מחזור 16 בספרד:: בזמן שריאל מדריד שוהה במונדיאל קבוצות - בארסה רוצה לצמצם פערים, והנה מגיע הדרבי

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ספרדי' פורסם ע"י Raulito, ‏16/12/16.

  1. zivmay Member

    הצטרף ב:
    ‏26/1/06
    הודעות:
    7,647
    לייקים שהתקבלו:
    2,488
    ריאל כבר לא יציבים כמו בעבר, אבל זה היה יחסית צפוי.
    אין תבנית משחק, בעיקר התקפות מעבר אבל כשהן נכשלות, אין מי שיירד להגנה. מזכיר בקצת את הזריקת זין של השלישיית ההתקפית של ברצלונה השנה, רק שלריאל יש קישור ומגנים הרבה יותר אגרסיביים.
    אם ריאל לא תקח את האליפות השנה, זה יהיה כישלון ענק.
     
  2. Ever Banega Member

    הצטרף ב:
    ‏29/9/11
    הודעות:
    2,625
    לייקים שהתקבלו:
    401
    דור לא אהבתי שאמרת שהמאבק על האליפות הוא רק בכאילו בגלל שני המשחקים החסרים למרות שאתה יודע שהמשחקים האלה במסטיה ובבאלידוס.
    מבחינתי האליפות לא נפתחה מחדש אלה תמיד הייתה. המשחקים החסרים הופכים לנקודות רק אחרי שמנצחים אותם. לא ציפיתי מריאל לנצח במסטיה, ממש לא. וברור שזה לא באמת משנה שולנסיה בעונה רעה.
     
  3. Civil Anti Madridista

    הצטרף ב:
    ‏21/11/08
    הודעות:
    7,446
    לייקים שהתקבלו:
    2,667
    אם ברצלונה "מסריחה את הדשא" אז מה נגיד על ריאל מדריד? שתי הקבוצות מתחת לסטנדרט שהתרגלנו אליהם בשנים האחרונות, ואם נרד לפרטים אז הקבוצה של זידאן לקחה יותר נקודות במשחקים "שלא הגיע לה" וזה גם מתבטא בפער בפסגה.

    לגביי אתמול - וראן נראה אתמול כמו טירון, חסר ביטחון לחלוטין, כל כדור לאזור שלו גרם לפאניקה וזה כ"כ לא אופייני לו.
     
  4. zivmay Member

    הצטרף ב:
    ‏26/1/06
    הודעות:
    7,647
    לייקים שהתקבלו:
    2,488
    שתי הקבוצות נראות נורא.
    בארסה לפחות מנסה לשחק על פי אידיאולוגיה מסויימת, יש ניסיון לצורת משחק ספציפית, שגם עבדה השנה בלא מעט מקרים.
    עד ההפסד בפאריז, בארסה נראתה טוב, בנצחון חוץ על אתלטיקו, 6-0 על על אלאבס ונצחון מרשים על בילבאו. אבל הנפילות של ברצלונה באות בהפתעה, אין אמצע בקבוצה הזאת.
     
  5. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,400
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    אני לא אמרתי שריאל מדריד תטייל לאליפות. אמרתי שריאל מדריד קבוצה טובה יותר מברצלונה לא רק על הנייר אלא עדיין ביכולת. אנחנו מוציאים את המיץ עד שאנחנו כובשים שער וברור שהרבה גולים באים ממצבים נייחים גם. אבל קבוצה היא מעבר לשלישיית ההתקפה שלה. לבארסה אין קישור ואין הגנה. אצל ריאל מדריד הבעיות ידועות: שלישיית מרכז שדה שלא דוחפת קדימה(קרוס גם הגנה לא עושה, אבל ניחא), בנזמה זה פחות שחקן וכריסטיאנו לא שווה הרבה חוץ מרגל מסיימת, לא כל יום נאפולי.
    לא זילזלתי בולנסיה אלא הבעתי ביטחון בקבוצה שלי לפני המשחק, היא הייתה בכושר גרוע והיא בעונת נפל. כמוכן, אל תשכח שבסיבוב הבא בארסה-סביליה-אתלטיקו מגיעות לברנבאו ולכן אנחנו פייבוריטים. אגב, אם היינו מנצחים בבלאידוס הלחץ לקראת המאסטייה היה פחות גדול, זה היה ממש לרעתינו שנדחה המשחק.

    אין לי עניין לעבור משחק-משחק. בארסה שדדה תיקו באנואטה, לא הייתה טובה במדריגל וגם במאסטייה לא הגיע לה לנצח. אולי בשנים עברו ראינו קבוצה שיודעת לנצח משחקי חוץ קשים. לא הפעם.
     
  6. zivmay Member

    הצטרף ב:
    ‏26/1/06
    הודעות:
    7,647
    לייקים שהתקבלו:
    2,488
    להגיד שבארסה לא הרשימה במדריגל, זו פשוט גניבת דעת. בארסה הייתה מצויינת באותו משחק, רק ההחמצות וטעות שיפוט קריטית מנעו ממנה נצחון. גם במאסטייה היה לה משחק לא רע בכלל.
    חוץ מהנפילה בפאריז, נפילה שהגיעה משום מקום, בארסה הביאה כמה משחקים מצויינים השנה למרות כל הפציעות.

    לבארסה אין קישור והגנה? גניבת דעת נוספת, שחקנים כמו מסצארנו, אומטיטי, פיקה, אלבה, אינייסטה, בוסקטס, ראקיטיץ ודניס סוארז. אלו שחקנים מספיק טובים, שחלקם הביאו מספיק תארים בשנים האחרונות.
     
  7. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,400
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    מה אכפת לי מה היה לפני כמה שנים? אינייסטה לא כשיר במחצית מהזמן והוא בנסיגה. גם בוסקטס. אומטיטי רק הגיע, ובארסה היא הגנת טלאים. הקישור כבר לא פקטור במשחק שלה, מביאים כדור למסי ומחכים שהוא יכנס לפעולה. זו בארסה הכי חלשה שאני זוכר. בכל משחק אתם מנפנפים לי עם הטעויות שיפוט, חאלאס עם זה. אתה מדבר על מכת פציעות? להראות לך את הדו"ח של ריאל מדריד? כמה בייל שיחק השנה. כמה משחקים מודריץ', אתה יודע? ואם כל מילה שנייה שלך היא 'גונב דעת' אז דלג על ההודעות יא פלצן.
     
  8. zivmay Member

    הצטרף ב:
    ‏26/1/06
    הודעות:
    7,647
    לייקים שהתקבלו:
    2,488
    כי אתה מדבר שטויות מתוך שנאה.
    אתה משקר בכל הודעה, איך אפשר להיות ענייני? להגיד שבארסה הייתה גרועה במדריגל, ושאין לה קישור והגנה למרות שרק שנה שעברה זכתה בדאבל, אלו פשוט שקרים שרגילים לראות בתגובות בפייסבוק.
     
  9. Civil Anti Madridista

    הצטרף ב:
    ‏21/11/08
    הודעות:
    7,446
    לייקים שהתקבלו:
    2,667
    יש לך עניין לעבור משחק-משחק רק כזה משרת את האינטרסים שלך, ומהדברים שלך אנחנו למדים שלנצח בפיחואן זה פיקניק.
    "בארסה שדדה תיקו באנוטאה" תפדאל בוא נפתח את זה - מלאגה, ויאריאל ובטיס זה 6 נק' אבודות במצטבר כתוצאה מטעויות שיפוט גסות לרעתנו.
    ואם אני אתחיל למנות משחקים בקדנציה של זידאן ואחלק כמוך ציונים בכמה מהם "הגיע לה לנצח" לא יישארו לי אצבעות.
     
  10. Ever Banega Member

    הצטרף ב:
    ‏29/9/11
    הודעות:
    2,625
    לייקים שהתקבלו:
    401
    סבבה אני מקבל את זה, בהחלט ייתכן שריאל תיקח אליפות. אבל להגיד שאין מאבק על האליפות זה לא נכון, יש ועוד איך.
     
  11. RubberSoul Member

    הצטרף ב:
    ‏5/9/07
    הודעות:
    4,079
    לייקים שהתקבלו:
    651
    ריאל ידעה לנצח משחקים נגד ספורטינג חיחון, אוססונה ודפורטיבו כשלא רק היכולת היתה לרעתה, אלא גם לוח התוצאות ומצבי המשחק: ספורטינג החמיצה פנדל לקראת סיום, אוססונה השוותה והרגישה בעלת יכולת לעשות משהו, ודפור הוליכה בברנבאו. ויש עוד משחקים בסגנון.
    אולי נגד אתלטיקו בדרבי זה היה משחק מהבודדים שריאל הראתה עליונות לאורך 90 דקות ותסכול מצד אוהדי אתלטיקו.

    בארסה למרות היכולת החרבנא בשבוע האחרון והביקורות מצד האוהדים, דווקא כן הראתה משחקים טובים, כמו נגד אלאבס, אייבאר, סביליה, ולנסיה (זה שולנסיה כבשה פעמיים לא אומר שבארסה לא שיחקה טוב מספיק), סביליה, משחקי הגביע וכמובן בקלדרון. אפילו בהפסד לסלטה בבלאידוס היתה אמונה שעוד 10 דקות משחק מנצחים. משחקים שבארסה היתה גרועה בהם, היא הפסידה, אולי מלבד לגאנס.

    בקיצור, סביליה ראויה לאליפות.
     
  12. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,400
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    אני כאוהד האמנתי שבאותה נקודת זמן ריאל מדריד הייתה מנצחת גם במאסטייה וגם בבלאידוס וכמוכן שב-2017 חלה נסיגה ביכולת שלנו וברצלונה השתפרה להוציא את הנפילה בפאריס. אגב, רק משהו לגבי סביליה שחשוב להזכיר:

    http://e00-marca.uecdn.es/assets/multimedia/imagenes/2017/02/25/14880538792934.Xxx

    בסיבוב הבא סביליה תשחק גם בברנבאו, גם בקאמפ-נואו וגם בויסנטה קאלדרון. אמנם כאן מדברים על כך שמדריד היא 'עיר הבירה' של האליפות גם כן. ריאל למשל שיחקה גם בקאלדרון, גם בפיחואן וגם בקאמפ-נואו. סביליה לא ניצחה אף לא פעם אחת בקאלדרון בחמשת הביקורים האחרונים שלה(3 תוצאות תיקו ו-2 הפסדים) וגם לא בברנבאו(5 הפסדים, ורק אחד מהם בפחות מהפרש של שלושה שערים). סדר המשחקים היה כאן לטובתה אני מניח. לא רואה את סמפאולי מחקה את סימאונה אבל בהחלט מגיעות לה מחמאות על עונה גדולה. מנצחת משחקים ברגע האחרון, כל השחקנים בכושר טוב. מעניין אם זוהי עונתו האחרונה בקבוצה.