Super Bowl LVIII

הנושא בפורום 'פורום ספורט כללי' פורסם ע"י Nigel Winterburn, ‏7/9/06.

  1. Nigel Winterburn משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏19/3/03
    הודעות:
    15,795
    לייקים שהתקבלו:
    145
    הוא הDC הכי טוב הליגה יחד עם פיליפס. ההגנה שהעמיד בבפאלו היתה גדולה בקנה מידה היסטורי בעיניי, הגנה של רוצחים וציידים. כולנו רואים מה רקסי המהולל עושה כרגע עם אותו סגל פחות או יותר.

    אני יודע ש3-4 מערך אופנתי יותר מ4-3, אבל אני הכי אוהב לראות הגנת 4-3 טובה כמו של ג'ים שוורץ.
     
  2. shlomydavid מנהלים

    הצטרף ב:
    ‏11/6/04
    הודעות:
    14,891
    לייקים שהתקבלו:
    484
  3. benos Member

    הצטרף ב:
    ‏17/7/08
    הודעות:
    2,221
    לייקים שהתקבלו:
    173
    המשחק שסימיאן דפק היה משהו מקרי או שבאמת הוא השתחרר קצת ודפק את הבנגלס כמו שצריך ויהיה שיפור הדרגתי ככל שהעונה תמשך?

    מצד אחד הוא שיחק נגד הגנה טובה ככל שאני זוכר, הוא נתן מסירות ארוכות לתומאס ולהרמן מה שלא היה במשחקים הקודמים, הוא גם דפק את אחד הטאצ'דאונס במסירה לא קלה ומסוכנת. מצד שני, עם כל זה שהוא סוג של רוקי השני משחקים הקודמים שלו היו לא משהו, והוא היה נראה בהם כמו קיובי מוגבל שלא יכול למסור מסירות לעומק.
     
  4. Sprewell משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏25/8/05
    הודעות:
    8,016
    לייקים שהתקבלו:
    2,625
    לא משהו שאפשר לדעת עד שלא נראה איך הוא מתפקד במשחקים הבאים. התצוגה שלו מול סינסינטי הייתה פחות טובה ממה שהמספרים מראים (סינסי השמיטו 2 INT's קלילים) ועדיין היו בעיות בדיוק של חלק מהמסירות אבל שוב, זה מעל ומעבר לציפיות שהיו ויש ממנו. קוביאק אכן שיחרר לו קצת את הרצועה והגיע עם תכנית משחק שונה משני המשחקים הראשונים עם כמה זריקות לעומק שהוא תיקתק בהצלחה. בראשונה לסנדרס היה קצת מזל כי היא הייתה UNDERTHROWN אבל השנייה לדימאריוס הייתה on the money ובסיטואציה כל כך קריטית במשחק שלמעשה סגרה את הסיפור.

    לא הייתי מתחיל לבנות עכשיו הרים וגבעות אבל ללא ספק תצוגה מעודדת שהוא יצטרך לגבות בשבועות הקרובים. לאוו דווקא ברמת הסטטיסטיקה אלא יותר בקור רוח וקבלת ההחלטות במשחקי חוץ מול הגנות טובות. אישית לא ידעתי כל כך למה לצפות (תרגום - חשבתי שהוא יתפרק) כי המגרש בסינסי מאוד ביתי והרבה תותחים לא יוצאים ממנו כמו שנכנסו אליו. אבל הוא הפתיע בענק.

    נטו זימר. הוא המוח ההגנתי הכי טוב בליגה בפער. בניגוד לרוב המאמנים בליגה יש לו SAY בהחלטות פרסונל ובדראפט והרבה מהפגיעות שלהם שם בשנים האחרונות הן בזכות העין שלו. מה שמייחד אותו ומבדיל אותו ממאמנים טובים אחרים בליגה זה יכולת הלימוד והיצירתיות שלו. שתי דוגמאות בולטות:
    1) דאניל האנטר. מדובר בפריק אתלטי שהדרדר בדראפט עד סוף הסיבוב השלישי כי קבוצות פחדו מאוד מהעובדה שבמשך כל קריירת הקולג' שלו (3 שנים, 38 משחקים) ב-LSU היו לו בסך הכל 4.5 סאק'ס. זימר הפך שולחנות כדי שיבחרו אותו. אחרי אוף סיזן אחד איתו ועבודה על טכניקת הפאס ראש הוא סיים את עונת הרוקי שלו עם 6. העונה אחרי שלושה מחזורים הוא כבר עם 3. זה סוג שחקן שהיה נחשב לבאסט מהדהד בסבירות גבוהה מאוד במידה והיה מגיע לרוב מוחלט של האירגונים בליגה. זימר הפך אותו לתותח שרק הולך ומשתפר.

    2) אנתוני באר. עוד פריק אתלטי שנבחר גבוה מאוד בדראפט אבל התפקיד המקורי שהוא מילא ב-UCLA היה של פאס ראשר. זימר לא רצה שהוא יצטרך להעלות מסת שריר ולגדול כדי להתמודד כל המשחק עם תאקלים קרנפים אז הוא החליט להפוך אותו למה שנקרא - JOKER. מציב אותו לאורך המשחק במספר עמדות ומטיל עליו משימות שונות גם כדי לשגע QB's וגם כדי לנצל בצורה המקסימלית את הסקיל סט שלו. פעם הוא יתקוף בבליץ מהאמצע, פעם הוא יוצב כפאס ראשר מצד ימין, פעם מצד שמאל, פעם ייסוג ויכסה סלוט'ס וטייט אנד'ס (האמת שאת זה הוא עושה יותר מפעם וזה כבר הפך פחות או יותר לתפקיד שהוא ממלא רוב הזמן. ליינבקר שמסוגל לכסות זה המצרך הכי נדיר בליגה ומה שהופך הגנות לעילית). הוא הפך אותו לאחד השחקנים ההגנתיים הכי וראסטיליים בליגה וכתוצאה מזה גם לאחד הטובים שבהם. וכמו אצל האנטר, גם פה מדובר בשחקן שהיה יכול להיבלע ברוב האירגונים שהיה מגיע אליהם שפשוט לא היו משתמשים בו כמו שצריך. הרבה מאוד כישרונות הולכים לאיבוד בגלל טיפול לקוי שאחר כך דופק אותם לכל הקריירה.

    לכל אלה תוסיף את הפלייקולינג, המערכים המתוחכמים ותכניות המשחק השבועיות ובאמת ש-IT DOESNT GET ANY BETTER. מדובר בסוג של אריאנס הגנתי שלא קיבל הזדמנות כמאמן ראשי עד לפני שנתיים (גיל 58) בגלל שהוא ליקק לאנשים הנכונים את התחת וחלש בפוליטיקה (בלשון המעטה. הוא טיפוס מיוחד ויש לו טמפרמנט חם מאוד). שחקנים מתים עליו.

    האמת היא שההגדרות האלה כבר כמעט לא רלוונטיות כי היום כל ההגנות הן היברדיות ו-70%-80% מהזמן אתה צריך לשחק בניקל ודיים עם אקסטרה דיפנסיב בק'ס. אני חושב שההבדל המשמעותי הוא בתיפקוד של ה-OLB's/DE's שב-3-4 צריכים לרדת גם לקאברג' מה שפוגע בהם למעשה ולא מנצל מספיק את יכולות הפאס ראש שלהם. כשדל ריו עשה את זה עם וון חצי מהמשחקים חשבתי שהראש שלי הולך לנשור. רקס בעונה שעברה הגדיל והיה מכריח מדי פעם את מאריו וויליאמס ודאריוס (!!!!!!) פתאום לסגת ולכסות במהלכים שהיו נראים הזויים לגמרי. גם בולס עושה את זה בג'טס עם שלדון ריצ'רדסון. פתאום באמצע המשחק משום מקום אתה קולט קרנף במשקל 160 ק"ג ב-second lever של המגרש מנסה לקרוא את העיניים של ה-QB. הזייה רצינית. לא יודע מה הקטע ולמה הניואנסים האלה טובים אבל איך טוני גונזלס אמר לפני כמה ימים?



    ידוע טוני, ידוע.
     
    owen11111, Nigel Winterburn, benos ומשתמש נוסף אוהבים את זה.
  5. אלעד משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏26/11/11
    הודעות:
    14,234
    לייקים שהתקבלו:
    10,043
    מין:
    זכר
    תודה על התשובה אליאור.

    יצא לי לקרוא קצת היום, בין היתר גם את הפוסט השבועי של גרייזס, והאמת שעל חלק מהדברים חשבתי גם אחרי המח׳ השלישי.

    לעיתים קרובות אתם מדברים כאן על כך שקשה הרבה יותר לשחק/לבנות הגנה חזקה בגלל החוקים החדשים בליגה, כמו גם העובדה שצריך ק״ב דומיננטי כדי לזכות בסופרבול. בפועל, אלופות כמו הברונקוס והסיהוקס היו בנויות קודם כל על ההגנות שלהן (לא שאני מזלזל בווילסון), שבמקרה הראשון הקבוצה הצליחה למרות הק״ב שלה. גם לקרוליינה יש קודם כל הגנה טובה לפני שיש לה התקפה טובה, לטעמי, עם כל הכבוד לקאם ניוטון ושות׳. יכול להיות שהוייקינגס ימשיכו את המגמה הזו ויש להתחיל לקחת אותם ברצינות רבה כקבוצה שתלך עד הסוף.

    וסתם מהצד, וזה רלבנטי גם לכדורגל: אני חייב להגיד שלראות הגנה כמו של הוייקינגס העונה או של הברונקוס בעונה שעברה לא מהנה פחות עבורי מאוד איזה גיף לא אנושי של רודג׳רס או טיל נוסף של ביג בן. מגניב אותי השילוב הזה בין הרבה פליימייקרים בהגנה לרמת האימון והתיאום ביניהם.

    שתי שאלות:
    1. למה אנדי ריד פוטר מלכתחילה בפילדלפיה אחרי כ״כ הרבה זמן אם הארגון רצה להביא את ״הדבר הכי קרוב אליו״?
    2. בהמשך לנושא שיותם העלה כאן על מאמנים. מה נוטים לראות יותר בליגה? מתאם הגנתי שהופך למאמן ראשי, או מתאם התקפי שהופך למאמן ראשי? והאם בלונג ראן עדיף להתחיל כמתאם הגנתי או מתאם התקפי, או שזה לא באמת משנה כ״כ.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏27/9/16
  6. Sprewell משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏25/8/05
    הודעות:
    8,016
    לייקים שהתקבלו:
    2,625
    אני מחזיק ממינסוטה בטירוף אבל דיבורים על סופרבול וקונטנדרשיפ עדיין מוקדמים לי בשלב הזה של העונה למרות התצוגות המטורפות שהם דפקו בשבועיים האחרונים. גם כי הם עדיין צריכים להוכיח יציבות ועקביות לאורך זמן (בעיקר התקפית) וגם כי אני חושב שהסגל שם עדיין צעיר מדי וחסר ניסיון. חסר לי שם המנהיג הווטראן הזה שירים אותם ברגעים קשים שיגיעו.

    ואגב אני לא יודע עד כמה אני מסכים עם הקביעה שמדובר במגמה. לדעתי וכבר חפרתי על זה הרבה - דנבר 2015 וסיאטל 2013 הן שתי דוגמאות שלא מעידות על הכלל. מדובר ככל הנראה בשתי ההגנות הטובות ביותר בהיסטוריה של המשחק ALL THINGS CONSIDERED (רמת כישרון, חוקי מסירה וכו') שקיבצו בתוכן ALL TIME GREATS ועילויים של פעם בדור שלא מוצאים בכל הגנה טובה או אפילו מצויינת. הצורה שבה הקבוצות האלו ניצחו משחקים (בעיקר דנבר. לסיאטל עדיין היה Competent QB + ראנינג בק הול אוף פיימר שהשלימו את ההגנה ההיסטורית שנתנה את הטון) תלויה ב(הרבה) יותר מדי breaks and bounces מכדי שאני אקח אותה ברצינות ואתחיל לחשוב שזה משהו שקבוצות אחרות יכולות לאמץ ולשחזר. אלמלא הסמיכות ביניהן אנשים לא היו זורקים אותן כל הזמן בהשוואה לכל הגנה שחיברה רצף של 3 תצוגות טובות.

    1. תחשוב ארסן ונגר. אחרי 14 שנים במערכת כבר הייתה תחושת מיצוי + הוא איבד את הלוקר רום בשנה וחצי האחרונה בתפקיד עם לא מעט התבזויות אחרי אוף סיזן שבו הוא הוציא המון כסף בפרי אייגנ'סי (הוא גם היה ה-GM) על שחקנים שהתבררו כפלופ'ס רציניים. אחרי הרפתקאת הבלהות עם צ'יפ בשנתיים האחרונות הם התגעגעו לישן והמוכר. אבל הישן והמוכר כבר מצא בית חם בקנזס אז הם הלכו על הדבר הכי קרוב. אם הוא היה זמין הם כנראה היו מביאים אותו.

    מורל אוף דה סטורי- תפסיק לאחל לונגר סרטן בלבלב אם אתה יודע מה טוב לך.

    2. בשנים האחרונות רואים בעיקר מתאמים התקפיים שהופכים למאמנים ראשיים כי בעלים רוצים מישהו שיתקן להם את ה-QB (הסוג הפגום של: טנהאיל, סטאפורד, קאטלר.) או שימצא ויגדל את ה-QB שנבחר/ייבחר בדראפט. חוץ מזה שהתקפה=טאצ'דאונס=עניין=PSL's ואיצטדיון מלא. מה עדיף? להיות חזק בקומבינות ולהשתחל כמתאם כלשהו לאירגון מוצלח עם QB עילית. ואז זה לא משנה אם אתה מתאם התקפי או הגנתי. כל מה שהבעלים העצלנים בליגה הזאת עושים זה בודקים מי המתאם התקפי/הגנתי של קבוצות פלייאוף וקובעים איתם ריאיון. ככה זה פחות או יותר עובד. לא תראה חשיבה יצירתית ומחוץ לקופסה. פדרסון והאיגלס זה הדבר שהכי מתקרב לזה וגם זה בגלל הקונקשן וההמלצה האישית מריד אחרת אף אחד בכלל לא היה משתין לכיוון שלו.
     
    owen11111, Nigel Winterburn ו-אלעד אוהבים את זה.
  7. shlomydavid מנהלים

    הצטרף ב:
    ‏11/6/04
    הודעות:
    14,891
    לייקים שהתקבלו:
    484
  8. Hakeem Nicks Member

    הצטרף ב:
    ‏29/8/09
    הודעות:
    1,399
    לייקים שהתקבלו:
    230
    מינסוטה היא קבוצה שנבניתה בצורה נהדרת בעיניי, הגנתית לפחות. שילוב מושלם בין בחירות דראפט גבוהות, שחקנים טובים ומנוסים ואימון נכון. דיליין מוכשר בטירוף ועמוק (איך נתנו ללינבאל ג׳וסף ללכת) תותחים אמיתיים בדמות סמית׳ ובאר, כישרונות עולים כמו וויינס וקנדריקס וגם וטרנים כמו ניומן (עוד שנייה בן 40 ועדיין אפקטיבי, פשוט מדהים) וגרינווי. כיף לראות את זה ובאמת שהקרדיט הולך לזימר, שאת שמו אני זוכר ששמעתי לראשונה כשאשתו נפטרה לצערנו לפני כמה שנים. מאז הייתי חייב לעקוב אחריו ואחרי העבודה הטובה שלו בבנגאלס והייתי מבסוט שהוא קיבל את הוייקינגס מפרייזר העציץ הזה. צריך להתחיל להעריך את העבודה שהוא עשה עם הקבוצה הזאת בשתי עונות וקצת.

    אבל עם כל השבחים, ועם כמה שכואב לי להגיד את זה - הם שואפים לסופרבול ואני פשוט לא רואה את זה קורה. גם עם ברידג׳ווטר ופיטרסון - אני פשוט לא חושב שההתקפה קרובה ללהיות ברמה של להצליח עמוק בפלייאוף. הדוגמא של הגנת דנבר משנה שעברה היא נדירה מאוד ובאמת ניצחה משחקים אבל נניח והוייקינגס יתקרבו לשם, ואני באמת מאחל שזה יקרה - אין להם לא דמאריוס תומאס, לא סאנדרס, ולא אנדרסון. אני לא אומר שהם חסרי כישרון לחלוטין, אבל ההפרש בין הסקיל פליירס שלהם לזה של דנבר למשל הוא שמיים וארץ. גם האוליין עדיין בבנייה, הוסיפו שני שחקנים חדשים הקיץ וגם קאליל נפצע (למרות שלא כזאת אבידה). תסתכלו על הסטטיסטיקה כרגע - לוייקינגס יש אחת ההתקפות הגרועות בליגה.

    ולבסוף, סאם בראדפורד. הגיע תמורת מחיר גבוה מאוד כי הקבוצה רוצה ומוכנה להצליח. אף אחד לא יודע אם הוא האיש. כן, ניצחונות מרשימים בטירוף בשבועיים האחרונים ואני משקשק במכנסיים מהמחשבה של מה שהם הולכים לעשות לקבוצה שלי בשבוע הבא, וכן, אני יודע שפתאום אף אחד לא חושב על ברידג׳ווטר אבל העונה הזאת עוד ארוכה מאוד, וה-nfc ברוטאלי. לא בטוח שבראדפורד הוא האיש לכל זה. יש לו עוד המון המון המון מה להוכיח.

    הלוואי ויצליחו, אבל הנוסחא שעובדת כרגע לא בטוח תחזיק למשך ארבעה חודשים.
     
    Sprewell אוהב/ת את זה.
  9. Nigel Winterburn משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏19/3/03
    הודעות:
    15,795
    לייקים שהתקבלו:
    145
    1. תחשוב ארסן ונגר. אחרי 14 שנים במערכת כבר הייתה תחושת מיצוי + הוא איבד את הלוקר רום בשנה וחצי האחרונה בתפקיד עם לא מעט התבזויות אחרי אוף סיזן שבו הוא הוציא המון כסף בפרי אייגנ'סי (הוא גם היה ה-GM) על שחקנים שהתבררו כפלופ'ס רציניים. אחרי הרפתקאת הבלהות עם צ'יפ בשנתיים האחרונות הם התגעגעו לישן והמוכר. אבל הישן והמוכר כבר מצא בית חם בקנזס אז הם הלכו על הדבר הכי קרוב. אם הוא היה זמין הם כנראה היו מביאים אותו.

    מורל אוף דה סטורי- תפסיק לאחל לונגר סרטן בלבלב אם אתה יודע מה טוב לך.

    2. בשנים האחרונות רואים בעיקר מתאמים התקפיים שהופכים למאמנים ראשיים כי בעלים רוצים מישהו שיתקן להם את ה-QB (הסוג הפגום של: טנהאיל, סטאפורד, קאטלר.) או שימצא ויגדל את ה-QB שנבחר/ייבחר בדראפט. חוץ מזה שהתקפה=טאצ'דאונס=עניין=PSL's ואיצטדיון מלא. מה עדיף? להיות חזק בקומבינות ולהשתחל כמתאם כלשהו לאירגון מוצלח עם QB עילית. ואז זה לא משנה אם אתה מתאם התקפי או הגנתי. כל מה שהבעלים העצלנים בליגה הזאת עושים זה בודקים מי המתאם התקפי/הגנתי של קבוצות פלייאוף וקובעים איתם ריאיון. ככה זה פחות או יותר עובד. לא תראה חשיבה יצירתית ומחוץ לקופסה. פדרסון והאיגלס זה הדבר שהכי מתקרב לזה וגם זה בגלל הקונקשן וההמלצה האישית מריד אחרת אף אחד בכלל לא היה משתין לכיוון שלו.[/QUOTE]

    אחדד את התשובה הנכונה של אליאור - דרך המלך למשרת אימון ראשית בNFL מתחילה עוד בpositional coach כמאמן קוורטרבקים. אלו לרוב מאמני הקוורטרבקים שמקבלים בהמשך הזדמנות כאופנסיב קואורדינייטורים (ולא מאמני קו התקפה או ראנינג באקס לצורך העניין), ולאלה כאמור יש סיכוי גבוה יותר להגיע למשרת אימון ראשית ממתאמי הגנה.

    אגב, אחד מנושאי השיחה האהובים בתקשורת האמריקאית בכל פגרה הוא מיעוט המאמנים הראשיים השחורים בNFL, וזו אחת התיאוריות שתמיד מציעים לכך (מעבר לגזענות). ברור וידוע לכולנו שאחוז השחורים בקרב מאמני הקוורטרבקים נמוך מאחוזם כמאמני ראנינג באקים או מאמני סקנדרי לצורך העניין...
     
    owen11111 אוהב/ת את זה.
  10. Nigel Winterburn משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏19/3/03
    הודעות:
    15,795
    לייקים שהתקבלו:
    145
    JJ ווט סובל מפציעת גב קשה, הוכנס לIR וסיכוי גבוה שלא ישוב לשחק העונה. זה אומר שעכשיו יותר מתמיד הטקסנס צריכים לסמוך על הלוחש לקוורטרבקים ועל אוסוויילר שלו. נראה לי שאליאור הולך לצחוק הרבה מהנושא הזה בעונה הקרובה...
     
  11. אלעד משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏26/11/11
    הודעות:
    14,234
    לייקים שהתקבלו:
    10,043
    מין:
    זכר
  12. Sprewell משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏25/8/05
    הודעות:
    8,016
    לייקים שהתקבלו:
    2,625
    נראה לך מצויין. הולך להיות כיף לשמוע תירוצים מ-FRAUD שניצל בעונה שעברה פציעה של ה-QB הכי טוב בדיוויז'ן כדי להשתחל עם אחת הקבוצות הכי גרועות בעשור האחרון לפלייאוף. הנה הסיפתח שלו מאתמול: "Texans coach Bill O’Brien: “You can never replace the best player in NFL."

    מקווה שאארון רודג'רס לא נפטר ואף אחד לא סיפר לי.


    בחדשות אחרות ועניין שבוער לי לדבר עליו כמה ימים אם לא שנים - שון פייטון והסיינטס. אני לא רואה הבדל בין כל מה שקורה במשמרת שלו מאז באונטיגייט (מאזן 32-35, הופעת פלייאוף אחת ב-4 עונות, יחידה שלמה בקבוצה שהיא זבל מזוקק) לבין מה שקרה וקורה עם מאמנים כמו צ'יפ קלי או רקס ריאן. הסיבה היחידה שאנשים לא נטפלים אליו כמו אליהם היא בגלל שעדיין זוכרים את שנות השיא אבל שנות השיא האלה היו 1) בעיקר בזכות QB HOF (משהו שמאמנים כמו קלי וראיין יכלו רק לחלום עליו) 2) לפני כמעט חצי עשור (וגם אז היו מאוד אוברייטד בעיניי כמו שכבר חפרתי פה מספיק). עד לפני שנה היה כיף להטיל את כל הביזיונות ההגנתיים על רוב ראיין תוך כדי התעלמות מהעובדה שאותו פייטון הסכים להאריך לו את החוזה בשנה באחד הצעדים ההזויים ביותר שנעשו בליגה ההזויה הזאת אבל השנה הוא הביא מושיע חדש. דניס אלן. משום מה היכולת נשארה זהה. כמות הבדיחות ירדה. איכשהו הוא עדיין טס מתחת לראדר.

    אי אפשר לנקות מאשמה גם את לומיס על ההתנהלות הכושלת של השנים האחרונות (כלכלית בעיקר. בגלל כל הריסטראקצ'רס והחוזים הענקיים לשחקנים שכבר לא שם לסיינטס יש 41M$ DEAD MONEY העונה שזה 10M$ יותר מהשנייה אחריה ו-20M$ מהשלישית) אבל לפייטון יש את ה-FINAL SAY בכל העניינים המקצועיים ושליטה על סגל ה-53 (לומיס פחות איש פוטבול ויותר מתעסק בחוזים). הוא האחראי הבלעדי על המוצר שרואים על הדשא. ומה שרואים על הדשא כבר תקופה ארוכה זה חרא טהור. התצוגה שלהם ב-MNF האחרון מול הפאלקונס הייתה מבהילה (וגם מול אוקלנד). ההגנה לא הייתה קרובה להשיג משהו שמתקרב לעצירה כל המשחק וההתקפה היא כבר מזמן לא הקרקס המעופף שחנק יריבות. הטרייד על ג'ימי גרהאם לא הוכיח את עצמו, חוליית הרסיברים לא מספיק מוכשרת ומגוונת (מוכשר ככל שיהיה קוקס הוא לא #1 ונוטה להיעלם המון) וה-OL בינוני במקרה הטוב.

    אין לי מושג מה החשיבה והכיוון של האירגון (כלומר חוץ מלזרוק חוזים מטורפים על אפס כמו קובי פלינר או סוס מת כמו לורינאייטיס ולקוות שאיכשהו דברים יתחברו) אבל דברים נראים על המסלול הבטוח להתרסקות. אני לא אופתע בכלל לראות אותם עושים טרייד על בריז באוף סיזן במידה ופייטון יעזוב (והוא יעזוב בהזדמנות הראשונה שתהיה לו.). ת'כלס זה אמור לקרות גם אם הוא לא יעזוב אבל זה לא בדיוק יעלה בקנה אחד עם אשכרה לעשות עבודה.
     
    Nigel Winterburn אוהב/ת את זה.
  13. KirkH Member

    הצטרף ב:
    ‏27/11/02
    הודעות:
    13,515
    לייקים שהתקבלו:
    70
    מן הסתם קשה להתווכח עם הדברים האלה. בעיקר נראה שהם איבדו את הדרך ברמת הבנייה של הקבוצה כי הם מביאים שיט בטונות.

    אגב, ונניח לרגע שבסוף העונה מגיע העניין הזה של פרידה מבריז. ושהוא בקטע של סיבוב קצר נוסף עבור קונטנדרית..
    הוא לא יכול להתאים לכל קבוצה. הוא חייב קו מעולה והוא צריך מטרות סבירות שירוצו. רצוי גם חוליית הגנה שלא תחרבן לו את העבודה - אז עם מי נשארנו?

    קנזס וסינסנטי? דווקא נשמע נחמד.
     
    Nigel Winterburn אוהב/ת את זה.
  14. ג'ורדן לאב אגדה משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏11/10/04
    הודעות:
    10,327
    לייקים שהתקבלו:
    2,033
    מן הסתם שחייב גם קבוצת WIN NOW עם מקום פנוי בתקרה. קנזס וסינסי מהקבוצות האלה שמצליחות בדיוק מספיק כדי לא להעיף את הק"ב שלהן. ובניגוד להוייר ביוסטון למשל, לא דלטון ולא סמית' גרועים מספיק כדי שלאחראים יהיה נוח להעיף אותם. זה מצריך ביצים שרוב האירגונים לא ממש נוטים להפגין. אופטימלית רצוי גם קבוצת דום. באופן אירוני, יוסטון אופציה שעונה על חלק מההגדרות. יש הגנה, יש רץ טוב שמונע מהיריבה לעלות עם 6 DB's בכל סנאפ אפשרי, יש שני רסיברים טובים (כשאחד מהם אפילו סוג של עילית). וכמובן איצטדיון שהוא פרקטית אולם.

    מה מצב החוזה של בריז? יכול להיות שלסיינטס לא תהיה ברירה אלא למשוך איתו עד שיוכלו לחתוך אותו מבלי לאכול על זה מכה בתקרה? כי בשביל טרייד צריך גם מישהי שתוכל לקלוט אותו ואני לא רואה יותר מדי אופציות סבירות.

    האמת? אם פאלמר ימשיך במגמת הדעיכה... למרות שאני לא מת על הקו ההתקפה שם במדבר.
     
  15. Sprewell משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏25/8/05
    הודעות:
    8,016
    לייקים שהתקבלו:
    2,625
    העניין הוא ששעון החול של בינוניים מתים כמו דאלטון וסמית הולך ואוזל. זה גם ככה כמה שנים יותר ממה שמגיע להם אבל הם כבר ממש על הגבול של "לפחות ניצחון פלייאוף או שנתחיל לחשוב ברצינות על פיתרון אחר". בריז האריך באוף סיזן את החוזה לשנה נוספת שבמסגרתה הוא אמור להיחשב כ-17M$ נגד התקרה. יהיו מספיק קבוצות עם מקום כדי לקלוט אותו.

    יוסטון אופציה נחמדה אבל QB גורו וסמית תקעו את עצמם עם אוזוויילר. הוא יהיה בעונה הבאה עם 19M$ Cap number (מה שאומר שטרייד לא בא בחשבון כי אף קבוצה לא תיגע במספר הזה) והעפה שלו תיחשב 25M$ כ-DEAD MONEY אז זה לא באמת מעשי.

    מועמדות פוטנציאליות נוספות מהסבירה לפחות סבירה בעיניי: ג'טס, וושינגטון ו...דנבר. השתיים הראשונות לא התחייבו עבור פיצפאטריק וקאזינס מעבר לעונה הנוכחית ולדנבר יש שני QB's על חוזי רוקיז. הייתי זורם איתכם על אריזונה אבל 1) אני לא חושב שבריז אידיאלי לשיטה של אריאנס כי הזרוע שלו די בינונית לטווחים ארוכים (והיא רק הולכת ונחלשת ממשחק למשחק) 2) פאלמר חתום שם לשנתיים נוספות על חוזה ענק. הוא אמנם לא דרקוני כמו של אוזוויילר והם יוכלו להשתחרר ממנו אם הם ממש ירצו (13M$ DEAD MONEY) אבל אני חושב שזה יצריך איזו קטסטרופה רצינית העונה (בקטע של לא לעלות לפלייאוף/פציעה) כדי שאריאנס ירים ידיים סופית ממנו.
     
    Nigel Winterburn אוהב/ת את זה.