מחזור 10 בליגת העל: בית"ר והפועל נפרדות בתיקו 1-1

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ישראלי' פורסם ע"י Raulito, ‏18/11/16.

  1. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    61,202
    לייקים שהתקבלו:
    14,278
    מין:
    זכר
    אין לי בעיה עם קהל שקורא למאמן להתפטר,אבל לא אחרי 5 מחזורים

    עריכה:ועם כל הביקורת שלכם על רב"ש(שעזוב אם אני מסכים או לא) זה לא מתקרב בכלל למה שעברנו עם סטנויביץ', או עם עטר.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏22/11/16
  2. Butragueño מנהלים

    הצטרף ב:
    ‏18/12/05
    הודעות:
    14,149
    לייקים שהתקבלו:
    6,186
    לא ראיתי את המשחק, אבל קראתי את כל התגובות של הפורום פה והתקשורת בחוץ, ולפי האופוריה ושמחה וצהלה של הפועל, והדיכאון של אוהדי בית"ר (והתלות של מעמד המאמן במשחק נגד סכנין) זה נשמע כאילו הפועל ניצחה 2-0 חלק בטדי.
     
  3. Sir Alex Ferguson משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏8/8/02
    הודעות:
    26,601
    לייקים שהתקבלו:
    6,940
    מתמקד בכוונה בשורה הזאת. אם הייתם מפטרים את דראפיץ' בתחילת העונה, הייתם יודעים שמדובר במאמן טוב? שוב אני כותב, לא יודע אם בן שמעון יהיה סיפור הצלחה, אבל זה מרגיש שלאוהדי בית"ר אין סבלנות והם מצפים מהיום הראשון לראות תוצאות וכדורגל טוב מהקבוצה שלהם, למרות שבדרך כלל זה לוקח זמן והקבוצה צריכה לעבור תהליך כדי שזה יקרה.
    רן בן שמעון זה לא דראפיץ, מדובר באדם אחר עם יתרונות אחרים וחסרונות אחרים, אבל הייתם צריכים ללמוד ממקרה דראפיץ' שמאמן צריך זמן כדי לחבר את הקבוצה לרעיונות שלו, ושלא שופטים מאמן, בטח במקום לחוץ כמו בית"ר, בחודש נובמבר (אלא אם מדובר במקרה באמת חריג שבית"ר הייתה מתחת לקו האדום ומובסת ואז הייתי מבין את הקריאות לפיטורין, אבל בית"ר עדין בצמרת ועשתה קמפיין יפה באירופה ככה שיש עוד סיכוי שרן בן שמעון יחבר את הקבוצה של בית"ר והיא תראה טוב יותר).
     
    DRORIKO אוהב/ת את זה.
  4. EO11 בפה אליל היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏10/4/10
    הודעות:
    16,023
    לייקים שהתקבלו:
    7,095
    אתה כותב לי את הדברים האלה בזמן שאתה משמיט כמעט את כל ההודעה שלי שרלוונטית מאוד למה שכתבת. מה ההיגיון בזה?
     
  5. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,383
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    דראפיץ' לא קיבל צ'אנס באף קבוצה גדולה לפני בית"ר והיה נראה שהעסק גדול עליו בהתחלה, אבל רב"ש אפילו בנקודה נמוכה ממנו לדעתי כי הוא נכשל גם במכבי וגם בהפועל ופשוט לא מתאים לקבוצה גדולה מה גם שהוא מנסה לשנות דברים בכוח. אני לא רואה בית"ר ירושלים אחרת משבוע לשבוע, הוא מאוד עקשן, פלספן ולא מודה בטעויות. אני חושב שלקהל הבית"רי כן יש פיוז קצר, אבל מצחיק לראות אוהדים של מכבי חיפה כותבים כאילו הכדורגל כאן התחיל בעונה בה עברו לשחק בסמי עופר. מה עם שירת ה-'אליפות בלי מאמן' לרוני לוי, המוט שזרקו על אלישע ועוד ועוד? הקהל של מכבי חיפה התבגר בצורה יוצאת דופן והם נותנים הצגה שבוע אחרי שבוע אבל גם להם היה את הקריז שלהם.

    אגב, משהו אחר: אני לא הולך למשחקים של הפועל מאז ה-5:0 בדרבי. חלק אומרים שאני צבוע ואני לא אוהד אמיתי. אני הכי אוהד אמיתי שיש, אני לוקח ללב יותר מכולם ובגלל זה לא הולך. ברור שאוטוטו זה יצבוט בי ואני אחזור למאבקי הירידה הקשים. אבל בהפועל ת"א נקודתית, למרות שלא הועלתה כאן בדיון - אלה לא רק התוצאות, הן נדבך קטן, להיפך, בעונת אסי דומב הייתי בכל משחקי הבית ונסעתי גם הרבה פעמים החוצה - טדי, חיפה, נתניה ועוד. המועדון הזה, הפועל, מתנהל בצורה מבחילה, הכל שקר. זה מה שמרחיק אותי.
     
  6. Nigel de Jong משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏7/3/08
    הודעות:
    16,591
    לייקים שהתקבלו:
    9,771
    כי ע״פ התקשורת לפני המשחק היה אפשר לחשוב שבית״ר הולכת לפרק את הפועל, אני אחמיא לעצמי ויגיד שאני צפיתי את התיקו והאי-יכולת של בית״ר לתפקד כפייבוריטית.

    גם כדי להפועל לצנן קצת את ההתלהבות, גם כי עמדה מולם יריבה בינונית ומבולבלת וגם כי לעלות בשיא ההתלהבות והנחישות אחרי שטחנו אותם בתקשורת מול 25 אלף איש במשחק במרכזי זו לא חוכמה גדולה. אם נלך אחורה בעונה שהפועל שיחקו בשלב הבתים של ליגת האלופות והיו אחרי הדאבל הגענו למשחק מולם בבלומפילד מהמקום האחרון נדמה לי(מלמיליאן היה מאמן) וכולם חשבו שנקבל 3-4 בקלילות ולבסוף נגמר תיקו אפס שאנחנו מסוכנים יותר. אחרי אותו משחק חזרנו לסורנו.