מוקדמות מונדיאל 2018 - איזור דרום אמריקה

הנושא בפורום 'פורום כדורגל עולמי' פורסם ע"י idans10, ‏13/9/15.

מצב נושא:
הנושא נעול.
  1. Franco מנהל ראשי מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏15/10/07
    הודעות:
    22,773
    לייקים שהתקבלו:
    2,210
    סתם אנקדוטה קשורה חלקית - בצ'ילה היה גם מקרה דומה, קצת יותר מורכב, בו הבגידה הזו הייתה בין שני שחקני נבחרת. פינייה בילה עם זוגתו של לואיס חימנס. זה נגמר במכות ואשפוז של החלוץ. החדר הלבשה לקח את הצד של הנבגד ולא של הקורבן לאלימות הפיזית, ופינייה "נודה" מהנבחרת (לכאורה פרש מרצון, כנראה אחרי שהובהר לו שהוא לא רצוי ולא קיבל תמיכה) עד שהוחזר שנים לאחר התקרית כשהסגל היה כבר די שונה במסגרת חילופי הדורות של סוף עידן ביילסה אם אני זוכר נכון. בין אלו שכבר לא זומנו אז היה חימנס כמובן. אחרי שביילסה עזב חימנס זומן שוב, בתקופה של הקופה בארגנטינה לדעתי, פינייה לא היה בתמונה וחזר לנבחרת שוב שנתיים-שלוש אחרי שחימנס כבר בחוץ לגמרי.

    יכול להיות שזכרוני מטעה אותי בפרט כזה או אחר, אבל בגדול אני חושב שאני די נאמן לסיפור כמו שהוא מוכר לרוב בצ'ילה :)
     
    לירן אוהב/ת את זה.
  2. Greek Member

    הצטרף ב:
    ‏31/3/16
    הודעות:
    313
    לייקים שהתקבלו:
    102
    מין:
    זכר
    איזו ערימת שטויות. ראוליטו, אתה חייב להפסיק לדקלם משפטים ולהגיב לעניין. אני לא זוכר טורניר אחד טוב של אגוארו או דימריה, אפילו לא טורניר בינוני. דימריה שפתח טוב את 2014, נפצע באמצע, כמו גם אגוארו. היגוואין כן היה אחלה בקופה אמריקה האחרון, אבל שוב פעם לא היה שם בשלבים המכריעים. ואיזה קטע ששלושתם חלשים גם בקמפיין הזה וללא מסי נראים כמו חבורת שחקנים מהליגה הבלגית? אבל לא, מסי לא כבש שער מכריע ב2014, אוי ואבוי. אולי זה כי הוא צריך לבנות את כל המשחק בשביל הנבחרת המביכה שלו בהיעדר קשר שבונה אותו? פתח את העיניים, בן אדם.
     
    Civil אוהב/ת את זה.
  3. idans10 Carlos El Pibe Valderrama מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏30/1/09
    הודעות:
    15,572
    לייקים שהתקבלו:
    1,921
    לא התכוונתי לידיעות, התכוונתי לאלו שישר הצדיקו את מסי. לא אכפת לי אם הידיעה אמינה או לא, אני יצאתי נגד מי שאוטומטית הפך את מסי לאדם שרק ערך טוהר החברות לנגד עיניו (בהנחה והסיפור נכון) כאשר ברור לכולם שאם הסיפור היה הפוך, גם התוצאה היתה בהתאם.
     
  4. YYY El sabio de Hortaleza היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏13/5/04
    הודעות:
    11,552
    לייקים שהתקבלו:
    1,237
    זה נהיה מסקרן. מה הלך שם באינסטגראם?
    כל כך הרבה שחקנים של אטלטיקו בנבחרת הזאת ואני לא מסוגל להיות בעדה בגלל קון הבוגד.
     
  5. RubberSoul Member

    הצטרף ב:
    ‏5/9/07
    הודעות:
    4,079
    לייקים שהתקבלו:
    651
    אנחנו ב2016 ומסי מזמן לא חלוץ או חלוץ מדומה שכובש עשרות שערים בעונה, אלא פליימייקר שיוצא לו לכבוש שערים פה ושם, כשאפילו בברצלונה הוא אחראי על הבישולים לסוארס בעיקר. מציע לחזור למשחקי הנוקאאוט של ארגנטינה במונדיאל ולראות מי מנהל את המשחק ולמה מסי "לא הבקיע".
     
  6. Franco מנהל ראשי מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏15/10/07
    הודעות:
    22,773
    לייקים שהתקבלו:
    2,210
    הסגל של ארגנטינה לקראת המפגשים הגורליים מול קולומביה וברזיל פורסם, מלבד חזרתו של מסי יש גם ארבעה זימונים חדשים של באוסה:

    רומרו, גוסמן, רולי
    סאבלטה, מרקאדו, רונקאגליה, בופאריני, אוטמנדי, דמיצ'ליס, פונס מורי, מוסאקיו, מאס.
    מסצ'ראנו, ביגליה, פיסארו, אנסו פרס, באנגה, גאיטאן, די מריה, אקונייה.
    קוראה, מסי, קון, דיבאלה, היגוואין, פראטו.

    חרונימו רולי מסוסיאדד יקבל את כפפות השוער השלישי על חשבונו של אנדוחאר הפצוע. חוליו בופאריני, מגן-קשר ימני שעבר לאחרונה מסאן לורנסו לסאו פאולו, יקבל זימון בכורה לנבחרת. כך גם מרקוס אקונייה, אל הואבו, הקיצוני השמאלי של ראסינג קלוב. שני האחרונים שיחקו עד לפני כמה שנים בליגת המשנה, ואף תקופה מסוימת יחדיו בפרו שאוהדיה מתרגשים עכשיו מהנבחרת יותר מתמיד. גם אנסו פרס חוזר לסגל, למרות שהוא לא בתקופה טובה במיוחד.

    מי שקורא וכותב כאן מספיק זמן יודע שאני כמעט תמיד לא תוקף את הזימונים, רק מציין שאני הייתי עושה אחרת אבל אני מבין את ההיגיון ומה לעשות, תמיד יהיה מישהו בחוץ שמישהו יחשוב שמגיע לו להיות בפנים. הפעם אפילו לי קשה להגן על כמה מהזימונים ברמה הפרסונלית וברמה של כלל הסגל. רוחו הודח מהסגל אבל אף מגן שמאלי אחר לא זומן, מלבד מאס אין אף מגן שמאלי בסגל בזמן שיש 4 שחקנים שיכולים לשחק בימין. מבלי לספור את אוטמנדי שמראדונה שרף אותו בעמדה הזו ב-2010, או את פונס מורי שגם שיחק בעמדה לא פעם בריבר - איתם זה 6! ברמה הפרסונלית של השחקנים שזומנו גם לא חסרה לי ביקורת, אבל בגדול זה בעיקר לשחקנים בעומק הסגל ולא לאלו שצפויים לפתוח (למרות שמול פאראגוואי ראינו שזה גם משמעותי).

    כמישהו שמעריך את באוסה כמאמן רציני ולא ליצן סטייל בטיסטה, או פוליטיקאי סטייל ראמון דיאס, הוא אכזב פה.
     
    idans10 אוהב/ת את זה.
  7. benos Member

    הצטרף ב:
    ‏17/7/08
    הודעות:
    2,222
    לייקים שהתקבלו:
    173
    אקונייה הוא ברמה המתאימה לדעתך?
     
  8. Franco מנהל ראשי מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏15/10/07
    הודעות:
    22,773
    לייקים שהתקבלו:
    2,210
    הוא הטוב בעמדתו בליגה המקומית נכון להיום אבל יש טובים ממנו מחוץ לארגנטינה שלאמלה ופרוטי הבולטים שבהם כנראה. אני לא תופס מפרוטי אגב, אבל הוא נמצא בכושר מצוין. אבל דווקא הוא לא מפריע לי בקטע שגם אם יהיו פציעות וצהובים, בהנחה שהמערך יהיה אותו מערך מהמחזורים הקודמים, יעלו לפניו מהספסל גאיטאן, קוראה ודיבאלה (שאני לא אוהב לעמדה אבל באוסה כן), הוא גם מביא משהו שאין לאף קיצוני בסגל הרחב כיום, הרבה עבודה שחורה ומשחק הגנה טוב מהאחרים.
     
  9. itay7 Member

    הצטרף ב:
    ‏9/4/10
    הודעות:
    1,596
    לייקים שהתקבלו:
    59
    פיפ"א מחליטה להעניש את בוליביה על שיתופו הלא חוקי של המתאזרח נלסון קבררה, שלפי החוק הוא אמור להיות רשאי לשחק בנבחרת רק לאחר 5 שנים, ועברו רק שלוש. קבררה שיחק גם בקופה אמריקה וזה לא הפריע לאף-אחד, עד שצ'ילה לא ניצחו בבית את בוליביה ואחרי זמן מה איזה אוהד קלט את זה והעביר את המידע להתאחדות, שיזמה תביעה לפיפ"א. פרו עלתה על העגלה והגישה תביעה דומה, כי הוא שיחק כמה ימים לפני כן מולה. פיפ"א נתנה את 3 הנקודות בשני המשחקים לצ'ילה ופרו, מה שמשנה את הטבלה באופן דרמטי

    ניצחון חוץ לפרו לאחר טריליון מחזורים בערך! טוב, זה אמנם בגלל החלטה (הזוייה) של פיפ"א, אבל זה נכנס לסטטיסטיקה ומשפר את הסיכויים של פרו, וכן מעלה את צ'ילה מעל ארגנטינה.
     
  10. alexshw Member

    הצטרף ב:
    ‏13/11/09
    הודעות:
    75,208
    לייקים שהתקבלו:
    25,758
    מין:
    זכר
    אז לא ברור לי איך רומן נוישטטר יכול לשחק בנבחרת רוסיה וג'רמיין ג'ונס בנבחרת ארה"ב.
    בכלל כל ענייני חילופי "אזרחות פיפ"א" מה שנקרא הפכו למסחרה גדולה ועברו את הטעם הטוב.
     
  11. Franco מנהל ראשי מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏15/10/07
    הודעות:
    22,773
    לייקים שהתקבלו:
    2,210
    שונא את השטויות האלו, בלי קשר לזהות הנבחרות אני מקווה שאף אחת מהנהנות לא תעפיל על פער קטן מהנקודות שקיבלו מחוץ למגרש ושבוליביה לא תדפק מזה גם כן (לא יקרה).
     
  12. itay7 Member

    הצטרף ב:
    ‏9/4/10
    הודעות:
    1,596
    לייקים שהתקבלו:
    59
    שמע, מי שהתחיל עם הקטע הזה היו הצ'יליאנים. אני חושב שהעונש שהכי ייכאב להם יהיה שהם יסיימו במקום השישי ופרו בחמישי.
     
  13. Franco מנהל ראשי מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏15/10/07
    הודעות:
    22,773
    לייקים שהתקבלו:
    2,210
    לא באמת אכפת לי מי התחיל, או בכלל זה שצ'ילה ופרו הרוויחו ובוליביה הפסידה, גם לא כל כך מפריע לי שהנבחרות הנ"ל התלוננו על כך (כי אנחנו לא באוטופיה של אליאס). יש חוקים ובוליביה כשלה פה לכאורה. כן מפריע לי שהעונש הוא הורדת/הוספת נק', התערבות במאזן, כאשר די ברור, לי לפחות, שההשפעה של קבררה על התוצאה היא שולית מאוד אם בכלל. כמה הוא שיחק בכלל? 25 דק' בערך?

    בנוסף, אין לי ספק שמדובר בטעות בתום לב וגם פיפ"א עצמה צריכה לעשות בדק בית איך השחקן כבר הופיע לפני כן בנבחרת במשחקים רשמיים והנבחרת לא הוזהרה בשל כך לפני עונש כזה.
     
    gilad16 ו-idans10 אוהבים את זה.
  14. idans10 Carlos El Pibe Valderrama מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏30/1/09
    הודעות:
    15,572
    לייקים שהתקבלו:
    1,921
    https://pbs.twimg.com/media/CwclMiLXUAES26k.Xxx

    וכרגיל כמו תמיד, חוסה נסטור פקרמן מוציא את הזימון אחרון בדרום אמריקה. השינוי הבולט הוא כמובן חזרתו של אל טיגרה פאלקאו לנבחרת אחרי 389 ימים ובצדק. למרות שלא שיחק רצוף בגלל פציעות, בזמן שכן שיחק הראה יכולת טובה במונאקו וזה מתחבר טוב לנבחרת שמחפשת גולים מהחלוצים שלה לאור הבצורת של באקה. גם מיגל אנחל בורחה קיבל זימון צודק לאור 39 השערים שכבש עד כה ב-2016 ויש שמועות חזקות על כך שהשניים יפתחו ביחד בחוד מול צ'ילה, אם כי אני לא חושב שבאקה יירד לספסל.

    זימון מפתיע נוסף הוא של ג'ונתן קופטה מסאנטוס, שאומנם מציג יכולת טובה בברזיל, אבל אני לא חושב שיש לו את האיכויות להיות שחקן נבחרת ובאופן אישי אני חושב שלדוגמא גם אדריאן ראמוס וגם ג'ימי צ'ארה עדיפים עליו. מצד שני, לא חושב שהוא ישותף במשחקים הקרובים, מה גם שזה זימון בכורה שלו.

    שחקן שהייתי משוכנע שיזמן ולא זומן הוא אדריאן ראמוס, שדווקא מציג אחלה יכולת בדורטמונג ולא ברור מדוע פקרמן לא מזמן אותו. אני הולכים לשני משחקים מאוד קריטיים, בטח זה מול צ'ילה, אחרי שפיפ"א החזירה את הלה רוחה לחיים.
     
  15. Franco מנהל ראשי מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏15/10/07
    הודעות:
    22,773
    לייקים שהתקבלו:
    2,210
    מדהים שרוג'ר ממשיך לשמור על המקום למרות הרוטציה הגדולה בקאדר החלוצים. לא בטוח שבצדק, אבל כנראה שפקרמן אוהב את מה שהוא רואה ממנו בחודשים האחרונים בהם למד להכיר אותו. בסין אני לא מאמין שהוא צופה בו.

    אל טיגרה ממשיך להרשית לקראת הקאמבק בינתיים :)
     
מצב נושא:
הנושא נעול.