המחזור העשירי בבונדסליגה:: באיירן מארחת את הופנהיים, הרטה את גלאדבך

הנושא בפורום 'פורום כדורגל גרמני' פורסם ע"י Die Werkself, ‏4/11/16.

  1. Die Werkself wir sind die Macht am Rhein

    הצטרף ב:
    ‏26/8/12
    הודעות:
    2,083
    לייקים שהתקבלו:
    941
    אחרי תוצאות מעורבות באירופה של הנציגות הגרמניות - ארבעה ניצחונות, אך גם תבוסה של מיינץ בבלגיה ואיבוד נקודות של גלאדבך במשחק ביתי מול סלטיק - הבונדסליגה חוזרת. לאחר המחזור נצא לפגרת נבחרות, אז - enjoy it while it lasts :)

    משחק הפתיחה של המחזור יפגיש בין הרטה לגלאדבך. הקבוצה הברלינאית בעונה מוצלחת עד כה ומדורגת חמישית, אך מאוכזבת מההפסד במחזור הקודם להופנהיים - אמנם רק הפסד 1:0, אך היכולת לא היתה מספיק טובה ורק הופעה מצוינת של יארשטיין בשער מנעה הפסד גדול יותר. יריבתה במשחק הקרוב, A German Team, לא שמרה על היכולת מהתקופה המקבילה בעונה שעברה ונמצאת כרגע במרכז הטבלה. דארדוי ייאלץ להסתדר ללא דארידה, פלאטנהארט, לנגקאמפ, דודה ושטוקר, בעוד לרשות שוברט סגל כמעט מלא, כאשר מבין השחקנים המשמעותיים רק כריסטנסן הפצוע ייעדר.

    המשחק המרכזי של המחזור יתקיים בשבת אחר הצהריים בין באיירן הראשונה להופנהיים השלישית. הקבוצה של נאגלסמן (או ליתר דיוק, של דיטמאר הופ) עדיין לא מנוצחת בליגה העונה ויהיה מעניין לראות אם המאזן יישמר גם לאחר הביקור באליאנץ ארנה. תומאס מולר, שעוד לא כבש העונה בליגה, יקווה לכבוש את שערו הראשון במשחק לא קל מול יריבה לצמרת.

    במשחקים הנותרים:

    - לברקוזן שמעודדת מהניצחון על טוטנהאם ברביעי תפגוש את דארמשטט. קאמפל ובנדר פצועים ומי שעשוי לפתוח בהרכב הוא קאי האברץ בן ה-17.

    - המבורג אמנם אחרונה, עוד לא ניצחה, כבשה רק פעמיים ותיאלץ להסתדר ללא השחקן שכבש את שני השערים האלו, בובי ווד, אך עדיין רבים מאוהדי דורטמונד פסימיים לגבי המפגש - בעיקר בגלל התוצאות במפגשים בין הקבוצות בשנים האחרונות, שלעתים קרובות הסתיימו בניצחונות להמבורג. פייר אמריק אובמיאנג יחזור מההשעיה שהטיל עליו המועדון, כנראה הישר להרכב, בעוד מרקו רויס עדיין פצוע וצפוי לחזור לאחר פגרת הנבחרות, בדיוק בזמן למשחק הביתי מול באיירן.

    - אינגולשטט לא מצליחה לשחזר את התוצאות מהעונה הקודמת ונמצאת מעל המבורג רק הודות להפרש שערים עדיף, ובבית מול אוגסבורג תהיה לה הזדמנות לא רעה להשיג את הניצחון הראשון שלה העונה. אלמוג כהן צפוי להמשיך בהרכב של אינגולשטט.

    - פרייבורג חזרה לבונדסליגה העונה ובניגוד לעולה השנייה לייפציג לא נהנית מתקציב גדול, וולפסבורג סיימה במקום השני לפני שנתיים והיתה קרובה לעלות לחצי גמר ליגת האלופות בעונה שעברה. ובכל זאת, לאחר תשעה מחזורים הפער בין הקבוצות עומד על תשע נקודות - לטובת הקבוצה מהיער השחור. הזאבים עדיין תחת הדרכתו של המאמן הזמני איסמעיל, והחיפוש אחר מאמן חדש עשוי להתארך מעט לאחר שאחד המועמדים הראשיים לתפקיד, אנדרה ויואש בואש, דחה את העניין מגרמניה והפך למאמנה החדש של שנחאי SIPG.

    - מפגש צמרת (תחתונה) בין קלן לפרנקפורט הוא לא דבר שרואים כל הזמן. פרנקפורט שמרה על רשת נקייה בשלושת משחקיה האחרונים, אבל מולה יעמוד אחד החלוצים הלוהטים באירופה, אנתוני מודסט, שכבש שלושער (והחמיץ פנדל) במחזור שעבר מול המבורג.

    - ר.ב. לייפציג לא עוצרת ונמצאת במקום השני, רק שתי נקודות מתחת לבאיירן. במחזור שעבר היה זה זאביצר שנכנס כמחליף וכבש צמד, מול ברמן נאבי קייטה כיכב (וכמו זאביצר כבש צמד) ובתחילת העונה הכובשים העיקריים היו ורנר ופושברג - וכדאי לזכור שגם סלקה, פאולסן וברק מעטרים את החלק ההתקפי. ראלף האזנהיטל מוליך את החבורה הצעירה הזו לעונה פנטסטית עד כה, וגם אם הם ייעצרו בקרוב (ורבים בגרמניה מקווים שכך יקרה), ההישג של לייפציג הוא יוצא מן הכלל. ביום ראשון היא תפגוש את מיינץ, שתנסה להתאושש מהתבוסה לאנדרלכט ולשמור על מיקומה בחלק העליון של הטבלה.

    - המשחק שיחתום את המחזור יפגיש בין שאלקה לברמן. אחרי פתיחת עונה מזעזעת, שאלקה בכושר מצוין, מתאוששת בליגה והבטיחה את ההעפלה לשלב 32 האחרונות של הליגה האירופית מהמקום הראשון. קלאס יאן הונטלאר פצוע וייעדר מהמשחק, אך נראה שזה לא יפריע לשאלקה ונראה שהיא מסתדרת טוב הרבה יותר בלעדיו מאשר איתו. עם זאת, לצערו של ויינצרל גם אמבולו ודוניס אידיאלי הצעיר פצועים וגם פרנקו די סנטו בספק, כך שצ׳ופו מוטינג עשוי להיות האופציה היחידה ולשחק בחוד במקום במקומו הטבעי באגף.
    ברמן גם כן פתחה את העונה בצורה רעה מאוד והיה נראה שהמצב משתפר עם פיטורו של סקריפניק ומינוי של נורי, אך המצב הדרדר והיא רשמה שני הפסדים רצופים במשחקים הקודמים.
     
    Roma ו-VAR אוהבים את זה.
  2. Die Werkself wir sind die Macht am Rhein

    הצטרף ב:
    ‏26/8/12
    הודעות:
    2,083
    לייקים שהתקבלו:
    941
    משחק פנטסטי של וייזר וקאלו שהוליכו את הרטה לניצחון קל. הרטה היתה עדיפה משמעותית, גם לפני האדום של קראמר.
    גלאדבך בהופעה חלשה מאוד ושוב תיאלץ להסתדר בזמן הקרוב בלי הרמן שנפצע ופונה לבית החולים. גם קראמר מן הסתם לא ישחק במשחק הקרוב, אבל אולי דאהוד ינצל את הדקות שהוא אמור לקבל ויחזור לעצמו.
     
  3. VAR Member

    הצטרף ב:
    ‏4/12/11
    הודעות:
    13,312
    לייקים שהתקבלו:
    6,336
    אין להמבורג התקפה, אין הגנה, אין מאמן, אין שום דבר. עצוב לראות, אבל זה כנראה בדיוק מה שהיינו צריכים כרגע.

    עריכה: וואו... נותן פייט לברמן על תואר המחצית הכי אומללה לשנה זו.

    אובמיאנג הוא השחקן השלישי העונה ב-10 משחקים שכובש שלושער נגד המבורג, כולם עשו את זה במחצית אחת.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏5/11/16
    Die Werkself אוהב/ת את זה.
  4. alexshw Member

    הצטרף ב:
    ‏13/11/09
    הודעות:
    74,967
    לייקים שהתקבלו:
    25,666
    מין:
    זכר
    אני חושש לבריאותו של אובה זלר הגדול.
     
  5. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    61,214
    לייקים שהתקבלו:
    14,278
    מין:
    זכר
    משהו רע מאד עובר על מולר. חשבתי שהיורו היה סתם פאנצ'ר אבל הבן אדם פשוט הפך להיות צל של עצמו. זאת אחת הסיבות העיקריות לזה באיירן עוד לא ברחה לליגה(אם לייפציג מנצחת היא עוברת אותה)
     
  6. VAR Member

    הצטרף ב:
    ‏4/12/11
    הודעות:
    13,312
    לייקים שהתקבלו:
    6,336
    מישהו יכול להסביר לי את התלבושת של באיירן?
     
    DRORIKO אוהב/ת את זה.
  7. orimor2212 מיטשיסט, יועץ תקשורת לשר בן מנספורד אטבריאן

    הצטרף ב:
    ‏24/4/13
    הודעות:
    16,117
    לייקים שהתקבלו:
    4,671
    לא רואה, אבל במידה ומדובר בתלבושת אדומה בה הסמל וכד' בצבע בורדו עכור, קראתי אתמול שזה קמפיין של אדידס להעלאת המודעות לזיהום האוקיינוס או משהו כזה. הכוונה לתלבושת נקייה וטהורה כביכול.
    לריאל מדריד תהיה תלבושת דומה בקרוב למשחק אחד, שזה מצחיק כי זה הקטע מלכתחילה בתלבושת שלהם - לבנה חלקה.
     
    VAR אוהב/ת את זה.
  8. VAR Member

    הצטרף ב:
    ‏4/12/11
    הודעות:
    13,312
    לייקים שהתקבלו:
    6,336
    תודה, אכן תלבושת חלקה בלי לוגו ובלי ספונסר
     
  9. BayernMunchen Member

    הצטרף ב:
    ‏15/11/15
    הודעות:
    284
    לייקים שהתקבלו:
    24
    מין:
    זכר
    התלבושת עשוייה מה"זבל" שנאסף מהאוקיינוס, הפלסטיק וכל השאר.
     
  10. VAR Member

    הצטרף ב:
    ‏4/12/11
    הודעות:
    13,312
    לייקים שהתקבלו:
    6,336
    לא יודע אם הזכרת אותו במקרה או לא, אבל היום בדיוק הוא חוגג יום הולדת 80
     
  11. Die Werkself wir sind die Macht am Rhein

    הצטרף ב:
    ‏26/8/12
    הודעות:
    2,083
    לייקים שהתקבלו:
    941
    שלושה ניצחונות ברצף :) אם לברקוזן היתה מדויקת יותר זה היה נגמר בפער גדול יותר, ולרגעים מסוימים היה לחץ שנאבד נקודות, אבל בשורה התחתונה הופעה טובה מול יריבה חלשה ושלוש נקודות מאוד מוצדקות. שערים ראשונים העונה לבראנט (בנגיחה!) ולאראנגיס שכבש שער יפה מאוד.

    האברץ עם הופעת בכורה בהרכב והיה די טוב. באומגרטלינגר ממשיך בכושר המצוין ולצד התרומה בהגנה הוסיף בישול יפה. בראנט היה המצטיין לדעתי, היכולת שלו עם הכדור מאוד מרשימה (לפעמים) וחוץ מצ׳אלנולו (ובמידה פחותה האברץ והנריקס) היכולת הטכנית שלו הרבה יותר טובה משל שאר השחקנים שהיו על הדשא. גם ההגנה, למרות ספיגה של שני שערים, היתה טובה ברוב הזמן.

    Elsewhere:
    - המבורג:
    https://67.media.tumblr.com/e73012f5bbd945ef7ba9e11a96e329ab/tumblr_n9r90jnQqX1rxa2k2o1_500.Xxx

    - הבילוי במילאנו עשה טוב לאובמיאנג.
    - הופנהיים ממשיכה להרשים.
    - וכמובן: Der MARIO GOMEZ BUTTON - Drück ihn bei jedem Tor!
     
  12. VAR Member

    הצטרף ב:
    ‏4/12/11
    הודעות:
    13,312
    לייקים שהתקבלו:
    6,336
    לא בהכרח בסדר הזה, אבל 4 הקבוצות שנועלות את הטבלה יהיו לדעתי אותן ה4 שינעלו את הטבלה בסוף העונה. כולן גרועות באותה המידה אבל אם אני צריך להמר אז דארמשטט תינצל כי הכדורגל שלה יותר בנוי למאבקי תחתית. המבורג וברמן יילחמו נגד הירידה האוטומטית (מי היה מאמין שנכתוב משפט כזה לפני עשור) ואני ממש לא מתחייב שהמנצחת במאבק הזה תשרוד את המבחנים.

    עונה שעברה שטוטגארט, העונה ברמן והמבורג. זה מבאס מצד אחד אבל מוצדק מאוד מצד שני. מי שמתנהל גרוע צריך לשלם, egal wie viele 0 gibt es in seinem Bankkonto. לטווח הארוך זה יעשה שירות נהדר לליגה.
     
    Gianzola אוהב/ת את זה.
  13. Die Werkself wir sind die Macht am Rhein

    הצטרף ב:
    ‏26/8/12
    הודעות:
    2,083
    לייקים שהתקבלו:
    941
     
    VAR אוהב/ת את זה.
  14. VAR Member

    הצטרף ב:
    ‏4/12/11
    הודעות:
    13,312
    לייקים שהתקבלו:
    6,336
    סיפור מדהים. הוא גם הציל אותם מירידה אשתקד.
     
  15. Lebron Member

    הצטרף ב:
    ‏2/4/11
    הודעות:
    3,409
    לייקים שהתקבלו:
    2,206
    הוא פתח רק במחצית מ-10 המשחקים של באיירן עד כה העונה בבונדסליגה ובשניים הוא כלל לא שותף. באלו שהוא כן שיחק, הוא תופקד בעיקר ווינגר, תפקיד שבו הוא פחות בא לידי ביטוי.

    כנראה שאנצ'לוטי מעדיף לתת לו וללהאם יותר מנוחה בשלב הזה של העונה כדי שיגיעו יותר בשלים לחלק השני של העונה. במקרה של להאם זה מובן, במקרה של מולר זה לדעתי טעות. מולר חייב לשבור את הבצורת בליגה כדי להשיג את הביטחון, עם מספר הדקות המועט יחסית שהוא מקבל והתפקיד שהוא ממלא הסיכויים שהוא ישיג את השער פוחתים.

    גם חבל לי שבמשחקים האחרונים בליגה הוא לא ממש סופר את קימיש ולא נותן לו הזדמנות בעמדת המגן. רפיניה מקבל יותר מדי קרדיט. אני גם לא מבין למה אלונסו הוא כזה באנקר בהרכב, הוא כבר הרבה אחרי שיאו ולמרות שני השערים היפים שלו העונה אי אפשר להגיד שהוא מבריק במיוחד והכבדות שלו היא נטל של ממש על הקבוצה.

    מי שמאוד מאכזב אותי אגב זה סאנצ'ז, לא ראיתי ממנו כמעט שום דבר חיובי מתחילת העונה.

    לייפציג לא תעבור את באיירן מחר אם תנצח, היא צריכה לנצח 8-0 כדי לטפס למקום הראשון.