בית"ר ירושלים 2016/2017 - מסיימים שוב במקום השלישי

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ישראלי' פורסם ע"י Nigel de Jong, ‏16/7/16.

מצב נושא:
הנושא נעול.
  1. עומר משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏3/8/02
    הודעות:
    23,019
    לייקים שהתקבלו:
    1,947
    ENOUGH WITH THE DRUGS

    איזה אליפות בראש שלך. קודם כל שיהיה שם בעל בית נורמלי שיילחם בריקבון בקהל וינהל את הקבוצה כמנהל תקין, אתה מדבר על אליפות? איזה אליפות, המרחק שלהם ממכבי ומבאר שבע הוא שנות אור, בהכל, מהסגל, דרך הכושר והתזונה ועד השומר במתחם אימונים.
     
  2. Nigel de Jong משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏7/3/08
    הודעות:
    16,627
    לייקים שהתקבלו:
    9,788
    אולי אליפות הפלייאוף התחתון.

    עד עכשיו בית"ר העונה עם 16 משחקים רשמיים ו-4 נצחונות בלבד(כולם בטדי), 24 ספיגות ממוצע של 1.5 למשחק.
    רב"ש חתיכת מטומטם, אם עד עכשיו עוד היה לו קרדיט ביציעים הוא הפסיד אותו היום, אני מניח שאת המשבר הבא הוא לא ישרוד.
    לקח לו יותר מדי זמן להבין שדן מורי הוא אסון ומעניין מתי הוא יבין שהמקום של קלטינס בהרכב גם הרבה לפני פריירה השיכור. איך יכול להיות שהוא מתעקש לא לראות את מה שברור לכולם, המשחק הראשון באירופה ראו שאיינבינדר צב, פריירה בהאנגאובר וההגנה בדיחה, באמת היה צריך להגיע עד למצב שאנחנו מקבלים 4 מהפועל חיפה כדי להבין את כל זה? מאמן טיפש.
     
  3. Gianluigi Buffon Campione d'Italia

    הצטרף ב:
    ‏12/3/06
    הודעות:
    3,737
    לייקים שהתקבלו:
    65
    מין:
    זכר
    ההתנהלות החובבנית לעולם לא תיפסק, ולא היה קשה לנחש לפי הקיץ, גם שלכאורה, הצלחנו באירופה.
    כבר אז ראו את הבעיות, ואת בית"ר בלי אצילי. ולא בא לי להתחיל בכלל לדבר על ההגנה...
     
  4. EsheD משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏6/10/05
    הודעות:
    10,622
    לייקים שהתקבלו:
    2,366
    מין:
    זכר
    לא ברור איך ההגנה נראת ככה.
    על פניו התחזקתם בחלק ההגנתי עם הייסטר ובנש.
    רואדה וכחילה זה הצמד מהעונה שעברה.
    בקישור יש את מויאל,קלטינס וקלאודמיר.ורב"ש הוא מאמן הגנתי באופי שלו. תמוהה.
     
  5. EO11 בפה אליל היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏10/4/10
    הודעות:
    16,050
    לייקים שהתקבלו:
    7,117
    איזה קלטינס איזה? הוא ישחק עם קלטינס כחלוץ מדומה או כשוער מדומה, אפילו כמביא כדורים, אבל לא כקשר הגנתי. יש ספק בכלל שעם קלטינס כקשר הגנתי נראה את ההגנה של בית״ר חזקה יותר? את הכל מאורגן וטוב יותר? אבל לא, רב״ש לא רוצה להמשיך את ההצלחה של סלובו, אלא ליצור הצלחה משלו. מאז המשחק הראשון נגד הצרפתים אני צועק שקלטינס צריך להיות באנקר בהרכב כקשר, ורב״ש גם יודע את זה, אבל כנראה שרק סטירה כזו תביא לו את המכה שהוא היה צריך לקבל.
     
  6. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,409
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    אם בית"ר כזו גדולה כמו שחלק כאן ציירו אותה היא לא יכולה להתבסס בצורה כה מוחלטת על קלטינס. יכול להיות שהשנה יש ירידה באיכות של יתר שחקני מרכז השדה - קלאודימיר נראה כמו שיכור ואייבינדר חושב רק התקפה, חלק מהכדורגל 'ההתקפי והסקסי' שרב"ש מנסה לכבוד יחד איתו את יושבי היציע המזרחי.

    ****
    מתוך וואלה ספורט:

    1. ביום רביעי האחרון, בישיבת הנהלה וצוות מקצועי בהפועל חיפה, אמר אלי כהן: "הלוואי שבית"ר תעלה באותו ההרכב שעלתה נגד אשקלון. כשהיא רכה, אפשר לנצח אותה". כהן קיבל את מבוקשו והקבוצה מהבירה אכן שמרה על ה-11 שלה, כאשר רן בן שמעון שוב מפרק את שלישיית הקישור, שהייתה היתרון הכי גדול של הצהובים-שחורים בעונה שעברה, לטובת הרכב "התקפי", שבעצמו התפרק אתמול (שבת) על כר הדשא באצטדיון בחיפה והובס 4:0 משפיל.

    בית"ר ירושלים נחלשה התקפית העונה, עם עזיבת עומר אצילי וניקיטה רוקאביציה והחולייה הכי חזקה שנותרה לה היא אותה שלישיית קישור. גם בעונה שעברה הקבוצה פתחה את העונה בצורה רעה, עד שדוד קלטינס נכנס להרכב נגד מכבי תל אביב והשלים את אותה שלישייה לוחמנית ואגרסיבית, שהקשתה על היריבות וחיפתה על ההגנה. לאחר המחזור הראשון העונה וצמד השערים שבית"ר ספגה בפתח תקוה, דיבר בן שמעון על כך שהקבוצה לא תוכל להגיע להישגים אם תהיה חשופה בהגנה. מאותו משחק והלאה, המאמן עבר למערך של שלושה בלמים ולא ברור מה גרם לו החל מהשבוע שעבר לעשות את השינוי להרכב הרפתקני, שינוי שכאמור, הסתיים אתמול בהתפרקות. כבר עכשיו די ברור שבמשחק הבא, מול הפועל כפר סבא, המערך יהיה שונה.

    2. דוד קלטינס נבחר לתגלית העונה שעברה, אבל אם תשאלו אנשים במועדון, הם יגידו שהתחושה היא שבן שמעון לא מחזיק ממנו בקישור. המאמן מעיר לו המון באימונים על איבודי הכדור ומנסה אותו כבלם ומגן ימני, אך בתור קשר הוא כבר מזמן לא ברוטציה.
    אולי זו הבעיה הכי גדולה של בית"ר ירושלים העונה. השחקן שעשה את ההתקדמות הבולטת ביותר אשתקד והיה חלק מרכזי בשינוי שעשתה הקבוצה, הופך לכלבויניק שעולה מהספסל. אין לבן שמעון או לבית"ר ירושלים את הפריבלגיה להשאיר את קלטינס על הספסל בפתיחה, בטח שלא כאשר הקישור רך כל כך. רביעיית ההגנה מלאה בבעיות, כאשר אמש גם חסוס רואדה הצטרף ליכולת החלשה. המגנים התקפיים, אבל חסרים אורנטצייה הגנתית ובן שמעון יצטרך למצוא פתרונות כדי לחפות עליהם. גם בעונה שעברה ההגנה לא הייתה מבריקה, אבל הקישור עזר לה, מה שלא קרה אמש. אגב, כבר ביום שישי, כאשר בן שמעון תירגל את ה-11 שלו למשחק, העירו רואדה וקלאודמיר כי בהרכב כזה הקבוצה תהיה חשופה מדי.

    3. שבעה משחקי חוץ שיחקה בית"ר ירושלים העונה, בליגה ובאירופה. מאזן הניצחונות? אפס עגול. עשרה שערי חובה הקבוצה כבר ספגה בליגת העל, בחמישה משחקים בלבד, מקום אחרון לצד בני סכנין. יש לצהובים-שחורים רק שש נקודות מ-15 אפשריות וגם זה אחרי שבשני משחקים הם השיגו שוויון בשניות הסיום. נכון, בחלק מהמשחקים הקבוצה הציגה כדורגל איכותי, אולם ייתכן כי זה רק הסתיר את המציאות העגומה משהו.
    למרות שכבשה כבר תשעה שערים, הרי שבית"ר ירושלים די מוגבלת גם בחלק הקדמי וחסרה לה יצירתיות ושחקן שיעשה תנועה לעומק, כפי שעשה רוקאביציה. הקבוצה תצטרך להתחזק בינואר, אולם עד אז, מה שיהיה לה למכור זו רק קבוצה שתילחם ותקשה על היריבות להגיע לשער שלה. בשביל להיות הישגית, בית"ר ירושלים תצטרך לשחק הרבה פחות יפה ממה שהיא ניסתה לשחק עד כה. בסיום המשחק אתמול, נראה שגם בן שמעון הפנים את המצב.

    4. המאמן לא משתגע על אורי מגבו. זכותו. במרבית משחקי הליגה עד כה, מגבו נותר מחוץ לסגל וגם מהאימונים ניתן להבין שהוא לא אחד הפייבוריטים של רב"ש. ביום שישי, מרסל הייסטר הודיע כי לא יוכל לשחק ומגבו נזרק למערכה. המאמן עוד בחן אפשרות לפיה קלטינס ישחק כמגן ימני ועוז ראלי בשמאל, אולם לבסוף בחר במגבו. האחריות על המשחק של מגבו אתמול היא שלו ואך ורק שלו, אבל כדאי לבן שמעון לחשוב פעמיים האם שחקן שחש שלא סופרים אותו, צריך להיכלל בהרכב לפתע. במחצית, מגבו כבר הוחלף והביטחון שלו היה נמוך מאוד אתמול. דברים דומים אפשר לומר גם על לידור כהן. האחריות ליכולת החלשה היא קודם כל על השחקנים, אך צריך לדעת לשמור את המחליפים עם מוטיבציה גבוהה ותחושה טובה, כדי שיעמדו לרשותך ברגע האמת ובזה, בן שמעון לא מצליח עד כה.

    5. "מעתה, בית"ר תהיה פחות נפוחה ופחות חשופה", אמר המאמן בסיום. לפני שבועיים, לפני המשחק נגד מכבי תל אביב בנתניה, הקבוצה יצאה לבית מלון ואתמול, לקראת המשחק בחיפה, זה לא קרה, כנראה כחלק מהגישה הנפוחה לקראת המשחק.
    לא, בית"ר ירושלים לא צריכה להחליף מאמן. בן שמעון מאמן טוב ואיכותי, שקצת הלך לאיבוד עם ההרכב וההתנהלות. אפשר היה לראות אתמול שהוא הבין את זה ויבצע שינויים משמעותיים בהקדם, אבל התבוסה מול הפועל חיפה באמת הייתה מכה קשה וגם המאמן מבין שהאוהדים לא יהיו סבלניים יותר ויחכו לו בפינה כבר אחרי 20 דקות לא טובות בשבוע הבא בטדי, אם אכן יהיו כאלה.
    ואחרי כל הערב המסויט שלו, רגע לפני שבן שמעון מסיים את הראיון האחרון לערב זה, הוא נשאל לפתע: "אתה לא חושב שהמשחק נגד אשקלון בשבוע שעבר היה הבלחה? אתם משחקים לא טוב מתחילת העונה". המאמן תוהה לרגע האם להתעצבן, אך מעדיף לענות בקצרה ובציניות: "יכול להיות" וממשיך לשאלה הבאה.

    6. השחקנים היו די בהלם בסיום. בחדר ההלבשה היה שקט יחסי ואיתי שכטר מילמל: "בכל מצב ובכל זמן, בית"ר ירושלים לא יכולה לקבל 4:0 מהפועל חיפה". אחרי שאוטובוס הקבוצה יצא, נשאר בן שמעון עם אלי טביב ועם משה דמאיו כחצי שעה נוספת בחדר ההלבשה, לשיחה. השניים חיזקו את המאמן ודיברו איתו על פתרונות להמשך. ז'והאן אודל סובל ממתיחה וצפוי להיעדר גם בשבוע הבא, בעוד מרסל הייסטר מאמין שיהיה כשיר במהלך השבוע, אך הדברים יתבררו סופית רק בהמשך. טל בנש עשוי לפתוח, כמו גם קלטינס וייתכן שינוי נוסף בחלק הקדמי. יהיה מעניין.

    כמובן שיש כאן כתבה שמתעסקת בזוטות ובאה להעצים את מה שקרה לבית"ר, אורי מגבו הוא לא נקודה מעניינת וזה גם שולי אם הקבוצה הייתה בבית המלון או לא. אבל עוד לפני המשחק הזה צריך היה לשים פרופורציות. בית"ר ניצחה את אשקלון וזהו.
     
  7. Nigel de Jong משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏7/3/08
    הודעות:
    16,627
    לייקים שהתקבלו:
    9,788
    כתבתי כבר לפני שבועיים שהסגל נחלש מאוד, שהמגנים לא מגנים, שקלטינס חייב להיות בהרכב כי אי אפשר להסתמך על פריירה ואיינבינדר, שהחיסרון של אצילי ורוקאביצה גדול מדי כי אפילו לא ניסו להביא מחליפים ראויים ושכמעט כל הזרים שלנו לא מספיק טובים.
    כתבו לי שאני מחמיר ושלא צריך להתרגש, טוב מעניין אם אחרי 4-0 להפועל חיפה הגיע הזמן להתרגש.

    בית"ר נבנתה רע מאוד בקיץ.
    קודם כל ויתרה על שני השחקנים הטובים ביותר שלה, מי הגיעו במקומם ורד ואבוחצירה? שחקנים נחמדים לא יותר ואני לא מזכיר מאיפה הם הגיעו..
    דבר שני איזה זרים הגיעו? אודל שהוא סוג של פנסיונר, שחקן שבצרפת לא היו מוכנים לגעת בו. סאבו שלא רוצה להיות כאן ובמקום לשלוח אותו לאלף עזאזל הביאו שחקן ממורמר ללא כושר משחק והייסטר שהוא שחקן נחמד אבל יותר קשר ממגן. לא הגיע אף זר במקום ואלפורט החלש, עדיין לא מנערים את פריירה החלש וגם רואדה מתחיל לזייף. אי אפשר להיות קבוצת צמרת בישראל בתקציב של בית"ר אם לא פגעת בזרים.
    המאמן של בית"ר נפוח מדי, ההפסד אתמול וכל איבודי הנקודות מתחילת השנה הם עליו, גם בטדי מול סנט אטיין אם היה פותח עם קלטינס היה אפשר אולי להוציא יותר. ולא שקלטינס הוא הפיתרון של בית"ר לכל הצרות, אבל הוא הקשר האחורי היחיד שמסוגל לרוץ ולכסות שטחים, מצרך הכרחי בכדורגל של היום. הוא טועה פעם אחר פעם מתחילת השנה וגם מנהל משחקים לא טוב. לפי איך שזה נראה הוא לא מבין מה הבעיה, שימשיך לא להבין הבלנדר הטיפש.
     
    gilad16 אוהב/ת את זה.
  8. סיונרה Member

    הצטרף ב:
    ‏20/2/16
    הודעות:
    13,141
    לייקים שהתקבלו:
    5,896
    מין:
    זכר
    כל ניסיון של מישהו להגיד כאילו היה פה איזשהו שח-מט כדורגלני של אלי כהן מעיד שהאדם לא ראה את המשחק. אף אחד מהגולים לא היה גול של כדורגל, יותר הזכיר כדורגל שולחן שהכדור פוגע בכל מני שחקנים ובסוף נכנס לשער.
    אם לבן שמעון יש בעיה עם איבודי כדור, אייבינדר, לידור כהן וקלאודמיר לא היו אצלו באנקרים.
     
  9. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,409
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    גם פה האדירו את בית"ר יותר מידי - 'הקבוצה המרגשת של המדינה'\'הקבוצה הכי מעניינת', גם בתקשורת וגם במועדון עצמו פלטו איזה משהו - 'למכבי ובאר-שבע יש את אירופה אז...'. אז זהו - שלא. התבוסה 4:0 אתמול לא משקפת כמובן את היכולת של בית"ר וכך גם לא המשחק נגד הפועל אשקלון. רואים בבירור מתחילת העונה שרב"ש מנסה מגמה התקפית יותר אבל הוא פוגע ביציבות במרכז השדה. בגדול עזבו שני שחקנים מאוד משמעותיים שהם חצי התקפה. שמעון אבוחצירא היה שחקן מרכזי בידיוק בעונה וחצי - הפועל פ"ת בזמנו עם סיבוב ראשון מדהים(9 כיבושים ב-2008/09) וגם בעירוני ק"ש, ועידן ורד מעולם לא היה שחקן מוביל, וגם אם הוא פתח מצוין את העונה אין לדעת כמה זה ימשך. שכטר בינתיים לא נתן גול בליגה.
     
  10. gilad16 Member

    הצטרף ב:
    ‏3/12/08
    הודעות:
    2,631
    לייקים שהתקבלו:
    973
    נייג'ל עשיתי לייק על החלק האחרון.
    אני לא חושב שהסגל התחזק העונה אבל כן האמנתי שרב"ש מאמן שיכול להוביל את הקבוצה קדימה עם הסגל הזה.
     
  11. leorb2 Member

    הצטרף ב:
    ‏24/9/16
    הודעות:
    16
    לייקים שהתקבלו:
    1
    מין:
    זכר
    בית"ר איכשהו תמיד כושלת מול הפועל חיפה
    כפי שהפועל ב"ש כושלת מול מכבי חיפה
    בית"ר עדיין קבוצה חזקה.
     
  12. EO11 בפה אליל היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏10/4/10
    הודעות:
    16,050
    לייקים שהתקבלו:
    7,117
    בית"ר באמת הייתה הקבוצה הכי מעניינת על הדשא מפתיחת העונה נכון לעד מחזור שעבר. כל משחק יש כמות שערים טובה, בשלושת המשחקים הראשונים קיבלנו משחקי תיקו עם לא מעט הזדמנויות, שערים ורגעים דרמטיים. זה לא אמור להביע שבית"ר קבוצה נהדרת ושהיא פתחה את העונה בצורה הטובה ביותר, מכיוון שזה לא נכון.

    הסגל של בית"ר הוא סגל מספיק חזק בשביל להיראות יותר טוב ממה שהוא היום. אני כרגע לא כל כך דואג, גם כי פתחנו את העונה הקודמת עם אותו מאזן בחמשת המחזורים הראשונים (3 תיקו, ניצחון והפסד) וגם כי אני יודע שיש שחקנים שמזייפים עכשיו, או שלא משחקים, ועם צבירת כושר משחק יותר טוב וגם עבודה יותר טובה של המאמן, אז הם והקבוצה כולה יראו יותר טוב. בקשר למשחקים האחרונים, אז גם במשחק נגד אשקלון היה ברור מאוד שיש לנו בעיות בהגנה. נגמר אמנם 0-3 עם אחוזי החזקת כדור יוצאי דופן לטובתנו, אבל הקישור כרגיל היה פרוץ וכשאתה מגיע להתקפה מול 4 שחקני הגנה, סביר להניח שתגיע למצב. מול אשקלון ניצלנו בגלל חולשת היריבה, נגד הפועל חיפה קרסנו מול יום יוצא מין הכלל של היריבה, שכל דבר הלך לה. יש ימים כאלה, אין מה לעשות. לצערי הקהל של בית"ר לא מקבל את זה, ומבחינתם הפסד להפועל חיפה, שהיא יריבתנו הגדולה מימים ימימה, זו השפלה שאין שנייה לה. מטומטמים היו ולא רק שישארו, אלא יהיו עוד יותר.

    אז אם נחזור לרב"ש, הסיבה שאני כרגע לא כל כך דואג אבל בעתיד יכול מאוד לדאוג זה אך ורק הוא. אם הוא ימשיך להיות מתנשא ואם הוא ימשיך לסבן אותנו במכבסת מילים שלו, אז הוא לא ישאר כאן עוד הרבה זמן. אם הוא יוריד את הראש, יבין שהוא לא גאון כדורגל שאין שני לו, ילמד מטעויות וישחק עם ההרכב שכולם מצפים ממנו שישחק, כלומר עם קלטינס בקישור, אז אולי נראה בית"ר אחרת וטובה יותר. אמנם פחות התקפית, אבל יעילה הרבה יותר.
     
  13. Drama2 הסמל מעל הכל

    הצטרף ב:
    ‏7/2/16
    הודעות:
    5,497
    לייקים שהתקבלו:
    2,357
    מין:
    זכר
    אני דווקא חושב שרב"ש מפחד מהקהל ומחשבן לו יותר מידי, ובגלל זה הוא משחק התקפי (במונחים שלו)
    אם רב"ש ישחק הגנתי כמו שהוא יודע, הוא לא ישאר בבית"ר אם כי כנראה התוצאות יהיו מעט יותר טובות לאורך זמן.
     
  14. EO11 בפה אליל היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏10/4/10
    הודעות:
    16,050
    לייקים שהתקבלו:
    7,117
    עזוב, זו סטיגמה שהקהל של בית"ר רוצה משחק התקפי בכל מחיר, כל עוד הניצחונות יבואו ולא נשחק מסריח לגמרי הכל יהיה טוב. איך רב"ש אומר? "צריך למצוא איזון".
     
  15. EsheD משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏6/10/05
    הודעות:
    10,622
    לייקים שהתקבלו:
    2,366
    מין:
    זכר
    אין יותר מידי מה לשנות,חלק ההתקפי עושה את העבודה. רק שיעביר את קלטינס לקישור,שיהיה מישהו אחראי מאחורה שיחפה כשכולם יוצאים קדימה. האמת שקוף שזאת הבעיה הגדולה של הקבוצה. לא ברור לי רב"ש שהוא סופר אינטיליגנט מתעלם ממנה פעם אחר פעם.
     
מצב נושא:
הנושא נעול.