אבל דווקא לא יצאתי עם תחושה כזו בכלל. ללברקוזן ספק הגיע פנדל (דחיפה של גריירו על פולאנד), והפנדל של דורטמונד היה מפוקפק. וגם דמבלה היה צריך לקבל צהוב על התחזות במחצית הראשונה, אם להתייחס להחלטות קטנות יותר.

    דווקא אחרי היציאה של טופראק ההגנה של לברקוזן נראתה עוד יותר רע, אבל זו אכן היתה הופעה רעה שלו - כמו של כל ההגנה של לברקוזן. אולי תחת טוכל הוא ישתפר, בסך הכל מדובר לדעתי בבלם טוב, במיוחד על הקרקע.

    דמבלה די פירק את לברקוזן (בניגוד למשחק הראשון, אז בנדר והנריקס השתיקו אותו לגמרי), אבל כמו שכתבת קבלת ההחלטות שלו טעונת שיפור. היה יכול לבשל פעמיים בקלות יחסית אם היה בוחר למסור.
     
  5. VAR Member

    הצטרף ב:
    ‏4/12/11
    הודעות:
    13,310
    לייקים שהתקבלו:
    6,336
    1. לא היה פנדל ללברקוזן, גם מרקוס מרק אמר את זה בשידור והיה די נחרץ. מותר לשחק עם הכתפיים.
    2. כמו שאמרת (וגם פה מרק היה נחרץ) הגיע לבלערבי* לפחות צהוב (שני) על התיקול עם אופציה לאדום ישיר.
    3. אני די בטוח שאם מרקו רויס היה עוזר לעצמו ליפול במקום לנסות לנסות לשמור על שיווי משקל הוא היה היה מקבל את הפנדל + אדום לשחקן ההגנה (שכחתי מי זה היה) ומשחק גמור בעצם. אולי זה גם היה חוסך לנו את הפציעה השנתית שלו :/

    *אני חושב שבלערבי הוא מהראשונים שלברקוזן צריכה להיפטר מהם בקיץ. הוא פשוט מסרב להתבגר וממשיך להתנהג כמו ערס מפגר. מכאן הערך שלו רק יירד לדעתי.
     
  6. מתן ערוסי Member

    הצטרף ב:
    ‏1/10/08
    הודעות:
    142
    לייקים שהתקבלו:
    52
    אחרי ה-2:4 של גלדבאך אנחנו סופרים כבר 32 שערים במחזור הזה, כשיש מחר עוד שני משחקים. וואו
     
  7. nfcb משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏22/1/06
    הודעות:
    9,449
    לייקים שהתקבלו:
    502
    מה המטרה להשאיר במשחק חוץ חשוב וקשה מאוד גם את בראנט גם את צ׳יצ׳ריטו וגם את בלארבי (ערס או לא הוא מהיותר טובים שיש ללברקוזן להציע) על הספסל חוץ מחכמולוגיה? השדר ב ARD אמר שהמטרה של לברקוזן העונה (עכשיו) היא מקום שיוביל למוקדמות לליגה האירופית לעונה הבאה. אוי אוי אוי. וזה עוד בעונה שגלדבאך, שאלקה וולפסבורג נראות נורא ואיום.
     
  8. Franco מנהל ראשי מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏15/10/07
    הודעות:
    22,773
    לייקים שהתקבלו:
    2,210
    גם העונה קאלו מוריד הילוך אחרי פגרת החורף?