מכבי תל אביב 2023/24

הנושא בפורום 'פורום ספורט כללי' פורסם ע"י idans10, ‏22/10/14.

  1. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    61,693
    לייקים שהתקבלו:
    14,312
    מין:
    זכר
    כיאה לפילוסוף דגול כמוני אפשר לפרש את דברי המורכבים במספר מובנים. במובן הצר- הכוונה היא לשני המשחק הקרובים שמכבי חייבת חייבת חייבת לנצח. במובן הרחב-עד פנר לא כולל יש לך 4 קבוצות עבירות. ברצלונה זה נשמע לנו מפחיד בגלל הכדורגל,אבל בכדורסל זאת קבוצה הרבה פחות מפחידה. גם פאו היא כבר מזמן לא הקבוצה ההיא של אוברדוביץ'. בכל מקרה אני חושב שזה ברור לכולם מי 4 הגדולות של אירופה-צסקא,ריאל,פנר,אולימפיאקוס. נשאר בהצלבה מקום לעוד 4 שהן רמה מתחת. מכבי הרי כל הזמן מדברת שחייבים לעשות לפחות הצלבה לא? אז כן,משחקים מול בארסה ופאו זה משחקים שאתה צריך להסתכל ליריבות בגובה העיניים,בטח מול בארסה שזה ביד אליהו.
     
  2. Roma מנהלים

    הצטרף ב:
    ‏16/6/09
    הודעות:
    10,485
    לייקים שהתקבלו:
    4,292
    אם התכוונת ל-2 המשחקים הקרובים אז כן המאזן צריך להיות 2-0 לטובת המכבים אבל אני גם יכול לראות את מכבי מאבדת משחק בכל זאת קבוצה חדשה ולא מחוברת עדיין למרות הרבה רגעים חיובים עד כה.

    רק אתן לך טעימה מהסגלים של פאו וברצלונה.
    ברצלונה - רייס, טומיץ', קלאבר, נבארו הקשיש, דולמן, ריבאס ודורסי. והחזיק המשמעותי הגיע בעמדת המאמן עם ברצוקאס.
    פאו - התחמשה העונה עם ברוסיס ומייק ג'יימס המצוינים מקאחה לאברול ההפתעה של שנה שעברה בנוסף היוונים מחזיקים בסגל את קלאיס, סינגלטון, פדליין, ניקולאס וריברס. בלי קשר לנצח ביוון באחד האולמות הכי בייתים בכדורסל האירופאי קשה לא משנה איזה סגל פאו מגיעה.

    לצאת מהסדרה הזאת במצב של ניצחון והפסד לטעמי יהיה הישג יפה ומכובד.

    4 הגדולות באירופה? אני רואה רק 3 כרגע שמעל כולם: פנר, ריאל וצסק"א. אולימפיאקוס בבית שלה היא אולי מספר 1 אבל בחוץ הם מאוד בינוניים וגם הגיל עושה את שלו מבחינת ספאנוליס ופריזנטיס.
     
    ManUnd ו-DRORIKO אוהבים את זה.
  3. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    61,693
    לייקים שהתקבלו:
    14,312
    מין:
    זכר
    גם אני חושב שניצחון והפסד יהיה הישג נהדר

    אמרת שהרכש המשמעותי של בארסה זה ברצוקאס. מכבי מינתה את ארז אדלשטיין, שיוכיח לנו מול בארסה שהוא באמת "מח כדורסל" כמו שאומרים ושמכבי לא טעתה בגדול כשמינתה אותו במקום את ברצוקאס.
     
  4. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    61,693
    לייקים שהתקבלו:
    14,312
    מין:
    זכר
    בינתיים שמח במכבי
    ????? ????? ?"?: ??????? ??? ????????

    עכשיו אם זאת היתה עוד כתבה על "גורמים בקבוצה" שמעבירים ביקורת על המאמן לא הייתי טורח להעלות את זה. אבל שימו לב שהשחקנים מזדהים בשמם בלי בושה.
    כולנו הרי מכירים את ארז ויודעים שהוא מאמן מאד קשוח,לפעמים יותר מדי קשוח, וברגע שאתה מחבר את זה לכוכבים עם אגו זה יכול להתפוצץ לו ולכולנו בפנים. מקווה שהעסק ירגע.
     
  5. Roma מנהלים

    הצטרף ב:
    ‏16/6/09
    הודעות:
    10,485
    לייקים שהתקבלו:
    4,292
    מצחיק שמי שאומר את זה הם גאודולוק שכל קשר בינו לבין שמירה מקרי בהחלט וסוני ווימס שקיבל כמה צ'אקות מטורפות על הראש ובמיוחד הסל של קארול והעבירה שהוא ביצע שגרמה ל-4 נקודות קלות ומומנטום אדיר לריאל.
    שונא שחקנים שיוצאים לתקשורת, גם אם קוראים להם גאודלוק וסוני ווימס.

    אם כבר טעיות של ארז אתמול הם העלמת סילבן לאנדסברג כל המשחק ובמחצית השנייה דווין סמית' לא ראה פרקט אם זיכרוני לא בוגד בי. היו יכולים לתרום במיוחד לאחר הקאמבק.
     
  6. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    61,693
    לייקים שהתקבלו:
    14,312
    מין:
    זכר
    כן אבל יש לצאת לתקשורת ויש לצאת לתקשורת. להעביר ביקורת תחת הטייטל "שחקן בקבוצה" זה משהו שכיח ולא מעניין, להעביר ביקורת תחת השם שלך משדר שאתה לא סופר את המאמן,עד כדי כך שלא אכפת לך שהוא יקרא שטינפת עליו בתקשורת. לברון סטייל כזה.
     
  7. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    61,693
    לייקים שהתקבלו:
    14,312
    מין:
    זכר
    מעניין איך ארז יעבור על זה לסדר היום, הרי לזרוק את גאודלוק ו-וימס ליציע זה בעייתי כי בלעדיהם אין לך ממש התקפה
     
  8. שי מנהל ראשי מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏22/11/06
    הודעות:
    15,196
    לייקים שהתקבלו:
    4,784
    מין:
    זכר
    מה שיותר עצוב זה שגור שלף עוד אתמול בלילה ביציע העיתונות אמר "מניסיון שלי עם הישראלים, ברגע שהם לא ישחקו, לארז יהיה קשה מאוד להשתלט על חדר ההלבשה". אז אני לא אומר שהם אלה שגרמו לזרים לצאת נגד ארז, אבל פתאום אתה קורא גם "הישראלים הסתגרו בחדר ההלבשה" וכל מיני כאלה. כאילו הכל ידוע מראש וכולם מכירים את הבעיה והתוצאה.
     
  9. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    61,693
    לייקים שהתקבלו:
    14,312
    מין:
    זכר
    הבעיה שלאותה בעיה אין פיתרון. כל עוד יש חוק רוסי אתה תיתקע עם כל האוחיונים והפנינים למיניהם. אם לא החוק הם מזמן לא במכבי, כי כמו שראית אתמול לקהל לא ממש מזיז שאין ישראלים על המגרש.
     
  10. yakov_y YNWA

    הצטרף ב:
    ‏13/10/09
    הודעות:
    9,186
    לייקים שהתקבלו:
    2,410
    שנתחיל לדבר כבר עכשיו על מחליפים לארז או שנחכה לשבוע הבא ?
     
  11. הרצליה עד המוות מנהל ראשי מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏3/6/05
    הודעות:
    17,178
    לייקים שהתקבלו:
    5,348
    הישראלים שלנו הם 0 אחד מוחלט. מילא שאין להם מושג והם לא קשורים לענף - הם מעיזים לעשות למאמן שעאטנז.

    אפסים.

    Sent from my LG-H815 using Tapatalk
     
  12. idans10 Carlos El Pibe Valderrama מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏30/1/09
    הודעות:
    15,572
    לייקים שהתקבלו:
    1,921
    תעדכנו אותי מתי אני יכול להוציא את ה"אמרתי לכם" לגבי מקל. אנשים כאן חשבו שאני שונא אותו בגלל הקטע עם מכבי ולא חלילה, בגלל שהוא פשוט שחקן בינוני. עכשיו אני בכלל לא בטוח שהוא ברמתו של אוחיון, מה שרק מסביר כמה הוא חלש. שנה שעברה הוא יחסית בלט כי כל הקבוצה היתה פח. שחקן NBA עלק.

    Sent from my D2303 using Tapatalk
     
    ManUnd אוהב/ת את זה.
  13. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    61,693
    לייקים שהתקבלו:
    14,312
    מין:
    זכר
    מכבי סל מזכירה לי את מכבי רגל של לפני 5 שנים. מועדון רקוב עם בניית סגל גרועה,עם חדר הלבשה שיוצא משליטה,עם עיתונאים שמסתובבים במועדון כאילו היו חלק מהצוות, והכי חמור-עם הרגשה מסביב שאין מבוגר אחראי שיעשה סדר. אז במכבי כדורגל המבוגר האחראי הזה הוא ג'ורדי, מי המבוגר האחראי ביד אליהו? פדרמן ג'וניור?ויצ'יץ'?ארז?גיא פניני? לא יכול להיות שכבר אחרי שני משחקים המועדון מתפרק לחתיכות
     
  14. idans10 Carlos El Pibe Valderrama מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏30/1/09
    הודעות:
    15,572
    לייקים שהתקבלו:
    1,921
    כמה מילים עד כה: אני בכלל לא מסכים איתכם שהיורוליג מתחילה בשבוע הבא. היורוליג כבר התחילה. קבוצה ברמתה, בתקציב ובשחקנים שכוללת כיום מכבי, חייבת לנצח קבוצה בינונית כמילאנו גם בחוץ (לא עשה עליי רושם הניתחון שלהם בטורקיה, היו מאוד בינוניים מולנו) ולמרות פערי הרמות מול ריאל, היינו צריכים להיות הרבה יותר טובים אתמול עם דגש על לנצח. ביד אליהו זה לא מעניין אותי מי מגיעה, אבוי אם נתנחם שם בהפסדים בכבוד. מכבי עם קבוצות פחות טובות היתה מגיעה כפייבוריטית בבית, אז על אחת כמה וכמה...

    יש לנו בעיה עם ארז. אני עדיין לא מצליח להתחבר אליו, אני עוד נותן לא צ'אנס, אבל ממשחק למשחק אני מרגיש שההרגשה שלי התאמתה:אנחנו צריכים מאמן זר, או בלאט. זהו. אין לנו אופציות אחרות. זה תפקיד מאוד תובעני ולחוץ, לא רואה כיום מאמן ישראלי שיכול לקחת זאת על עצמו.

    גם לגבי צירבס התאמתו החששות שלי: ביקשתי סנטר בכיר וצירבס לידו, בסוף קיבלנו את הגרמני כסנטר בכיר וקולטון לידו ובגלל זה ההגנה שלנו בצבע נראית כמו טיילת. דווקא התקפית יש לי פחות תלונות לצירבס, אבל בדומה לאליהו, זה לא עוזר אם תקלע 16 ויעשו עליך 20 נקודות. ואיון חגג עליו יותר מדי אתמול. ככה לא נגיע לשום מקום. ולמרות הכל, ראינו בפתיחת החצי השני שכשאנחנו מנסים, אנחנו יכולים לשחק הגנה מצויינת גם מול קבוצה כמו ריאל. לכן הפיספוס.

    לגבי השאר אין חדש. ווימס וגאודלוק זו רמה בפני עצמם, סמית' לטעמי היה צריך לקבל יותר דקות בחצי השני ומהישראלים שלנו התייאשתי לגמרי. ועדיין, לדעתי אנחנו שווים מקום 1-8. יש פוטנציאל גדול, אני רק מקווה שהקבוצה תתחבר בהקדם האפשרי. שניים-שלושה ניצחונות רצופים והמומנטום החיובי יתחיל.
     
  15. yakov_y YNWA

    הצטרף ב:
    ‏13/10/09
    הודעות:
    9,186
    לייקים שהתקבלו:
    2,410
    רק עכשיו אני רואה את התאריכים של המשחקים, 4 משחקים ב-8 ימים וזה הולך להיות ברגיל, הרבה הפסדים ופציעות אני צופה עם כמות המשחקים הזאת.

    מהמר על כל שבשבת הבאה אדלשטיין יהיה בחוץ ואם לא אז עוד 2 שבתות.