מנצ'סטר יונייטד 2016/17-אימפריות נופלות לאט

הנושא בפורום 'פורום כדורגל אנגלי' פורסם ע"י Michael Carrick, ‏8/7/16.

מצב נושא:
הנושא נעול.
  1. k_700 Member

    הצטרף ב:
    ‏20/10/07
    הודעות:
    35,988
    לייקים שהתקבלו:
    6,329
    אז זה סופי , ממפיס הוצג שם ומוריניו שובר שתיקה:

    "If I can find a little reason it's to say that he's a player from one position – the only position where we have over-booking," Mourinho explained.

    "He is a winger and wingers is what we have more. So it's the position where it's more difficult to have chances, where it's more difficult to be the next choice, because it's a position we never have problems.

    "We have Lingard, we have Mata, we have Mkhitaryan, we have Ashley Young, we have Martial, we have Marcus Rashford, it's a position where we have six possibilities – even Rooney played a few times from the left.

    לא יודע, די עצוב שיאנג, לינגארד, ראשפורד ואפילו רוני הם מבחינתו אופציות שלא השאירו הרבה סיכוי לממפיס העונה וזה חא שמישהו מהם באמת עושה עבודה טובה יותר בתפקיד הזה(אולי ראשפורד, אבל לדעתי הוא מבוזבז שם).


    אההה ומוריניו עונה לאלכס כולל השטות על המכוניות-
    "From my perspective, instead of trying to say why it didn't work, I think it is easier for me - and he deserves me to say - that he was a fantastic professional," said Mourinho.

    "So if somebody thinks it didn't work because he was not a great professional, it is totally wrong.

    "One thing is some picture that somebody takes with him in an amazing car or dressing in a very specific way, but the image is totally wrong.


    "The guy is a fantastic professional, he is a kid that respected everyone, a kid that tried to work hard to get more chances, a kid that was frustrated because he was not having that, but I only have good things to say about him."
     
    נערך לאחרונה ב: ‏21/1/17
  2. WellNeverDie Member

    הצטרף ב:
    ‏6/7/10
    הודעות:
    2,230
    לייקים שהתקבלו:
    235
    למרות שהוא לא התמודד במשחקים הקשים, לא נתנו לו רצף כדי להוכיח את עצמו. מאמין שהוא עדיף בוודאות על יאנג או רוני באגף שמאל, וגם על לינגארד למען האמת.

    מורניו צריך לקבע את האגפים. הררה-קאריק-פוגבה וזלטן בחוד זה קבוע, הייתי רוצה שימשיך לתת קרדיט למרסיאל ומיקי.
    למרות שלדעתי נראה שוב את מרסיאל מסופסל (היום נגד סטוק), לטובת מאטה כנראה. לא חושב שיהיה כזה נורא להכניס את מאטה במקום פוגבה ולאפס טיפה את הצרפתי אחרי הזוועה שבוע שעבר.
     
  3. Michael Carrick מנהל כללי מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏1/4/05
    הודעות:
    24,217
    לייקים שהתקבלו:
    6,259
    מתפתח דיון מעניין ברד קאפה על השאלה-איזה מהאגדות של יונייטד אתה לא מעריך כשחקן? כשעל המגיבים נאסר לנקוב בשמו של ויין רוני כי הוא התשובה המתבקשת.

    באופן לא מפתיע, השם הבולט בתגובות הוא גיגס. מישהו כתב שם "היו לו שנים טובות בודדות בהתחלה ומאז הוא חי על מוניטין", מישהו אחר כתב "בשנים האחרונות התלהבו מכל דבר שהוא עושה "וואו, בגיל הזה!" כאילו הוא בן 89 שמצליח ללכת בכוחות עצמו לבינגו". הם מגזימים, אבל אני יכול להבין למה זו הבחירה הרווחת. בהחלט העובדה שהתמיד כל כך הרבה שנים הביאה להפרזה מסוימת בערכו.

    אני הייתי בוחר את פטריס אברה. מגן מצוין בתקופת רונאלדו, בערך מ-2010 הוא נחלש דרסטית והיה החוליה החלשה שלנו. בנוסף, אף פעם לא אהבתי את פוזת הסמל שניסה לטפח, תמיד זה נראה לי מזויף, ותמיד סיבך אותנו בצרות. למעט רוני הוא הקפטן הכי פחות ראוי בתולדותינו (נכון שהוא לא היה קפטן רשמית אבל בעונות שוידיץ' בקושי שיחק הוא קיבל את הסרט).
     
  4. alexshw Member

    הצטרף ב:
    ‏13/11/09
    הודעות:
    75,210
    לייקים שהתקבלו:
    25,759
    מין:
    זכר
    בכללים כאלה אין לי מישהו מהתקופה שאני רואה את יונייטד :) אבל אם להתעמק קצת בהסטוריה היותר רחוקה אז לדעתי בראיין רובסון.

    המועדון עשה טעות גדולה שהחזיר את סקולס מפרישה אם זה קצת קשור לנושא. בקדנציה השנייה של פול לחלוטין לא הערכתי את המשחק שלו. כשמדברים על המצב בו פרגי השאיר את הסגל ליורשיו, ההחלטה הזו עומדת במרכז הגורמים לכך.

    לא מבין את הטענות לגיגס. פרגי התנהל עם הדקות שלו מצוין והוריד אותן בהדרגה עם הגיל. האיש ראה מגרש והיה מוסר ענק ממש עד לשנתיים האחרונות.
     
  5. Michael Carrick מנהל כללי מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏1/4/05
    הודעות:
    24,217
    לייקים שהתקבלו:
    6,259
    במאקרו זה היה טעות כי זה הבריח את פוגבה ונאלצנו לשלם 90 מיליון פאונד כדי להחזירו. מצד שני, גם בלי סקולס פרגי העדיף על פניו את גיבסון והאחים דה סילבה אז לך תדע מה היה קורה.

    במיקרו? הוא היה פחות או יותר הסיבה היחידה שהיינו במאבק האליפות ב-2012 עד הדקה ה-93 של המחזור האחרון, מול קבוצה עדיפה בהרבה של סיטי. דווקא ההפסקה עשתה לו טוב והוא חזר רענן ובכושר טוב. העונה האחרונה כבר הייתה מיותרת והוא היה פצוע ברובה.
     
  6. alexshw Member

    הצטרף ב:
    ‏13/11/09
    הודעות:
    75,210
    לייקים שהתקבלו:
    25,759
    מין:
    זכר
    אבל זו הסתכלות לטווח המיידי מה שלא היה אופייני לפרגי בדרך כלל. זה לא רק הבריח את פוגבה, זה מנע לחזק את מרכז השדה בשחקנים אחרים. זה הנציח את הקונספציה של פרגוסון בשנותיו האחרונות שאם הקשר לא ברמה של סקולס מודל 99, לא שווה לרכוש.

    "רענן ובכושר טוב" זה עדיין שחקן איטי באופן טבעי שלא מסתדר עם קישור לוחץ.
    היו צריכים ללכת לשוק העברות. הרי אתה עצמך לא מעלה עכשיו על הדעת שצריך להחזיר את אברה ואברה לדעתי במצב פיזי עדיף היום מאשר סקולס היה אז.
    בזמנו קרי דצמבר 2015(שיא המשבר של יונייטד) זה עשה רעש במועדון וגרם לאנשים לכעוס על ההתנהלות שלו.
    לדעתי גם הוא קיבל הרבה יותר דקות לפני המקרה מאשר אחריו.
    יכול להיות זה די גמר אותו אצל ואן חאל שהוא היה המאמן שהביא אותו והכיר את היכולות.
    מוריניו פשוט לא מחזיק ממנו בלי קשר. לא טענתי שהעונה יש עם דפאי בעיות. פשוט הרכבת כבר עזבה את התחנה.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏21/1/17
  7. אמיר ע משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏28/12/04
    הודעות:
    18,355
    לייקים שהתקבלו:
    4,713
    אפשר לחשוב כמה דשא אשלי יאנג ראה העונה... ונדמה לי שגם כשהוא ראה, זה היה לפעמים כמגן ולא כקיצוני. תכל'ס, מוריניו לא החזיק מדפאי ולא החזיק משנידרלן. דקות המשחק שנתן להם מסכמות הכל - וזה כשקאריק כמעט לא שיחק בחלק הראשון של העונה, והררה לא היה שחקן הרכב קבוע, ולמרסיאל ולמחיטריאן היו את הבעיות שלהם. ועדיין, הצרפתי וההולנדי שיחקו עוד פחות, הרבה פחות.

    הוא נפרד מהם יפה ובעדינות ועם מחמאות והכל. אבל עדיין לא רצה אותם.
     
    Sir Alex Ferguson אוהב/ת את זה.
  8. Sir Alex Ferguson משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏8/8/02
    הודעות:
    26,720
    לייקים שהתקבלו:
    6,967
    לא מפתיע שלאוהדי כדורגל יש זיכרון קצר, גם אם הם אוהדי כדורגל אנגלי.
    יתכן שעם חלק מהשחקנים מתחנו קצת את החבל והשארנו עונה אולי שתי עונות מעבר למה שהיה צריך (אברה, פרדיננד, גיגס) אבל זה קשור גם לרצון לקבל מאותם שחקנים תרומה מנטלית וניסיון שהוא מאוד חשוב כשבונים קבוצת כדורגל, ועדין זה לא צריך להמעיט את היכולת שהם הציגו במשך 99% מהזמן שלהם אצלנו בהערות שמלמדות על 0% הבנה בכדורגל כמו "היו לו שנים טובות בודדות בהתחלה" על גיגס כששנים בודדות הכוונה ל20 שנים שבהם הוא היה בחלקם אחד מהקיצונים הכי גדולים בעולם ולאחר מכן כשאיבד את המהירות אחד מהקשרים הכי גדולים בעולם.

    אברה, גיגס, פרדיננד, אלא שחקנים ששיחקו אצלנו והיו חלק משמעותי מהקבוצות הגדולות בהיסטוריה של המועדון שנים על גבי שנים. לא יודע איך אפשר לא להעריך שחקנים שהיו כל כך איכותיים לאורך כל כך הרבה שנים רק בגלל הירידה ביכולת בסוף הקרירה במועדון.

    אם כבר כשמדברים איתי על "אגדות" שאני לא מעריך, אז הייתי מציין שחקן כמו דימטאר ברבאטוב, שלמרות ששיחק אצלנו 4 שנים וזכה איתנו בשתי באליפויות, בזמן שרבים דיברו עליו במונחים של גאון כדורגל מבחינת הדברים שהוא יכול היה לעשות, אחרי כל מיני הופעות או רגעים שהוא התפוצץ בהם כמו השלושער מול ליברפול, לא החזקתי ממנו בכל התקופה שלו אצלנו, ובמבט לאחור הרכש שלו בעיני היה מיותר שכן הוא דחף החוצה את טבז שלטעמי הוא שחקן הרבה יותר טוב מהבולגרי.
     
    ShaiG אוהב/ת את זה.
  9. Michael Carrick מנהל כללי מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏1/4/05
    הודעות:
    24,217
    לייקים שהתקבלו:
    6,259
    אני לא חושב שברבאטוב נחשב אגדה, הוא נחשב לרכש בינוני ומטה עם עונה אחת טובה (למעשה שני שליש עונה, לקראת הסוף הוא איבד את מקומו לצ'יצ'ריטו).
     
    alexshw אוהב/ת את זה.
  10. ShaiG Member

    הצטרף ב:
    ‏20/12/07
    הודעות:
    213
    לייקים שהתקבלו:
    23
    כן ברבאטוב היה יותר שכיר חרב, אבל קשה לא להסכים עם SAF.
    זה דיון מאוד תלוי בהגדרה "אגדות מנצ'סטר יונייטד"
     
  11. Michael Carrick מנהל כללי מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏1/4/05
    הודעות:
    24,217
    לייקים שהתקבלו:
    6,259
    לא משנה איך אתה מגדיר, ברבאטוב לא שם.
     
  12. ShaiG Member

    הצטרף ב:
    ‏20/12/07
    הודעות:
    213
    לייקים שהתקבלו:
    23
    בודאי, אולי הייתי צריך לציין שמסכים עם הכל מלבד הפסקה האחרונה
     
  13. k_700 Member

    הצטרף ב:
    ‏20/10/07
    הודעות:
    35,988
    לייקים שהתקבלו:
    6,329
    אף אחת מהאגדות שלנו לא באמת אוברייטד, גם לא רוני(שאתו מתחנו את החבל לפחות שלוש שנים וחצי יותר מדי).

    כן, לא ידענו בהרבה מקרים לסגור את הבאסטה איתם(עם כל החשיבות שלהם בחדר הלבשה ובמועדון בפרט, סקולס למשל, עד לרגעי הפרפור האחרונים שלו כאן כששיחק, רק הדגיש כמה אין לנו שום דבר שדומה למה שהוא נותן כשהוא על המגרש וכמה חבל שצא התכוננו ליום שאחרי).

    ברבאטוב- בשום מקום שקראתי הוא לא נחשב לאגדה במועדון, או שחקן אגדי ולכן הוא לא בדיון.

    חוץ מזה שז דיון טיפוסי לאחד מהפורומים הגרועים ביותר ברשת- רד קפה.
     
  14. alexshw Member

    הצטרף ב:
    ‏13/11/09
    הודעות:
    75,210
    לייקים שהתקבלו:
    25,759
    מין:
    זכר
    במחשבה שנייה נזכרתי שכן יש לי מי שמתאים להגדרה. גארי נוויל. מגן בינוני בצד המקצועי שחיפה על ליקויים מקצועיים בהרבה לחימה ומנהיגות.
    גם העמדה שלו לא ממש רוויה שחקנים גדולים וגם לא הייתה ממש חשובה לפרגוסון(בצ'מפיונס השני זכינו עם ווס בראון שם).

    בנבחרת אנגליה הוא זכה מכך שהקריירה של רוב ג'ונס נהרסה בגלל פציעות. במקור הוא היה אמור להיות המגן הימני הבכיר של הנבחרת בניינטיז ואולי תחילת שנות האלפיים.
     
    Sir Alex Ferguson אוהב/ת את זה.
  15. Sir Alex Ferguson משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏8/8/02
    הודעות:
    26,720
    לייקים שהתקבלו:
    6,967
    עם השם של גארי נוויל לדוגמא אין לי בעיה. הפך לאגדה הרבה בגלל התרומה מחוץ למגרש ובזכות תחומים שהם לא מקצועיים נטו (כמו מנהיגות), כי מבחינה מקצועית הוא היה מגן ראוי, אבל לא מעבר לכך.
    אני חושב שגם פיל נוויל וניקי באט זכו לדימוי שהיה/יש להם לא מעט בגלל שהגיעו ממחזור 92 ופחות בגלל הכדורגל שלהם שמעולם לא היה באמת ברמה של שחקנים כמו גיגס או סקולס.
    אבל לציין את סקולס או גיגס או אברה או פרדיננד ככאלה שלא היו צריכים להיחשב כאגדות, שחקנים שהיו מהטובים בעולם בעמדה שלהם (לפעמים הכי טובים בעמדה שלהם) שנים על גבי שנים רק בגלל הדעיכה בסוף, זה לטעמי זיכרון קצר של האוהדים שלנו.
     
מצב נושא:
הנושא נעול.