חדשות חוץ

הנושא בפורום 'פורום אוף טופיק' פורסם ע"י Der Kaiser, ‏10/11/09.

  1. StevenGerrard Member

    הצטרף ב:
    ‏17/6/13
    הודעות:
    1,860
    לייקים שהתקבלו:
    459
  2. Gass12 Member

    הצטרף ב:
    ‏8/4/07
    הודעות:
    7,339
    לייקים שהתקבלו:
    468
    מין:
    זכר
    ובכן חבורת הזבל מייצרת זבל רעיל בשצף קצף והפעם...
    ג'ון קרי פנה לשר החוץ הרוסי וביקש שחברות הקוורטט יאמצו את נאומו הערב, אך נדחה. "אסור שסדר היום הפנימי בארה"ב ישפיע על פעילות הקוורטט או על פעילות מועצת הביטחון של האו"ם"
    שר החוץ הרוסי סרגיי לברוב דחה הצעה של קרי לפיה נאומו יאומץ כמתווה רשמי של הקוורטט, כך חשף היום (ד') ברק רביד, הכתב המדיני של 'הארץ'. משרד החוץ הרוסי הפיץ באופן חריג את תוכן השיחה ובה אמר לברוב לקרי כי יש צורך בתנאים לקיומו של מו"מ ישיר בין המנהיגים הישראלים והפלסטינים, אך הדגיש כי אסור שסוגיות פוליטיות פנים-אמריקאיות יכתיבו זאת.
    "לברוב הזהיר כי אסור שסדר היום הפנימי בארה"ב ישפיע על פעילות הקוורטט או על פעילות מועצת הביטחון של האו"ם. לברוב הדגיש כי נעשו ניסיונות מזיקים להשתמש בשני הפורומים הללו במסגרת המאבק בין הדמוקרטים לרפובליקאים", נכתב בהודעת משרד החוץ הרוסי.
     
  3. מזגן Member

    הצטרף ב:
    ‏29/9/11
    הודעות:
    4,458
    לייקים שהתקבלו:
    394
    Obama. Facepalm. The end.
    מה כבר אפשר להגיד על במהלך האחרון של הדביל הזה? שום דבר מזה לא הגיוני.

    חוסיין מגרש 35 דיפלומטים רוסיים במהלך שלא היה מבייש את ארהב במלחמה הקרה. כל זאת, שלושה שבועות לפני שהוא מוחלף. ובשביל מה? ולמה?
    בגלל שמזיינים את הטרוריסטים שלו בסוריה? בגלל זה? בושה. גם כן, ״מנהיג העולם החופשי״.
    מטריית סחר לעסקי טורקיה-דעאש הבערת היחסים עם רוסיה ואצבע משולשת לישראל ולעקוק תחת ומוציצת משהו אחר למוסלמים במזרח התיכון.
    מורשת קול של הגיון.
     
    Eric Cantona אוהב/ת את זה.
  4. StevenGerrard Member

    הצטרף ב:
    ‏17/6/13
    הודעות:
    1,860
    לייקים שהתקבלו:
    459
  5. Dennis Bergkamp משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏11/3/04
    הודעות:
    9,194
    לייקים שהתקבלו:
    402
    משהו שרודף האמת לא היה מפרסם כאן:
    Chicago police arrest four people after special needs teenager beaten and tortured live on Facebook by suspects - Mirror Online

    זה בהמשך לדיון קודם כאן. אם זה היה ארגון הKKK שחוטף אדם שחור ומתעלל בו, אז היו חבר'ה כמו סר אלכס ואקליפס שיסבירו לנו שזה קשור לטראמפ, כי הKKK הביעו בו תמיכה. מעניין אם הם גם יאשימו את הילארי\אובמה באחריות (אפילו חלקית) לאירוע שכזה.

    אגב, יש לא מעט אירועים כאלו באמריקה כיום. אבל רודפי האמת עסוקים בכתובות גרפיטי.
     
    מזגן, Gass12 ו-golding אוהבים את זה.
  6. golding מנהלים

    הצטרף ב:
    ‏26/6/11
    הודעות:
    8,573
    לייקים שהתקבלו:
    3,635
    לחלוטין צודק. איזה סיפור מזעזע.
     
  7. מזגן Member

    הצטרף ב:
    ‏29/9/11
    הודעות:
    4,458
    לייקים שהתקבלו:
    394
    חשבתי אם לפרסם את זה בתגובה לרדיפת האמת, אבל כבר ויתרתי עליו ממילא. שום דיון ענייני לא עולה מזה גם ככה.
     
  8. Lebron Member

    הצטרף ב:
    ‏2/4/11
    הודעות:
    3,465
    לייקים שהתקבלו:
    2,231
    אבל גם להציג את זה כאילו צד אחד רק מרסס גרפיטי וצד שלי אלים כלפי חלשים על סמך אירוע מזוויע זה דמגוגיה.
     
  9. Dennis Bergkamp משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏11/3/04
    הודעות:
    9,194
    לייקים שהתקבלו:
    402
    אני לא מבסס את זה רק על סמך אירוע אחד מזוויע. מאז פרוץ ההפגנות של הארגון הטרור הפאשיסטי BLM , התקפות כאלו קורות לא מעט. אפשר למצוא הרבה גם מתועדות אונליין. למשל:
    VIDEO: Milwaukee agitators shout 'black power,' attack white drivers - The American MirrorThe American Mirror
    Men chant 'Black lives matter' before viciously attacking white - Cleveland 19 News Cleveland, OH



    כמה מקרים דומים אתה יכול למצוא להיפך? אפילו סר אלכס הודה שהKKK ארגון לא אלים כיום כי הוא מורתע (זה גם הקו הרשמי שלו).
    וזו הנקודה שאתה מפספס. KKK ו-BLM גרועים באותה המידה, כי הKKK היה עושה את אותו הדבר אם היה לו החופש של BLM. הבעיה היא הצביעות. אם אתה שחור, אז אתה יכול להיות גזען כלפי לבנים. לBLM יש אשכרה פוליטיקאים שתומכים בהם, וציבור גדול מאד שמאמין בהם באמריקה. הם לא תחת מעקב והרתעה מתמדת כמו KKK, ובמקרה שלהם משום מה לא מקשרים את הפעולות הפאשיסטיות שלהם להילארי או לאובמה - אבל אם הKKK ירסס איזה גרפיטי, אז זה בגלל שהחברה האמריקאית "מקצינה" בעקבות בחירתו של טראמפ, וזה לא מספיק שהוא גינה את הKKK רק 3 פעמים, הוא היה צריך לפחות 10... ואפילו לא נגעתי באלימות המזעזעת של BLM כנגד שוטרים.

    העניין הוא שהצביעות הזו היא לא רק מגעילה ומנציחה חוסר צדק - היא גם מעודדת תלונות שווא על תקיפות גזעניות, כביכול, כנגד מיעוטים בארה"ב. אם זה מעניין אותך או אחרים, מצאתי פוסט מרוכז ברדיט שבו מפורטים המון מקרים (עם מקורות מצורפים) של המצאות על אלימות של White supremacists כלפי שחורים, שהתבררו כשקרים מוחלטים, ומרוכזים שם גם עוד מקרי אלימות של שחורים כנגד לבנים.

     
  10. Lebron Member

    הצטרף ב:
    ‏2/4/11
    הודעות:
    3,465
    לייקים שהתקבלו:
    2,231
    לא עשיתי מחקר מקיף על כל מקרי האלימות על בסיס גזעי בארצות הברית מכל צד, אבל שמעתי על מספיק מקרי אלימות גם מהצד של ה- White supremacists שלא מומצאות, בתקופה שששהיתי בארה"ב נחשפתי לזה בדרך כזאת או אחרת, לא רק דרך התקשורת אגב.

    אני לא מתווכח שיש גזענים אלימים שחורים, אבל אלימות על בסיס גזעי מצד לבנים לא מסתכמת רק בגרפיטי. אני מסכים שבעיית הגזענות היא לא רק בלבנים הגזענים, אבל גם לא רק בשחורים הגזענים.

    צריך לזכור גם שיש יותר אלימות לא מוצדקת מצד שוטרים כלפי שחורים מאשר לבנים.
     
  11. Gass12 Member

    הצטרף ב:
    ‏8/4/07
    הודעות:
    7,339
    לייקים שהתקבלו:
    468
    מין:
    זכר
    התקשורת לא הסכימה עם תגובתו של נתניהו להחלטת האו"ם ולבגידת ממשל אובמה. השמאל כדרכו בקודש חירבן בתחתונים. אבל התגובה יוצאת הדופן של נתניהו שהחליט "להיכנס" בצמד האנטישמים כשחשפו פרצופם בפומבי , יצרה הד שנעשה כאן מעשה נבלה ושנחצה קו מוסרי.. טראמפ הגיב ואמש התקבלה החלטה חשובה בקונגרס נגד ההחלטה באו"ם וכוונה לבטלה. ההחלטה עברה ברוב עצום של 80%.
    הנה פול ראיין, הרפובליקני הבכיר.
    " אני המום, אני המום, עם מה שקרה בחודש שעבר. הממשל הזה, הממשל שלנו, נטש את ישראל, בת הברית שלנו, כאשר היא נזקקה לנו הכי הרבה"
    שימו לב להתרגשות ולזעם. בקיצור, העיקר לא לפחד כלל.

     
  12. מזגן Member

    הצטרף ב:
    ‏29/9/11
    הודעות:
    4,458
    לייקים שהתקבלו:
    394
    US intelligence has received new information following the election that gave agencies increased confidence that Russia carried out the hack

    מר קול של הגיון, חתן פרס נובל לשלום לא פחות ולא יותר, מנסה להצית מלחמה קרה עם רוסיה רגע לפני שהוא מתחפף מהבית הלבן. המזימה של הכלב הזה נתמכת על ידי שיחות בין בכירים רוסיים שמהן ניתן להבין שהם שמחו על הנצחון של טראמפ. בחלק מהשיחות אפילו אפשר להבין שהם בירכו אחד את השני על התוצאות של הבחירות!111

    טעימה מההגיון של אובמה והשמאל האמריקאי בנושא:

    Meanwhile, US intelligence has received new information following the election that gave agencies increased confidence that Russia carried out the hack and did so, in part, to help Trump win.
    Included in that new information were intercepted conversations of Russian officials expressing happiness at Trump's win. Another official described some of the messages as congratulatory.
    Officials said this was just one of multiple indicators to give them high confidence of both Russian involvement and Russian intentions.
    Officials reiterated that there is no single intercepted communication that qualifies as a "smoking gun" on Russia's intention to benefit Trump's candidacy or to claim credit for doing so.​

    להזכירכם האנשים שכנראה מעורבים בשיחות הללו הם אותם האנשים שאמרו את הדברים הבאים:
    'So many pussies' on both sides: Russian foreign minister's take on US election

    לפי ההגיון של מר קול של הגיון חצי מהפורום כאן (אם לא יותר) גם כן מעורבים בפרשה. שלא לדבר על האירוניה המשעשעת. השיחות היו Intersepted. ועל כך נאמר - כל הפוסל במומו פוסל.
     
  13. מזגן Member

    הצטרף ב:
    ‏29/9/11
    הודעות:
    4,458
    לייקים שהתקבלו:
    394

    זהו עמוד השדרה של ההגיון של מר "קול של הגיון" להחלטות שלו בנוגע לגירוש 35 דיפלומטים רוסים מאדמת ארה"ב.

    עכשיו יבואו כל מיני ליברטארדים ועוזריהם (CNN וכדומה) ויפציצו בכותרות על כך שטראמפ לא הכי מעוניין בכל הדבריפינג של סוכנויות הבטחון.
    תארו לכם שאתם אדם שראה דבר או שניים בחיים. לשבת שעה שלמה ולהקשיב לזה בלופים.
     
  14. Gass12 Member

    הצטרף ב:
    ‏8/4/07
    הודעות:
    7,339
    לייקים שהתקבלו:
    468
    מין:
    זכר
    אני מודה שלקרוא טור כזה לפני שנתיים היה ממלא אותי בסיפוק ושמחה לאיד. תוך סינון המשפט אני שונא לומר אמרנו לכם אבל.......אמרנו לכם!!!
    היום ליבי מתמלא עצב בלבד על מה שעוללו לנו מנהיגים קצרי רואי שנמנעו במכוון מלהביט אל המציאות בעיניים. או שבחרו במודע בפוליטיקלי קורקט
    שאיני קורא לו בשום שם אחר מאשר צביעות והתחסדות אגב טפשות.
    בבקשה טור בעיתון ספרדי

    טור בעיתון ספרדי על ישראל ואירופה: ''חברה שרוצה לחיות בחופש מול חברה שכבר לא רוצה כלום''

    טור הדעה עלה באחד העיתונים הנפוצים בספרד, ABC , בעקבות הפיגועים באירופה ובישראל ומטיל ביקורת חריפה על הגישה האירופאית לעומת הישראלית.
    אין מקרי שיוויון במלחמה. והרגשות הטובות הן המסכה של מי שהימר להפסיד.

    משאית דוהרת בירושלים אל עבר עוברי אורח: 4 נהרגים. לא משהו שונה מידי מהמתרחש בימים אלו באירופה. אבל בירושלים, ההגנה המזויינת נגד התוקף היא מיידית, והרוצח מחוסל בטרם משלים את מסע ההרג שלו. זה אכן מאד שונה. אתה נלחם או נהרג. אתה נעמד מול האויב או שהאויב הורג אותך. זהו ההבדל המהותי בין ישראל לאירופה: בין מדינה דמוקרטית צעירה שלא מתביישת בהיותה כזאת לבין יבשת ישנה שהמציאה את הדמוקרטיה לפני למעלה משתי מאות ונראה כי איבדה כל רצון או כוח להגן עליה.

    כל אזרח ישראלי יודע שהוא עודנו חי כי חייו הם מאבק עם הנשק על הידיים. כל אזרח אירופאי אינו יודע לעשות בנשק שימוש אחר, מלבד לשמש כמטרה.

    72 שנים לאחר שניצלה מהנאצים בידי החיילים האמריקאים, אירופה עודנה ללא צבא. ובלי להנות מאף אחת מרשתות ההגנה שצבא מדורני מספק. הרציחות ההמוניות בפאריס, ניס וברלין העלו לאור הזרקורים את היעדרות שירותי המודיעין האירופאים שבקושי פועלים.

    הג'יהדיסטים שרצחו בצ'ארלי הבדו ובמופע רוק בבטקלאן, נעו ללא בעיות בין בלגיה וצרפת, נושאים מטעני נפץ, נשק ותחמושת, ללא סכנה להיות מוטרדים על ידי ביקורות "גזעניות" של כוחות הבטחון. הרוצח מברלין הסתובב בחצי אירופה לפני, שבאופן מקרי, חוסל בהיתקלות בצפון איטליה.

    אין איסלמיסטי שלא יודע כיום עד כמה פשוט זה לבצע מעשי רצח המונים ביבשת.

    אירופה מפסידה את המלחמה הזאת. יהיה זה טפשי לא להודות בכך. הפנטזיות של חברה אבודה בחלומותיה לגמור עם הפרימיטיביות המלחמתית רק יכלו להוביל לכך.

    לא. המלחמה אינה אנקדוטה שיכולה להימחק מההתנהגות האנושית. היונק המדבר שאנו הוא זן אכזר במיוחד של חיה טורפת. שרק אל מול הסכנה להיהרג, נמנע מלהרוג. ממש כנגד רצונו. אם באירופה פועם לפחות אטום אחד של רצון לשרוד, רק העלאת ההתמדה בצבא חזק יוכל להבטיח זאת.

    בישראל, רוצח על ההגה יודע שלא יגיע רחוק לפני שקליע אזרחי יעיף לו את הראש. באירופה הוא יודע שישחק כדורת עד שיתעייף, יתנגש או יגמר לו הדלק. כזה הוא ההבדל בין חברה שרוצה לחיות בחופש לבין חברה שכבר לא רוצה כלום. לא, אין מקרי שיוויון במלחמה הזאת.

    Gabriel Albia, פילוסוף וסופר ספרדי שכותב טורים עבור העיתון ABC.
     
  15. alexshw Member

    הצטרף ב:
    ‏13/11/09
    הודעות:
    75,188
    לייקים שהתקבלו:
    25,752
    מין:
    זכר
    זה התחיל הרבה לפני המוסלמים. כבר בשנות השלושים אירופה לא ממש ששה להלחם. פרט לבריטניה(שגם היא צריך לומר כמו כל יתר המדינות מכרה את צ'כוסלובקיה ופולין). מדינות מערב אירופה אחרות שהיו דמוקרטיות נפלו מהר מאוד לרגלי הנאצים.
    בפרט הבושה הגדולה היא צרפת לה היה צבא חזק. הצרפתים פתחו רגליים מצוין לנאצים ועבדו עבורם יפה מאוד 4 שנים, פרטלמיעוט זניח של הפרטיזנים.

    אין שום הבדל בגישה גם היום.