מחזור 13 בליגת העל- בית"ר ביקשה טכני על הפועל

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ישראלי' פורסם ע"י ג'רי בית הלוי, ‏9/12/04.

  1. ג'רי בית הלוי Member

    הצטרף ב:
    ‏31/7/02
    הודעות:
    5,106
    לייקים שהתקבלו:
    0
    בני סכנין- הפועל חיפה (שישי, 14:30, עילוט)
    כמה טוב שיש את הפועל ב"ש. אחרי שבסיבוב הקודם הבקיעה סכנין רביעיה לרשתה של ב"ש, באדיבותו של ה"שוער" הרווג סונארה, שוב ספגה הקבוצה מבירת הנגב ארבעה שערים מנציגת המגזר, הפעם ללא מענה, שהקפיצו את סכנין עד למקום השמיני. אמנם המקום השמיני הוא פיקציה, מכיוון שלכל ארבע הקבוצות שמתחת לסכנין יש את אותו מספר נקודות (11, 1 פחות מלסכנין), אך זה יותר טוב מהקו האדום מתחתיו הייתה בני סכנין בשבוע שעבר. סכנין תחסר במשחק את תומר אליהו המוצהב, שיוחלף ע"י חאלד חלאילה או אחמד קסום, ואולי גם את אלן מסודי שנפצע באימון המסכם לקראת המשחק.
    הפועל חיפה, אחרי שלבים במהלך הסיבוב הראשון שבהם היא נראתה כלהיט של הליגה, הולכת ומסתבכת, ובשבוע שעבר היא הפסידה לבני יהודה המתאוששת. חיפה מסובכת מאוד בתחתית, ויש לה 11 נקודות, כמו להפועל ת"א, פ"ת וב"ש. הפרש השערים הוא זה שממקם אותה מתחת לקו האדום, וכפי שלמדו על בשרן מכבי חיפה ות"א בכמה הזדמנויות, זה עלול להיות גורלי בסוף העונה. חיפה מקווה להשיג ניצחון שני העונה על בני סכנין, אותה היא ניצחה בסיבוב הראשון משער של מזואה אנסומבו, שהשבוע יעדר עקב הכרטיס האדום שאותו הוא ספג במשחק מול הכתומים. מלבדו יעמוד לרשותו של ניר לוין סגל מלא, שעשוי לגדול במהלך השבוע כשמספר שחקנים, גנאי ושני קונגולזים, ינתחו בקבוצה למבחנים.

    הפועל ת"א-בית"ר ירושלים (ראשון, 20:40, בלומפילד)
    אחרי שפתחה את העונה בפסטיבל גדול שהתנפץ עם כשלונו של גילי לנדאו, מינתה כמחליפו את שמוליק חנין, הפסידה בדרבי ולהפועל פ"ת, וספק פיטרה-ספק לא עמדה בדרכו של חנין שהגיש את התפטרותו, מינתה השבוע הפועל ת"א את שייע פייגנבוים למאמן השלישי שלה העונה, בתקווה שהוא יעצור את ההדרדרות או לפחות ישאיר את הקבוצה בליגה בסיום העונה. בדריקטוריון הקבוצה הייתה התלבטות גדולה בין פייגנבוים לבין דרור קשטן, שרק לפני חצי שנה עזב את הקבוצה בטריקת (שלא לומר שבירת) דלת, אולם אי נכונותו של האחרון להתגמש בדרישותיו הכספיות הכריעה לטובתו של מלך השערים בכל הזמנים של האדומים. לפייגנבוים מצפה משימה קשה מאוד, אולם כמעט תמיד הוא מצליח להשאיר את קבוצותיו בליגה, וכל מה שנותר לקהל האדום הוא לקוות שגם הפעם שייע יצדיק את המוניטין שלו בתור מושיע. הפועל תנסה לסגור השבוע סוף סוף את עסקת העברתו של ג'ון פנסטיל ממכבי, וגם לקדם את המו"מ על ג'ף טוטואנה וגילי ורמוט מהפועל חיפה.
    זאת לא ממש חוכמה, וגם להפועל פ"ת יש עוד הזדמנות, אבל בית"ר ירושלים היא הקבוצה היחידה שמכבי חיפה לא הצליחה לנצח השנה. שתי תוצאות תיקו מול הירוקים, אחת עם שער אחד לכל קבוצה במחזור הראשון בקריית אליעזר ואחת מאופסת בשבוע שעבר מול טדי מלא, עזרו לקבוצתו של אלי אוחנה להגיע עד למקום החמישי, הפתעה גדולה אחרי הקיץ הסוער שעבר בבית וגן, הרכש הדל והפתיחה המאכזבת. בית"ר, שתסע לבלומפילד למשחק מול הפועל ת"א העלובה, באה במטרה מוצהרת להשיג שלוש נקודות שעשויות לקדם אותה עד המקום השלישי, שמוביל לגביע אופ"א. אוחנה יהנה מסגל כמעט מלא, שבו יחסרו רק אינדיו, אופיר עזו וקלדיירה. אבי נמני, שסובל מכאבים בברך, מטופל ויהיה כשיר. פבריציו בנטו, הבלם שעבר סוף סוף בבקרה, יפתח במקום פריירה המורחק, ומאור מליקסון יפתח במקום ברק יצחקי.

    מכבי פ"ת- הפועל פ"ת (שני, 20:30, פ"ת)
    אחרי שכבר החזיקה במקום השלישי כמה שבועות, הפסידה פ"ת בקרב הישיר עליו למכבי ת"א משער בדקה ה-89, וירדה למקום הרביעי. קבוצתו של גיא לוזון הייתה חלשה מאוד, לא הגיעה להזדמנויות, אבל הטריק הזה שעובד כמעט כל שבוע לא הצליח הפעם, וכשל מול הקבוצה של קלינגר שלימדה אותה איך עושים את זה נכון. כדורגל ישראלי במיטבו. במהלך השבוע שיחקה פ"ת בגביע הטוטו מול ב"ש, וסיימה משחק שני רצוף בלי לכבוש- המשחק נגמר בתיקו מאופס, שהשאיר את שתי הקבוצות מחוץ לרבע הגמר והעלה דווקא את מכבי ת"א לשלב הבא. ההדחה היא בגדר מכה כלכלית קשה ללוזונים, ואולי גם לשחקנים- בתחילת העונה הבטיחה הנהלת הקבוצה שבמידה ויושג טריפל כל אחד מהשחקנים יקבל בית במתנה, וכעת נשאר לחלום רק על דאבל (אתנחתא קומית מעולם לא הזיקה). הבלם תומר בן יוסף, שנפצע בדרבי הקודם ברצות הברך ומאז לא חזר לשחק, מתאמן כבר כרגיל ויפתח על הספסל את המשחק הזה.
    והפעם בפינתנו "כמה טוב שיש את.."- הפועל ת"א, להפועל פ"ת. אחרי שהניצחון היחידי של פרדי דוד בסיבוב הראשון הושג על גילי לנדאו, הושג הניצחון השני של דוד העונה הפעם על שמוליק חנין, אולם הכוונה היא שזה לא יהיה הניצחון היחידי גם בסיבוב הזה. פ"ת נמצאת במגמת השתפרות, שכוללת גם תיקו עם מכבי חיפה, וכעת היא ממוקמת במקום העשירי בזכות הפרש שערים עדיף על אלו של הפועל חיפה וב"ש. על מנת שהניצחון השלישי של הקבוצה לא יושג בסיבוב השלישי נגד המאמן השלישי (ואולי רביעי?) של הפועל, מתכוונת פ"ת להתחזק, ובקבוצה נבחן כבר החלוץ האוקראיני אולג מוזקובוי שלפי מספר שחקנים בקבוצה "יכול לתרום". פ"ת תחסר בדרבי הקרוב את אלנתן סלמי שפגוע בכף רגלו ואולי גם את כובש שער הניצחון מול הפועל ת"א, זאב חיימוביץ', שמתח את שריר הירך האחורי.
     
  2. bensror Member

    הצטרף ב:
    ‏31/8/04
    הודעות:
    287
    לייקים שהתקבלו:
    0
    נקווה שבנטו זה לא נדאלה 2 ... אם הוא יהיה טוב וייצב את ההגנה של ביתר זה יהיה מעולההה יהיה קשה מאוד לנצח את ביתר בגלל ההתקפה המעולהה שלנו!! יאללה ביתר!!
     
  3. rainman משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏1/9/02
    הודעות:
    17,976
    לייקים שהתקבלו:
    0
    באחי נצרת הוא היה מאוד טוב...גם התקפית הוא לא רע..
     
  4. בית"רי מלידה Member

    הצטרף ב:
    ‏3/1/04
    הודעות:
    9,190
    לייקים שהתקבלו:
    1
    שייע הזה הוא לא מאמן גדול - אבל בצד הפסיכולוגי הוא הכי טוב בארץ.

    אם זה יספיק ל "כוכבים" של הבועל? נדע עוד כמה מחזורים.

    אם בית"ר תיתן להם בראש על ההתחלה - זה ייגמר בתבוסה להבועל.
     
  5. Alvaro Recoba משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏12/6/03
    הודעות:
    12,566
    לייקים שהתקבלו:
    0
    עוד פרט לגבי הפועל-בית"ר: בפעם האחרונה ששייע נקרא להציל קבוצה, הוא החליף את עזמי נאסר בנצרת, ובמשחק הראשון שלו בקבוצה הוא ניצח את בית"ר...

    ולא לדאוג, הפריויואים הנוספים יעלו בקרוב.
     
  6. בית"רי מלידה Member

    הצטרף ב:
    ‏3/1/04
    הודעות:
    9,190
    לייקים שהתקבלו:
    1
    פנסטיל חתם בהבועל - יתאמן בשבת ( מחר ) , וביום ראשון יעבור בבקרה , וישחק מול בית"ר.
     
  7. Alvaro Recoba משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏12/6/03
    הודעות:
    12,566
    לייקים שהתקבלו:
    0
    הנה הפריויואים:
    מכבי חיפה - מ.ס. אשדוד (שבת, 20:30, קריית אליעזר):
    משחק שאם תראו את הטבלה למישהו מחו"ל הוא יגיד לכם "משחק העונה", הרי ביום ראשון יש ארסנל צ'לסי ולצ'לסי 5 נקודות פער, פה למכבי חיפה יש 7 נקודות פער, אבל לא כך הדברים. אמנם אלמדון כנראה יחליף את דוידוביץ' שנפצע בשבוע שעבר בטדי (0-0), רוסו לא ישחק לא בשבוע הזה ולא בשבוע הבא בגלל פציעה בגב שמקרינה לו על הרגל, וגם קולאוטי לא יפתח מכיוון שהוא פצוע וברדה כנראה יפתח בחוד, אמנם חיפה עם שני תיקו רצופים אחרי 9 ניצחונות, אבל עדיין חיפה פייבוריטית בענק לקחת את המשחק הזה. מדובר במאצ'-אפ של ההתקפה הכי טובה, שבשבוע שעבר נעצרה בפעם הראשונה ללא כיבושים אחרי המון החמצות, נגד ההגנה הטובה ביותר בליגה העונה.
    בחיפה, כאמור אלמדון יחליף את דוידוביץ' וברדה את קולאוטי, ואוזן ימשיך לשבת על הספסל כשחרזי ממשיך כמגן ימני.
    הרכב משוער: תום אלמדון, אלון חרזי, ווסקלי גונסאלבס, אריק בנאדו, חיים מגרלשווילי, דירסאו, וואליד באדיר, עידן טל, גוסטבו בוקולי, יניב קטן, אליניב ברדה.

    באשדוד ניסו השבוע בעיקר לעבוד על הצד המנטלי ולא להיכנס למשבר לאחר שני הפסדים רצופים לנצרת עילית ולבית"ר ירושלים, ויוסי מזרחי ערך שיחות אישיות עם מספר שחקנים. מבחינה מקצועית שי הולצמן ימשיך להיות על הספסל מכיוון שמזרחי מעדיף קישור מעובה שינסה לשתק את הקישור המצוין של חיפה. מאור פרץ יפתח בקישור ואובוקה ישחק חלוץ יחיד.
    הרכב משוער: אסי רחמים, עמר סלמן, אריק אג'יפור , עמנואל פאפו, אדיר טובול, אנש עזיז, יוסי אופיר, דוד רביבו, עמנואל אביידה, מאור פרץ, פליקס אובוקה.

    במחזור השני יצאה חיפה לאצטדיון הי"א וחזרה עם ניצחונה הראשון העונה 1 - 0 משער של עידן טל.

    בני יהודה - מכבי ת"א (שבת, 18:50, בלומפילד):
    בבני יהודה מרוצים מאוד כשלאחר פתיחת עונה לא טובה הגיע רצף משחקים טוב כולל הניצחון החשוב בקריית אליעזר על הפועל חיפה בשבוע שעבר ששיקף בדיוק את מה שצריכה הקבוצה במשחקי התחתית- לנצח גם כשהיא משחקת לא טוב, שכן חיפה שלטה במשחק ללא עוררין. בני יהודה מסתכלת למטה והקו האדום הוא 6 נקודות מתחתיה, ובליגה הצפופה שלנו זה אומר מקום שישי.
    אבל- ניצן שירזי יחסר מספר שחקנים במשחק נגד מכבי ת"א- אלון מזרחי נפצע באימון ובטורינה יפתח במקומו, ובחוליית ההגנה אדריאן גמאן וירון אביחיל לא כשירים ב- 100%. את אביחיל לא יסכנו והוא יחזור בשבוע הבא, אבל גמאן בספק למשחק.
    יניב והבה שהיה כוכב המשחק בשבוע שעבר ינסה לסייע לקבוצתו להשיג נקודות גם השבוע, כשניצחון כתום ישווה את מאזן הנקודות בין הקבוצות.
    הרכב משוער: יניב והבה, אלי אברבנל, יאיר אזולאי, גבע ברקאי, רוני גפני, אימורו לוקמן, איבן מירוסלבץ' (קובי דג'אני), אסי בלדוט, בן לוז, גבריאל לימה, מטה בטורינה.

    במכבי ת"א נפטרים לאט לאט מהשחקנים הזרים ברוטינה זהה. הזר מתבטא נגד הקבוצה, הקבוצה משעה אותו והוא מחפש לעצמו קבוצה. פנסטיל כבר הושאל להפועל ת"א, ועכשיו ברונו רייס מחפש קבוצה בחו"ל, אולי מהבונדסליגה II.
    http://images.one.co.il/images/d/gg82816.Xxx
    עם רגל וחצי בחוץ. רייס.

    השבוע ת"א סיימה את הופעתה הראשונה בליגת האלופות במקום האחרון בבית, ועכשיו קלינגר מבקש מהשחקנים לעשות סוויץ' ולהתרכז בליגה, שכמו שזה נראה שם המצב לא טוב, אבל המגמה היא חיובית אחרי שני נצחונות 1 - 0 בדרבי ונגד מכבי פ"ת, ובת"א לא יתנגדו לעוד תוצאה כזו שתשחזר את התוצאה מהמפגש הראשון בין שתי הקבוצות העונה. ניצחון של מכבי ת"א ושל מכבי חיפה יביא את מכבי ת"א לשויון נקודות עם המקום השני. מבחינה מקצועית קלינגר אמור להמשיך עם אותו הרכב ששיחק נגד יובנטוס השבוע, וזה כולל את גל ניר בשער.
    ההרכב המשוער: גל ניר, קובי מוסא, אבי סטרול, ג'ובאניני, משה מישאלוף, סאלם אבו-סיאם, תמיר כהן, אורן זיתוני, לירן כהן, ברוך דגו ואמיל אמבמבה.

    הפועל ב"ש - הפועל נצרת עילית (שבת, 15:00, וסרמיל):
    לאחר התבוסה הביתית של הפועל ב"ש בשבוע שעבר לבני סכנין 4-0 ב"ש חייבת לאוהדיה ולעצמה ניצחון שיחלץ אותה מהאיזור שממנו יורדים ליגה, אבל זה לא יהיה פשוט נגד מוטי איווניר וחבורתו שממשיכים עם התנופה עם 4 ניצחונות ב- 5 המשחקים האחרונים, ומרוחקים 5 נקודות מב"ש והפועל פ"ת שנמצאות מתחת לקו האדום.
    אלי כהן חסר אונים. ההגנה שלו היא הגרועה בליגה, ובמשחק הקרוב היא תשחק נגד ההתקפה הפוריה של נצרת עילית שבראשה דוארטה, לשעבר שחקן ב"ש, מלך שערי הליגה עם 10 שערים ב- 11 משחקים והוא רוצה לשפר את המאזן האישי. ב"ש החתימה השבוע את שוקורוב, חלוצה של הפועל ת"א אבל עקב ההצהרה של כהן שהוא מחפש חלוץ נוסף עולה התהיה למה הוא לא מחפש חיזוק לעורף החלש.
    מבחינת נצרת עילית, ישראלביץ' שחלה השבוע חזר לאימונים מלאים והוא כשיר למשחק, ומוטי איווניר לא ממהר לשנות את ההרכב המוצלח שלו.
    מבחינת אוהדי הכדורגל הניטרלים הם רוצים לראות שחזור של המחזור השני עם 3-3 דרמטי ורב תהפוכות.

    שבת שלום וסופ"ש פורה, חג שמח לכולם!
     
  8. עד המוות הפועל Member

    הצטרף ב:
    ‏27/11/04
    הודעות:
    734
    לייקים שהתקבלו:
    0
    תתחילו לשפוך תגובות על המשחק היום (סכנין-הפועל חיפה)
    שלי:

    ככה,
    סכנין שלטו, אבל בהתקפה הם שיחקו גרוע מאוד.
    לא זכורה לי בעיטה אחת שלהם מתוך הרחבה, כל הבעיטות הרבות שלהם הגיעו מחוץ לרחבה,
    וכשהכדור פגע בקורה (פעמיים) זה היה מרגל של שחקן הפועל חיפה (פעמיים...).
    בהגנה הם שיחקו סביר.
    אין מה להוסיף עליהם, אף אחד אצלם לא התבלט במיוחד...
    בהפועל חיפה כולם אומרים ששטראוס בלט, שלדעתי הוא לא היה טוב כמו שעשו ממנו.
    מתחילת העונה שמתי לב שמול בעיטות מרחוק הוא מתמודד מצוין.
    גם הייתה לו עדיפה אחת גרועה למרכז הרחבה, שרק במזל רודריגז האפס הזה החטיא בנגיחה שלו מול שער חשוף.
    לעומת זאת, מי שלדעתי כן בלטו בהפועל חיפה הם הזרים: טוטואנה- לדעתי לאט ובשקט הוא חוזר ליכולת האמיתית שלו, היו לו כמה פריצות ממש יפות, והוא גם עשה הגנה. האגן- הוא עשה היום עבודה של קשר אחורי, חילץ כדורים, והוציא התקפות.


     
  9. rainman משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏1/9/02
    הודעות:
    17,976
    לייקים שהתקבלו:
    0
    סואן פשוט היה ענק היום[הוא ושטראוס]
    איזה בעיטות חזקות ומדוייקות יש לו...פשוט שחקן מצויין בקנה מידה של הליגה שלנו..
    בכיף הייתי זורק את גזל ולוקח אותו...

    ושטראוס היום הראה מי זה שטראוס האמיתי...
    הזה שראינו עד עכשיו זה שטראוסבר
     
  10. עד המוות הפועל Member

    הצטרף ב:
    ‏27/11/04
    הודעות:
    734
    לייקים שהתקבלו:
    0
    כבר כתבתי את זה אבל אני אכתוב שוב למי שלא ראה ( reignman ) ::
    א. ידוע ששטראוס מעולה נגד בעיטות מרחוק, וסכנין כל הזמן רק בעטו מרחוק!
    שבוע הבא נגד קבוצה שגם תחדור לרחבה, התגובות יהיו שונות.
    ב. גם מול הבעטיות מרחוק, הייתה לו עדיפה אחת שהוא עדף לאמצע הרחבה, שאם רודריגז לא היה מחטיא ממצב שהרבה חלוצים אחרים היו כובשים, זה היה נחשב לטעות של שטראוס.
    ועוד משהו שחשבתי עליו עכשיו:
    ג. לא יודע אם זה ממש אשמת שטראוס, אבל פעמיים הכדור פגע בקורה. הוא אפילו לא ניסה להציל. אז בסדר, אם זה היה נכנס זה לא היה אשמתו, אבל שוער לפעמים צריך להתעלות, על היכולת שלו, ולהציל כדורים מהסוג הזה.
     
  11. john terry Member

    הצטרף ב:
    ‏10/12/04
    הודעות:
    25
    לייקים שהתקבלו:
    0
    מחר יהיה משחק מאוד מעניין בין בני יהודה למכבי ת"א
    תהיה אווירה טובה מהצד של הכתומים משכונת התקווה בכל אופן...
    לפי דעתי למכבי תהיה נפילת מתח מליגת האלופות ובני יהודה בהחלט יכולה לנצל זאת ולנצח
    אבל הבלאגן חוגג בבני יהודה עקב הכתבה שפורסמה היום בעיתון ת"א בעניין אלון מזרחי שעשתה הרבה רעש בקבוצה.
    אני מצפה למשחק קצבי עם הרבה אירועים משני הצדדים.
     
  12. Daniel_Harush Member

    הצטרף ב:
    ‏4/12/04
    הודעות:
    356
    לייקים שהתקבלו:
    0
    מחזור טוב צפוי לנו השבוע
    כפי שאתם יודעים המשחק הראשון נגמר בתיקו 0-0 .
    לדעתי נצרת עלית מפתיעה גם מחר לעיני מאות אוהדי ב"ש ש"נזכה" לראותם במשחק .
    מכבי ת"א תבוא בטוחה בעצמה למשחק אך צפוי לה משחק קשה מקווה שגם הפעם תנצח (ולא ב1-0 !!! http://www.asoccer.co.il/forum/html/emoticons/mad.Xxx )
    מכבי חיפה - אשדוד משחק "העונה" , אני יילך כנגד כל הציפיות וייקח ניצחון של אשדוד ואחרי הניצחון על חיפה אם בכלל תיהיה ירידה דרסטית בניצחוניה
    הפועל נגד בית"ר משחק מעולה יהיה מעניין מאוד רק אני בטוח שבית"ר תנצח כי אי אפשר לשנות קבוצה בארבע ימים .
    ולסיום דרבי פ"ת אני לוקח תבוסה שהפועל תיתן למכבי .
    סה"כ מחזור מעניין מאוד
     
    נערך לאחרונה ב: ‏10/12/04
  13. Sir Alex Ferguson משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏8/8/02
    הודעות:
    26,601
    לייקים שהתקבלו:
    6,940
    קודם כל, אלה ההרכבים המשוערים:
    נצרת עילית -
    אושרי לוי, אבישי ז'אנו, גבריאל וואחין, עמי אזולאי, סיימון סבלה, חיים בנון, יאלן פוקורן, שחר סימנטוב, גיז'רמו ישראלביץ', יואב זיו, ז'וזה דוארטה.
    באר שבע -
    ניר רחמין, אביתר אילוז, יניב אלול (אלון אברמוביץ'), עוז יפרח, דדי בן-דיין, רמי אליהו, סתיו אלימלך (איגור טומסיץ'), מיטואן אלין(אלירן אפריאט), פמי אופבונמי (זוהר חוגג), יניב אברג'יל, רוברט ניטה.

    אז ככה, ההרכב של הפועל באר שבע נראה הרבה יותר טוב מהשבועות האחרונים.
    הדבר הראשון שאלי כהן הבין, שהוא לא יכול להרשות לעצמו לפתוח עם פמי אופבונמי כמגן שמאלי ולהעביר את דדי בן דיין לקישור.
    הגנה של בן דיין, אילוז, יפרח ואלול, כשבשער כמובן רחמין, היא ההגנה הטובה ביותר שהפועל באר שבע יכולה להציע.
    בקישור, במידה ורמי אלינו אכן יוסט לאגף ימין(למרות שאני דווקא מעדיף את מינטואן אלין בימין ואת אליהו באמצע) סוף סוף יהיה לנו משחק אגפים איכותי, לא לדבר על המנהיגות והנסיון שסתיו אלימלך (ותיק שחקני הליגה)יוסיף לנו באמצע.
    הדבר המרכזי שאלי כהן חייב לעשות הוא לעבור ל4-4-2 קלאסי, ולא שוב לנסות את אברג'יל כקשר שמאלי.
    מעבר ל 4-4-2 קלאסי, כשניצה ואברג'יל בחוד, צריכים לעשות את העבודה עבורנו ולהעניק לנו ניצחון בשבת..

    למשתמש Daniel_Harush, אם כל הכבוד(ואין לי הרבה לאחר דברייך), לומר שיבואו מאות אוהדים מחר למשחק של באר שבע זה טיפשות גמורה.
    כמות כה נמוכה של אוהדים(מאות) מעולם לא באה למשחקי באר שבע, וגם לא תהיה.
    אז נכון שההפסד בשבוע שעבר ושעת המשחק המטומטמת (3 בצהריים) תגרום לזה שלא יבואו צופים רבים, אבל להגיד שיבואו מאות אוהדים בלבד זה פשוט זה לא נכון.
     
  14. יוגב אסולין Guest

    אתמול היה 0-0 מצויין עבור הפועל חיפה הרבה הזדמנויות וקורות.. וב5 דקות האחרונות היו לסכנין 3 מצבים טובים.. להכניס... היה קצב טוב חבל שלא נפלו שערים (וטוב בשביל הטוטו שנגמר תיקו).

    בכל מיקרה היום יש משחקים מאוד מעניינים.. כל משחק יש את הסיפור שעומד מאחוריו..

    אז ככה משחק ראשון..
    הפועל ב"ש נגד נצרת עלית.. נצרת מגיעה אחרי רצף מעולה של 4 ניצחונות מציגה יכולת טובה מאוד ורצה חזק חזק עכשיו. מנגד הפועל ב"ש חייבת נקודות לפני שהיא מכניסה את עצמה ממש עמוק למטה לתחתית. אבל אני לא בטוח שיש לה את הכלים לעשות את זה. הפסד של הפועל ב"ש היום יכול לגרום לזעזוע חזק בקבוצה..
    הימור שלי X 2

    עוד משחק שיש היום זה משחק צמרת..
    מכבי חיפה אשדוד..
    מכבי חיפה רוצה לחזור לרצף הניצחונות שלה אחרי 2 המשחקים האחרונים. במשחק נגד בית"ר למרות שהיה תיקו היא הגיעה המון מצבים ושיחקה טוב פשוט ביש מזל שהכדור לא נכנס לה.. היום אני לא חושב שזה יקרה שוב. קשה להגיע 180 דקות למצבים ולא להכניס. ולכן היום היא תכבוש.
    בקשר לאשדוד. נתנה עונה טובה עד לרגע שהיא הבינה שהיא במקום השני לבד והיא קבוצת צמרת ואז היא קיבלה פיק ברכים הפסיקה לנצח וגרוע מזה הפסיקה להציג כדורגל נורמלי.
    לא ניראה לי שיש לה את היכולת להוציא משהו נגד חיפה שתירצה לברוח לה.. ועוד בק.אליעזר

    הימור: 1

    בני יהודה מכבי ת"א
    עבור שתי הקבוצות זה כמו משחק בית. מכבי מגיעה למשחק אחרי פרידה מכובדת מאוד מליגת האלופות. הסיום שמה מבחינתם אומר שמה שנאר לה זה להאבק על מקום באירופה בשנה הבאה.. הראש שלה כולו יהיה רק בזה עכשיו בקבוצה יש כמה בעיות כמו עם רייס.. אבל אני לא חושב שזה ישפיע במיוחד על המשחק.

    בני יהודה שלא רוצה שוב לחזור לקרבות התחתית.. תנסה "בביתה" לעשות חיים קשים.. לא יודע עד כמה היא תוכל.. במידה ומכבי תתן המשך של ליגת האלופות

    הימור X 2 (נטייה ל2...)
     
  15. Daniel_Harush Member

    הצטרף ב:
    ‏4/12/04
    הודעות:
    356
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אחי יש לך זיכרון נורא קצר ממש קצר .


    ואני עדיין בטוח שהיום מקסימום יגיעו 800-1000 מבאר שבע מקווה שאני טועה כי אני שונא שהמגרשים רקים.