ליגת האלופות - מחזור שני בשלב הבתים: דורטמונד נגד ריאל! יובה מחפשת ניצחון בכורה וגם מנה אנגלית

הנושא בפורום 'פורום כדורגל עולמי' פורסם ע"י Raulito, ‏27/9/16.

  1. אלעד משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏26/11/11
    הודעות:
    14,234
    לייקים שהתקבלו:
    10,043
    מין:
    זכר
    משחק אחד לא מהווה מדד מספק.

    זה כמו החבר׳ה שחוזרים מכמה שבועות/חודשים ממקום X ובטוחים שהם יודעים הכול עכשיו על אותו מקום, מתרבות, היסטוריה והמנטליות של האנשים; אני חלילה לא מזלזל בך, ליאור, אני סתם מציג נקודה כללית שאני נוטה לפגוש אותה הרבה פעמים אצל אוהדים שעברו חוויה כזו או אחרת. אני יכול להעיד שלפני שנה וחצי כמדומני הייתי ברבע גמר ליגת האלופות בין ריאל לאתלטיקו בברנבאו והקהל של ריאל (כמו גם הקהל החוץ של אתלטיקו) היה מחשמל (הייתי גם לפני זה במשחק של ברצלונה מול פ.ס.ז׳, והקאמפ נואו הרגיש כמו בית קברות - מבחוץ - ומבפנים). אני לא מתיימר עכשיו לנתח מי, למה וכמה, כי כמו שאמרתי בתחילת הפוסט: פעם אחת באמת לא מספקת מדד רציני כדי להשליך על קהל כזה או אחר.

    ומניסיון, קהל החוץ של ארסנל אכן אדיר (מאפיין גם את האווירה שהייתה בהייבורי). זה רלבנטי לעוד מועדונים גדולים באנגליה. מכיוון שהמחירים יקרים מאוד במשחקי הבית, בעיקר אצל ארסנל שמוכרת את הכרטיסים היקרים בעולם, יש באמירייטס אווירה קרירה כאילו נכנסת לחללית במקרה הטוב.

    מה שכן, לא אחת קראתי שמשחקים חמים בדרום אמריקה זו אופרת אחרת לגמרי ממשחקים באירופה, גם במקומות כמו האידונה.
     
  2. נעם Member

    הצטרף ב:
    ‏29/5/06
    הודעות:
    1,075
    לייקים שהתקבלו:
    56
    כמה נק' על המשחק אתמול:

    אוליי זה רק אני, אבל מעבר לחוסר יעילות היה נראה שדורטמונד משחקת פשוט כדורגל שבכמה רמות יותר טוב מריאל. אני חושב שהדרך שדורטמונד מניעה ויוצרת מצבים עולה פי כמה על היכולת האינדידודואלית של כמה שחקנים של ריאל.
    כן, הייתה בעיה בעקשנות לחדור מהאמצע, הקבלת החלטות החלשה של דמבלה והיכולת המעולה של נאבס (חוץ מהחופשית), אבל בסה"כ לא נראה כלל שריאל בליגה מעל דורטמונד (אפילו לא בכמה נק'...)

    מודה, אני לא אוהב כל כך את ריאל מדריד בעיקר בגלל הכדורגל שהיא מייצגת. למזלה יש לה שני שחקנים פנטסטיים כמו מודריץ וקרוס עם אינטיליגנציה קבוצתית ואסטרטגיית משחק. לא ראיתי שום דבר מיוחד, לא מרונאלדו, בייל, בנזמה ואני חושב שדורטמונד נתנה לה קצת יותר מידי כבוד. קבוצה שמפנצרת קבוצות (אמנם לא גדולות) עם רביעיות וחמישיות ודומיננטית כמו שראינו עד דקה 66 לא אמורה להתקשות בהבקעה, גם לא מול וראן המהולל. זה בסדר, הגיל יעשה את שלו..

    גצה היה לדעתי סביר, דמבלה דריבליסט מעולה אבל פה זה בערך נגמר, גררו היה מצויין וגם ויגל עשה עבודה טובה.פוליסיץ מראה הבנת משחק מאוד בוגרת והיה עילאי וסוקרטיס ממשיך לקנות אותי ביכולת ההגנתית והאחריות הגבוהה שלו.שורלה? קילר! אחד השחקנים היעילים ביותר שאני מכיר (מאוד מזכיר לי באכויות שלו את חברו מולר)

    רק מקווה שהקבוצה הנהדרת הזאת תמשיך ותישאר ולא תייצא שחקנים שפורצים אחריי עונה או שתיים (ותקלוט אותם חזרה לשיקום ;))
     
  3. VAR Member

    הצטרף ב:
    ‏4/12/11
    הודעות:
    13,418
    לייקים שהתקבלו:
    6,367
    אני לא חושב שאני יודע הכל, עם האוהדים המיינסטרימים של ריאל יש לי בעיה עקרונית - אלה שיזרקו חולצה של ראול בשביל לקבל אחת של רונאלדו. אבל בוא לא ניכנס לזה, לא בא לי להתעסק בריאל מדריד אחרי אתמול :)

    גם אני רציתי להכניס מקודם הסתייגות לגבי דרום אמריקה, אבל לא הייתי שם אף פעם אז אני מנוע מלשפוט.
     
  4. סיונרה Member

    הצטרף ב:
    ‏20/2/16
    הודעות:
    13,141
    לייקים שהתקבלו:
    5,896
    מין:
    זכר
    נבאס לא היה ביכולת מדהימה, הרוב המוחלט של הבעיטות, מלבד זאת של שורלה, היו בעיטות קלות שגם שוער ליגת על ממוצע אמור לדעת לעצור.
     
  5. ManUnd Member

    הצטרף ב:
    ‏16/8/15
    הודעות:
    551
    לייקים שהתקבלו:
    124
    מין:
    זכר
    לא מסכים איתך,הוא קשר אחורי מדהים ועושה את העבודה שלו מעולה.
    הבעיה היחידה שאין לו מחליף.
    לא צריך הרכב שמורכב מוורלד קלאסיים,צריך גם פועלים שחורים.



    Sent from my ONE E1003 using Tapatalk
     
  6. סיונרה Member

    הצטרף ב:
    ‏20/2/16
    הודעות:
    13,141
    לייקים שהתקבלו:
    5,896
    מין:
    זכר
    אף אחד לא אמר שפועל שחור חייב להיות גם שחקן בינוני. למען האמת כיום אין כמעט קשרים אחוריים שאני יכול להגיד עליהם שהם באמת טובים. הרשימה פחות או יותר מורכבת מבוסקטס.
     
  7. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,399
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    איזה משחק מטורף הערב בקאלדרון: אתלטיקו נגד באיירן. האם באיירן תשבור את המנחוס הספרדי? הכישלון בחצי הגמר אשתקד עדיין מהדהד ומעבר לכך באיירן לא כבשה בשלושת ביקוריה נגד הגדולות בספרד. את ההבדל מול ההגנה האדירה של סימאונה יוכל לעשות ריברי. זה המבחן הגדול של אנצ'לוטי בינתיים. אגב זה אירוני שגם הרגע הגדול ביותר של אנצ'לוטי כמאמן ריאל מדריד - הדסימה, וגם הרגע הנורא ביותר שם לדעתי נפלה ההחלטה שלא ימשיך - התבוסה בדרבי בקאלדרון - היה נגד אתלטיקו. ברור שאנצלוטי לא יחזור על הטעות של פפ ונראה את מולר בהרכב וגם האגרסיביות של וידאל תהיה חשובה. גריזמן, פיליפה לואיס שמשלב נהדר הגנה והתקפה וכן קוקה ואובלאק הם שחקני המפתח שלי מצד אתלטיקו שמגיעה בכושר טוב. כמאמר הקלישאה המשחק יוכרע על פרטים קטנים ועם השפיץ של הנעל. תיקו ומעלה לאתלטיקו לדעתי.
     
  8. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,399
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    זוהי לא חוכמה להציג את ריאל מדריד שחטפה 4:0 מברצלונה בברנבאו כמדד לקבוצה בלי קאסמירו, כי אני מניח שגם עם אותו מערך מופקר התוצאה הזו לא הייתה חוזרת בצורה כזו. אבל לומר שטוני קרוס קשר אחורי טוב ממנו זה פשוט לא נכון ומביע אפילו על חוסר צפייה במשחקים. תצפה בעוןנה שעברה ותחזור אליי מה שנקרא. העונה הזו רק התחילה והוא בקושי שיחק. גם אתמול להוציא 20 דקות באמת נהדרות של מודריץ' וקרוס יחד - הקישור שלנו היה פרוץ מידי ודורטמונד הגיעה בקלות לאיזור מסוכן אבל נתקלה ביום נפלא של ואראן שבהחלט צריך לשחק יחד עם פפה בהגנה כשראמוס יושב על הספסל אבל זה לא יקרה, המעמד שלו הכי גבוה בקבוצה חוץ מרונאלדו. וכל זה שדורטמונד משחקת עם קשר אחורי אמיתי אחד בלבד. קאסמירו נראה מגושם אבל הוא מחלץ המון כדורים, קשה לעבור אותו והוא מוריד עומס מקרוס ומודריץ', הכל היה מסורבל אתמול ובמזל היו חילוצי כדור ברגע האחרון.

    מניח שההערה פה על מרסלו הייתה די צינית, בכל-מקרה הוא היה חסר התקפית. הגנתית ממש לא כי דנילו עשה עבודה טובה. טבעי ששחקן כל-כך מהיר ומוכשר וערמומי כמו דמבלה כן יצליח לעבור אותו מידי פעם. האגפים לא קיבלו עזרה הגנתית מספקת. לא היה את קאסמירו, בייל ורונאלדו עושים בכאילו ואם מודריץ' וקרוס היו עושים את זה אז האמצע היה מופקר.

    לגבי המשחק של דורטמונד - מצד אחד היא כבשה גול בעזרתו של קיילור ומצד שני היא כן הגיעה למצבים גם אם לא מצבים של מאה אחוז שער. קיילור רשם כמה הצלות בהחלט נאות. מעבר לכך אני זוכר את דמבלה מפספס מצב מאוד נוח כשבעט לשמיים.
    מדד דורטמונד - ריאל מדריד, ברצלונה, באיירן מינכן, יובנטוס, מנצ'סטר סיטי ואז הם ואתלטיקו מדריד יחד לדעתי. בקרוב גם יונייטד תהיה שם.
     
  9. סיונרה Member

    הצטרף ב:
    ‏20/2/16
    הודעות:
    13,141
    לייקים שהתקבלו:
    5,896
    מין:
    זכר
    לא נכון? לדעתך לא נכון. דעתי היא שאתה מתמקד יותר מדי בסטטיסטיקות של המארקה ולספר לנו שקרוס הוא הבלונדיני הראשון שמשחק כקשר אחורי בריאל מול קבוצה צהובה במקום אשכרה להסתכל על המשחק. קאסימירו תוקע את כל משחק ההתקפה והקישור, כשהוא משחק הנעת הכדור לא קיימת. לפחות עם קרוס יש לי את היכולת של לפני שנתיים כשהוא בתפקיד הזה והיה נהדר, כמו כל הקבוצה.
    אני יודע שהסטטיסטיקה במארקה מספרת איזה סיפור על הצלחה פנומלית של זידאן, אז תחזור כמה שנים אחורה לחואנדה ראמוס ותיזכר מה קרה כשהקבוצה שלו שניצחה כמעט את כל המשחקים פגשה את ברצלונה. עד כה העונה צפיתי בכל דקת משחק של ריאל והדברים שאני טוען ממשיכים לאורך כל המשחקים ללא שינוי.
    אתמול במחצית השנייה ריאל מדריד נראתה לראשונה העונה כמו שריאל מדריד צריכה להיראות, וזה היה כשקרוס שיחק. מצחיק שאתה מתלונן על מרחקים בין ההגנה לקישור אבל לא על העובדה שסרחיו ראמוס, ולא בפעם הראשונה, דופק ריצות קדימה ברמה שדוד לואיז לא מבין איך הבנאדם בלם פותח בקבוצה אירופאית בכירה.
     
  10. yonmu Member

    הצטרף ב:
    ‏28/6/07
    הודעות:
    10,201
    לייקים שהתקבלו:
    2,559
    וראטי > בוסקטס > השאר
    (אולי קאנטה לפי הדיבורים, אבל לא ראיתי אותו מספיק)
     
  11. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,399
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    כשאין טיעון הגיוני להתבסס עליו ורוצים בכוח להישאר באותה התזה אז זה מגיע להערות מיותרות. את הפלסף שלך על 'קורא במארקה' תשמור לעצמך. יש לי זוג עיניים בריאות, מה גם שלא צירפתי אף סטט' להודעה שלי.
    העונה הזו רק התחילה, אנחנו עדיין בחודש ספטמבר. ריאל מדריד אמנם שיחקה תשעה משחקים אבל רק אחד מהם נגד יריבה רצינית ואני מסכים שקאסמירו לא נחוץ בחלק גדול מהמשחקים, ובלי קשר קאסמירו עצמו פתח את העונה באיחור בגלל הקופה אמריקה עם ברזיל ועכשיו הוא פצוע. כלומר הוא שיחק חמישה משחקים בלבד ובאחד מהם נטש כבר אחרי עשרים דקות, כלומר לא מספיק כדי לבסס עליו את הטענה שלך.

    אתה בעצמך אמרת שלא ראית משחקים בעונה שעברה, אז מה אתה רוצה? קאסמירו נכנס להרכב אחרי הדרבי והביא לשיפור ענק. ריאל מדריד נראתה כמו קבוצה. הוא היה מצוין בקאמפ-נואו במהפך נגד ברצלונה ששם החלה התקופה הטובה, בלט גם בגמר ליגת האלופות. לא מעניין אותי שטוני קרוס בלונדיני. אתה נשאב לסטיגמה של קאסמירו כגוש בשר. הוא לא טכני ביחס לקשר אחורי כמו בוסקטס והוא לא צריך להיות. סוס עבודה, מהיר יותר מאיך שהוא נראה. קרוס לא באמת יודע לתקל. ושיקול הדעת של ראמוס לא מספיק טוב אבל שחקני דורטמונד הגיעו יותר מידי פעמים למצב של אחד על אחד עם שחקני ההגנה ופשוט ואראן היה ביום גדול. או.קיי, היו לנו 20 דקות של כדורגל בגלל יכולת אלוהית של מודריץ', מזה התרשמת?
    לך תצפה בדרבי 4:0 בויסנטה קאלדרון ותראה מה קרה כשקרוס היה קשר אחורי. אם זידאן מדבר על החשיבות שלו במערך ואומר שאין עוד שחקן כמוהו בסגל ומשווים אותו למקאללה - כנראה שהוא יודע.

    * עם חואנדה ראמוס הפסדנו לליברפול בברנבאו במשחק עלוב וקיבלנו אחר-כך 4 בראש באנפילד. מעבר לכך הליגה הספרדית אז הייתה פח. קצת קשה להשוות בין אריאן רובן חצי כשיר, ראול לקראת הסוף והיגואין בכושר טוב לבין ההתקפה שיש היום. אתלטיקו מדריד אז הייתה פאתטית למשל. ממש אחלה השוואה סיפקת, אבל תפרגן לעצמך.
     
  12. סיונרה Member

    הצטרף ב:
    ‏20/2/16
    הודעות:
    13,141
    לייקים שהתקבלו:
    5,896
    מין:
    זכר
    אתה התחלת, אין לי שום סיבה להגיע איתך לפסים אישיים. אני שמח שסופסוף ההודעה לא נראית כמו טור במעריב ובלי אף סטטיסטיקה לשם שינוי. פחות שמח שאתה מנסה לגנוב דעת או סתם טועה לגביי ה0-4, באותו משחק שיחקו נאצ'ו, קונטראו וסמי קדירה שהיו נוראיים, וקרוס שיחק לפני קדירה, כלומר לא כקשר האחורי.
    זידאן עושה רושם של מאמן בינוני, אם הוא משווה שחקן למקללה זה אומר שהוא חושב שהוא כמו מקללה, לא אומר שזה נכון. אני חושב שהוא גוש בשר שלא יודע לשחק כדורגל ומוערך רק בגלל שפרשני כדורגל מחפשים להראות שהם רואים דברים שאחרים לא, אולי גם אני יודע משהו. כשמאמן מתייחס לחאמס ואיסקו כמו שהוא מתייחס ומעדיף על פניהם את לוקאס ואסקס, תרשה לי לא להתרשם יותר מדי משיקול הדעת שלו.
     
  13. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,399
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    אתה לא רואה משחקים אבל, זהו לא נקודה בעייתית כדי לנהל דיון? ההרכב שלך הוא הרכב פליסטיישן כאילו שליטה בכדור וטאץ' זה הכל בחיים. העונה קאסמירו לא היה יכול להראות כמה הוא משמעותי. תעשה לי טובה ותפסיק עם עניין חאמס, הוא עדיין לא ניימאר. הוא קיבל צ'אנסים אשתקד ולא היה מספיק טוב. הוא איטי ומסורבל ולפעמים אפילו לא עוצר כדור מספיק טוב. איסקו גם קיבל מיליון צ'אנסים, הוא רשם למעלה מ-150 הופעות בשלוש עונות(הנה, סטט'), אי-אפשר להגדיר אותו כשחקן ספסל. הוא לא כובש מספיק ולא מבשל מספיק ולא משחרר כדור בזמן. לא התקדם בכלל בכל התקופה שלו בריאל מדריד. לוקאס ואסקס שחקן הרבה פחות מוכשר מהם אבל הוא איש עבודה, שחקן שגורם לבלאגן על הקו ומכניס כדורים טובים לרחבה. זה בינגו של בניטס וחייבים לדבר על כך.

    אני לא גונב דעת ולא טועה לגבי ה-4:0, אני זוכר את ההרכב. מרכז השדה של ריאל מדריד היה מרגרינה. טוני קרוס היה הכי גרוע על המגרש ובפער. הוא שחקן איכותי יותר מקאסמירו שאין לו את יכולת המסירה או הבעיטה מרחוק וגם לא קריאת המשחק אבל הוא חיוני. גם על לואיס אנריקה אומרים שהוא מאמן בינוני. בינתיים זידאן הביא צ'מפיונס ועם כל הכבוד להגרלה - הוא ניצח את אתלטיקו מדריד בגמר. והוא גם ניצח את ברצלונה בליגה ועד כעכשיו לא הפסיק לנצח. העונה היא המבחן שלו. לא הייתי ממהר לקטול אותו. מאמנים בקבוצות גדולות לא תמיד מקבלים את הקרדיט, הרי יש סגל טוב ומה צריך מאמן? ריאל מדריד של בניטס הייתה קבוצה מתה.
     
  14. VAR Member

    הצטרף ב:
    ‏4/12/11
    הודעות:
    13,418
    לייקים שהתקבלו:
    6,367
    מהמקרים הבודדים שאני מצדיק לחלוטין את השחקן שלא מוסר במצב של 2 על 1. טורס מעמדה הרבה יותר טובה היה מחטיא.
     
  15. zivmay Member

    הצטרף ב:
    ‏26/1/06
    הודעות:
    7,647
    לייקים שהתקבלו:
    2,488
    עוד משחק שאנריקה מנסה לצאת גאון טקטי, אבל לבסוף הוא מחרבן הכל.
    ההצבה הלא ברורה של פאקו בהרכב, והעמדה ההזויה של ניימאר שפשוט הורסת את המשחק.
    ובכל זאת, לבארסה היו מספיק הזדמנויות בשביל להיות בהפרש של שער או שניים.