המחזור החמישי בבונדסליגה:: תיש או כנפיים?

הנושא בפורום 'פורום כדורגל גרמני' פורסם ע"י Die Werkself, ‏23/9/16.

  1. Die Werkself wir sind die Macht am Rhein

    הצטרף ב:
    ‏26/8/12
    הודעות:
    2,083
    לייקים שהתקבלו:
    941
    המחזור הרביעי התקיים באמצע השבוע ולאחר יום הפסקה בודד הבונדסליגה חוזרת. משחק הפתיחה שיחל עוד כמה דקות יפגיש בין בורוסיה דורטמונד הלוהטת לפרייבורג הלא יציבה.

    מחר אחר הצהריים כרגיל מגיעה המנה העיקרית עם כמה משחקים, הבולטים שבהם הם קרב הצמרת הלא שגרתי בין פרנקפורט להרטה, הניסיון בעל הסיכויים הנמוכים של המבורג לעצור את באיירן והמפגש בין לברקוזן המגמגמת למיינץ. בערב ורדר ברמן עם המאמן הזמני אלכסנדר נורי תארח את וולפסבורג, כשבראשון הקבוצה שנמצאת מעל ברמן בטבלה - שאלקה המאכזבת - תפגוש את הופנהיים, ולסיום במפגש צמרת לא שגרתי נוסף קלן השנייה תארח את לייפציג השישית לעוד משחק מרתק בין קבוצה ״מסורתית״ לקבוצת הקונצרן האוסטרי.

    http://s.bundesliga.com/assets/img/1110000/1102259_imgw968.Xxx

    שיהיה לנו מחזור מהנה!
     
  2. Franco מנהל ראשי מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏15/10/07
    הודעות:
    22,773
    לייקים שהתקבלו:
    2,210
    הדברים שדמבלה עושה מול הגנה יחסית נסוגה מראים איזה נשק מעולה הוא יהיה במשחקים שיהיה קל יותר לבודד אותו מול המגן. היכולת שלו להתגבר על שחקנים מדהימה, גם אם לא תמיד הוא משאיר אותם מאחור הוא מרוויח מספיק שטח לעשות את הפעולה הבאה בחופשיות יחסית. מי שפחות מרשים בינתיים ומחזק את דעתי שהוא עדיין לא מוכן לרמה הזו הוא אמרה מור (ובכך גרמתי לזה שיכבוש היום כמובן).

    לשניהם גם נראה שיש בעיות שלא קשורות טכנית או טקטית לכדורגל - דמבלה אדיוט חוצפן שאצל 95% מהשופטים היה מורחק כרגע (מעריך את השופט שמחל על האגו שלו, בלי קשר לטמטום של הילד) בעוד אמרה מור נראה רך וכבוי וחסר את הטירוף של שחקן צעיר שמקבל הזדמנות במועדון כזה לדעתי.
     
  3. AS R Member

    הצטרף ב:
    ‏14/9/08
    הודעות:
    2,577
    לייקים שהתקבלו:
    499
    מין:
    זכר
    דמבלה מצוין היום, הוא עובר שחקנים בקלות מרגיזה והיום לשם שינוי הוא מוסר את הכדור כשצריך. אגב, לדעתי הוא לא ביצע עבירה במהלך של הצהוב, אבל ברור שמחיאת הכפיים הסרקסטית שלו הייתה טיפשית ושווה ספסול.

    בכל מקרה ההגנה עדיין נראית מאוד חדירה. לדורטמונד אין קישור והמשחק לא מתנהל במרכז המגרש בכלל. הכדורים עוברים משחקני ההגנה ישר לאחד הווינגרים. שני השחקנים שנגעו הכי הרבה בכדור במחצית הזו הם שני הבלמים, גינטר וסוקראטיס. הייתי מכניס את רודה במחצית במקום גצה או קאסטרו, שניהם לא מורגשים בכלל ולא תורמים ליציבות של הקישור.
     
  4. VAR Member

    הצטרף ב:
    ‏4/12/11
    הודעות:
    13,312
    לייקים שהתקבלו:
    6,336
    חוץ מהמסירה שלו בשער (אוי ואבוי אם גם במצב כזה הוא לא מסוגל למסור) המסירות שלו הן קטסטרופה. אין לו רגש בכלל בשום דבר שהוא לא 1X1, כל הגבהה לא מגיעה לכתובת (אם יש כתובת), כל מסירה עקומה/לא בעוצמה הנכונה וכל בעיטה שלו הולכת לרשת שמפרידה בין הקהל לכר הדשא.

    חבל שלא הוציא לו אדום. זה מתחיל להישמע שיש לי משהו אישי נגדו ובאמת שלא, אני מאוד רוצה שיצליח, אבל צריך לקרות משהו שינער אותו כדי שהוא לא ילך במסלול של ג'ובאני דוס סאנטוס, איברהים אפלאיי ושאר החברים.
     
  5. Franco מנהל ראשי מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏15/10/07
    הודעות:
    22,773
    לייקים שהתקבלו:
    2,210
    אני חושב שיש משהו במה שאתה אומר על דמבלה, פה ובעבר, אבל גם שאתה מגזים קצת בדברים האלו. גם לגבי המסירות שלו וגם בעניין השולי של ההשוואה שלו לשני שחקנים שנראו טוב מאוד בגיל צעיר אבל אף אחד מהם לא הראה הצטיינות כל כך גדולה באספקט מסוים כמו שדמבלה מראה ביכולת שלו לקחת שחקנים (ולא רק 1x1 אגב). אני גם לא מכיר טוב את ההולנדי, אבל דוס סאנטוס הפך עם הזמן לשחקן שלם וממש לא חד מימדי כמו שאתה אומר על דמבלה. לא כוכב גדול, אבל שחקן שלם וטוב.
     
    Die Werkself אוהב/ת את זה.
  6. Mastol Member

    הצטרף ב:
    ‏23/10/14
    הודעות:
    60
    לייקים שהתקבלו:
    4
    מין:
    זכר
    אדלר ענק עד עכשיו
     
  7. Roma מנהלים

    הצטרף ב:
    ‏16/6/09
    הודעות:
    10,468
    לייקים שהתקבלו:
    4,288
    מה נסגר עם קימיש לאחרונה? ממש מציל את באיירן בתקופה האחרונה.
     
  8. VAR Member

    הצטרף ב:
    ‏4/12/11
    הודעות:
    13,312
    לייקים שהתקבלו:
    6,336
    היה צפוי כמו זריחת השמש מחר בבוקר, למרות שאדלר הביא פה משחק שמזכיר את FM10.

    אה, רק אומר, אם העונה הייתה מסתיימת עכשיו יוזואה קימיך הוא שחקן השנה בעולם.
     
    Gianzola אוהב/ת את זה.
  9. Die Werkself wir sind die Macht am Rhein

    הצטרף ב:
    ‏26/8/12
    הודעות:
    2,083
    לייקים שהתקבלו:
    941
    צ׳יצ׳אריטו :wub: יום מוצלח למקסיקנים שגם מרקו פביאן שמצטיין לאחרונה כבש.

    מחצית ראשונה די רעה של לברקוזן, מחצית שנייה טובה מאוד (במקביל מיינץ נחלשה משמעותית לאורך המשחק). ניצחון מוצדק, היו כמה בעיות אבל אני בסך הכל מרוצה. החילופים היו שוב מצוינים (קיסלינג היה מעולה והראה שוב כמה הוא חשוב לקבוצה) אבל שוב לא ברור למה מחמדי פתח ולא פולאנד ואני מקווה שההרכב שסיים את המשחק הוא זה שיפתח מול מונאקו בשלישי. צ׳אלנולו וידבאיי לא היו בסגל, לא בטוח מה הסיבה - במקרה של הטורקי אנחש שפציעה קלה, הקרואטי אולי מסיבות מקצועיות.

    שני המשחקים הבאים קשים מאוד וחשובים, מונאקו באלופות ודורטמונד בליגה. ניצחון אחד יספק אותי, בעיקר מקווה שלא יהיו שני הפסדים או הפסד ותיקו.

    משחקים אחרים מהיום:
    - אוהדי ליברפול, אולי תשמחו לדעת (ואולי לא כל כך, בכל זאת המחיר והביקוש עולים) שדאהוד פתח ולפי כמה תגובות שקראתי היה המצטיין במשחק בין גלאדבך לאינגולשטט.
    - אוהדי צ׳לסי, אולי תשמחו לדעת (ואולי לא כל כך, בכל זאת הוא כנראה לעולם לא ישחק אצלכם) שמייקל הקטור כבש שער שיוויון בדקה ה-92 ב3:3 בין פרנקפורט להרטה.
    - אוהדי ארסנל, אולי תשמחו לדעת (ואולי לא כל כך, בכל זאת אין לארסנל אופציה לקנייה בחזרה) שגנאברי שוב הצטיין (לא ראיתי את המשחק, אבל הוא זכה להמון מחמאות) והוביל את ברמן לניצחון ראשון העונה, מול וולפסבורג המאכזבת. חוץ ממנו היו עוד כמה צעירים לא מוכרים במיוחד שזכו לדקות, גם בוולפסבורג - הקשר פול זגווין והמגן השמאלי יאנס הורן, וגם בברמן - החלוץ הגמבי עוסמאן מאנה, המגן רוברט באוור והקשר ההתקפי ניקלאס שמיט שערך את הופעת הבכורה שלו בקבוצה הבוגרת ורבע שעה אחרי הכניסה שלו כמחליף בישל לגברה סלאסי את שער הניצחון.
     
    Franco אוהב/ת את זה.
  10. nfcb משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏22/1/06
    הודעות:
    9,449
    לייקים שהתקבלו:
    502
    מה עוד צריך בוולפסבורג לקרות כדי שיבינו שהקינג זה לי מי שיעשה מה שהם מצפים? עם שחקנים כמו דרקסלר, גומז, רודריגז, גוסטבו, ארנולד ועוד ורק 5 נקודות מחמישה משחקים לא קשים במיוחד.