המחזור השישי בבונדסליגה:: לברקוזן מארחת את דורטמונד, באיירן במפגש צמרת מול קלן

הנושא בפורום 'פורום כדורגל גרמני' פורסם ע"י Die Werkself, ‏30/9/16.

  1. Die Werkself wir sind die Macht am Rhein

    הצטרף ב:
    ‏26/8/12
    הודעות:
    2,083
    לייקים שהתקבלו:
    941
    המחזור השישי בבונדסליגה יחל היום (שישי) כאשר ר.ב. לייפציג תארח את אוגסבורג. לייפציג פתחה את העונה היטב ובמחזור שעבר היא סיימה בתיקו מול קלן הודות לשער הבכורה של הסקוטי אוליבר ברק, וגם יריבתה הבווארית פתחה את העונה בצורה מוצלחת יחסית - למרות ההתקפה החלשה שלה שכבשה רק ארבעה שערים עד כה - ונמצאת כרגע במרכז הטבלה. המפגש בין השתיים לא צפוי להיות אחד מהמשחקים המעניינים העונה בבונדסליגה, אך כמובן שעשוי להתברר כמעניין וכדאי לשים לב לכישרונות הצעירים של לייפציג בחלק ההתקפי - במיוחד לברק, ורנר, פאולסן, זאביצר וקייטה.

    מחר אחרי הצהריים יהיו כרגיל חמישה משחקים במקביל. המבורג עם גידסול בעמדת המאמן תנסה להתאושש בברלין, אינגולשטט תשאף להימנע מהפסד חמישי ברציפות מול הופנהיים, דרמשטט וברמן ייפגשו לקרב תחתית ופרייבורג תארח את פרנקפורט. המשחק הנותר הוא המשחק המרכזי לשעה זו בין באיירן מינכן, מוליכת הטבלה המאוכזבת מההפסד לאתלטיקו בליגת האלופות, לבין פ.צ. קלן המפתיעה. אמנם מדובר בקרב צמרת לכאורה בין הראשונה לשלישית, אבל קשה להאמין שהקבוצה של אנצ׳לוטי לא תיקח את שלוש הנקודות מהמשחק הזה כפי שהיא עושה בדרך כלל.

    המשחק המעניין ביותר במחזור, לפחות לדעתי המשוחדת, יתקיים בשבת בערב כאשר בורוסיה דורטמונד הלוהטת תגיע ללברקוזן. המארחת פתחה בצורה מאכזבת את העונה ולמרות יכולת משופרת במשחקים האחרונים (לעומת המשחקים הראשונים בעונה) התוצאות עדיין לא משכנעות. במחזור שעבר צ׳יצ׳אריטו השלים שלושער בתוספת הזמן והביא ללברקוזן שלוש נקודות מול מיינץ אך בשלישי הקבוצה של רוגר שמיט היתה בצד השני של הספיגות בדקות האחרונות וסיימה בתיקו מול מונאקו. לארס בנדר צפוי להמשיך לפתוח בעמדת המגן הימני כשבאגף השני של ההגנה ימשיך לשחק בנימין הנריקס הצעיר, ובמקביל שטפן קיסלינג הותיק יקווה לערוך הופעת בכורה בהרכב העונה.

    בצד הצהוב, ההתקפה של דורטמונד נראית מצוין לאחרונה וכבשה 22 שערים בחמשת המשחקים האחרונים, ומול ההגנה הלא יציבה של לברקוזן מסוגלת להתפוצץ פעם נוספת. גונזלו קסטרו, מהשחקנים הבולטים בדורטמונד העונה, יחזור לאצטדיון בו שיחק ברוב הקריירה שלו ולצד גריירו הנהדר ינסה להכתיב את הקצב של המשחק ולהמשיך לכבוש ולבשל. שני הקיצוניים צפויים להיות דמבלה ופולישיץ׳ הצעירים אם כי גם למור, גצה ושורלה יש סיכוי לתפוס את העמדות הללו.

    בראשון יתקיימו שני משחקים - במוקדם מביניהם וולפסבורג תארח את מיינץ, ובמשחק השני - עוד אחד מבין המשחקים המרתקים שיתקיימו במחזור השישי - שאלקה האחרונה והמאוד מאכזבת בינתיים בתרצה להשיג נקודות ראשונות העונה בליגה מול גלאדבך, שפתחה את העונה היטב אך תחסר את אחד משחקניה החשובים ביותר, רפאל.



    שיהיה לנו מחזור מהנה!
     
  2. Franco מנהל ראשי מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏15/10/07
    הודעות:
    22,773
    לייקים שהתקבלו:
    2,210
    אני לא רואה את המשחק אבל כן שמתי לב לתוצאה ולכובשים, לייפציג מוליכה דקות ספורות לסיום ותמשיך כנראה את פתיחת העונה הטובה שלה. מבלי להיכנס לוויכוחים מסביב למועדון, נחמד לראות ש-11 השערים של הקבוצה מתחילת העונה עד כה מתחלקים בין 8 שחקנים שונים.
     
    Die Werkself אוהב/ת את זה.
  3. Die Werkself wir sind die Macht am Rhein

    הצטרף ב:
    ‏26/8/12
    הודעות:
    2,083
    לייקים שהתקבלו:
    941
    ראיתי חלק מהמשחק ולייפציג שיחקה טוב. יש שם חבורה מוכשרת וכל מיני שחקנים שכדאי לעקוב אחריהם, פעם שמים לב לאחד ופעם לאחר. לגבי ריבוי הכובשים, יש הרבה רוטציה בחלק ההתקפי ובנוסף אין בדיוק שחקן מרכזי בהתקפה, גם אם אפשר להגיד את זה שפושברג הוא כזה הוא לא כובש בצרורות ובמקום יש כמה שונים ש״מתחלקים״ בנטל.

    היא העולה הראשונה שאחרי שישה משחקים עוד לא הפסידה. כרגע, עם משחק עודף על רוב הקבוצות, היא שלישית בטבלה. אחלה פתיחה מבחינתה.
     
  4. nfcb משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏22/1/06
    הודעות:
    9,449
    לייקים שהתקבלו:
    502
    ראיתי מחצית ראשונה של המשחק. אף אחד לא בלט לי. אבל הקבוצה נראית קבוצה ונראית מאומנת. אם הם ימשיכו בדרך הזו ובסבלנות הם יהפכו למועדון רציני. לפי ההשקעה בצעירים ובנוער זה נראה שהם בדרך הנכונה.
     
  5. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,383
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    ההתקפה של באיירן מינכן קצת חורקת בזמן האחרון, שני שערים בלבד בשלושת המשחקים האחרונים. קצת מאכזב שהמעידה הראשונה בליגה היא דווקא במשחק בית מה גם שהיה לבאיירן מספיק זמן להפעיל לחץ כבד על השער וזה לא בידיוק קרה לפי מה שהבנתי. היום אנצ'לוטי בחר בקומאן ורובן וזה מראה רק עד כמה הסגל רחב.

    אם בורוסיה דורטמונד תנצח הערב בלברקוזן שפתחה את העונה בעצלתיים למרות שצ'יצ'ריטו בפורמה אדירה - היא תצמק את הפער מבאיירן לנקודה אחת בלבד, אחלה מתח לפני פגרת הנבחרות.

    אבל מה שיש לי להגיד קשור יותר באופן כללי לכדורגל הגרמני ולאו דווקא למחזור עצמי.
    - מה מונע משאלקה בעצם לבסס את מעמדה כקבוצה השלישית בגרמניה למשל? יש לה כסף, יש לה כישרון אבל תמיד נראה שהיא קבוצה שחושבת רק התקפה ומאוד לא מאוזנת, שהמאמנים על הקווים לא מספיק טובים(או מנגד יותר מדי תחלופות?). הרצף הזה של חמשת ההפסדים הרצופים, הקבוצה היחידה בבונדסליגה ללא נקודות - נראה פשוט איום ונורא, הזוי. בוואלה ספורט כתבו לא מזמן על פתיחת העונה האיומה הזו. ביום טוב זו קבוצה שאמורה להילחם לפחות על הליגה האירופית, לא?

    - ועכשיו לגבי לברקוזן-דורטמונד:: אני רוצה להחזיר אתכם אחורה לעונת 2001/02. באיירן מינכן עם נפילה גדולה ביכולת בשלב מסוים ומנתקת לחלוטין ממאבק האליפות, מסיימת רק במקום השלישי. לברקוזן מובילה את הטבלה רוב העונה ומגיעה גם לגמר הגביע הגרמני וגמר ליגת האלופות. הסוף ידוע - לברקוזן תישאר בידיים ריקות ותיקרא 'נברקוזן' כשרק שנתיים קודם לכן באלאק כבש שער עצמי במחזור האחרון ולברקוזן מפספס הזדמנות לאליפות היסטורית. באותה שנה לברקוזן החזיקה סגל מצוין והשמות הבולטים היו באלאק - מהקשרים הטובים ביותר בבונדסליגה, את לוסיו הבלם הכל-יכול ואת זה-רוברטו. הם יעברו כולם לבאיירן בפרק זמן מסוים, זה נכון. אבל לברקוזן לא ניצחה את השנים הטובות שלה, זאת בניגוד לדורטמונד שכן הייתה 'הקבוצה מס' 2' וזכתה באליפות ב-1996 וגם בליגת האלופות כעבור שנה עם היצפלד וגם ב-2002 עם זאמר על הקווים כשהיו לה שחקנים טובים כמו רוזיצקי, קולר, להאמן ועוד. כמובן שדורטמונד חזרה בגדול גם עם יורגן קלופ.
    לברקוזן תמיד הייתה קבוצה של כמעט, אפשר לשייך אותה לקטגוריה של שאלקה, בעוד דורטמונד לא נתנה לתארים לחלוף.
    * 4 מחזורים לסיום העונה - 1) לברקוזן - 65 נק'| 2) בורוסיה דורטמונד - 61 נק'.
    * בסיום העונה - 1) בורוסיה דורטמונד - 70 נק'| 2) באייר לברקוזן - 69 נק'.
    במחזור הסיום לברקוזן ניצחה אבל זה לא הספיק לה. תיקו עם המבורג, הפסד בבית לברמן ואז תיקו עם נירנברג.
     
    Die Werkself אוהב/ת את זה.
  6. golding מנהלים

    הצטרף ב:
    ‏26/6/11
    הודעות:
    8,573
    לייקים שהתקבלו:
    3,635
    מחצית טובה מאוד של לברקוזן. לא ממש נתנה לדורטמונד להיכנס למשחק, והייתה יכולה להבקיע עוד שער בקלות.

    מעניין איך טוכל יגיב עכשיו. הוא צריך לשנות משהו בחלק ההתקפי שבאופן די מפתיע נחנק על ידי ההגנה של לברקוזן.
     
    Die Werkself אוהב/ת את זה.
  7. VAR Member

    הצטרף ב:
    ‏4/12/11
    הודעות:
    13,310
    לייקים שהתקבלו:
    6,336
    תומאס טוכל צריך להחליט אם חשוב לו יותר לצבור נקודות או לחכות שמלאך יתגלה אל דמבלה ויורה לו להפסיק לחבל בקבוצה. הוא איבד כל כדור שהגיע אליו במחצית הזו והכי גרוע זה שלא ממש נראה שהוא בקטע של לנצח ולעזור לקבוצה. אני באמת לא מבין איך זה לא מפריע לטוכל שקבוצה שלמה משחקת כמו מכונה משומנת (לא היום) וכל אחד יודע איפה נמצא השני וילד זין אחד משחק כאילו הוא בשכונה עם עקבים לשום מקום כשהוא בפיגור. הוא באמת מתחיל להפוך לאחד השחקנים השנואים עליי. אגב, מישהו זוכר בעיטה אחת שלו ממרחק של למעלה מ10 מטר שלא הלכה ליציע מאז שהוא הגיע לקבוצה?

    רודה ו-וייגל זה לשחק ב10 שחקנים, בטח נגד לברקוזן. אנחנו נשלוט באמצע גם עם אחד מהם. יש רווחים עצומים בין הקישור להתקפה ואנחנו חיים כל המחצית הזאת על כדורים ארוכים לאובה.

    בקיצור שורלה וגצה/קגאווה פנימה, דמבלה ורודה/וייגל (וייגל באחד המשחקים החלשים שלו בקבוצה בינתיים) החוצה ויהיה טוב במחצית השנייה.
     
  8. golding מנהלים

    הצטרף ב:
    ‏26/6/11
    הודעות:
    8,573
    לייקים שהתקבלו:
    3,635
    חילופים קצת מוזרים. נראה איך הם ישפיעו על המשחק.
     
  9. VAR Member

    הצטרף ב:
    ‏4/12/11
    הודעות:
    13,310
    לייקים שהתקבלו:
    6,336
    בצדק גמור. אין הרבה ימים שאני רוצה שהקבוצה שלי תפסיד אבל זה 100% מגיע לטוכל שהזמין את זה מההרכב דרך שיטת המשחק ובעיקר בגלל החילופים במחצית. אני בעד שנפסיד כל משחק שדמבלה משחק ככה ולא מוחלף במחצית לכל המאוחר. לא יכול לחכות כבר שרויס יחזור מהפציעה, ולא כי הוא יותר מידי חסר לי אבל נראה שרק המעמד שלו גבוה מספיק כדי להעיף את הצרפתי לספסל.

    איזה כיף לבאיירן שהיריבה שלה על התואר כל כך פראיירית.
     
  10. BayernMunchen Member

    הצטרף ב:
    ‏15/11/15
    הודעות:
    284
    לייקים שהתקבלו:
    24
    מין:
    זכר
    לברקוזן באחד המשחקים הטובים שלה, האם האקן הוא האוזיל הבא? :)
     
  11. golding מנהלים

    הצטרף ב:
    ‏26/6/11
    הודעות:
    8,573
    לייקים שהתקבלו:
    3,635
    היה לו משחק חלש מאוד היום למען האמת, למעט הבישול. למה בחרת להזכיר דווקא אותו?

    מסכים איתך, לברקוזן שיחקה טוב ומשחק ההקרבה של ההגנה ומרכז הקישור, במיוחד קאמפל, היה נהדר.
     
  12. nfcb משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏22/1/06
    הודעות:
    9,449
    לייקים שהתקבלו:
    502
    דור, שאלת על שאלקה והשאלה שלך דיי במקום. אבל התשובה פשוטה. ניהול זוועתי בשנים האחרונות. מאז מינויו של הורס המועדונים הורסט הלד נעשו על ידו כל הטעויות האפשריות. השנה הולכים עם מנג׳ר חדש ומוצלח מאוד (לא סתם שתי קבוצות אחרות כבר פיטרו מאמנים ושאלקה שבמצב יותר גרוע עדיין לא) שהביא כמה שחקנים מאוד מעניינים מאמן לגמרי לא רע שאם יקבל את הזמן יבנה משהו יפה. נכון, גם אני מופתע מחמישה ההפסדים אבל זה יכול לקרות. אני בטוח שהקבוצה הזו לא תיאבק נגד הירידה העונה ותתחיל משהו יפה מאוד. גם אם זה יקח כמה שנים.
     
    Die Werkself אוהב/ת את זה.
  13. BVB09 Member

    הצטרף ב:
    ‏23/10/15
    הודעות:
    67
    לייקים שהתקבלו:
    12
    מין:
    זכר
    טוכל עדיין ממשיך לנסות להמציא את הגלגל מחדש ולחזור על אותן טעיות. שוב וייגל ליד רודה ועוד את זה בלי 10 אמיתי
    אין חיבור בין הקישור להתקפה. המשחק הפך לאינדיבידואלי מדי. לבוא לשחקן מסוים בטענות זה לא נכון
    לשנות מערך 3-4-2-1 ולשים מקדימה את שמלצר, להכניס את גקאווה אחריי שהתייבש על הספסל תקופה ולצפות ממנו שיציל את המולדת.
    אם יש מגיע בכדורגל אז ברכות ללברקוזן כנראה הכי טוב שלהם העונה.
     
  14. Die Werkself wir sind die Macht am Rhein

    הצטרף ב:
    ‏26/8/12
    הודעות:
    2,083
    לייקים שהתקבלו:
    941
    https://pbs.twimg.com/media/Cts8MUYWcAQeCe2.Xxx
    משחק טוב מאוד של לברקוזן וניצחון מוצדק. לראשונה העונה הקבוצה שיחקה כמו שציפיתי שהיא תשחק לפני תחילת העונה, למרות שהיו הבלחות פה ושם רק עכשיו ראינו למה היא מסוגלת ואני מקווה שהפגרה לא תעצור את ההתאוששות והכושר הטוב של לברקוזן (7 נקודות משלושת המשחקים האחרונים מול מיינץ, מונאקו ודורטמונד).

    רחוקים רק 6 נקודות מבאיירן! המטרה: אליפות! ;)

    אני מרוצה מהיכולת של כולם, אולי חוץ מבראנט שהיה מעורב במשחק ולחץ הרבה אבל לא היה מדויק וקבלת ההחלטות שלו לא היתה טובה. ההגנה היתה טובה, החלק ההתקפי עשה את שלו ותכנית המשחק עבדה בצורה מעולה כשדורטמונד התקשתה לפתח את המשחק שלה דרך המרכז ולא היתה מסוכנת מספיק מהאגפים והכדורים הארוכים לאובמיאנג. אגב, מחיטריאן וגונדואן היו עושים פלאים לדורטמונד במשחק הזה.

    איש המשחק מבחינתי הוא הנריקס שלמרות שתי טעויות שבאו לקראת הגול השני וכמעט סיבכו את המשחק בלט מעל כולם והראה (שוב) שמדובר באחד מהכישרונות המעניינים בגרמניה.

    לא מסכים, לדעתי הוא היה די טוב. אלא אם תצליח לשכנע אותי אחרת :)
    בכל מקרה, לגבי ההשוואה עם אוזיל - חשבתי עליה כמה פעמים בתקופה שלו בהמבורג ובעונה הראשונה בלברקוזן שהוא הציג יכולת מצוינת ולא היה קשה לפספס שיש לו כמה מאפיינים שמזכירים את אוזיל (מוצא, תפקיד וכו׳). מאז הוא דרך במקום ואפילו קצת הדרדר והופעות טובות פה ושם לא מסתירות את זה שכרגע הוא במעמד בעייתי ולא מצליח לתפוס מקום קבוע בהרכב לברקוזן.
    יש לו כישרון, אבל אוזיל הבא הוא כבר לא יהיה.

    התרגלתי לזה כבר - הוא משחק ככה באופן כמעט קבוע. השכיח את קסטרו, מתאים בצורה מושלמת לסגנון של שמיט ולדעתי הוא השחקן הכי טוב בלברקוזן.

    _____
    משחק רע של דורטמונד. כמה החלטות לא טובות של טוכל, קישור בינוני והרבה דריבלים מיותרים של מור (יש לו תרגיל קבוע - לקבל את הכדור באגף, לרוץ לאמצע תוך כדי דריבל יפה ולבסוף לאבד את הכדור) ודמבלה.