ליגת העל מחזור 7:: ב"ש מנצחת את ק"ש, חיפה מנצחת את מ. ת"א

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ישראלי' פורסם ע"י Raulito, ‏21/10/16.

  1. אבי סנדור Member

    הצטרף ב:
    ‏24/6/05
    הודעות:
    913
    לייקים שהתקבלו:
    419
    לא ראיתי את המשחק, ראית שגלזר קיבל מחמאות..הוא באמת נתן הצגה או שניפחו את זה קצת?
     
  2. oFiRzZz Member

    הצטרף ב:
    ‏30/9/07
    הודעות:
    4,760
    לייקים שהתקבלו:
    1,859
    נתן הופעה כללית טובה ולקח כמה הצלות יפות אבל זה לא שניסו אותו יותר מדי
    או שהוא לקח מצבים של 100 אחוז.
     
  3. Butragueño מנהלים

    הצטרף ב:
    ‏18/12/05
    הודעות:
    14,279
    לייקים שהתקבלו:
    6,237
    בכל משחק ששוער בן 20 ישמור על שער נקי יהיו ניפוחים על שוער העתיד וכל מיני באז-וורדים על עתיד וכו'.
    בפועל? לא היו לו טעויות קריטיות. הוא שקט מאוד ביציאות לכדורי גובה ויודע לפרוש את הגוף באחד על אחד. אבל מלבד בעיטות לשער מרחוק, מצב של אחד על אחד בודד של יצחקי והגבהות לרחבה, לא היו לא מבחנים סופר קשים.

    הוא בנוי טוב, גפיים ארוכים וזריז ברגליים, אבל שוב, זה לא משנה מה הרמה שלו עכשיו, זה משנה איך תהיה ההתקדמות שלו.
     
    oranfu אוהב/ת את זה.
  4. Love Is Red Member

    הצטרף ב:
    ‏20/8/06
    הודעות:
    5,798
    לייקים שהתקבלו:
    718
    ניפחו טיפטיפה אבל נתן משחק טוב והיו לו כמה הצלות של כדורים שנשקו לחיבורים/משקוף.
    בוא נגיד שהשער שדני עמוס הגאון ספג מולנו לפניי שבוע וחצי הוא לא היה סופג...
     
  5. קשר שמאלי Member

    הצטרף ב:
    ‏29/1/13
    הודעות:
    20,007
    לייקים שהתקבלו:
    6,946
    מין:
    זכר
    לגבי משחק העונה בשבוע הבא
    לדעתי בוזגלו צריך לחזור להרכב על חשבון אוחנה
    אוחנה מאבד הרבה כדורים ובאר שבע יכולה לשלם על זה ביוקר
     
  6. עידן444 Member

    הצטרף ב:
    ‏26/5/12
    הודעות:
    17,805
    לייקים שהתקבלו:
    6,464
    הוא לא עשה כלום חוץ מבעיטות מרחוק, כמה כדורים שנשקו לחיבורים, פעם אחת אחד על אחד, ויציאות בטוחות לכדורי גובה...
    סך הכל מה שמצפים משוער ישראלי צעיר במשחק נגד אימת הליגה...
    איזה פירגון!

    בגדול, כשמסתכל על שוערים ישראלים ״שנחשבים״ טובים- אריאל הרוש, אוהד לויטה, קלינמן ואם אקח נניח את השוער הצעיר שלנו דין גל- אני לא מזהה שקט במשחק שלהם. גם ראייקוביץ׳ בעיני לא שוער שקט.
    מאוד התרשמתי מהשקט של הבחור הצעיר.
    שקט שגם יש לדודו גורש אבל הוא שוער עם המון ניסיון ואלה שדברים שגם באים עם הזמן.
    כל הכבוד לבחור. מקווה שימשיך לעמוד בשער של חיפה ויוכיח יציבות ואפשר לדבר אולי על שוער נורמלי סוף סוף שגדל כאן בין כל הליצנים.


    Sent from my iPhone using Tapatalk
     
    yakar ו-JR-Riquelme אוהבים את זה.
  7. italiano Member

    הצטרף ב:
    ‏27/9/16
    הודעות:
    8,349
    לייקים שהתקבלו:
    4,230
    מין:
    זכר
    לא אותה עמדה. בוזגלו בהרכב=מליקסון/טוני בחוץ.
    להערכתי ראדי יעלה במקום אוחנה.
     
  8. לירן מנהל כללי מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏5/8/02
    הודעות:
    38,773
    לייקים שהתקבלו:
    8,316
    הקישור זה אוגו, הובאן, ראדי (אוחנה אם בכר ירצה להתפרע), בהתקפה בוזגלו יפתח רק אם טוני לא יהיה כשיר, וזה הכיוון כרגע.
     
  9. לירן מנהל כללי מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏5/8/02
    הודעות:
    38,773
    לייקים שהתקבלו:
    8,316
    אם לא היית רושם הרוש וקליינמן היית מקבל ממני לייק...

    מסכים עם מה שרשמת. את ראייקוביץ' קל להלל כי הוא זר והגיע עם תגית מסויימת, למרות שבמהלך השהות שלו פה עשה יותר מטעות פטאלית אחת, ששוער ישראלי צעיר מקבל מחמאות אז תמיד חשוב לסייג... מין עניין כזה של דיעות קדומות.
     
  10. alexshw Member

    הצטרף ב:
    ‏13/11/09
    הודעות:
    75,261
    לייקים שהתקבלו:
    25,769
    מין:
    זכר
    ברור שיציבות זה שם המשחק. אני פשוט חושב שגם כשלויטה יחזור צריך להמשיך להריץ את גלזר אלא אם הוא יהיה ביכולת ירודה.
     
    oranfu אוהב/ת את זה.
  11. עידן444 Member

    הצטרף ב:
    ‏26/5/12
    הודעות:
    17,805
    לייקים שהתקבלו:
    6,464
    רשמתי נחשבים במרכאות כי ככה מחשיבים אותם.
    בוא נגיד שאני מחזיק מהם באותה רמה שאני מחזיק מאיתמר ניצן ורן קדוש עם כל השטויות שהם עושים אבל משום מה אלה שהזכרתי נחשבים בכירים. וקדוש וניצן לא.
    בגדול רמת השוערים לא טובה.


    Sent from my iPhone using Tapatalk
     
  12. Sir Alex Ferguson משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏8/8/02
    הודעות:
    26,753
    לייקים שהתקבלו:
    6,969
    עומר, לא הבנתי, הייתי בטוח שמכבי תל אביב בניגוד לבאר שבע חסרת הניסיון כבר רגילה לשילוב של הליגה ואירופה, אז איך היא הפסידה? בסוף עוד נגיע לדצמבר כשבאר שבע עדין בתמונת האליפות.
     
  13. Sir Alex Ferguson משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏8/8/02
    הודעות:
    26,753
    לייקים שהתקבלו:
    6,969
    צריך לציין שגלזר גם נתן הופעה גדולה בתיקו 0-0 של רעננה מולנו בטרנר שנה שעברה, בזמן מאבק האליפות כשהוא על הדרך גם עוצר פנדל של בוזגלו.
    ידעתי שאם הוא הצליח להיות רגוע ושקט במגרש כמו טרנר בזמן מאבק האליפות כשאנחנו עוד מקבלים פנדל מולו, הוא יכול להיות גם שקט ורגוע בנתניה מול מכבי תל אביב.

    אמירה? אם לוקחים בחשבון גם את מפעל הגביע, מכבי חיפה משלימה 5 ניצחונות מ - 5 המשחקים האחרונים מול הפועל באר שבע ומכבי תל אביב (ניצחו אותנו בגביע בסמי, לאחר מכן שני מחזורים לסיום בסמי והשנה, את מכבי תל אביב בגמר הגביע ואתמול), ועדין, לא חושב שזאת אמירה בגלל שלחיפה אין יציבות ובעיקר אין את האיכות ההגנתית כדי לקחת אליפות.
    למכבי חיפה יש את ה - DNA וכמובן את הקהל של מועדון גדול, וזאת הסיבה שהם כבר שנים מצליחים להקשות עלינו גם בעונות חלשות שלהם מבחינה מקצועית, אבל זה לא מספיק.
    עם דקל קינן בעמדת הבלם אי אפשר לזכות באליפות. עם העובדה שכל משחק, בבית או בחוץ, לא משנה אם זה בני יהודה, קריית שמונה, מכבי פתח תקווה או סכנין, אי אפשר לדעת איזה מכבי חיפה תעלה למגרש ואיזה יכולת היא תציג ואיזה תוצאה היא תשיג, אי אפשר לקחת אליפות.

    כשמכבי חיפה תיתן משחק דומיננטי כמו שהאלופה נתנה אתמול, שקריית שמונה במשחק בית לא איימה אפילו פעם אחת על השער של האלופה, כשמהצד השני האלופה מגיעה ל- 4 מצבים של שער בטוח ועוד 3 מצבים טובים שניצן לקח (וזה כששני השחקנים הטובים בבאר שבע נפצעים ויוצאים מוקדם), אז אפשר יהיה לדבר על מאבק האליפות, ולא כי מכבי חיפה הצליחה להבליח ניצחון מול מכבי תל אביב.

    דרך אגב, אני חושב שגם מכבי תל אביב חלשה מהאלופה השנה מבחינה הגנתית.
    הייתי בטוח שמכבי תל אביב תביא בקיץ בלם איכותי שיפתח לצד טיבי, אבל פיליפנקה בינתיים הוא אכזבה גדולה, וזה מחזיר את בן חיים למרכז ההגנה, שלמרות שאוהדי מכבי תל אביב טוענים שהוא מצוין מתחילת השנה ושווה זימון לנבחרת, אני עדין חושב שהוא מעבר לשיא ושאם משווים להגנה של האלופה, הוא פחות טוב גם ממיגל, גם מצדק וגם מטאהה.
    גם בעמדת המגן השמאלי, הופתעתי מאוד שמכבי תל אביב לא ניצלה את עמדת הזר השישי כדי להביא מגן שמאלי, גם אם זה אומר לאחר מכן לשבור את הראש כמו שאנחנו עושים עם לוסיו מי יהיו 5 הזרים שיפתחו בליגה. בן הרוש, כמו פיליפנקה ובן חיים, נופל משמעותית מהמקביל אצל האלופה (קורוהט), ולכן זאת עוד עמדה שבה לאלופה יש יתרון ברור מבחינה הגנתית.
    אלא אם סגנית האלופה תצליח לתת עונה הרואית מבחינה התקפית, עונה שבה היא תהיה דומיננטית פי כמה וכמה מההתקפה של האלופה, ההגנה תכריע את הסיפור (ככה אני מאמין לפחות, כשיש פערים קטנים בין קבוצות זאת עם ההגנה הטובה יותר עדיפה), וכאן יש יתרון ברור לאלופה על פני הסגנית וכמובן מכבי חיפה.
     
    oranfu, JR-Riquelme ו-alexshw אוהבים את זה.
  14. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,410
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    איזה ניצחון גדול של מכבי חיפה, הופעה מחשמלת שלה ממש, כל החלטה בהרכב התגלתה כבינגו, אני בספק אם הירוקים בעצמם האמינו שתוכנית המשחק תצליח בצורה כזו! עוד מוקדם להפריז ולקחת בחשבון את מכבי חיפה בחשבון בקרב אליפות כי לטעמי זה לא יקרה, אבל זה היה ערב מצוין וחשוב עבורה וסוף-סוף הם שברו את הנאחס בליגה נגד מכבי וגם שמו בצד את אותו 6:0. עם רוני לוי על הקווים זה לא היה קורה. וזה כלל לא משנה שהמאמן בצהוב, עוף מוזר משהו - די עזר למכבי חיפה. השילוב של בניון בהרכב היה לא פחות מגימיק ולא ברור למה לשחק בלי חלוץ ועוד להחליף את טב"ח. זה היה משחק הליגה הכי רע של מכבי ת"א מזה זמן רב, היא הייתה לא רלוונטית ולא פלא שרצף אי ההפסדים שלה נעצר. אגב, אני בטוח שאוהדי חיפה חייכו גם כאשר גולסה נאלץ לנטוש אחרי חמש דקות.

    אלירן עטר לא מתעורר ככה על צד ימין כל פעם, הוא כאילו אמר לכולם 'זוזו, אני מנצח את המשחק הזה'. בכל פעם שהוא נגע בכדור זה היה נראה שקצב המשחק עולה בכמה רמות. הוא היה חד, רעב, לקח מנהיגות וממש בלתי-ניתן לעצירה וגם עשה תנועה על המגרש. מעט שחקנים יכולים לתת גול כזה מהאוויר. גם הפרטנר שלו להערב היה מצוין - ורמוט עם משחק שמזכיר את השחקן של פעם. פחות חורש את הקו או מכדרר בלי הפסקה אבל כל החלטה נכונה, יודע מתי לצאת קדימה ומתי להאט, מתי לכדרר ומתי לא, מתי להחליף אגף. הבעיטה לחיבור בכלל הייתה חותמת על ערב ענק של מכבי חיפה.

    עכשיו הירוקים צברו עוד ביטחון, אלירן עטר חזר מפציעה, יש שיטת משחק ברורה וגם גילי ורמוט נראה טוב. השאלה הגדולה מבחינתי היא מה קורה במחזור הבא, נגד קבוצה שתהיה פחות אטרקטיבית ממכבי ותחנה את האוטובוס מול מכבי חיפה. הליגה הזו היא זבל טהור ברובה ומכבי חיפה צריכה ללמוד לשחק גם נגד בונקרים. לשחק בסבלנות, להיות יצירתית. בינתיים היא יכולה לחגוג.
     
  15. Butragueño מנהלים

    הצטרף ב:
    ‏18/12/05
    הודעות:
    14,279
    לייקים שהתקבלו:
    6,237
    כבר הרבה מאוד זמן לא קבלנו סגל מלא ללא פציעות, כאמור ללא רוקאביצה שחלה ערב המשחק. שבוע הבא כנראה גם וליינטה לא יהיה בחוץ עקב פציעה, אבל מול אשקלון הסגל כרגע צריך להספיק.

    לגבי ההחלטה להוציא את טל בן חיים החלוץ, הרבה ממכם אמרת שלא הייתם מוותרים עליו מהר. אבל אני לא חושב שזה כזה אבסורד. ארבלדזה זיהה את הדאבל-אפ שמולנסטיין ציוות על טב"ח, והוא הבין שהוא מאבד את כל אגף שמאל. וכנראה שהמאמן מכיר את טב"ח כמונו, יודע שברגע שהוא מחוץ למשחק ולא מעורב, הוא מתחיל לעשות שטויות ולהיות חמום מוח, אז לדעתי אם הוא היה נשאר על המגרש, הדבר היחידי שהוא היה זוכה בו זה כרטיס צהוב.

    אדבר עם טל בן חיים השני, יכול להיות שזה כי אני עוקב אחריו באדיקות במהלך המשחקים, ולא מהסיבה החיובית. מאז המשחק נגד רעננה שנה שעברה, בלא מעט משחקים שהקבוצה שלו במומנטום שלילי, הוא מבצע עבירה לא ספורטיבית, שאיכשהו מתפספסת מעיני השופט, וכך גם אתמול. אפשר להיות תמימים ולומר שהוא נתן אגרוף לפנים של מנחם ללא כוונה, אבל אפשר גם לראות אותו מושיט את היד אחורה בלי קשר לתנועת הגוף. בצירוף של מקרה דומה לזה, לא זוכר נגד איזו קבוצה זה היה, קשה לי להאמין שהוא טלית שכולה תכלת.

    אלירן עטר היה חד מאוד אתמול, לפחות עד הדקה ה-60 בערך. כל כדור שהוא קיבל הוא הצליח להשתחרר מהשומר שלו מהר מאוד. אבל דווקא בהתקפות המתפרצות הוא היה מאוד איטי, הן בפעולות והן במחשבה. גם בשער השני, שהתחיל מאיבוד של הבלם ומסירה ארוכה של קהת. עטר אמנם חיכה שהחברים שלו יצטרפו, אבל ראו שלוקח לו זמן להשתלט על הכדור תוך כדי כדרור.

    קהת במשחק שקט. לדעתי עדיף אותו על הספסל מאשר בתפקיד זר לו. כנראה שאם רוקביצה היה בריא הוא היה פותח על חשבונו. סן מנחם, שרובכם לא דברתם עליו, הראה אתמול מה זה שחקן של מאמן. עשה בשלמות את מה שמולנסטיין ביקש ממנו. משום מה להולנדי היה פחד מאלי דסה ולכן שם עליו את מוסה יחד עם מנחם בצד שמאל ופשוט שיתק את הצד הזה. לא משחק ענק של מנחם בסטנדרטים של מהלך משחק, אבל כן משחק נהדר מבחינת יישום הוראות.

    כמובן שאין לרנה מה להמשיך עם המערך הזה גם במשחקים הבאים. גם מול אשקלון וגם מול הפועל חיפה אפשר לראות את רוקביצה על חשבון מנחם. אני לא יודע מה אפשר לעשות עם קהת, אולי לתת למוגרבי או ריאן לפתוח במקומו.