לברקוזן, גלאדבך, שאלקה, וולפסבורג ולייפציג:: מי מוכנה לאיים על באיירן ודורטמונד?

הנושא בפורום 'פורום כדורגל גרמני' פורסם ע"י Die Werkself, ‏16/7/16.

מצב נושא:
הנושא נעול.
  1. Roma מנהלים

    הצטרף ב:
    ‏16/6/09
    הודעות:
    10,468
    לייקים שהתקבלו:
    4,288
  2. Die Werkself wir sind die Macht am Rhein

    הצטרף ב:
    ‏26/8/12
    הודעות:
    2,083
    לייקים שהתקבלו:
    941
    למי שפספס - הקינג פוטר.
    המאמן הזמני הוא ולריאן איסמעיל, לשעבר בלם ברמן ובאיירן, שפתח את העונה כמאמן קבוצת המילואים של וולפסבורג. אם הטרנד הפופולרי בבונדסליגה ימשיך, הוא יצליח (לפחות באופן יחסי) וימונה למאמן קבוע.
     
  3. nfcb משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏22/1/06
    הודעות:
    9,449
    לייקים שהתקבלו:
    502
    קצת עצוב אבל מתבקש ממזמן. איש נעים וסמפטי, מאמן לא רע אבל כזה שמתאים לקבוצות אמצע טבלה (קלן, פרנקפורט וכו׳) ולא למה שוולפסבורג שאופת.

    אני לא יודע איך איסמעיל כמאמן אבל אני בהחלט מקווה שהוא רק זמני. וולפסבורג עם השאיפות שלה לטווח ארוך צריכה בטווח הארוך מאמן מוכח ולא נסיונות.
     
    Die Werkself אוהב/ת את זה.
  4. Die Werkself wir sind die Macht am Rhein

    הצטרף ב:
    ‏26/8/12
    הודעות:
    2,083
    לייקים שהתקבלו:
    941
    קצת על המשחק מול טוטנהאם (אציין שלצערי לא יכלתי לראות את כולו, אז השלמתי מהתקציר ומתגובות ברשת):
    מחצית ראשונה רעה כשלנו הציל פעם אחת בצורה נפלאה (וזו לא הייתה ההצלה המרשימה במשחק). במחצית באומגרטלינגר החליף את צ׳אלנולו וקאמפל עבר לעמדה קדמית יותר וההשפעה הייתה מיידית - לברקוזן השתלטה על המשחק והייתה עדיפה משמעותית, לוריס עם כמה הצלות טובות ועוד אחת יוצאת מן הכלל (וסיומת גרועה של צ׳יצ׳אריטו) ושחקני לברקוזן עם כל מיני החמצות.
    כמו בשני המשחקים הקודמים בליגת האלופות, ניצחון ללברקוזן היה משקף יותר וחבל על אובדן של שתי נקודות פוטנציאליות. מהצד השני היכולת היתה מעודדת - גם מבחינה קבוצתית וגם מבחינה אישית של כמה שחקנים, במיוחד באומגרטלינגר שנכנס סוף סוף לעניינים, לנו שממשיך ביכולת הטובה והנריקס שהראה פעם נוספת שהוא אחד מהצעירים הטובים ביותר בגרמניה.

    עד כה שלוש נקודות משלושה משחקים שבכולם לברקוזן היתה עדיפה במעט ואיבדה נקודות בצורה מטופשת/אופיינית/מאכזבת. לדעתי הקרב על העלייה יהיה בין לברקוזן, טוטנהאם ומונאקו כשקשה לי להצביע על פייבוריטית מסוימת. בעיה מרכזית היא ששניים משלושת המשחקים הנותרים יהיו בחוץ, כאשר טוטנהאם כנראה תהיה במשחק השני עם קיין (פצוע כרגע אאל״ט) ומשחק החוץ מול צסק״א יהיה בסוף נובמבר (כידוע קר ברוסיה בחורף).

    בנושאים אחרים:
    - מחר משחק ליגה מול הופנהיים השישית. ניצחון מאוד מומלץ אם שואפים לחזור לצמרת בקרוב... יש כמה שחקנים שבספק למשחק - צ׳יצ׳אריטו, בנדר, קיסלינג וצ׳אלנולו, בנוסף לבלראבי, פויאנפאלו ויורצ׳נקו שפצועים לתקופה ארוכה יותר. לא אתנגד לראות את באומרטלינגר ודראגוביץ׳ בהרכב, אולי גם את פולאנד שלא ממש משכנע (כמו השניים הקודמים, יש לציין) אבל במקרה שלו בהתאם לכשירות של שאר השחקנים שיכולים לשחק בחוד ובאגפים. אם בנדר לא ישחק, יהיה מעניין לראות אם וונדל או ידבאיי יחזרו להרכב או שדה קוסטה או הילברט יזכו להופעת בכורה העונה.
    - בשלישי משחק מול לוטה בגביע. הגרלה קלה ואני מצפה לניצחון, אולי כמה שחקנים חשובים יקבלו מנוחה ואחרים יצברו דקות וביטחון.
    - שמועות, ככל הנראה אמינות, שליוליאן בראנט יש סעיף שחרור בחוזה בשווי של 20 מיליון יורו שיהיה ניתן להפעיל ב-2018. רוב הסיכויים שכמו במקרים של לנו ובלראבי הוא יאריך חוזה והסעיף יבוטל, אבל יכול להיות שכמו טופראק הוא יסרב להאריך חוזה וינצל את האופציה שלו לעזוב במחיר נמוך. הוא אמנם בינוני העונה, אבל עדיין מוכשר מאוד וללא ספק קבוצות לא יהססו יותר מדי לשלם סכום כזה עליו (אלא אם הוא ידרדר משמעותית עד 2018, מן הסתם).
    - אם כבר טופראק וסעיף השחרור - התגברו השמועות, שהחלו כבר בקיץ ולמעשה מאומתות על ידי אנשי דורטמונד ולברקוזן, שטופראק בדרך לדורטמונד בקיץ הבא תמורת 12 מיליון יורו (סעיף השחרור שלו). לברקוזן דחתה הצעה בשווי כפול בקיץ והביאה את דראגוביץ׳ כדי שיהיה מחליף עתידי לטורקי-גרמני, אז נראה שהעזיבה שלו היא כמעט בלתי נמנעת. השאלה היא אם זה באמת יהיה לדורטמונד ואם באמת בקיץ הבא או אולי כבר בינואר.
     
    owen11111 ו-Franco אוהבים את זה.
  5. Die Werkself wir sind die Macht am Rhein

    הצטרף ב:
    ‏26/8/12
    הודעות:
    2,083
    לייקים שהתקבלו:
    941
    - פולאנד הושעה לשני משחקי ליגה בעקבות האדום (מול וולפסבורג ודרמשטט).
    מה מוזר בזה? ג׳פרי ברומה מוולפסבורג קיבל כרטיס אדום מול דרמשטט בגלל עבירה דומה מאוד לזו שפולאנד עשה וקיבל השעיה רק למשחק אחד. אם הבנתי נכון, הסיבה היא שבן חטירה מדרמשטט כבש את הבעיטה החופשית שנשרקה אחרי העבירה של ברומה ולעומת זאת דמירבאי מהופנהיים לא כבש (בעט לקורה). הזוי.

    - שמיט הושעה גם כן לשני משחקים (אני חושב שבגלל הפרת התנאי מהעונש שקיבל אחרי דורטמונד), אבל במקרה שלו אחד מהמשחקים יהיה משחק הגביע מול לוטה מחר. המשחק השני יהיה מול וולפסבורג, מול דרמשטט הוא כבר יחזור (פולאנד כאמור לא). הוא גם ספג קנס של 15,000 יורו.

    - מחר ממשחק הגביע ייעדרו או צפויים להיעדר, בנוסף לקבועים - בנדר, טופראק, הנריקס ובראנט, במטרה לתת להם מנוחה או שהם לא כשירים מספיק ומעדיפים לשמור אותם למשחקים היותר חשובים וקשים. דה קוסטה והילברט אמורים להיות בסגל, גם פולאנד שכנראה יפתח.
     
  6. Die Werkself wir sind die Macht am Rhein

    הצטרף ב:
    ‏26/8/12
    הודעות:
    2,083
    לייקים שהתקבלו:
    941
    מחמדי ופולאנד נפצעו באימונים - השוייצרי ייעדר כשבועיים-שלושה והגרמני חודשיים.
    די מבאס, אבל זו הזדמנות מצוינת בשביל האברץ להוכיח את עצמו.
     
  7. Die Werkself wir sind die Macht am Rhein

    הצטרף ב:
    ‏26/8/12
    הודעות:
    2,083
    לייקים שהתקבלו:
    941
    קאמפל גם נפצע, יחמיץ חודשיים. אין חדש תחת השמש
     
  8. Die Werkself wir sind die Macht am Rhein

    הצטרף ב:
    ‏26/8/12
    הודעות:
    2,083
    לייקים שהתקבלו:
    941
    לא ארחיב יותר מדי, רק אעבור על מאורעות לברקוזן מהשבוע האחרון (דברים מעניינים יחסית מודגשים):

    - ניצחון מול שאלקה. מאוד לא מוצדק, אדום (מוצדק לדעתי, יש שיגידו מפוקפק) לנאלדו כבר אחרי ארבע דקות, אבל איכשהו לברקוזן היתה מספיק גרועה כדי לאפשר לשאלקה, שהתמודדה מצוין בעשרה שחקנים, להיות יותר טובה ולהגיע למצבים הרבה יותר מסוכנים. לברקוזן בקושי סיכנה את השער והתעוררה רק בחמש הדקות האחרונות, שער ראשון העונה לקיסלינג.
    - קאמפל שהיה אמור לחזור רק באמצע ינואר חזר לאימונים וכנראה ישחק מול אינגולשטט :)
    - בנדר, באופן מאוד לא מפתיע, יחזור רק אחרי הפגרה. הימורים תוך כמה זמן הוא נפצע שוב?
    - בלראבי חזר להתאמן. הילברט תיקל אותו בצורה מסוכנת באימון, השניים רבו בעקבות זאת.
    - מאמן הכושר אוליבר בארטלט פוטר. למה זה מעניין? הוא הגיע ללברקוזן מזלצבורג יחד עם שמיט, מתברר שהשחקנים לא סבלו אותו ואת האימונים הקשים מאוד (לכאורה) שלו, הצוות הרפואי לא סבל אותו (להבנתי הם טוענים שהוא התעלם מהעצות שלהם, מה שמסתדר עם כמות הפציעות המטורפת של לברקוזן בשנתיים האחרונות), וזה הגיע לרמה שהשחקנים ״מרדו״ בו ולפלר לא נשארה יותר מדי ברירה חוץ מלפטר אותו. אפילו בוניש הגיב לזה בשמחה באינסטגרם...
    - הילברט (בלי קשר לריב שלו עם קימו) ורובי קרוז צפויים לעזוב, בינואר או בקיץ.
    - הגרלת שמינית הגמר בליגת האלופות - אתלטיקו. הם בכושר רע, אבל גם לברקוזן לא מבריקה לאחרונה. מה שמעורר בי אופטימיות מסוימת זה שלברקוזן בדרך כלל טובה העונה מול קבוצות ״גדולות״ ושיש עוד זמן להשתפר עד המשחקים. מצד שני, גם אם ישחקו טוב ויגיעו לפנדלים כמו ב14/1, זה לא יעזור. מספיק להסתכל בסטטיסטיקת הפנדלים של לברקוזן העונה ולהבין למה :)

    אתייחס קצת לקבוצות אחרות:
    - גלאדבך די מעפנה. בינתיים לא צפוי שם שינוי משמעותי, אולי בהמשך העונה או בקיץ (כולל עזיבה אפשרית של אברל לבאיירן).
    - וולפסבורג ממש מעפנה.
    - לייפציג הפסידה! מכל הקבוצות בליגה, דווקא לאינגולשטט.
    - שאלקה: ויינצרל עושה שם עבודה מצוינת. יש התקדמות משמעותית לעומת העונה שעברה, עדיין יש עוד הרבה מקום לשיפור אבל היא בעיני פייבוריטית לטופ 4 העונה. לצד באיירן ודורטמונד שקשה להאמין שלא יהיו שם, כנראה לייפציג גם כן תהיה בתמונה, הופנהיים עדיין לא הפסידה ואני מקווה שגם לברקוזן תהיה רלוונטית.
     
  9. Die Werkself wir sind die Macht am Rhein

    הצטרף ב:
    ‏26/8/12
    הודעות:
    2,083
    לייקים שהתקבלו:
    941
    מי שכנראה יהיה המאמן החדש של וולפסבורג הוא דייויד ואגנר, מאמן האדרספילד כיום. ואגנר, אמריקאי-גרמני אימן את המילואים של דורטמונד עד לפני שנה - והעונה מוליך את האדרספילד, קבוצה שנחשבת לחלשה יחסית, למקום הרביעי (אגב, במחזור האחרון היא ניצחה את נוריץ׳ 1:2 בחוץ מצמד של אליאס קאצ׳ונגה ששיחק בפאדרבורן ואינגולשטט).
     
    Gianzola אוהב/ת את זה.
  10. nfcb משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏22/1/06
    הודעות:
    9,449
    לייקים שהתקבלו:
    502
    איזו עבודה הזויה. קונים שחקנים בעשרות מליונים (שורלה, דרקסלר, גוסטבו ועוד) ומביאים מאמן מליגה שניה באנגליה, או לפניו את הקינג.
     
  11. Mellow29 Kopite

    הצטרף ב:
    ‏21/1/11
    הודעות:
    9,072
    לייקים שהתקבלו:
    3,608
    לגמרי במקרה זה קפץ לי מול העיניים (ואין לי מושג איך נכנסתי לדיון מלכתחילה): ואגנר הוא חבר קרוב מאוד של קלופ, שדיבר עליו בחום כשהיה מצב שנשאיל שחקנים צעירים להדרספילד. אין לי מושג לגביו מעבר לזה שהוא עושה עבודה טובה עם כדורגל חיובי, אבל זה שקלופ מחזיק ממנו זו עוד נקודה לזכותו.
     
  12. nfcb משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏22/1/06
    הודעות:
    9,449
    לייקים שהתקבלו:
    502
    תלוי את מי שואלים.
     
  13. Die Werkself wir sind die Macht am Rhein

    הצטרף ב:
    ‏26/8/12
    הודעות:
    2,083
    לייקים שהתקבלו:
    941
    בסוף ואגנר בחר להישאר בהאדרספילד. הזוי איך וולפסבורג הדרדרה מאז עזיבת KDB. ממאבק על האליפות וזכייה בגביע למאבק נגד הירידה (לא סביר שזה יימשך עד סיום העונה, אבל בינתיים) וכישלון בניסיון החתמת מאמן מהאדרספילד.

    נדב, אני לא מבין מה הבעיה במינוי מאמן מהליגה השנייה, כל עוד הוא מספיק טוב. וולפסבורג לא יכולה לצפות ששמות גדולים יבואו לאמן אותה במצבה הנוכחי, הניסיון להביא את ואגנר היה לדעתי לכאורה חכם (כי אני לא באמת מכיר אותו).

    והקינג, למרות שאני לא חושב שמדובר במאמן טוב (גם לא גרוע אלא סביר), הצליח בתקופות מסוימות. המינוי שלו היה אחרי שהוא הצליח בנירנברג והגיוני יחסית.
     
  14. nfcb משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏22/1/06
    הודעות:
    9,449
    לייקים שהתקבלו:
    502
    אם השאיפה של וולפסבורג זה להיות נירנברג או אפילו נגיד אאוגסבורג. כלומר מרכז טבלה אז אין שום בעיה במינוי מאמן בינוני. אבל אז אין טעם לקנות שחקהים במאה מליון יורו (שורלה, דרקסלר, גוסטבו). ואם קונים שחקנים בסכומים האלה אז הכוונה היא להתמודד על האליפות כל שנה ואז צריך מאמן טוב פלוס.
    הם קנו שאסי של פרארי ושמו בו מנוע של יונדאי i10 (אפילו לא של i30).
     
    Gianzola אוהב/ת את זה.
  15. אלעד משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏26/11/11
    הודעות:
    14,234
    לייקים שהתקבלו:
    10,043
    מין:
    זכר
    לפי צורת החשיבה הזו לעולם לא היינו רואים את מילאן של סאקי, ארסנל של ונגר או ברצלונה של גווארדיולה.

    אני לא אומר שוולפסבורג עם ואגנר היו מצטרפים לרשימה, רק אומר להיות פחות מקובע לגבי מינוי מאמנים.
     
    Die Werkself אוהב/ת את זה.
מצב נושא:
הנושא נעול.