סיכום הקמפיין של מכבי ת"א, ואי אפשר בלי להשוות

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ישראלי' פורסם ע"י Alvaro Recoba, ‏9/12/04.

  1. Alvaro Recoba משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏12/6/03
    הודעות:
    12,566
    לייקים שהתקבלו:
    0
    טוב, הבטחתי ב- 9/12 וזה כבר כמה דקות התאריך, אז הנה:
    מכבי ת"א סיימה לפני שעה קלה את הקמפיין הראשון שלה בליגת האלופות. אני לא אנקוט עמדה ולא תשמעו ממני פרשנות סובייקטיבית, את זה אני אשאיר לכם, אבל אספק לכם לפני זה מעט סטטיסטיקה:

    קבוצה: מכבי ת"א
    עונה: 2004/5
    אצטדיון ביתי: ר"ג
    ממוצע קהל: 27,000 (הערכה)
    קבוצות בבית: איאקס, באירן מינכן, יובנטוס
    מיקום: 4
    מאזן: 4 הפסדים, ניצחון אחד ותיקו אחד
    הפרש שערים: 4 - 12
    מלך שערים: ברוך דגו (4)


    קבוצה: מכבי חיפה
    עונה: 2002/3
    אצטדיון ביתי: GSP ניקוסיה
    ממוצע קהל: 20,000 (הערכה)
    קבוצות בבית: אולימפיאקוס, מנצ'סטר יונייטד, באייר לברקוזן
    מיקום: 3
    מאזן: 3 הפסדים, 2 ניצחונות ותיקו אחד
    הפרש שערים: 12-12
    מלך שערים: איגביני יעקובו (5)

    סיכומים שלכם, ומי הביא יותר כבוד, מי השיג יותר?
     
    נערך לאחרונה ב: ‏9/12/04
  2. אורן04 Member

    הצטרף ב:
    ‏9/8/02
    הודעות:
    458
    לייקים שהתקבלו:
    0
    מי השיג יותר ומי הביא יותר כבוד היא שאלה מיותרת שכולם יסכימו שהתשובה ברורה - מכבי חיפה פשוט היתה קבוצה חזקה יותר ועשתה יותר.

    והיטיב לומר שגיא כהן: "אמנם בקמפיין הזה לא היו רגעי התעלות כמו אצל מכבי חיפה, אבל אפשר לסכם את הקמפיין כחיובי".

    ממכבי ת"א מה שנזכור זה הכדורגל ההגנתי. ממכבי חיפה את ההתקפי.
    אצל מכבי חיפה כל משחק היה סיפור, היה חוויה. אם זה בגולים באולד-טרפורד, היתרון ו-7000 הירוקים ביציע, ה 3-0 הענק על אולימפיאקוס במגרש שהוא יותר ביתי להם עם שלישיה של יעקובו הגדול, החמצת הפנדל המדכאת של אבישי ז'אנו בהפסד ה"ביתי" ללברקוזן, המשחק המעולה ב"ביי ארינה" וההחמצה של ישראלביץ', ה 3-0 האדיר מול היונייטד עם שערים מארץ האגדות, וה 3-3 היפה בחוץ לאחר יתרון מדהים של 2-0 ו 3-1.

    עם כל הכבוד, אין מה להשוות, מכבי ת"א פשוט קבוצה פחות טובה ואף אחד לא מכחיש זאת, הם מבחינתם עשו יופי של דבר בעצם ההעפלה.

    בסיום הקמפיין יצאו ז'וטא, יעקובו ושום לקבוצות באירופה, מי יקח את מה שנשאר ממכבי ת"א?...
     
  3. KirkH Member

    הצטרף ב:
    ‏27/11/02
    הודעות:
    13,515
    לייקים שהתקבלו:
    70
    ילכו נא אוהדי מכבי חיפה ויראו כמה הכניסה היום פנר למילואי מנצ'סטר, דה ז'ה וו, בלשון המעטה.

    שוב, גם עכשיו כשנגמר, אין שום קשר בין שני הקמפיינים של הקבוצות. מכבי חיפה תמיד הייתה הקבוצה העדיפה. היא עולה על הנייר על הקבוצה הנוכחית של מכבי ת"א כמעט בכל עמדה. אבל מה, היא שיחקה בבית הרבה יותר קל מזה של מכבי ת"א. עם כל הכבוד למה שחיפה עשתה, שורה תחתונה, היא לא עשתה יותר ממכבי ת"א בצ'מפיונס ליג.

    אוהדי חיפה יכולים להמשיך לחגוג, הם סירבו להתייחס למציאות לפני שמכבי ת"א סיימה אחרונה בבית, והם ימשיכו לעשות זאת גם עכשיו.
     
  4. אורן04 Member

    הצטרף ב:
    ‏9/8/02
    הודעות:
    458
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אהא, ופנר גם חטפה 6-2 באולד טראפולד, אז אם אתה משווה את פנר למכבי חיפה, אנחנו ניקח זאת כמחמאה.

    אם רק תואיל להסביר לי מה בדיוק השיגה מכבי בקמפיין שלה? נצחון אחד בפוקס על אייאקס מזלזלת, ותיקו מול יובה שגמרה תסיפור מזמן ובאה לטייל. מקום 3 לא גמרתם, שער נורמלי 1 בלבד כבשתם, 12 ספגתם כך שגם הבונקר המפורסם לא היה כזה יעיל.

    מכבי חיפה עשתה את שלה, גמרה שלישית, עם שני משחקים מול אולימפיאקוס בהם הוכיחה למי באמת הגיע, ונצחון ענק על היונייטד. מכבי ת"א היתה "בסדר" ולא טיפה מעבר לכך.

    ואגב, מהיום המציאות בשבילך היא הליגה, ושם מכבי ת"א נמצאת הרחק הרחק מאחור. השנה מקום 2 לא הולך לאלופות, נגמר לכם המזל.
     
  5. ג'רי בית הלוי Member

    הצטרף ב:
    ‏31/7/02
    הודעות:
    5,106
    לייקים שהתקבלו:
    0
    חיפה קבוצה הרבה יותר טובה ממכבי ואין על זה עוררין בכלל. עובדתית, סטטיסטית, הקמפיין שלהם היה יותר מוצלח וגם על זה קשה על גבול הבלתי אפשרי להתווכח.

    אבל אני לא חושב שמה שראינו ממכבי בששת המשחקים האלו היה רע. המשחק הראשון היה מעולה עבור קבוצה שזה המשחק הראשון שלה אי פעם בליגת האלופות, היינו די שווים ביכולת לבאיירן וגול מפנדל זה דבר שקורה. חוץ מזה לבאיירן לא היו שום הזדמנויות, וגם הפנדל נבע אך ורק משתי טעויות של שחקני מכבי ולא משום פעולה מיוחדת של הגרמנים.
    בדלה אלפי שוב הצהובים שיחקו סביר בהחלט, סיכנו את השער מספר פעמים במחצית השניה, וגם הפעם השער נבע מטעות של מכבי, הפעם אחרי הקרן ההיא. המשחק בארינה- אין מה להגיד, הכישלון של מכבי בקמפיין הזה, משחק נוראי מול קבוצה בינונית לגמרי. מצד שני, מה שהיה שם על הדשא לא ממש מעניין אותי, אני תמיד אזכור כשיגידו לי "אייאקס נגד מכבי" את היומיים וחצי הנפלאים האלו שהעברתי באמסטרדם עם החברים שלי.
    המשחק מול אייאקס כאן בישראל לא התאפיין בכדורגל מדהים, אבל ניצחנו בו קבוצה שבתכלס היינו צריכים לנצח, וזה מה שחשוב. דגו לא היה כזה טוב כמו שעשו ממנו (גול וחצי זה לא הכל בחיים), והכוכבים האמיתיים של המשחק הזה היו שחקני ההגנה שפשוט לא נתנו להולנדים לזוז, וגם הגול היה סופרייז סופרייז מטעות איומה של שטראובר.
    מינכן- תופתעו או לא, אבל לא שיחקנו שם רע. ביום כזה של באיירן בכלל ושול בפרט אין כל כך מה לעשות חוץ מלקוות שהכדורים יחליטו לא להיכנס, אבל מכבי יזמה, תקפה בחלקים מסוימים של המשחק והגיעה לשתיים או שלוש הזדמנויות לא רעות בכלל. התוצאה היא כואבת ומרה מאוד, אבל אסור לשכוח שגם חיפה קיבלה חמישיה במשחק החוץ נגד הקבוצה מהדרג הראשון, ובאמת שזה לא היה נורא כמו שזה נראה.

    והגענו למשחק האחרון, היום. לא זכור לי שהתאכזבתי ממשחק כדורגל כמו שהתאכזבתי היום. הרבה פעמים הייתי בדיכאון, עצוב, בכי, מה לא, אבל אכזבה במובן הכי פשוט ומתסכל שלה, לפחות כמו היום, מעולם לא חוויתי. אין לי דרך לתאר כמה זה מציק לצאת מהמגרש בידיעה שאתה הובלת על יובנטוס בהרכב החזק שלה, היית כבר במקום השלישי, ואז בא רגע אחד קטן שהרס את הכל והשאיר אותך בלי כלום. בנוסף לכל אלה, היה רגע בסביבות הדקה ה-80 שבו כל היציע המערבי צרח מאושר, דבר שהביא לי פלאשבק לגול של הולצמן בסוף חודש מאי 2003, אבל כשהייתי בטוח שלמרות הכל אנחנו באופ"א פתאום אנשים אומרים שלא היה גול לבאיירן ולא בטיח. 2:2 בארנה, 1:1 פה (ואויש, כמה שזה היה קרוב להיות גול כמה דקות לסיום..), הדחה בגלל הפרש שערים פנימי בין מכבי לאייאקס.. אוהדי חיפה, עכשיו אני יכול להבין איך הרגשתם באליפות שלנו. זה הכדורגל, לא מתלונן על זה שלא עלינו, אבל אויש כמה שזה מעצבן...

    לסיכום, אם נלך מספר-מספר ונשווה בין חיפה למכבי אז יהיה אפשר בקלות להגיד שחיפה היא זו שעשתה קמפיין מוצלח יותר. אז נכון, חיפה השיגה ניצחון אחד יותר, שלא נדבר על הפרש השערים, אבל היריבות שלה היו הרבה יותר חלשות. מול מנצ'סטר האמיתית היא קיבלה חמישיה, אולימפיאקוס היא משהו כמו פאוק (וזה עוד היה במשחק חוץ, דבר שבו היוונים לא ניצחו מעולם), נברקזון הייתה קבוצה מגוחכת בליגה ופושרת מאוד באירופה (ובכל זאת חיפה לא הצליחה להשיג מולה כלום), על מילואי מנצ'סטר נמאס לי לדבר, והתוצאה הכי טובה לפי דעתי שהושגה הייתה ביוון, אחרי ששומי וחבורתו כבר הצליחו לעלות ליתרון 3-0.

    אבל את האמת? חיפה יכולה לעשות מה שבא לה, אני גאה בקבוצה שלי שייצגה את עצמה ואת המדינה בכבוד. מספיק לי לדעת שניצחנו את אייאקס אמסטרדם, מספיק לי לדעת שהשגנו תיקו מול יובנטוס, קבוצה שעד עכשיו לא ספגה אפילו שער אחד בצ'מפיונס, ומספיק לי לזכור את המסע שלי בעקבות מכבי עד לאמסטרדם הרחוקה.
    כל החיים שלי חלמתי על מכבי בליגת האלופות, על ההמנון, על הדגל המתנפנף, על הפאצ'ים שעל החולצות של השחקנים, על השמות באנגלית על החולצות, על הנסיעה לחו"ל, על השחקנים מהשורה הראשונה באירופה ובעולם שנמצאים מרחק של כמה עשרות מטרים ממני, שאפשר לראות להם את הלבן בעיניים, והכל התגשם לי השנה, אחרי שכבר חשבתי שזה לעולם לא יגיע.

    תודה לך מכבי, שגרמת לי להיות מאוכזב מתיקו מול יובנטוס.
     
  6. אורן04 Member

    הצטרף ב:
    ‏9/8/02
    הודעות:
    458
    לייקים שהתקבלו:
    0
    תודה לך מכבי?? ומה עם דוידוביץ'?

    (עריכה של ניצן: כמובן שתודה לדוידוביץ', אבל עשה טובה ובפעם הבאה אל תצטט הודעות ארוכות אם אתה מגיב רק על משפט אחד מהן)
     
    נערך לאחרונה ע"י מנהל: ‏9/12/04
  7. עומר משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏3/8/02
    הודעות:
    23,016
    לייקים שהתקבלו:
    1,946
    ל עוד כמה ימים כשאני יעכל את האכזבה אני יעשה פה סיכומון (קטן...או גדול!)
     
  8. KirkH Member

    הצטרף ב:
    ‏27/11/02
    הודעות:
    13,515
    לייקים שהתקבלו:
    70
    הנה, בדיוק בגלל זה קשה להתווכח עם אוהדי חיפה, בשבילם אייאקס זילזלה במכבי אבל יונייטד שחטפה שלישייה בקפריסין ממש באה עם הגב אל הקיר...

    ספציפית בקשר לתגובה שלך. כן, קח את ההשוואה לפנר כמחמאה כי הקבוצה שהייתה לחיפה בצ'מפיונס לא נופלת מהקבוצה הזו. אבל בשורה התחתונה, את הניצחונות של חיפה ופנר, יונייטד קיבלה בשיוויון נפש, כולם חוץ מאוהדי חיפה שמו לב להרכב המילואים. אז אולי לניצחון על המותג יונייטד יש המון סימבוליות, אבל במציאות, זה לא התקיים.

    מכבי ת"א קבוצה פחות טובה מחיפה, בלי ספק בכלל, למכבי ת"א היה את יתרון הביתיות אלו אומנם שתי עובדות שרק מעצימות את ההישג של חיפה, אבל מצד שני, הבית של חיפה היה קל בהרבה מזה שאליו שובצה מכבי ת"א.

    אז שוב, אין שום נקודות שבהן צריך להשוות את שני הקמפיינים הללו. כי מדובר בקבוצות שונות, יריבות שונות ובעיקר תקופות שונות.

    אני חושב שצריך לקחת כל מקרה ולנתח אותו בפני עצמו. ואם עושים את זה, לדעתי, מגיעים למסקנה שלהיות בכלל מועמדים במחזור האחרון של הבית הספציפי הזה לעלייה לאופ"א הופך את הקמפיין של מכבי למאוד מאוד מכובד.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏9/12/04
  9. עומר משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏3/8/02
    הודעות:
    23,016
    לייקים שהתקבלו:
    1,946
    קירק מה אתה מתווכח איתו בכלל, הרי מה אנחנו יודעים בכלל? חיפה היתה צריכה להיות עכשיו בחצי גמר הצ'מפיונס...הם הקבוצה השניה הטבוה בכל אירופה הלא כך?

    לכו תלמדו בכלל מה זה כדורגל אחר כך תדברו על תוצאות...
     
  10. לירן מנהל כללי מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏5/8/02
    הודעות:
    38,751
    לייקים שהתקבלו:
    8,305
    הקמפיינים שונים לחלוטין. מכבי חיפה הראתה כדורגל, נתנה לנו רגעים של שמחה ורגעים של גאווה לישראל. מכבי חיפה הוציאה תוצאות מרשימות, 3-0 על אולימפיאקוס, 3-0 על מנצ'סטר יונייטד (ולא משנה מי שיחק) ו- 3-3 ביוון אצל אולימפיאקוס שזה דבר מדהים (וחיפה לא הייתה רחוקה מלנצח). חיפה הביאה והראתה כדורגל.

    מכבי ת"א בשורה התחתונה לא חטפה בראש אבל כדורגל לא ראינו (חוץ מהמשחק האחרון) מכבי לא הראתה לנו שום ניצוץ שקשור לכדורגל, ראינו רק בונקרים ומשחקים משעממים מאוד, משחקים שלמכבי ת"א לא היה מה למכור בגרוש בחלק ההתקפי אבל אין מה לעשות זאת מכבי ת"א.
    אם נסתכל על מבחן התוצאה אז אפשר לסמן את הקמפיין כחיובי. של מכבי חיפה היה הרבה הרבה יותר מחיובי.

    וקירק... מכבי חיפה לא עשתה יותר? מצחיק. סתכל סטטיסטית, זה מספיק. חיפה סיימה שלישית, מכבי ת"א אחרונה. זה מספיק נראה לי. ותארו לכם אם לחיפה הייתה את האפשרות לשחק בישראל... אני חותם שהיא הייתה מנצחת את לברקוזן. אבל עזבו זה לא רציני.
     
  11. juva Member

    הצטרף ב:
    ‏30/7/02
    הודעות:
    944
    לייקים שהתקבלו:
    0
    תראו, יש פה הסכמה דיי כוללת שמה שמכבי חיפה עשתה בליגת האלופות עולה על מה שמכבי ת"א עשתה
    אבל! למכבי ת"א יש נקודת זכות אחת גדולה, מכבי ת"א שיחקה בבית, והראתה לכל אירופה שאנשים לא מתים פה ברחוב
    שיש לנו מגרש ברמה אירופאית ושיש לקבוצה הזאת בסיס אוהדים גדול
    ככה שאולי מכבי חיפה הראתה יותר כדורגל, אבל בכל מה שקשור למסביב(כנראה מכורח הנסיבות) מכבי ת"א לוקחת
     
  12. -94- Member

    הצטרף ב:
    ‏30/5/03
    הודעות:
    97
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אני מצטער אבל לא חושב בכלל שזה במקום לערוך השוואה בטח לא בתור פתיחה לדיון שעוסקת בסיכום של מכבי באירופה.

    מכבי ת"א נתנה 6 משחקים היא נתנה את הנשמה והכל וראוי יותר שבדיון הסיכום היא תקבל תשומת לב ולא גם פה נדחוף את זה למריבה בין אוהדי חיפה למכבי ת"א ולכן אני מעדיף כרגע להתייחס רק למכבי ת"א.. אולי בהמשך ישווה את זה לחיפה ואף להפועל ת"א.

    אז זהו בשביל מכבי נגמר החורף האירופאי שלה היא נתנה 6 משחקים . לא היו לה את השחקנים הכי טובים וגם בליגה היא לא הבריקה היא באה בכל משחק כדי לסגור לשחק על מתפרצות ולנסות להפתיע את אחת האריות של אירופה. הסיבוב הראשון היה כישלון מבחינת מכבי בלי שערים בלי נקודות והכי גרוע בלי מצבים. בסיבוב השני מכבי כבר למדה יותר מהטעויותש לה והבינה שהיא חייבת לצאת לתקוף בעיקר בבית ככה היא השיגה 4 נקודות חבל שהיא התעוררה מאוחר מידי. תאמת מכבי לא היתה שווה מקום שלישי.. אייקס היתה עדיפה בשתי המשחקים על מכבי ומכבי לא הראתה (אולי למעט אתמול) באמת רוח לחימה שיצדיק מעבר שלה לשלב הבא. כניראה שזה בגלל שאין לה עם מי להילחם.

    בדר"כ קבוצות מצליחות באירופה להציג יכולת גבוה בהרבה מזאת שהם מציגים בליגה. מכבי ת"א בשתי המקומות לא הראתה יכולת יותר מידי גבוה יש לה שחקנים ישראלים סבירים שכמה מהם יגיעו רחוק וזרים שהם די על הפנים... 4 שערים יש למכבי 4 שערים של ברוך דגו שהוא אפילו לא חלוץ.

    אז כמו שאמרתי מכבי מסיימת פה את הקמפיין שלה וגםפ לא ממשיכה לאופ"א ויש כמה דברים טובים יותר טובים פחות שהם ירצו לזכור

    הרגע העצוב - ההפסד 3-0 באירונה... עד למשחק הזה במכבי אמרו שהם משחקים טוב מצליחים לעמוד וחסר מזל חסר גרוש ללירה. אז הם הגיעו לארינה ניסו לשחק והכל התפוצץ בפנים בצורה של 3-0 שגם גרמה להדחה מאופ"א בסופו של דבר.

    הרגע המשמח - לפי דעתי היה אתמול ה1-0 על יובה, מפנדל שלא היה (לא העניין). שער ראשון שיובה סופגת הקהל בטריוף אייקס בפיגור מכבי עושה רושם רגל וחצי בשלב הבא... חבל שחצי רגל נשארה מאחור

    הקהל - היה יכול לתת הרבה יותר המשחק הראשון המגרש לא היה מלא מול באיירן בגלל חג בהמשך מכבי חטפה 2 הפסדים שהורידו את המורל של האוהדים וחבל. ולהצגה הבאמת גדולה נגד אייקס בבית רק 17000 איש. גם אתמול נגד יובה 30000 ואפשר היה להביא יותר מזה. במשחקי החוץ הקהל של מכבי לא ממש הורגש ולא נתן כבוד כמו הקהל שלה פעול ושל מכבי חיפה.. וחבל מאוד. מכבי הפסידה הרבה הכנסות והקהל הפסיד הרבה רגעים טובים שהוא יזכור לכל אורך הדרך.

    השחקן המצטיין - ברוך דגו בלי שום ספג.. בקושי 3 משחקים שיחק יש לו 4 שערים. נגד אייקס בניצחון 2 שערים בקור רוח מדהים. אתמול פנדל מעולה מכבי הרוויחה אותו רק חבל שקצת מאוחר מידי מבחינתה.

     
  13. Alvaro Recoba משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏12/6/03
    הודעות:
    12,566
    לייקים שהתקבלו:
    0
    הקהל הוא בהחלט נושא שרציתי להדגיש. אני לא בקיא בהחלטות של אירגוני האוהדים של מכבי ת"א, ואולי כאן תוכלו ללמד אותי, אבל בכל מקרה העובדות מדברות בעד עצמן ואני מופתע מכך שהחבר'ה גרים במרחק של גג חצי שעה מהאצטדיון, ליגת האלופות, ועדיין נגד רוזנבורג מחיפה הבאנו יותר... אז נשאלת שאלה למה, אם תגידו לי בגלל המחיר אני חושב שאני אבין כי אסור לדחוף לכם את האף לכיס, ו- 275 שקל למשחק? לוני פשוט התחלק על השכל ומגיע לו שהוא הפסיד בגלל זה 15,000 כל משחק (או בגלל סיבות אחרות, אני לא יודע). אבא רוצה לקחת את הבן למקום שבו אפשר לשבת ואין קהל שמפריע, וצריך לשלם 550 שקל! כמובן שאין נוער חס וחלילה...
    אם זה היה בגלל כעס על ההנהלה, על קלינגר או על השחקנים אני חושב שזה רק יצר כדור שלג. אשמח לדעת את הסיבות, אבל אני עדיין בדיעה ש-150 שקל למבוגר למערבי זה מחיר ראוי אבל לא יותר מהסכום הזה, וכמובן שנוער 100 לא יותר. לדעתי לוני הגזים בקביעת המחירים.
     
  14. אלי מתחן Member

    הצטרף ב:
    ‏8/12/03
    הודעות:
    13,335
    לייקים שהתקבלו:
    316
    המחירים נגד רוזנבורג לא היו נמוכים בהרבה, רק שאז זה היה נגד רוזנבורג ועכשיו נגד באיירן, יובה ואייאקס, 3 קבוצות שחוץ מריאל מדריד הן הטובות ביותר בהיסטוריה של אירופה.

    פשוט מצחיק לראות כמה אוהדי מכבי חיפה נאכלים מקנאה. יובנטוס זילזלה? אבל שום מילה על הרכב המילואים של מנצ'סטר. הרי פנרבחצ'ה הפסידה 6:2 באולד טראפורד, אבל כנראה לא שמתם לב שגם היא ניצחה 0:3 את הרכב המילואים של מנצ'סטר.
    משהו אחד לא ברור לי בביקורת שלכם, אפשר בכלל להשוות בין אייאקס לאולימפיאקוס ובין לברקוזן לבאיירן?
     
  15. לילך משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏30/7/02
    הודעות:
    5,156
    לייקים שהתקבלו:
    0
    שוב חוזר הניגון, שזנחת לשווא(מה ששיעורי ספרות עושים לך...)
    מכבי ת"א נתנה קמפיין די טוב לקבוצה שמהתחלה לא ספרו אותה ולא נתנו לה סיכוי, ואי אפשר להגיד שהיא עשתה את זה בבית קל או שקבוצות מולה זלזלו.
    את הקמפיין עצמו סיכמו כבר אז אני אוותר על זה, רק אתייחס לאוהדים. בסדר הבאתם 35 אלף למשחק העפה מליגת האלופות, אבל תגידו כמה הבאתם למשחק בית אליפות? 5 אלף?...

    גל, בקשר למחנות אוהדים וכו', חוץ מהקטע שאסרו לנו להכניס אביזרי עידוד כגון תופים וגדלים וחכות(ומכאן השקט רוב המשחק), אין איזה שביתה נגד לוני או משהו דומה. פשוט מהחירים כמו שאמרת קורעים תכיסים, אבל רק לידיעתך שיש מינימום כסף שאופ"א אמרה להקצות לכרטיס, לסטדיו דלה אלפי עולה כרטיס 20 יורו, לסאן סירו למעלה 10 ומקום קצת יותר נורמלי קרוב ל40. רק שתדעו.