מנצ'סטר יונייטד 2016/17-אימפריות נופלות לאט

הנושא בפורום 'פורום כדורגל אנגלי' פורסם ע"י Michael Carrick, ‏8/7/16.

מצב נושא:
הנושא נעול.
  1. פול סקולס Member

    הצטרף ב:
    ‏9/4/06
    הודעות:
    5,690
    לייקים שהתקבלו:
    324
    @אדום של פעם זה לא נראה לך מוגזם בגלל כל מה שיונייטד זכתה בו תחת פרגי, אבל זה כן מוגזם יחסית לבור שאליו נפלנו בשנים האחרונות. האוהדים שלנו צריכים להבין שמהכלומניקיות והאפסיות שהתבוססנו בה תחת מויס ו-ואן חאל ייקח כנראה זמן עד שנחחזור לקדמת הבמה, אם בכלל (אני מדבר כאן גם לעצמי שנוטה לשכוח את זה מידי פעם...).

    הלוואי שייקח מעט זמן. אבל מיד זה בטח לא יקרה. זה טוב לשאוף להיות במקום שריאל מדריד נמצאת בו היום, אבל תסכים איתי שכרגע זה לא מאוד פרקטי?

    אפילו עם המשכורות שיונייטד משלמת... איך בדיוק תמשוך את השחקנים הכי טובים בעולם להגיע אלייך כשבשלוש העונות האחרונות סיימת במקומות 7, 4 ו-5 בליגה?

    תוכל לעשות את זה רק בסיטואציות כמו שהיה לנו עם פוגבה, שבה אנחנו היחידים שהיינו משלמים את הסכום הזה והקבוצות באותו הקאליבר שלנו לא היו מעוניינות בו באותו חלון העברות.

    בכל סיטואציה אחרת, אני לא רואה כרגע איך אנחנו יעד יותר אטרקטיבי ממנצ'סטר סיטי, צ'לסי או פאריס (שלא לדבר על הספרדיות ובאיירן).

    כל שחקן גרמני ישאף להגיע לבאיירן, וכל שחקן ספרדי ישאף להגיע לריאל מדריד. מרגע שפרגוסון פרש כבר אי אפשר לכתוב את זה על השחקן האנגלי ויונייטד, ולכן, הגם שהייתי שמח אם היינו חוזרים להיות מעצמה כמו שריאל מדריד בעצם מעולם לא הפסיקה להיות, אני לא רואה את זה קורה בטווח המיידי, אלא אם מוריניו/מישהו אחר יצליח להוציא מהסגל הזה מה שהוא שווה ולרוץ לאליפות אנגליה ולדבר חזק באירופה.

    עד שזה לא קורה אנחנו יכולים רק לחלום.
     
  2. alexshw Member

    הצטרף ב:
    ‏13/11/09
    הודעות:
    75,253
    לייקים שהתקבלו:
    25,766
    מין:
    זכר
    תבדוק את הנתונים. הכי כדאי לעבוד ביונייטד. ליונייטד אחד מכוחות המשיכה הרציניים בשוק שאלה אחרת מה היא עושה עם זה.
    מן הסתם שלא ניתן להביא כל שחקן אבל מוריניו העונה לחלוטין קיבל מה שרצה וזה הרבה מאוד. רק סיטי בזבזה יותר כסף בחלון העברות של הקיץ בכל העולם.

    יש ליונייטד את כל הפוטנציאל וכל המשאבים להיות תחרותיים גם בליגה וגם באירופה. רבים וטובים היו רק חולמים לקבל כאלה משאבים.

    לצורך העניין ראינו את מונאקו העונה ורואים כמות עצומה של כשרונות. אם יונייטד רוצה היא בהחלט יכולה להביא 2-3 מהם. ויש שם כשרונות עצומים וחלקם גם בעמדות הנחוצות.
    לא רק מונאקו כמובן. יש המון אפשרויות למועדון הזה.
     
  3. אדום של פעם Member

    הצטרף ב:
    ‏12/1/17
    הודעות:
    164
    לייקים שהתקבלו:
    39
    מין:
    זכר
    אני לא אמרתי שאני מצפה שנהפוך לקבוצה ברמה של ריאל בטווח הממש הקרוב. אבל אני שואף לזה שנצליח להיות ברמות האלה בשלב כזה או אחר, זה תהליך של כמה שנים. לא עונה אחת.

    כמו שאלכס אמר יש לנו את כל המשאבים בשביל להצליח. פשוט צריך לדעת איך עושים את זה.

    ושוב, אני באמת חושב שפרגי הוציא מהשחקנים הרבה יותר מ100 אחוז. דוגמא טובה לכך הוא הסגל של עונת האליפות האחרונה. אני חושב שמאמנים גדולים אחרים היו מתקשים מאוד להצליח עם הסגל הזה כמו שפרגי הצליח. ההגנה עם הפצוע התורן (רק פצוע אחד במקרה הטוב כן?) וידיץ אחרי השיא, הקישור הרך שכולל את סקולס שחזר מפרישה, אנדרסון וקלברלי.

    סקולס זה השחקן שאני הכי אהבתי בקבוצה והחתימה שלי מעידה על זה, אבל החזרה שלו מפרישה שיקפה את זה שלא סיימנו להתרפק על העבר.



    Sent from my SM-G930F using Tapatalk
     
  4. פול סקולס Member

    הצטרף ב:
    ‏9/4/06
    הודעות:
    5,690
    לייקים שהתקבלו:
    324
    אבל אתה לא סותר שום טענה שלי.
    ברור שיש ליונייטד כח משיכה, וברור שהיא יכולה להחתים כשרונות צעירים ממונאקו או קבוצות אחרת מהדרג שלה.
    הבחור לו הגבתי דיבר על החתמה של השחקנים הכי טובים בעולם. זה כבר משהו אחר לגמרי.
     
  5. nwish Member

    הצטרף ב:
    ‏7/7/11
    הודעות:
    973
    לייקים שהתקבלו:
    302
    לא הייתי אומר שיש לנו בעיה להחתים שחקנים טובים, וגם אם יש פרמיה שאנחנו צריכים לשלם כדי לפצות על חוסר ההישגיות שלנו בשלוש השנים האחרונות, זה לא מזיז לנו כלכלית.

    בכ"א, הבעיה שלנו היא יותר ב-deadwood שיש לנו בסגל. אין קבוצות בטופ היום שיעלו לגמר גביע עם שני מגנים שהם לא באמת מגנים, וזה לא שיש לי בעיה עם ולנסיה, רוחו, יאנג או בלינד - אבל מגנים ברמה גבוהה הם לא (שואו אולי כן, אבל מקצוען ברמה נמוכה למיטב הבנתי).
    אישית אני ממש לא מודאג מההחתמות שנבצע בקיץ, אין לי ספק שהן יהיו טובות, הדאגה שלי היא אם ניפטר מפלאיני, רוני, סמולינג, דרמיאן, יאנג, שווייני.

    העדיפות שלנו בקיץ צריכה להיות הבאה של שני מגנים ובלם ועזיבה של הנ"ל, איכות בהתקפה יש מספיק, בעיקר אם אנדראס פריירה יחזור היישר לסגל הבוגר ולא נעשה מהלך מטומטם כמו לוותר עליו.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏27/2/17
  6. alexshw Member

    הצטרף ב:
    ‏13/11/09
    הודעות:
    75,253
    לייקים שהתקבלו:
    25,766
    מין:
    זכר
    מה זה השחקנים הטובים בעולם?
    או שיש ריג'קטים מהמועדונים שהזכרת כמו סנצ'ס, אוזיל ודי מריה או שצריך לתפוס את אלה שבשנים הקרובות ישחקו ברמה של הטופ.
    הדבר השני זה הכי חשוב לעשות כי על הדבר הראשון אי אפשר לבנות זה מאוד תלוי בנסיבות.

    לא זכור לי שפרגי הביא שחקנים מברסה וריאל או בכלל שחקנים שהגיעו במעמד של הכי טובים בעולם.
     
    Sir Alex Ferguson אוהב/ת את זה.
  7. k_700 Member

    הצטרף ב:
    ‏20/10/07
    הודעות:
    36,139
    לייקים שהתקבלו:
    6,340
    יש גם לא מעט שחקנים שהם ברמה הכינגבוהה בעולם שלא נמצאים בריאל או בארסה.

    גריזמן למשל, קאנטה, פוגבה עד לקיץ האחרון, דיבאלה.
    חלק מהם יחפשו את ההזדמנות הכי גדולה בחיים שלהם לסגור את חוזה חייהם.

    אתה צריך להיות בנקודה ההיא עירני ובקשרים טובים עם ראיולה, ממש לא חשוב שסיימת מקופ חמש או שש(איזה צחוקים כשמדברים בכזו קלות על העונות של מוייס וואן חאל כאפסיות מוחלטת בזמן שעם מוריניו אנחנו פאקינג מקום 6, 38 שערי זכות ב25 מחזורים עם זלאטאן בחוד).
     
  8. alexshw Member

    הצטרף ב:
    ‏13/11/09
    הודעות:
    75,253
    לייקים שהתקבלו:
    25,766
    מין:
    זכר
  9. k_700 Member

    הצטרף ב:
    ‏20/10/07
    הודעות:
    36,139
    לייקים שהתקבלו:
    6,340
    שאפו, אני חושב שמעולם לא הסכמתי עם 90 אחוז מהדברים שיוכין כותב בטור אחד.
    זה כל כך מחשיד שזה עושה חשק לבדוק אם הוא העתיק מאיפשהו את הסגנון והרעיון הכללי.

    רק תיקון אחד קטן וחשוב- ״האם חשבת שכבר באוקטובר לא תאבק על אליפות.״
    יפה שבזמן שאוהדי יונייטד מגמרים על ההתקפה שלנו ומבלבלים את השכל על ההחטאות חסרות המזל יש מישהו ששם להם את המספר מול העיניים-38.

    אין ספק בכלל שאין רבע של מקום להשוואה בין ההשפעה של זלאטאן להשפעה של קאנטונה. זה לא המקרה וגם אם האישיות של השניים משדרת על אותו גל מדי פעם.
    האחד הגיע בשיא של השיא וסחף את כל המערכת לאליפויות והשני כבר לא חלוץ שיהפוך קבוצה מטובה לאימתנית, אבל הוא עדיין חלוץ ענק שמלימונים יעשה לימונדה ומחצאי מצב שמסדרים לו שערים.
    זה לא מספיק וזה כמובן לא אשמתו, אם מישהו חשב שנקבל פה זלאטאן של לפני חמש שנים, שבאמת לוקח את כל הקבוצה קדימה ומבלי שבאמת יהיה לנו איזה סגנון משחק מוגדר, אז הוא טעה בהערכות.

    החלק שאני פחות מסכים איתו זה הנחרצות שלו על ההשפעה לרעה על הצעירים.
    זה קודם כל מוריניו שהחליט לא לתת להם להשתלב כמו שצריך ולשחק איתו או במקומו מספיק פעמים לאורך העונה(משיקוליו שלו), זה לא זלאטאן שיצר את הסיטואציה.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏27/2/17
  10. alexshw Member

    הצטרף ב:
    ‏13/11/09
    הודעות:
    75,253
    לייקים שהתקבלו:
    25,766
    מין:
    זכר
    יוכין עצמו רושם באתרים רציניים בחו"ל. אם כבר יכולים להעתיק ממנו. על האוטנטיות שלו אני סומך.
     
  11. Sir Alex Ferguson משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏8/8/02
    הודעות:
    26,745
    לייקים שהתקבלו:
    6,969
    1. בקבוצות הגדולות באמת שלנו, כמו זאת שזכתה בליגת האגנלית ובליגת האלופות בעונת 2007 - 2008, הסגל היה מאוד איכותי.
    אני זוכר שבזמן שאוהדים אחרים התלוננו על איכות הסגלים של הקבוצה שלהם, הסתכלתי מהיציע באולד טראפורד על הסגל שלנו בזמן שהוא התחמם לקראת משחק חצי גמר ליגת האלופות מול ארסנל, וחשבתי לעצמי שאין אפילו שחקן אחד בסגל שהוא לא ראוי ללבוש את המדים שלנו.
    גם שחקנים כמו בראון ואושה, שהם לכאורה לא "שמות גדולים", היו חלק חשוב בקבוצה בגלל היכולת שלהם לשחק במספר עמדות, מה שלמשל עזר לנו מאוד כשהסטנו את בראון לעמדת המגן הימני שם הוא נתן את העונה הכי טובה בקרירה שלו לדעתי.
    הסגל שלנו היום לעומת זאת רחוק מאוד מאותו רף, ואפילו בהרכב הראשון אפשר למצוא לא מעט פעמים שחקנים שלא ראוים לדעתי ללבוש את החולצה שלנו מבחינה מקצועית.

    2.
    כמה דברים:
    א. אין ספק שזלאטן הוא לא קאנטונה, מצד שני גם סמולינג הוא לא וידיץ', קאריק הוא לא סקולס, ומיקי הוא לא רונאלדו. קשה מאוד למצוא שחקנים באותה איכות כמו השמות למעלה.
    אם מנסים לערוך השוואה לקאנטונה ברור שזלאטן לא יעמוד בה, אבל זאת לא צריכה להיות ההשוואה לטעמי.

    ב. זלאטן צריך לקבל השוואה לכל אותם שחקני התקפה שהיו כאן בשנים האחרונות ונתנו לנו 0 תרומה.
    בבחינה הזאת זלאטן אדיר, וכבר אמרתי שהוא מזכיר לי מאוד את האפקט שואן פרסי עשה כשחתם כאן. שחקן עם אופי, סקורר, אחד שגם מוסיף לך את הקסם של הכוכבים שהיה חסר לך לפני.

    ג. ואם כבר ואן פרסי, גם על ההחתמה שלו אמרו שהיא לא טובה לצעירים, במיוחד לוולבק.
    התשובה שלי היא ששחקן צעיר שבאמת יש לו איכות, ימצא את דרכו להרכב שלנו גם עם זלאטן אצלנו. אחרי פתיחת עונה פחות טובה מוריניו ייצב את הרוטציה אצלנו וגם ראשפורד וגם מרסיאל הצעירים מקבלים אצלנו דקות קבועות.
    חוץ מזה, אפשר גם לקרוא בראיונות של שחקני ההתקפה הצעירים שלנו (ראשפורד ומרסיאל כבר התראיינו בנושא) ולראות בראיונות המשודרים אחרי משחק (פוגבה למשל כשהוא ליד זלאטן) עד כמה ההשפעה של זלאטן על הצעירים גדולה. לא בכל יום לשחקן צעיר יוצא להתאמן עם שחקן טוב מקצועית ומנוסה מקצועית כמו זלאטן.
    אם אני ראשפורד או מרסיאל, אני מחפש ללמוד מזלאטן מקצועית כמה שאפשר. החל מאיך לשמור על הגוף שלך (זלאטן עם 0 אחוזי שומן והתנהלות שאומרים עליה שהיא פסיכית מבחינת שמירה על הגוף ועל עצמו, בתחילת השנה המועדון פרסם שהוא שבר את כל השיאים במבדקי הכושר והכוח, שהיו שייכים לרוי קין כשזה הגיע לקבוצה שלנו) ועד לנושאים כמו שמירה על הכדור, טכניקה, קור רוח מול השער, תשוקה למשחק, ועוד אלף ואחד דברים שאפשר ללמוד כשאתה מתאמן ומשחק עם שחקן כמו זלאטן.

    ד. הפיסקה על זה שזלאטן נעלם במשחקים הגדולים היא שטות מוחלטת. הוא כבש מול סיטי, הוא כבש את שער השיווין המאוחר מול ליברפול, הוא כבש אתמול במאני טיים שער ניצחון שנתן לנו את הגביע, זאת בעיני פסקה שמחפשת להוסיף עוד חומר ללמה הוא לא קאנטונה אבל אין לה שום קשר למציאות בעיני.
     
  12. Sir Alex Las' Killa

    הצטרף ב:
    ‏15/10/05
    הודעות:
    3,098
    לייקים שהתקבלו:
    489
    גם מגן הקהילה רשום על שמו.

    בכללי אין מה להשוות כי מדובר במצבים שונים לחלוטין, זלאטן הגיע אחרי השיא... ועדיין 26 שערים! רק אלוהים יודע איך העונה הייתה נראת בלי זה.
     
    Sir Alex Ferguson אוהב/ת את זה.
  13. alexshw Member

    הצטרף ב:
    ‏13/11/09
    הודעות:
    75,253
    לייקים שהתקבלו:
    25,766
    מין:
    זכר
  14. alexshw Member

    הצטרף ב:
    ‏13/11/09
    הודעות:
    75,253
    לייקים שהתקבלו:
    25,766
    מין:
    זכר
     
    Sir Alex Ferguson, Gass12 ו-nwish אוהבים את זה.
  15. nwish Member

    הצטרף ב:
    ‏7/7/11
    הודעות:
    973
    לייקים שהתקבלו:
    302
    פרגי. 3>
    אוהדי יונייטד יכולים להתווכח פה על מיליון דברים, אבל אין אחד מאיתנו שראה את זה ולא חייך. מת עליו!!
     
    Sir Alex Ferguson, alexshw ו-Gass12 אוהבים את זה.
מצב נושא:
הנושא נעול.