Super Bowl LVIII

הנושא בפורום 'פורום ספורט כללי' פורסם ע"י Nigel Winterburn, ‏7/9/06.

  1. Hakeem Nicks Member

    הצטרף ב:
    ‏29/8/09
    הודעות:
    1,399
    לייקים שהתקבלו:
    230
    וקצת ברצינות על הפיאסקו שראינו - כריס קולינסוורת' אמר משהו נכון מאוד בשידור וזה שהסיהוקס שמו את כל הכסף שלהם על ההגנה ועל ווילסון עד שלא נשאר כלום לאוליין. החולייה הזאת זה פשוט הפקרות, ואני באמת לא יודע איך ווילסון יוצא מכל המצבים האלה ללא פגע. בכל מקרה, עד שלא יהיה שיפור בהתקפה של הסיהוקס אני לא אמהר להכניס אותם לסופרבול

    Sent from my Nexus 5 using Tapatalk
     
  2. Sprewell משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏25/8/05
    הודעות:
    8,016
    לייקים שהתקבלו:
    2,625
    זה ניתוח די פשטני שמתאים לנראטיב שמנסים להלביש על סיאטל כשבפועל מתעלם מעובדה פשוטה והיא שיש בליגה הזאת נכון להיום משהו כמו 4-5 קבוצות עם OL טוב. זו לדעתי כרגע ה-בעיה בהא הידיעה של הליגה והסיבה שמשחקים הופכים להיות כל כך קשים לצפייה. כשה-OL לא טוב כל המשחק פשוט לא זורם. מהלכי ריצה נעצרים אחרי יארד וחצי, מהלכי מסירה נמחקים בגלל הולדינג שדופק את כל הדרייב במקרה הטוב או סאק'ס במקרה הרע (להלן: כמות הפציעות ההזויה של ה-QB's העונה) וכל השטף פשוט לא מתקיים. זה נובע משתי סיבות עיקריות שרק הולכות ומחמירות מעונה לעונה: 1) צמצום כמות האימונים (נושא שיהיה חייב להשתנות בהסכם ה-CBA הבא) ו-2) שיטת ה-SPREAD במכללות שפשוט לא דורשת מהליינמנים לעבוד על הטכניקה שלהם אלא בעיקר על אתלטיות ותנועה שב-NFL הופכת ללא רלוונטית. אגב, גם איכות ה-QB's שמגיעים לליגה נפגעת בגלל השיטה הזו.

    במקרה של סיאטל הכל בנוי על היכולת של ווילסון לצאת מהפוקט ולהאריך מהלכים בעצמו. כשהוא בשיאו ו-100% בריא זה קורה כמעט בכל מהלך ואז ה-OL נראה הרבה יותר סביר ונורמלי ממה שהוא באמת (כמו בשנים האחרונות למעשה שבהן הפרסונל שם לא היה מוכשר יותר ממה שהולך שם כרגע). עכשיו הוא פצוע ומוגבל לפוקט אז הכל קורס כי הקו לא מסוגל לשמור והרסיברים שבדרך כלל רגילים לשבור את הראוט'ס שלהם תודות לזמן שווילסון מרוויח עבורם לא מתמודדים בצורה מספיק טובה עם הקאברג'. גם ווילסון עצמו (הרבה) פחות טוב מהפוקט ולא מסוגל עדיין להריץ התקפה מובנית ברמה גבוהה (זו הסיבה אגב שאני אף פעם לא אדרג אותו מעל אנדרו לאק לצורך העניין). תוסיף לזה את העניין שכשווילסון מוגבל אי אפשר להריץ מהלכי READ OPTION שהם הלחם והחמאה עבור התקפת הריצה של הקבוצה ותקבל שואה התקפית של 6 נקודות כמו שראית הלילה.

    לכן ציינתי עוד לפני המשחק ששניידר צריך לחשוב ברצינות להרים טלפון לקליבלנד בימים הקרובים ולהנחית את ג'ו תומאס. זה מן הסתם לא יפתור את הבעיה לחלוטין אבל כן ישפר את המצב משמעותית. בחירת סיבוב 2 על שחקן מוכח עם חוזה לא בשמיים שאפשר להשתחרר ממנו תוך שנה עם 0M$ DEAD MONEY. בגלל שעברנו כבר חצי עונה אז כל קבוצה שתקלוט אותו תצטרך לספוג רק חצי מהשכר שלו בתקרת שכר (4.5M). לסיאטל כרגע יש 6M$ מתחת לתקרה והם איבדו הלילה את ה-LT הפותח שלהם ל-MCL SPRAIN. כבר שנתיים בכל טרייד דדליין יש שמועות שזה עשוי לקרות והשנה זה מתבקש יותר מאי פעם. ההופעה ההגנתית שלהם הלילה הייתה היסטורית. הם בילו על המגרש את כמות הדקות והמהלכים הגדולה ביותר של הגנה כלשהי בהיסטוריה של הליגה. ספגו בדרך 6 נק' בלבד. במשחק חוץ. מול התקפה נפיצה כמו של אריזונה. שניידר וקארול צריכים לעשות הכל כדי לתת להגנה הזו את הסיכוי הטוב ביותר להגיע הכי רחוק שאפשר.
     
    sandro, אלעד ו-Nigel Winterburn אוהבים את זה.
  3. Nigel Winterburn משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏19/3/03
    הודעות:
    15,795
    לייקים שהתקבלו:
    145
    נראה לי שקליבלנד חייבים לנצל את הסיטואציה של סיאטל ומינסוטה ולסחוט אותן עד כמה שאפשר בתמורה לג׳ו תומאס, הם בעמדת מיקוח מצוינת. גם ככה הם בתהליך בנייה מחדש מאסיבי, הם לא צריכים וטרנים בגילו של תומאס שלא יהיו חלק משמעותי מהקבוצה שנבנית לשנים הבאות.

    את הפיאסקו בסיאטל לא ראיתי, אבל את הפיאסקו של מינסוטה בפילדלפיה בהחלט כן. זה היתה תצוגת אופנסיב ליין מחפירה לחלוטין. כל מהלך של מינסוטה נפתח עם שחקנים של פילי עמוק בתוך הבאקפילד. משחק הריצה היה לא קיים כתוצאה מכך, בראדפורד חטף מכות על ימין ועל שמאל, מתכון בטוח להפסד. ויני קארי, קונור בארווין ואחרים הם שחקנים נחמדים, אבל אתמול מול ג'ייק לונג הם נראו כמו וון מילר בשיאו. לא ייאמן איך שג׳ייק לונג התדרדר, מבחירה ראשונה overall ופרובולר לגוש בשר חסר תועלת. עצוב מה שפציעות יכולות לעשות לבנאדם.
    ג׳ו תומאס לוייקינגס בדחיפות... ספילמן גם ככה מוכן להקריב את העתיד בשביל העונה הנוכחית, אז למה לא כבר לתת איזו בחירת סיבוב שני על הדרך.

    אגב ספילמן, בראדפורד ועתיד - הנה קטע מרתק שפורסם אתמול על עסקת בראדפורד בו מרואיינים כל המעורבים במהלך
     
  4. Nigel Winterburn משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏19/3/03
    הודעות:
    15,795
    לייקים שהתקבלו:
    145
    אגב אליאור - אחלה ניתוח לגבי איכות המשחק באופנסיב ליין. גם ג׳ף שוורץ דיבר על זה בטוויטר שלו אמש. זה בולט לי במיוחד דווקא בrun blocking. פעם היו הרבה קווים שמוציאים לפועל מהלכים סטייל הקאובויס.
     
  5. shlomydavid מנהלים

    הצטרף ב:
    ‏11/6/04
    הודעות:
    14,891
    לייקים שהתקבלו:
    484
  6. אלעד משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏26/11/11
    הודעות:
    14,234
    לייקים שהתקבלו:
    10,043
    מין:
    זכר
    "Forget about all that strategy, the time-out used, the clock management, you know what: just threw up to A.J Green".

     
    Nigel Winterburn אוהב/ת את זה.
  7. Nigel Winterburn משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏19/3/03
    הודעות:
    15,795
    לייקים שהתקבלו:
    145
    אחרי צפייה בכל התקצירים אני יכול להגיד שגם במחזור הזה איכות הפוטבול לא היתה מזהירה. אין תקציר ללא מהלך מגוחך כזה או אחר. לא זוכר מתי ראיתי כל כך הרבה פשלות בספיישל טימז במחזור אחד...

    אגב פשלות בספיישל טימז - הפאנטר של אוקלנד מרקט קינג כמעט איבד פאנט ב4th&24, הרים את הכדור ורץ איתו את כל ה24 יארד הדרושים לפירסט דאון. וזו היתה חתיכת ריצה. בדיוק בשביל דברים כאלה אתה מחזיק בקבוצה פאנטר שחור (היחיד בליגה ואחד הבודדים בהיסטוריה למיטב ידיעתי) שהיה בעברו רסיבר... שווה לראות את התקציר משם רק בשביל זה
     
    Sprewell אוהב/ת את זה.
  8. Nigel Winterburn משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏19/3/03
    הודעות:
    15,795
    לייקים שהתקבלו:
    145
    אליאור - מחכים לדו״ח השבועי על סימיאן האליל
     
  9. shlomydavid מנהלים

    הצטרף ב:
    ‏11/6/04
    הודעות:
    14,891
    לייקים שהתקבלו:
    484
  10. KirkH Member

    הצטרף ב:
    ‏27/11/02
    הודעות:
    13,515
    לייקים שהתקבלו:
    70
    למישהו יש מועמד רציני להחליף את זאנזיבר?

    אליאור, תיצור עוד יוזר :sm_icon_shaking:
     
  11. אלעד משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏26/11/11
    הודעות:
    14,234
    לייקים שהתקבלו:
    10,043
    מין:
    זכר
    יש לי מועמד להחליף קומיש.
     
  12. benos Member

    הצטרף ב:
    ‏17/7/08
    הודעות:
    2,221
    לייקים שהתקבלו:
    173
    אני אמנם לא אליאור אבל לצערי קמתי ב-5 וחצי בגלל כאב גרון וראיתי לקראת הסוף, סימיאן לטעמי עדיין לא חד מספיק ועדיין חסר לו המסירות הארוכות, כמו כן שוב פעם הפתיחה בדרייבים הראשונים הייתה בעייתית (למרות שחלק היה לא באשמתו, דגלים מיותרים וכדומה). לעומת זאת הוא התחיל לתת מסירות שלא ראיתי אותו נותן, מסירות בחצי תפנית תוך כדי תנועה של סאנדרס או הפרבולות שמוסרים מאחורי מגן באנדזון שעם קצת ריכוז הייתה נגמרת בטאצ'דאון של נארווד.
     
    Nigel Winterburn אוהב/ת את זה.
  13. Nigel Winterburn משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏19/3/03
    הודעות:
    15,795
    לייקים שהתקבלו:
    145
    ראיתי בתקציר back shoulder throw אחת ממש יפה שלו לעמנואל סנדרס עמוק בתוך הרדזון. זו זריקה שמעידה על יכולת וגם על כימיה טובה בין ק״ב לרסיבר. אולי המהלך ההתקפי הכי קשה לביצוע בפוטבול.

    כמובן שתקציר רחוק מלספר את התמונה המלאה...
     
  14. Sprewell משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏25/8/05
    הודעות:
    8,016
    לייקים שהתקבלו:
    2,625
    הוא אכן פתח חלש בגלל שטויות של ה-OL ומשחק ריצה שעדיין לא התניע וברגע שהם התחילו לתת את הטון אז ניתן היה להתחיל לקרוא את הפלייאקשנס שכל משחק המסירה בהתקפה של קוביאק מבוסס עליהם למעשה. הוא לא עשה משהו מרשים מדי והמשיך להיראות בעיקר רגוע ותחת שליטה (לא דבר של מה בכך כשצופים ב-32 QB's כל שבוע). רוב הזמן הוא מדוייק אם כי הפלייבוק באמת לא נפתח יותר מדי למסירות עמוקות אבל נראה לי שזה פחות בגללו ויותר בגלל ש...זו השיטה. סך הכל אני מבין למה זה מרגיש לא מספיק טוב כי השאיפה היא תמיד ל-QB תותח שמכתיב את הקצב בעצמו ולא תלוי במשתנים אחרים (או פחות תלוי בהם מאחרים) אבל זו לא הסיטואציה בדנבר וצריך להשלים עם זה. בסופו של דבר זו הופעה אופטימלית שניתן להוציא מסימיאן. תמיד קיימת התקווה שהניסיון שהוא צובר ממשחק למשחק ישפר וישפשף אותו לקראת המבחנים הבאמת רציניים בסוף העונה אבל גם אם לא, אני חושב שהאהבל שעמד אתמול מהצד השני הבהיר שדנבר ניצלו ושזו הייתה ההחלטה הנכונה לא משנה איך העונה הזו תסתיים בכלל.

    בעניין אחר והמשך ישיר להודעה שלי אתמול על משחק ה-OL -

     
    Nigel Winterburn אוהב/ת את זה.
  15. Nigel Winterburn משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏19/3/03
    הודעות:
    15,795
    לייקים שהתקבלו:
    145
    בכל דראפט נושא השיחה העיקרי הוא באופן טבעי הקוורטרבקים, וגם השנה אנחנו הולכים לשמוע הרבה על השלישייה של דשון ווטסון, דשון קייזר ובראד קאיה.
    אבל הנה ראיון של MMQB עם ק״ב שכשאני רואה אותו משחק אני ישר חושב ״NFL": NFL Draft Prospect Ole Miss QB Chad Kelly Red Flags | The MMQB with Peter King

    הוא ייבחר מתחת לשלישייה שהזכרתי קודם, גם בשל עניינים מקצועיים וגם בשל לא מעט עניינים מחוץ למגרש שמוזכרים בכתבה, אבל אני מרגיש שהולכת להיות לו את הקריירה המקצוענית המוצלחת ביותר מבין הקוורטרבקים בדראפט הזה. יש לו את הit factor בעיניי. מודה ומתוודה שזה שהוא האחיין של ג'ים קלי, ה-מלך הנצחי של בפאלו, גם כן לא מזיק...