המחזור ה-13 בבונדסליגה:: הבורוסיות נפגשות, גם לייפציג ושאלקה

הנושא בפורום 'פורום כדורגל גרמני' פורסם ע"י Die Werkself, ‏3/12/16.

  1. Die Werkself wir sind die Macht am Rhein

    הצטרף ב:
    ‏26/8/12
    הודעות:
    2,083
    לייקים שהתקבלו:
    941
    כרגיל דיון המחזור נפתח באיחור קל, עמכם הסליחה :)

    באיירן כבר ניצחה 1:3 את מיינץ, וזו היתה מנת הפתיחה למחזור מעניין. בין היתר - מפגש בין שתי הבורוסיות, דורטמונד ומנשנגלאדבך כמובן, מפגש צמרת בין הופנהיים לקלן (מה?), ואילו בשבת בערב שתי הקבוצות הלוהטות בליגה ייפגשו, לייפציג שלא עוצרת ושאלקה שאחרי פתיחת עונה נוראית התאוששה ובכושר נפלא לאחרונה.

    לוח המשחקים (להוסיף שעתיים לשעות המצוינות):
    https://pbs.twimg.com/media/CyqGvFrWgAAjUW1.Xxx
     
    Roma אוהב/ת את זה.
  2. VAR Member

    הצטרף ב:
    ‏4/12/11
    הודעות:
    13,311
    לייקים שהתקבלו:
    6,336
    כמה התגעגעתי למרקו רויס. כל נגיעה שלו בכדור פשוט מבריקה. נראה כמה זמן נחזיק עד הפציעה הבאה שלו.

    ההתקפה תצטרך לייצר הרבה יותר מצבים בשביל שננצח, אין מצב שאנחנו מסיימים את המשחק הזה עם שער ספיגה אחד (לגמרי הגיע הזמן לבונמן או כל שוער אחר מהנוער. כבר די נמאס לי לדבר על זה, לא מבין איך אפשר לספוג כל משחק בגלל אי היכולת של רומן להגיב בזמן לכדורים שנבעטים לעברו מבלי לעשות כלום. היום עלינו עם מערך מוזר של 3 בלמים, אבל גם 6 בלמים לא יעזרו כשאין שוער בשער).

    אני חייב לציין שדמבלה פשוט יוצא מהכלל בזמן האחרון וגם היום הוא השחקן הכי טוב על המגרש.

    עריכה: איזה קונצרט של רויס ודמבלה!
     
    נערך לאחרונה ב: ‏3/12/16
    Die Werkself ו-Eric Cantona אוהבים את זה.
  3. VAR Member

    הצטרף ב:
    ‏4/12/11
    הודעות:
    13,311
    לייקים שהתקבלו:
    6,336
    ככל שהמשחק התקדם התחלתי להבין שרויס זה בדיוק מה שדמבלה היה צריך. השת"פ ביניהם פשוט מדהים וראו את זה גם נגד לגיה. זה נראה אחרת לגמרי עם רויס וקבלת ההחלטות הנפלאה שלו (שלושער נגד לגיה בהופעת הבכורה, 3 בישולים היום בבכורה בליגה).

    גלדבאך זה סיפור עצוב, אין בהם טיפה אחת של ביטחון. לא יכול להיות שהעזיבה של צ'אקה היא ההבדל בין מקום רביעי לקבוצת תחתית. הם מזכירים לי את דורטמונד של 14/15.
     
  4. Die Werkself wir sind die Macht am Rhein

    הצטרף ב:
    ‏26/8/12
    הודעות:
    2,083
    לייקים שהתקבלו:
    941
    בזמן שדורטמונד והופנהיים מרשימות, וולפסבורג ממשיכה להיות גרועה, לייפציג עדיין לא עוצרת וברמן מנצחת - לברקוזן עם עוד החמצת פנדל, ספיגה מקרן ואיבוד נקודות מיותר (העונה של לברקוזן בכמה מילים).

    ארבעה פנדלים העונה בליגה, כולם ברגעים חשובים, אבל אפס שערים. גם מחוץ לליגה המצב לא הרבה יותר טוב, אמנם הבקיעו כמה פנדלים אבל זה היה בדו הקרב הפנדלים מול לוטה בגביע (ולוטה ניצחה). מביך.

    בהיעדרם של טה וטופראק דראגוביץ׳ הצטיין ואני כבר לא ממש מודאג מהעזיבה הצפויה של טופראק. מה שיותר מדאיג זה היכולת, הפציעות (הנריקס כנראה נפצע ואם הבנתי נכון אולי גם צ׳אלנולו) ובעיקר מהמצב בטבלה שכבר מאוד בעייתי והמרחק מקבוצות הצמרת ממשיך לגדול.

    מחצית ראשונה די גרועה של שתי הקבוצות ובעיקר של לברקוזן, לא הרבה אחרי תחילת המחצית השנייה לברקוזן השתלטה על המשחק לגמרי והגיעה לכמה מצבים טובים, לצערי רק אחד נכנס.
     
  5. nfcb משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏22/1/06
    הודעות:
    9,449
    לייקים שהתקבלו:
    502
    נו. אז לא הזמן להיפרד מרוגר שמידט? לא כדאי להתחיל לבנות משהו נורמאלי כבר מעכשיו? כי שחקנים טובים יש והנהלה טובה יש. רק שום דרך אין.

    לגבי וולפסבורג. זה בכלל סיפור עצוב מאוד. אתמול ולריאן איסמעיל החליט שהוא חכם מכולם והושיב את גוסטבו ודרקסלר על הספסל (שניהם נכנסו אח"כ. אז מה בדיוק הקטע?) וכשדרקסלר נכנס והכרוז קרא בשמו כדי שהקהל יענה בשם המשפחה הקהל פשוט שרק בוז במקום.

    הופהניים נראית נהדר. למרות העזיבה של פולאנד. הקבוצה לא הפסידה בליגה כבר חצי שנה ונראית מסודרת ומאורגנת.
     
  6. Die Werkself wir sind die Macht am Rhein

    הצטרף ב:
    ‏26/8/12
    הודעות:
    2,083
    לייקים שהתקבלו:
    941
    מחזק לגבי הופנהיים. לגבי שמיט זה נושא שחפרנו עליו... לא חושב שהכרחי לפטר מיידית, אבל לא אתנגד לכך; מצד שני, אלא אם עד הפגרה לברקוזן תהיה מזעזעת ותשיג רק נקודה (או משהו כזה), הוא ימשיך בתפקיד.

    דראקסלר חייב לעזוב את וולפסבורג. נראה שיש לו בעיה מנטלית והוא לא מצליח להציג שם יכולת טובה, אולי מקום אחר יעשה לו טוב. אני גם חושב שיש קבוצות שיסכימו להמר עליו, גם בסכומים גבוהים יחסית שוולפסבורג תדרוש (לא 60 מ׳, אבל 30 ומעלה). אני גם מצפה שגוסטבו יעזוב עד סוף העונה גם כן, אולי כבר בינואר.
     
  7. nfcb משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏22/1/06
    הודעות:
    9,449
    לייקים שהתקבלו:
    502
    אין לו שום בעיה מנטאלית. יש לו בעיה של קבוצה חרא, עם מאמנים מצחיקים והנהלה גרועה. הלוואי יעבור לבאיירן.
     
  8. VAR Member

    הצטרף ב:
    ‏4/12/11
    הודעות:
    13,311
    לייקים שהתקבלו:
    6,336
    תגדירו בעיה מנטלית. אם הציפייה ממנו היא להנהיג (וזו הייתה הציפייה ממנו בוולפסבורג) אז אין לו את המנטליות המתאימה. כעוד חלק במכונה (כמו התפקיד שהוא מילא בנבחרת ביורו האחרון) הוא יכול להיות שחקן נהדר. יכול להתאים לבאיירן אבל אני לא רואה איפה מכניסים אותו בין כל הריברים, דאגלאס קוסטאים וקינגסלי קומאנים.

    יעשה לו טוב אם ייצא קצת מהקונכיה הגרמנית ויילך לאיזו אתלטיקו או ליברפול, או במילים אחרות לקבוצות עם מאמנים שיודעים איך להוציא את המקסימום מכל השחקנים בסגל שלהם.
     
  9. nfcb משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏22/1/06
    הודעות:
    9,449
    לייקים שהתקבלו:
    502
    דווקא לדעתי אם הוא יצא מגרמניה הוא ילך לאיבוד כמו הולטבי ועוד כמה. בסה״כ הוא עוד מאוד צעיר ונראה שגם בראש הוא צעיר וצריך סביבה מוכרת, חמה ומטפחת. בכל מקרה הוא שחקן נהדר והלוואי שיצליח איפה שזה לא יהיה.